Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-04-2004, 12:34
xx-lijntje-xx
xx-lijntje-xx is offline
jongens... wat zouden jullie doen als je een vriendin hebt die in dr verleden is aangerand en daardoor heel erg onzekerk is???

eerlijk antwoorden please
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2004, 12:45
Verwijderd
ik denk geduld hebben
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 12:50
Last Resort
Last Resort is offline
Hangt van haar af
Oud 18-04-2004, 12:51
xx-lijntje-xx
xx-lijntje-xx is offline
hoezo??
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 13:11
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Ik zou die persoon zo veel mogelijk helpen en bijstaan. Sowieso opkomen voor haar als zij in de problemen is.

Maar misschien is het handig als je de situatie iets verder uitlegd?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 13:14
xx-lijntje-xx
xx-lijntje-xx is offline
hmmmz... owkeej.....

kben 2 jaar geleden aangerand, maar mn ex had er geen respect voor... vond me maar een triest en zielig meisje.... op een negatieve manier...
vroeg me af of iedereen er zo over dacht....
k ben super onzeker over mezelf, en wil ook graag iemand die om me geeft en van me houdt enzow.....

mjah... heb niej zown geluk in de love
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 13:16
Bloedpropje
Bloedpropje is offline
ik denk er niet zo over iig

wat voor vriend ben je dan als je daar geen respect en geduld voor kan opbrengen?
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 13:18
farrar-misty
farrar-misty is offline
ik ken die ex natuurlijk helemaal niet maar heb um al heel snel beoordeeld: loser.... Hoe kan hij dat zeggen en in eerste instantie denken? Neej... naar hem moet je dus echt NOOIT meer luisteren! Geloof me: jouw ex is echt een uitzondering! Natuurlijk zijn er veel jongens die niet weten hoe ze er mee om moeten gaan maar er loopt echt wel een ridder op t witte paard rond die je over je angsten heen brengt... trust me...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 13:19
farrar-misty
farrar-misty is offline
Citaat:
Gespleten Geest schreef op 18-04-2004 @ 14:16 :
ik denk er niet zo over iig

wat voor vriend ben je dan als je daar geen respect en geduld voor kan opbrengen?
idd... geen vriend dus!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 13:20
farrar-misty
farrar-misty is offline
Citaat:
Last Resort schreef op 18-04-2004 @ 13:50 :
Hangt van haar af
leg nou uit.....
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 13:25
Verwijderd
Citaat:
farrar-misty schreef op 18-04-2004 @ 14:18 :
Natuurlijk zijn er veel jongens die niet weten hoe ze er mee om moeten gaan maar er loopt echt wel een ridder op t witte paard rond die je over je angsten heen brengt... trust me...
Yep er zijn vast heel veel jongens die er niet mee om kunnen gaan. Zelf zal ik er ook geen held in zijn maar als je luistert en met haar er over praat, als dat gaat, dan kom je volgens mij al heel ver.

En wat je niet moet doen is er niet over praten want dan prop je het op en komt het er later uit en dan is het vaak erger.

Verder heel veel sterkte ermee..

En vertel het niet meteen tegen iedere vriend die je krijgt wacht eerst een tijdje want anders kan hij dichtklappen en daar schiet niemand iets mee op.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 13:29
xx-lijntje-xx
xx-lijntje-xx is offline
tnx
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 13:51
CryptapiX
CryptapiX is offline
ligt er beetje aan,
aangerand ben je tegenwoordig al als iemand ongewenst in je kont knijpt.. dus het ligt er wel aan wat er dan gebeurd is..

verder zou ik wel geduld op kunnen brengen voor de situatie, natuurlijk is het moeilijk voor haar.. maar van de andere kant, je leven gaat ook verder en je zal er ook mee moeten leren leven..
hoe moeilijk dat ook is, maar niet alle jongens zijn zo
Oud 18-04-2004, 13:56
xx-lijntje-xx
xx-lijntje-xx is offline
owkeej.... er iz nie in me kont geknepen.... tot honk 3... kweenie of jullie dat iets zegt?
en ik weet dat je verder met je leven moet, maar als ik een vriend krijg, blijf ik wel nogsteeds onzeker.... durf zelf ook niet het initiatief te nemen....
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 13:56
xx-lijntje-xx
xx-lijntje-xx is offline
en vroeg ut me gewoon af...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 14:03
romanov
romanov is offline
Citaat:
xx-lijntje-xx schreef op 18-04-2004 @ 14:14 :
hmmmz... owkeej.....

kben 2 jaar geleden aangerand, maar mn ex had er geen respect voor... vond me maar een triest en zielig meisje.... op een negatieve manier...
vroeg me af of iedereen er zo over dacht....
k ben super onzeker over mezelf, en wil ook graag iemand die om me geeft en van me houdt enzow.....

mjah... heb niej zown geluk in de love
Maar goed dat deze jongen je ex is, aangezien hij zo te zien geen eens moeite heeft gedaan zich in jou situatie te verplaatsen en je te steunen waar het maar nodig is.

Wat ik zou doen is mijn vriendin steunen waar het nodig cq. gewenst is. Ik zou het accepteren en proberen er gewoon met je over te praten.

Wat eerder al te kennen gegeven is, is dat je er gewoon mee moet leren leven, hoe moeilijk dat ook is.

Je moet het gewoon rustig aankijken, er zijn zoveel mensen zo onzeker over zichzelf, maar op een gegeven moment komt er ook iemand voor jou die om je geeft en je begrijpt. Geef het de tijd..
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 14:15
Sade
Sade is offline
Citaat:
xx-lijntje-xx schreef op 18-04-2004 @ 14:56 :
.... tot honk 3...
Wat is dat met die 'honken'taal tegenwoordig?
Oud 18-04-2004, 14:16
xx-lijntje-xx
xx-lijntje-xx is offline
daz wel zow handig.... (bijna) iedereen snapt wat je bedoelt...
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 14:33
Forumman
Forumman is offline
Geduld want met forceren kom je geen stap dichter.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 14:44
LaGoon
LaGoon is offline
lekkere vriend alsie geen respect voor jouw heeft
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 14:52
stouver
stouver is offline
Sorry, maar iemand die daar geen rekening mee houdt zou ik nou niet echt een vriend noemen

en verder snap ik die 'honken' niet...
Oud 18-04-2004, 14:55
The0
The0 is offline
Citaat:
stouver schreef op 18-04-2004 @ 15:52 :
Sorry, maar iemand die daar geen rekening mee houdt zou ik nou niet echt een vriend noemen

en verder snap ik die 'honken' niet...
Helemaal met je eens, vrienden en helemaal vriendjes horen je toch juist te respecteren hoe je bent.

Calculated guess op de honken;
Honk 1: Zoenen
Honk 2: Sex met handen (vingeren, aftrekken)
Honk 3: Sex met mond (beffen, pijpen)
Honk 4 (oftewel home-run): Sex
Oud 18-04-2004, 15:09
stouver
stouver is offline
Citaat:
The0 schreef op 18-04-2004 @ 15:55 :
Helemaal met je eens, vrienden en helemaal vriendjes horen je toch juist te respecteren hoe je bent.

Calculated guess op de honken;
Honk 1: Zoenen
Honk 2: Sex met handen (vingeren, aftrekken)
Honk 3: Sex met mond (beffen, pijpen)
Honk 4 (oftewel home-run): Sex
en bedankt voor de uitleg
Oud 18-04-2004, 15:09
Verwijderd
Aanranden.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 15:15
tikmaarwat
tikmaarwat is offline
nou ik heb het zelfde meegemaakt mijn vriendin ook aangerand... geloof dat zij toen tot honk 4 is gegaan.. maar heb altijd heel veel geduld gehad! en haar altijd geprobeert op haar gemak te stellen! en dan komt van zelf van het 1 het ander... verder had ik ook nog een vraag aan jou... naar dat dat met haar gebeurt is heeft zij er een lol in om jongens een blauwtje te laten lopen enzo en er gebruik van te maken.. van de jongens dan... heb jij dit ook?

Groeten en sterkte
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-04-2004, 15:38
Sweetsurrender
Sweetsurrender is offline
Ik moet zeggen dat ik het volkomen eens ben met de anderen hier. Als er iets met jou is gebeurt, hoort je vriend je te ondersteunen, te accepteren dat er iets is gebeurt en je zo snel mogelijk van de gedachte af te helpen dat iedereen zo is. Doet hij 1 van deze dingen niet, dan moet je misschien af vragen wat voor vriend het is.
Over het onzeker zijn kan ik 1 ding zeggen, wees het niet. Ik ben ff naar je CU2 site gegaan en ik moet zeggen dat je me een ontzettend leuk persoon lijkt.
Wat zou ik doen in zo'n situatie? Ik heb het al een beetje gezegt. Ik zou altijd klaar en open staat voor mijn vriendin. Als iemand mijn vriendin zou aanranden (of iets anders doen dat zij niet zal waarderen...) zou ik of naar die gene toegaan en is ff goed met die gene praten... Of naar de politie gaan.
Ik zou zeggen, heel veel sterkte. Het zal wel even duren (denk ik) voordat je weer een beetje zeker van jezelf wordt. Maar het komt wel. Zoals al eerder gezegt, ooit komt die ridder wel eens, bij de een duurt het alleen iets langer dan bij de ander.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 19:30
xx-lijntje-xx
xx-lijntje-xx is offline
iedereen hartstikke bedankt voor zijn/haar reactie...
ik wilde aangifte doen bij de politie, maar dat ging een beetje moeilijk, want het was in italie op vakantie....

en antwoord op de vraag van tikmaarwat: nee... ik ben totaal niet zow, ik weet hoe het is om gekwetst te worden, duz doe dat zeker niet bij anderen.... ik wil altijd iedereen maar te vriend houden en dat iedereen mij aardig vind (ook weer door dat onzekere...) duz nee....

maar echt heel erg bedankt allemaal!! wordt er wel verlegen van....

mjah, tnx!!!
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 20:29
Orion16
Orion16 is offline
Wat Last Resort al zei, hangt er helemaal vanaf. Ik ben zelf iemand die heel erg veel geduld met een meisje heeft en over alles kan praten, maar het moet niet te gek worden (dan heb ik het over automitulatie en dat soort dingen en opeens een heel pessimistisch zelfbeeld krijgen) Dan wordt het mij te veel, ik ben geen psycholoog die dat soort ingewikkelde dingen kan oplossen

Maar als ze gewoon normaal doet, maar heel soms eens in een dipje zit dan kan ik dat best aan.

Hey, je houdt van hardstyle, zie ik ook nie vaak

Laatst gewijzigd op 18-04-2004 om 20:32.
Met citaat reageren
Oud 18-04-2004, 20:39
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Nou als ze er nog erg mee zit heel erg goed mee praten en wat sex betreft extra rustig aan doen, het pas gaan doen als ze er helemaal klaar voor is.
Oud 18-04-2004, 21:08
Verwijderd
Citaat:
farrar-misty schreef op 18-04-2004 @ 14:18 :
ik ken die ex natuurlijk helemaal niet maar heb um al heel snel beoordeeld: loser.... Hoe kan hij dat zeggen en in eerste instantie denken? Neej... naar hem moet je dus echt NOOIT meer luisteren! Geloof me: jouw ex is echt een uitzondering! (...)
Dat is onzin die je absoluut niet moet geloven. Als er iets fout is, is het wel zelfvertrouwen putten uit één of andere jongen. Blijkbaar heb je bij je eerste vriendje niet zo goed opgelet voordat je wat met hem kreeg, anders had je van tevoren wel gemerkt dat hij zo'n respectloze lul is. Wacht dus vooral eerst tot je je weer wat beter voelt en ga dán pas een nieuwe relatie aan. Wij jongens hebben het over het algemeen heus wel door als een meisje makkelijk te playen is (wanneer ze heel onzeker is dus).
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 07:25
xx-lijntje-xx
xx-lijntje-xx is offline
Citaat:
Orion16 schreef op 18-04-2004 @ 21:29 :

Hey, je houdt van hardstyle, zie ik ook nie vaak
hardstyle roelt!!!! vooral darkraver, en dj dana

Citaat:
Dat is onzin die je absoluut niet moet geloven. Als er iets fout is, is het wel zelfvertrouwen putten uit één of andere jongen. Blijkbaar heb je bij je eerste vriendje niet zo goed opgelet voordat je wat met hem kreeg, anders had je van tevoren wel gemerkt dat hij zo'n respectloze lul is. Wacht dus vooral eerst tot je je weer wat beter voelt en ga dán pas een nieuwe relatie aan. Wij jongens hebben het over het algemeen heus wel door als een meisje makkelijk te playen is (wanneer ze heel onzeker is dus).
weet je wat ut is? alz je zoiets hebt meegemaakt, ga je (ik in iedergeval) alleen maar aan jezelf twijfelen. ik wil gewoon iemand die om me geeft om wie ik ben, waar ik mee kan praten, en weet ik veel.... gewoon..... tsjaa..... moeilijk uit te leggen, maar snappen jullie ut wel een beetje?
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 10:47
Mike_Inez
Mike_Inez is offline
zorgen dat dingen bespreekbaar zijn en ook ervoor zorgen dat duidelijk is dat je het slachtoffer bent en er niets aan kan doen.
je ziet vaak dat in momenten van onzekerheid je alles op jezelf projecteert, of dat nu reeel is maakt niet uit want het gebeurd.

in zon geval is het ook belangrijk te hebben dat je iemand hebt die helemaal voor je gaat dus iemand die echt voor je kiest.
Met citaat reageren
Oud 19-04-2004, 15:11
Verwijderd
Citaat:
perseus schreef op 18-04-2004 @ 22:08 :
Wij jongens hebben het over het algemeen heus wel door als een meisje makkelijk te playen is (wanneer ze heel onzeker is dus).
Ik mag van harte hopen dat je het wel doorhebt maar er geen gebruik van maakt (misbruik?). Want dat jongens doorhebben dat meisjes te "playen zijn" (wat haat ik die term) betwijvel ik ten zeerste.

Zelf heb ik het wel door alleen bij de wat ergere gevallen, Nee ik zeg niet dat het fs(forumstarter) een erg geval is, het is natuurlijk erg wat er gebeurd is met je... Maar ik zal nooit in mijn hoofd halen om iemand die te bespelen is(om de term die ik haat niet te gebruiken) te misbruiken...

Want jongens die dat doen verdienen de naam/term man/jongen niet maar die horen bij het uitschot van de wereld.

FS... Heel veel sterkte en als je eens wilt praten er over of een mail naar iemand wilt sturen.. je kan bij me terecht..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten