Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Scholieren.com / Beleidszaken
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-04-2004, 16:06
Jules
Jules is offline
Zou dit niet beter gescheiden kunnen worden? Volgens mij zouden er veel meer mensen de fora bezoeken als je een forum "Nachtleven" en een forum Concerten/Festivals zou hebben. Het publiek van beide fora ligt nogal uit elkaar, en als je concerten bij de festivals betrekt, kan niemand zich nog verwarren over of het nou op Muziek (waar de discussies gewoon blijven gaan over artiesten/bands of cd's etc) moet of op N/F.
Oud 17-04-2004, 16:14
AngelLena
AngelLena is offline
Concerten horen op muziek trouwens hoor. Verder is deze discussie dacht ik al eerder gevoerd en kwam eruit dat het een slecht plan was. Maar er zijn nogal wat fb wisselingen geweest op N&F, dus weet niet hoe zij daar nu over denken.
Oud 17-04-2004, 16:16
Verwijderd
Maar dan blijft er zo weinig over op Muziek. Een groot deel van dat forum bestaat uit concerten. Eigen nummers, festivals en bandleden gezocht zijn ook al naar andere fora verplaatst, als je dat met concerten ook nog gaat doen blijft er steeds minder over.
En er staat in de announcement van Muziek nu een definitie van wat precies onder festivals valt, dus dat is ook duidelijk

En mensen die voor de festivals op N&F kijken, kunnen de andere topics toch gewoon overslaan? Doe ik ook
Net als je dat op Muziek ook topics over bijvoorbeeld hiphop kunt overslaan, als dat je niet interesseert.

Mij lijkt het dus niet zo'n goed idee
Met citaat reageren
Oud 17-04-2004, 16:49
Jules
Jules is offline
Oke dat is wel zo, maar het lijkt mij persoonlijk heel handig om alle concerten en festivals op een rijtje te hebben. Maja wat jullie zeggen heeft natuurlijk ook wel wat
Oud 17-04-2004, 17:19
Tofke_H
Tofke_H is offline
Er was eens lang geleden een forumonderdeel dat alles behalve draaide, en dat heette Nachtleven. Het was zo'n klein ding, waar een selectief groepje wat posten.. Topics door voor een deel op muziek hoorde en voor een deel op Drugs & Alcohol. En toen kwam er de dag dat er enkele nieuwe fb'ers kwamen en die er wel iets van wilde maken. Er werd gesproken met de meeste fb'ers en er werd beslist om de Festivals weg te halen op muziek, om muziek, dat te groot aan het worden was, wat te doen inkrimpen. En op die manier kon het Nachtleven, het uitgaansforum trouwens, misschien eens een nieuw leven gegeven worden. Vandaar dat het forumonderdeel Nachtleven werd vervangen dooo Nachtlevens & Festivals.
Wat jij nu vraagt is terug de stap naar "vroeger" zetten, en ik denk niet dat dat de bedoeling gaat zijn.
Oud 17-04-2004, 17:46
Jules
Jules is offline
Wel een beetje stom om 2 eigenlijk zo verschillende dingen op 1 forum te zetten om het ene forum wat leger te krijgen en het andere op te vullen. Maarja
Oud 18-04-2004, 11:49
Escapism
Escapism is offline
gewoon festivals weer onder muziek doen
Oud 18-04-2004, 16:27
Verwijderd
Citaat:
Escapism schreef op 18-04-2004 @ 12:49 :
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 18:14
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 17-04-2004 @ 18:19 :
Wat jij nu vraagt is terug de stap naar "vroeger" zetten, en ik denk niet dat dat de bedoeling gaat zijn.
nou zijn er natuurlijk dingen als subsubfora waar we toen geen rekening mee hebben gehouden, opzich zou festivals best een subfora van muziek kunnen zijn, overzichtelijker en heb je niet die enorme drukte.. maar goed dan bloed het nachtleven dood, en dat is ook niet te bedoeling..
Oud 18-04-2004, 19:53
Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
Oud 18-04-2004, 20:33
Jules
Jules is offline
Citaat:
Roxy schreef op 18-04-2004 @ 19:14 :
maar goed dan bloed het nachtleven dood, en dat is ook niet te bedoeling..
Waarom dan niet? Als het doodbloedt, dan is dat toch omdat het niet interessant genoeg is om over te forummen
Oud 18-04-2004, 20:48
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Sooz schreef op 18-04-2004 @ 21:33 :
Waarom dan niet? Als het doodbloedt, dan is dat toch omdat het niet interessant genoeg is om over te forummen
en daarnaast vallen de onderwerpen best wel te combineren met 'de kantine' maar er is natuurlijk een discussie over geweest en daar is uit gekomen dat het toch wel een essentieel onderdeel van s.com is ofzo..
Oud 18-04-2004, 21:28
Jules
Jules is offline
Citaat:
Roxy schreef op 18-04-2004 @ 21:48 :
en daar is uit gekomen dat het toch wel een essentieel onderdeel van s.com is ofzo..
Oh logisch
Oud 19-04-2004, 01:08
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Er zijn maar heel weinig geïnteresseerd in het discussiëren van hun Nachtleven, dus ik snap niet waarom dan zo'n forum dan niet gewoon opgeheven kan worden. Als het nou echt wat toevoegde, soit, maar zover ik weet was (en is) dat niet het geval. Die topics kunnen best naar DK.

Alle festivaltopics kunnen desnoods wel naar een festival subforum op Muziek, als de FB's menen dat ze Muziek te groot maken. Lijkt me een stuk logischer.
Oud 19-04-2004, 10:58
Verwijderd
En hoe vaak denk je dat we deze discussie al hebben gehad?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 11:32
Jules
Jules is offline
Citaat:
Mutant schreef op 19-04-2004 @ 11:58 :
En hoe vaak denk je dat we deze discussie al hebben gehad?
Vast héél vaak, maar dat wil nog niet zeggen dat men erover uitgediscussieerd is.

Ohja, edit:
Oud 19-04-2004, 15:18
Verwijderd
Citaat:
Sooz schreef op 19-04-2004 @ 12:32 :
Vast héél vaak, maar dat wil nog niet zeggen dat men erover uitgediscussieerd is.

Ohja, edit:
Hmmm... we hebben echt al vaak bepaalde argumenten aangevoerd, maar het is gewoon onoverkomelijk. Nachtleven blijft behouden.

Ik persoonlijk ben het er ook niet mee eens dat er verwarring gesticht wordt om een bepaald forum te houden, maar blijkbaar hoort t er wel te zijn. Dus hebben we geprobeerd om het zo weinig verwarrend mogelijk te houden.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 16:44
Queen Klazina Wok
Queen Klazina Wok is offline
sorry dat ik me in de discussie werp hoor, maar ik wou even kwijt dat ik het helemaal met sooz en rollo tomassi eens ben.. het is irritant dat je voor de festivals, gewoon een onderdeel van muziek, naar het verder totaal oninteressante forum n&f moet gaan..

wat is nou het argument dat n&f moet blijven?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 18:11
Verwijderd
Inderdaad, uitgaantopics kunnen best naar De Kantine oid.

Al zit Gadje dan zonder werk...
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 20:23
Jules
Jules is offline
Citaat:
Ufke schreef op 19-04-2004 @ 19:11 :
Als Nachtleven&Festivals gewoon Concerten & Festivals wordt, kan zij dat toch blijven bijhouden? En dan kan ik wel helpen 0: )
Oud 19-04-2004, 20:26
Roxy
Roxy is offline
Citaat:
Sooz schreef op 19-04-2004 @ 21:23 :
Als Nachtleven&Festivals gewoon Concerten & Festivals wordt, kan zij dat toch blijven bijhouden? En dan kan ik wel helpen 0: )
pfft dat lijkt me niks eerlijk gezegd
Oud 19-04-2004, 22:08
Verwijderd
Citaat:
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 22:24
Rollo Tomasi
Rollo Tomasi is offline
Citaat:
Mutant schreef op 19-04-2004 @ 16:18 :

Ik persoonlijk ben het er ook niet mee eens dat er verwarring gesticht wordt om een bepaald forum te houden, maar blijkbaar hoort t er wel te zijn. Dus hebben we geprobeerd om het zo weinig verwarrend mogelijk te houden.
Nou ja, omdat Simon en nog twee FB's dat vinden betekent het nog niet automatisch dat het "hoort".
Oud 19-04-2004, 22:33
Jules
Jules is offline
Citaat:
Roxy schreef op 19-04-2004 @ 21:26 :
pfft dat lijkt me niks eerlijk gezegd
Dan wordt muziek te saai he
Oud 22-04-2004, 21:32
Gadje
Gadje is offline
Citaat:
Ufke schreef op 19-04-2004 @ 19:11 :

en dat moeten we natuurlijk ook niet hebben.
ik vind het zelf wel best zo, zoveel topics over uitgaan zijn er toch niet en de meeste zijn idd over festivals enzo. misschien een naamverandering maar zelfs dat hoeft van mij ook niet
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten