![]() |
|
nu even serieus kiddies!
waarom is dit meteen ziekelijk? op je twintigste ben je prima zelf in staat te beslissen met wie je wat doet en als je een 34 jarige vrouw aantrekkelijk vind, geen probleem! het is het eeuwenoude probleem met leeftijden, maar beiden zijn volwassen dus waarom niet? |
![]() |
|
![]() |
Booster
20M - Lid gepost op 31-05-2002 @ 12:32 -------------------------------------------------------------------------------- quote: -------------------------------------------------------------------------------- je$u$ crust schreef: hahaah knap van je dat je dat weet zonder me te kennen -------------------------------------------------------------------------------- Ja... Ook wel knap van jezelf, uitspraken doen zonder iemand te kennen. Lekkerr slim. ________________ ONGELOVELIJK UITGELULD!!!!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Jij moet nog een hoop leren, meiske. |
![]() |
|
![]() |
Ik heb een oudere vriendin, half jaartje maar goed
![]() Maar het lijkt me wel wat om met een aantrekkelijke ervaren vrouw de nacht door te brengen. Leeftijdsverschil moet niet te groot zijn, maar 20 en 34 vind ik wel kunnen.
||
Citaat:
ahahaha ja nu heb je me toch tuk... ![]()
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
Ach misschien ziek, maar ik zou het best met een leraar van mij willen doen, gewoon 1 keer ofzo... hij is zeker 10 jaar ouder, maar hij is net 20... er zit een superspanning tussen ons, gedeeltelijk negatief... maar toch...
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
maar die spanning kan volgens mij, serieus, hele spannende sex opleveren, alleen de consequenties zijn misschien wel niet zo fijn (na ja, naast het klaarkomen dan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ik schep verwarring, omdat ik wil dat mensen verder kijken dan mijn nick en leeftijd, en dus moeten afgaan op mijn posts... en ik ben tussen de 14 - 24, net als bijna de rest van de mensen hier. Die leraar is overgends 29, maar hij gedraagt zich dus als iemand van 20... en hij is dus gewoon een jonge jongen kwa uiterlijk, had dus gewoon iemand van bijv 22 kunnen zijn...
|
![]() |
nou mensen er is nix gebeurt hoor gisteravond
ik heb dr wel duidelijk late merke dat ik dr wil denk ik ging steeds heel opvallend na dr kijke en ze weet me ook wel gek te krijgen door zo kort topje aan te doen waardoor dr navelpiercing goed zichtbaar werd. maar goed,maandag begint het werk weer gelukkig en of ik slim bezig ben is de vraag,maar zulke dinge zijn wel tof om te beleve,elkaar opgeilen is al leuk,of er nou wat gebeurt ofniet!!
||
Citaat:
schijt aan mabey wel spannend ze heeft meer levenservaring alhoewel 34 is ook nog niet zo super maar
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() 28 mei 1968 ![]() L ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Legendarische quotes van forumers. Missy | 110 | 09-07-2009 23:03 | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 00:51 | |
Seksualiteit |
[Serieus] sex met dieren NaRuTo | 26 | 20-06-2004 17:12 | |
Seksualiteit |
Sex met ouder iemand? Sweetboy1819 | 72 | 10-03-2004 14:19 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Mag je volgens het Christendom HOMO zijn?? kleinedraak | 63 | 04-07-2002 19:53 |