Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hoe beeld ik me dat in trouwens: Jongen: "Hi, kom je hier wel vaker?" Meisje: "Ja, best wel, elke zaterdag" ***GESPREK DOOD*** ? Volgens mij als je zover bent dat ze wat leuks terugzegt is het allemaal zo moeilijk niet meer, of ligt dat aan mij?
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() @ts: het weer, de plek waar je bent, de muziek, de verkiezingen, de politiek, de oorlog in Irak, school, opleiding, interesses, bezigheden, films, of vraag of ze wil dansen of vraag haar meteen mee naar buiten, scheelt een hoop praatwerk ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Vraag dan biertje? (of pilsje of pintje maar net waar je bent) of wijntje? Of je kijkt wat ze vastheeft, als het herkenbaar is en niet te duur vraag je of ze er nog een lust, als het niet herkenbaar is, vraag je wat ze drinkt (als je het niet kent, kun je ook nog vragen of je het eens mag proeven, weer gespreksonderwerp erbij), als dat niet te duur blijkt te zijn, kun je ook nog vragen of ze er nog een lust. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() En een beetje arrogant zijn kan geen kwaad, zolang je maar zelf weet dat je wel waar kan maken wat je uitspreekt. En liegen tijdens een gesprek met iemand waarvan je het idee hebt dat het op meer kan uitlopen is een slecht idee, juist als je elkaar langer dan 1 dagje/nachtje ziet achterhaalt de waarheid je altijd wel.
|||
Citaat:
Verder kan je het gewoon over vanalles hebben, wat er maar in je opkomt. Moet je naar onderwerpen lopen gaan zoeken, dan is dat misschien wel een teken dat het niet klikt. Citaat:
![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() sorry maar moest even lachen ONTOPIC: niet te origineel willen gaan doen. Daar erger ik me altijd heel erg aan. Mijn motto: doe maar gewoon dan doe je al gek genoeg. Dus vraag hoe ze heet, hoe oud ze is, wat ze studeert en daarna weet je wel of het klikt of niet.
||
![]() |
Citaat:
'Yo, zullen we maar gaan blowen dan?' 'Yo, potje schaak?'
||
![]() |
Citaat:
- ben je op zoek naar een relatie - of wil je gewoon een vrouwtje op een avond scoren ( of liever 3 vrouwtjes ![]() De tweede is veel makkelijker, veel simpeler en stukken goedkoper ![]() ![]() het beste is om niet als een wilde te gaan dansen, ook niet om dronken te zijn. je moet spontaan overkomen. maak de vrouw binnen 1 minuut duidelijk wat je van haar wilt en kom ook binnen 1 minuut achter of ze al een vriend heeft. Ga bijvoorbeeld naast de wc staan (ik noem maar wat). Stel voor - er komen 5 'mooie' vrouwen langs. Aan al die vrouwen zeg je 1 zin : "ik vind het jammer dat je zo maar voorbij loop zonder dat ik tegen je praat" of zoiets. Niet te veel complimenten, maar ook niet te weinig, maar maak meteen duidelijk dat je wat van haar wilt. Van die 5 vrouwen die je had zegt 1 geen interesse te hebben, 4 willen wel naar je luisteren. Dan moet je NOOIT vragen : kom je hier vaker, of dergelijke onzin, daar schiet je echt niks op. Je kunt het beste beginnen met natuurlijk je naam zeggen en vragen met wie ze hier is. Als ze zegt : met mn vriendje, kun je het shaken. Ong. 1 van de 4 vrouwen die we hadden zegt het. Hebben we nog 3 over. Ze zeggen meestal : met mijn vriendinnen, of met die groepje daar. Dan kom je direct met : Waar is je vriendje dan?? het werkt trouwens ook om bij t stellen van deze vraag heel verbaasd te kijken alsof jij wilt vragen : Wat doet zo'n mooie meisje als jij hier zonder een vriendje.....Maar vraag dat nooit direkt aub, dan ben je meteen weg. Van de 3 meisjes die we over hadden zegt 1 - jaaa die is thuis. De twee andere zeggen : ik heb geen vriendje. Tsjakka, wou je zeggen, maar nu komt het moeilijkste. Je kan natuurlijk 12 omwegen zoeken, maar meteen vragen werkt ook : "hey meisje natuurlijk omdat ik met jou ging praten duidt al aan dat ik jou leuk vind en dat is ook zo. zou het erg het erg vinden als ik jou zou zoenen". Dan zegt die ene van de 2 - Nee, de andere zegt Ja en je staat te bekken. Binnen 1 minuut dit alles. Als je op zoek bent naar een langdurige relatie kun je het op bovenstaande manier aanpakken en dan haar tel nummer vragen en gezellig leuke dingen samen doen, maar met de bovenstaande aanpak scoor je amper mooie vrouwen. Als je echt een mooie meisje hebt gevonden ga dan met haar niet de eerste avond zoenen. Ga gewoon praten, stel NOOIT zinloze vragen, zoals hoe vaak ze hier komt, of wat ze sudeert. Praat zeker niet over de studie, TERWIJL ze t leuk vindt. De hele clue van meisjes versieren is om achter te komen wat ze nou leuk vinden. Als je weet dat ze gek is op paardrijden en je ook veel van af weet dan kunnen jullie een mooie gesprek houden. Over over een willekeurig ander onderwerp, maar ze moet t wel LEUK vinden, ze moet een heel verhaal omheen kunnen vertellen. Ik zou ook nooit meisje drankjes aanbieden, tenzij je ze relaties zijn. Dat kan ze behoorlijk afschrikken omdat ze gaan denken dat je achter hun aan bent, en dat kost je bovendien een hoop pieken. Zeg ook nooit complimentjes : ooooh wa ben jij toch mooi, tenzij jullie heel close zijn. Maar ze vinden het wel leuk als je hun vertelt : Meid, ik vind je echt een heel leuke meisje, ik wil een keertje wat met jou afspreken, mag dat???" PS srry voor zo'n onoverzichtelijk verhaal. Kun beter ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() 'Meisje 1, mag ik je zoenen?' "Nee." 'Meisje 2, mag ik jou dan zoenen?' ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() In het cafe, niet op het forum ![]() en dan idd ietsjes anders. iets tactvoller, maar het principe klopt wel ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik zelf doe het wel wat anders natuurlijk. Die selectie methode vind ik wel wat te playerachtig ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Zooo vermoeiend ![]() ![]() *'Waar woon je?' -'Daar.' *'Gezellig?' -'Nee.' *'Hoe oud ben je?' -'18' ![]()
Laatst gewijzigd op 22-04-2004 om 18:04. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
[afgesplitst] Verkrachting - slachtoffer of eigen schuld? JustTalk | 324 | 24-05-2014 14:55 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Jehova's getuigen indie-gurl | 348 | 10-04-2007 14:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Verpest mijn avond! Sasjeliefff | 21 | 05-04-2006 08:48 | |
Liefde & Relatie |
Whelp :), advies gevraagd enzo :) *in de war* Mindfields | 47 | 22-02-2004 13:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Wat zijn JOUW politieke standpunten? Evito | 150 | 15-05-2003 20:46 | |
Drugs & Alcohol |
De serie Drugs en Drank in De gelderlander Isa | 3 | 20-03-2003 21:20 |