Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
edit: de ironie.. mijn vriendin belde dus ook gistermiddag op dat een jongen dr gezoend had die dag op school. alleen wel dat ze zeg maar niet meezoende, en em meteen duidelijk maakte dat ze het absoluut niet wil, dat ie op kon tieven omdat ie wist dat ze een vriendje had, en dat ze heel veel van dat vriendje (=moi ![]() bggr.. ach de wijzig en quote knop zitten naast elkaar ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() kijk zo ontstaan roddels en worden vage waarheden verergerd ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
om de Mac terwijl ze aant werk was werd ze verkracht. die jongen had daarvoor 1 fles vodka gezopen en heeft xtc genomen. Ze hebben het gedaan met een condoom die ze op de vloer gevonden hebben. echt waar, zo ontstaan roddels, je hebt daar helemaal gelijk in |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
huh? was het niet 2 gram jack herer die hij door haar mac deluxe had gegooid, en dat hij n halve liter martini zoop alvorens anale gemeenschap te hebben met haar? en was het geen boterhamzakje, zo eentje met van die luchtgaatjes? jawel toch.. dat was wat ik hoorde... wat ik bedoel te zeggen is.. sorry het moet echt verschrikkelijk voor je zijn.. ik weet hoe je je voelt, maar we kunnen je zo niet verder helpen |
![]() |
||
Citaat:
jaaa want zeg maar als t de wc op school was dan ist minder erg ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Waarom zou hij het moeten uitmaken als ze niet-vrijwillige sex had met die andere jongen? Da's toch ook 'gewoon' verkrachting? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|||
Citaat:
Citaat:
wel weet ik precies hoe de ts zich voelt, maar zonder meer info heeft hij niets aan onze hulp / reply's |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
begrijp me niet verkeerd: als t nu was van.. ik doe niets omdat ik stijf sta van de angst.. dan weer wel... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Een jongen die een meisje heeft getrokken.. ![]() Maar goed, hier kun je dus echt niks mee.... ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
wat doet jouw lief in godsnaam in een jongens wc, waar ze ook nog s getrokken word, heb je je lief wel s goed tussen de benen bekeken (kijk naar van wilder) dan weet je wak bedoel
||
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
relatieproblemen freakzor1987 | 52 | 26-01-2005 14:21 | |
Psychologie |
help me hier ff uit wil je saf-ir | 19 | 24-02-2004 14:28 | |
Liefde & Relatie |
vriendschap of niet? Blackeyed | 8 | 26-06-2003 17:03 | |
Liefde & Relatie |
Verliefd op getrouwd iemand Noortje_S | 121 | 20-08-2002 12:06 | |
Psychologie |
leegte>>>wa moe ik doen?? mieltje | 6 | 22-06-2002 19:11 | |
Psychologie |
stemmingswisselingen ofsow.. (kweet nie hoe je ut noemt) Make Yourself | 9 | 09-02-2002 17:56 |