Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En wat je niet moet doen is er niet over praten want dan prop je het op en komt het er later uit en dan is het vaak erger. Verder heel veel sterkte ermee.. En vertel het niet meteen tegen iedere vriend die je krijgt wacht eerst een tijdje want anders kan hij dichtklappen en daar schiet niemand iets mee op. |
![]() |
||
Citaat:
Wat ik zou doen is mijn vriendin steunen waar het nodig cq. gewenst is. Ik zou het accepteren en proberen er gewoon met je over te praten. Wat eerder al te kennen gegeven is, is dat je er gewoon mee moet leren leven, hoe moeilijk dat ook is. Je moet het gewoon rustig aankijken, er zijn zoveel mensen zo onzeker over zichzelf, maar op een gegeven moment komt er ook iemand voor jou die om je geeft en je begrijpt. Geef het de tijd.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Calculated guess op de honken; Honk 1: Zoenen Honk 2: Sex met handen (vingeren, aftrekken) Honk 3: Sex met mond (beffen, pijpen) Honk 4 (oftewel home-run): Sex
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|||
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Zelf heb ik het wel door alleen bij de wat ergere gevallen, Nee ik zeg niet dat het fs(forumstarter) een erg geval is, het is natuurlijk erg wat er gebeurd is met je... Maar ik zal nooit in mijn hoofd halen om iemand die te bespelen is(om de term die ik haat niet te gebruiken) te misbruiken... Want jongens die dat doen verdienen de naam/term man/jongen niet maar die horen bij het uitschot van de wereld. FS... Heel veel sterkte en als je eens wilt praten er over of een mail naar iemand wilt sturen.. je kan bij me terecht.. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vraag: stoppen vóór, tijdens of na orgasme? carla-tje | 28 | 11-06-2006 11:16 | |
Lichaam & Gezondheid |
meisjes met (buik)spieren Freestyler* | 51 | 16-12-2003 23:29 | |
Seksualiteit |
vraagje voor de boyz.. St33f | 26 | 01-09-2003 23:22 | |
Muziek |
apresski muziek! anonymous girl | 24 | 09-01-2003 15:33 | |
Seksualiteit |
Wat vinden de boyz lkkr qua pijpen? Jennylicousss | 25 | 26-12-2002 14:18 | |
Seksualiteit |
Hoelang duurt het bij de heren voordat ze klaarkomen? Marlis | 29 | 14-01-2002 23:45 |