Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-04-2004, 16:06
Verwijderd
Citaat:
vixen schreef op 25-04-2004 @ 17:02 :
Ik vind JK echt lame.
Ik vind Idols echt lame

ontopic

ik ben net wakker en ga nu ontbijten jaha je leest t goed
Advertentie
Oud 25-04-2004, 16:49
Marshall
Marshall is offline
dat volk dat maud iedere x meeneemt, hebben ze geen deurbeleid ofzo

harr harr harr
Oud 25-04-2004, 17:44
Verwijderd

ontopic

ik heb net mn kater weggewerkt en wat tv gekeken

tv kijken dat echt zoiets dat ik echt nooit meer doe dus ik sta er wel van te kijken eigenlijk
Oud 25-04-2004, 17:57
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Opgestaan in Meerhout, bij Groezrock..
Broodje knackworst gemaakt..
Ingepakt, tent gesloopt en daarna gechilled..
Naar de auto lopen, btje in de zon liggen..
In de auto richting R''dam, langs de Mac gegaan in eindhoven..
Zag daar nog een skateboarder uit r''dam die met met nk ging mee doen ofzo..
In de auto vriendin van een vriend geirriteerd ..
Thuis in bad, schoenen schoon gemaakt..
Naar westblaak gegaan, proberen beetje te skateboarden..
Toen maar naar Museumpark gegaan en gechilled..
Thuis achter de pc, wachtend op indonesisch eten ..
Oud 25-04-2004, 18:05
Dicenquesoy
Dicenquesoy is offline
Citaat:
Bruce schreef op 25-04-2004 @ 18:57 :
Opgestaan in Meerhout, bij Groezrock..
Broodje knackworst gemaakt..
Ingepakt, tent gesloopt en daarna gechilled..
Naar de auto lopen, btje in de zon liggen..
In de auto richting R''dam, langs de Mac gegaan in eindhoven..
Zag daar nog een skateboarder uit r''dam die met met nk ging mee doen ofzo..
In de auto vriendin van een vriend geirriteerd ..
Thuis in bad, schoenen schoon gemaakt..
Naar westblaak gegaan, proberen beetje te skateboarden..
Toen maar naar Museumpark gegaan en gechilled..
Thuis achter de pc, wachtend op indonesisch eten ..
ff offtopic: Was jij vorige week zaterdag bij westblaak?

Verder ben ik vnadaag om 4 uur opgestaan. Heb daarna lekker ontbeten aka gelunched...naar buiten geweest en nu weer thuis...relaxt
Oud 25-04-2004, 18:19
Otis
Otis is offline
Ik heb gebarbequed
en ik ben nu heel hip met mijn naamgenote (echt voor + achternaam !) uit Mexico aan het msn-en~!!
Oud 25-04-2004, 19:01
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Citaat:
Dicenquesoy schreef op 25-04-2004 @ 19:05 :
ff offtopic: Was jij vorige week zaterdag bij westblaak?

Verder ben ik vnadaag om 4 uur opgestaan. Heb daarna lekker ontbeten aka gelunched...naar buiten geweest en nu weer thuis...relaxt
Jup, denk het wel..
Oud 25-04-2004, 19:16
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 25-04-2004 @ 19:19 :
Ik heb gebarbequed
en ik ben nu heel hip met mijn naamgenote (echt voor + achternaam !) uit Mexico aan het msn-en~!!
hoe ben je die naamgenoot tegengekomen dan??
Oud 25-04-2004, 19:19
Otis
Otis is offline
Citaat:
japie krekel schreef op 25-04-2004 @ 20:16 :
hoe ben je die naamgenoot tegengekomen dan??
ik wilde een nieuw emailadres aanmaken, zo'n standaard naam_achternaam@hot.. adres maar die van mij was bezet dus ik voor de gein dat adres toevoegen en toen ging ik met dr praten En toen kwam ik erachter dat mn achternaam ook spaans is
Oud 26-04-2004, 08:42
Glory
Glory is offline
Citaat:
Otis schreef op 25-04-2004 @ 20:19 :
ik wilde een nieuw emailadres aanmaken, zo'n standaard naam_achternaam@hot.. adres maar die van mij was bezet dus ik voor de gein dat adres toevoegen en toen ging ik met dr praten En toen kwam ik erachter dat mn achternaam ook spaans is

Is ze lief?
Oud 26-04-2004, 12:32
Verwijderd
Citaat:
Otis schreef op 25-04-2004 @ 20:19 :
verhaal
gaaf !

ik heb vandaag 2 uur les gehad,me afgevraagd waarom ik nog naar school ga aangezien alles wat ik doe de uurtjes uitzitten is.
toen heb ik een paar pilsjes genuttigd op een terrasje in de stad (om half 11,tis ook zon lekker weer).
nu ben ik aan het forummen en op internet naar vakantiewerk aan het zoeken onder het genot van een mix van de heer F.d housecat
(het werk zoeken wil trouwens niet echt lukken,heb al meerdere bedrijven gebeld,op het eerste gezicht vonden ze me allemaal wel goed ivm de ervaring die al heb etc.maar bij 2 gelegenheden laatste vraag: "ohw,je hebt toch geen piercings ofzo he,dat mag namelijk niet volgens ons beleid" )

dat maakt mij een gerstenatnuttigende-werkzoekende nerd
Oud 26-04-2004, 13:13
streetspirit
streetspirit is offline
vanmorgen heb ik een taart gemaakt op school want dat moest en daarna ben ik maar weer naar huis gegaan en daarna........
daarna..........ja eigenlijk niks verder. saaie dag vandaag..
Oud 26-04-2004, 13:27
Nuck
Nuck is offline
Ik moest vanochtend om 7 uur opstaan, had om 8 uur rijles en 9 uur tussentijdse toets -> vrijstelling voor bijzondere verrichtingen . Daarna mijn zonnebril in de auto laten liggen, gelukkig wou mijn rij-instructeur m even langsbrengen :/. Toen 2 uurtjes werkcollege gehad, vervolgens een uur op zoek geweest naar een kleermaker, die ik uiteindelijk wel gevonden heb. En nu zit ik hier.
Oud 26-04-2004, 13:30
Susanne
Susanne is offline
Japie, in je sig moet het "Je wordt" zijn..

ik ben "ziek" thuisgebleven van school vandaag, heb luduvudu. eventjes over de markt gelopen, een appel gekocht en die opgesmikkelt, vervolgens weer terug zu hause, waar ik nu aretha franklin - respect aan het luisteren ben.. zit te denken wat ik terug moet mailen, maarja dat laat ik ridder lekker verzinnen voor vnvnd heb ik met 3 vriendinnetjes een tennisbaantje afgehuurd > kga lekker m'n frustraties eruit meppen
Oud 26-04-2004, 14:16
GRRR
GRRR is offline
ik ben ziek en heb niks bijzonders gedaan behalve slapen, lezen en poeteren. vrijdag had ik een meet en dat was het spannendste van de hele klote week argh klote lichaam
Oud 26-04-2004, 15:06
Verwijderd
Na twee weken zielig doen heb ik toch eindelijk mijn mogelijk toekomstige stageplek gebeld en ik heb een afspraak voor morgen. Verder zie ik er vandaag walgelijk uit zonder make-up in een outfit van drie jaar geleden maar dat mag want ik voelde me lichamelijk niet goed genoeg om naar school te gaan. En ik luister St. Germain.

Dat maakt mij lui. Geloof ik.
Oud 26-04-2004, 15:13
Verwijderd
Ik ben bij de bushalte opgestaan voor een oud vrouwtje, toen heb ik een blinde man geholpen met de bustijden, en ik heb een meisje de weg gewezen naar het politie bureau.
Dat maakt mij een sociaal persoon.
Oud 26-04-2004, 15:53
snoodaard
snoodaard is offline
Naar school geweest, even mijn zelfevaluatie ingeleverd, ik was geweldig zo niet fenomenaal
Trein naar Arnhem centraal gepakt en langs m'n m00der geweest, daarna naar Velperpoort geslentert onder het genot van m'n mp3-speler.
In de wereldstad Zevenaar aangekomen wat bier gedronken met een vriend die ik in de trein tegen kwam, even de Bakker Bart bezocht en vervolgens wat drop en wijn gekocht.

En nu drink en snoep ik. Dat maakt me lekker. Zat.
Oud 26-04-2004, 16:47
Verwijderd
Citaat:
Susanne schreef op 26-04-2004 @ 14:30 :
Japie, in je sig moet het "Je wordt" zijn..
ik denk dat mensen die hun mannelijkheid laten afhangen van een bezoek aan een derderangs eettentje zichniet zo druk maken over een "t" meer of minder
desalniettemin ga ik het gelijk veranderen
Oud 26-04-2004, 17:08
Otis
Otis is offline
Vandaag ben ik sportieve smurf
Vanochtend had ik me verslapen tot 8 uur terwijl ik om half 9 een tentamen aardrijkskunde had.
Mn moeder gestrikt om me naar school te brengen, gelukkig was ik op tijd en heb ik mn tentamen toch nog goed gemaakt
Hierna ging ik met een vriendinnetje naar huis en we verveelden ons eenbeetje .
Toen kwamen we op het idee om naar Arnhem te gaan fietsen.
In de brandende hitte , 20 km heen en 20 km terug
Ging nog redelijk snel, uurtje heen , drie kwartier terug mét pauze
Daar in Arnhem heeft mn vriendinnetje inkopen gedaan en keek ik toe, daarna op de korenmarkt wat gedronken en een broodje gehaald en weer terug.
en nu zit ik hier met een pijnlijke bips
Oud 26-04-2004, 17:19
Verwijderd
Ik ben vanmorgen tot twee keer toe wakker gebeld. Eerst om een uur of 11 door mn ma en twee uur later ofzo door mn vriendinnetje. Die belde ff om te vertellen dat ze uit de klas was gestuurd. Dat zit dan op de Hoge School
ghehe maar ja toen heb ik met mn beste vriendinnetje afgesproken en zijn we eerst ff langs de shop gereden voor een grammetje Special en daarna naar de Hout waar we hebben zitten blowen met een hoop bekenden door wie ik ook nog eens van bier voorzien werd
Oud 26-04-2004, 20:04
grandmommy
grandmommy is offline
ben vandaag naar school geweest, effe een zeven gehaald voor duits, en het laagste aantal fouten van de klas voor een proefwerkje nederlands. toen thuis heartbreak high gekeken, daarna all stars, toen naar zangles, effe een cdtje opgenomen.

dat maakt van mij een studie-tvserie-addict-zangeresje
Oud 26-04-2004, 22:40
Verwijderd
Ik heb vanavond eerst wel een uur met mn vriendinnetje aan de lijn gehangen daarna naar n vriend van me toe waar we met z'n vieren op zijn kamer jointjes hebben gerookt en ps2 games hebben gespeeld
Oud 26-04-2004, 22:44
GRRR
GRRR is offline
ik heb gebbq'd. was enorm sociaal in mijn wereldje aan het wezen en zei wat zinnigs als een van die domme boeren voor de zoveelste keer iets doms uitkraamden. tering, gelukkig zijn het niet mijn buren.
Oud 26-04-2004, 22:45
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 26-04-2004 @ 23:40 :
Ik heb vanavond eerst wel een uur met mn vriendinnetje aan de lijn gehangen daarna naar n vriend van me toe waar we met z'n vieren op zijn kamer jointjes hebben gerookt en ps2 games hebben gespeeld
Heb jij een vriendin
Oud 26-04-2004, 23:09
sorry
sorry is offline
naar school gegaan daarna gegeten, daarna getraind daarna the sopranos gekeken.
Oud 26-04-2004, 23:39
Verwijderd
Citaat:
Ridder schreef op 26-04-2004 @ 23:45 :
Heb jij een vriendin
whahahahaha

geschokt jongen?

ze zit nog op t forum ook, Vixen.
Oud 26-04-2004, 23:41
Verwijderd

beter nog, t is een tjikkie
Oud 26-04-2004, 23:41
Verwijderd
Ik heb 2 topics gemaakt op LS die toch nep zijn.

Ik heb brownies gebakken, en ondertussen afgewassen, en de wasmachine leeg gehaald en wasopgehangen in de warme zon.

Ik ben naar de kringloop winkel geweest, 2 lakens gehaald en roze spuitbussen opgehaald van me oude huis.

Ik heb weer post gekregen voor Teunie.

Ik moet slapen.
Oud 27-04-2004, 00:07
Verwijderd
Citaat:
Heb jij een vriendin
he ik vroeg je wat, hoezo zo geschokt jongen?
Oud 27-04-2004, 08:33
Susanne
Susanne is offline
Gisteren dus getennist, nog even gecomputert en daarna met m'n broer een jointje (pretgras ) gerookt, en opeens had ik geen hoofdpijn meer heel apart (was wel eenmalig hur)
nu zit ik m'n tandjes te poetsen, want ik moet zo voor controle naar het ziekenhuis toe. Mijn broer gaat met me mee, dus daarna moet ik weer mee de stad in, mee om kleding te keuren voor hem
Oud 27-04-2004, 09:06
Glory
Glory is offline
Vanochtend te laat opgestaan, roggebrood meegegrist voor lunch, naar school gefiets, te laat gekomen, uit het raam gestaard bij Engels (er zat een eekhoorn in de boom), naar aardrijkskunde gegaan, weggegaan bij aardrijkskunde en nu zit ik achter de computer en erger ik mij aan lompe wijfjes met plaatselijk accent. Leuk he?
Oud 27-04-2004, 09:43
Verwijderd
gisteren samen met een vriend net zo lang gehockeyd tot ik blaren op mn handen had en de bovenkant van mn hand onder de wondjes zat van het oefenen van de backhand.

sportief
Oud 27-04-2004, 11:36
Verwijderd
ik ben naar school geweest,3 uur les gehad,teon naar huis gegaan en alles wat ik voor deze middag had gepland afgebeld omdat ik met kut voel.
dat maakt mij een zichzelfkutvoelende-nerd
Oud 27-04-2004, 15:18
Fortisi
Fortisi is offline
Ben naar de stad geweest, eerst bij een tweedehandswinkeltje een blousje gekocht (waarvoor ik eerst kilometers moest lopen omdat ik moest pinnen) toen naar de H&M, waar ik úren in de rij voor de paskamer heb gestaan voor één truitje die ik niet eens wou kopen (uiteindelijk toch gekocht) Toen heb ik expres de trein gemist omdat ik nog even wou relaxen, dus een halfuurtje op het perron gezeten, gekeken of er boeiende mensen ronliepen (nee) toen naar huis, even gegeten en nu zit ik hier.
Oud 27-04-2004, 15:42
Nuck
Nuck is offline
Vandaag was stress stress stress, portemonnee kwijt met al m'n belangrijke dingen erin
Oud 27-04-2004, 17:22
Verwijderd
Ik ben voor het eerst sinds een week naar school gegaan & ik was op tijd. Heb sociaal gepraat met mijn klasgenoten en ben daarna naar de stad gegaan. Vervolgens had ik een stagegesprek en willen ze me daar heel graag hebben. <3
Dat maakt mij een sociaal mens vandaag.
Voor mijn doen dan.
Oud 27-04-2004, 17:38
Otis
Otis is offline
ik heb vandaag mn mond verbrand aan té veel chemische duitse mosterd

Oud 27-04-2004, 17:41
Pan Am
Pan Am is offline
Citaat:
Otis schreef op 27-04-2004 @ 18:38 :
ik heb vandaag mn mond verbrand aan té veel chemische duitse mosterd

Nazi-slet!
Oud 27-04-2004, 17:53
Otis
Otis is offline
Citaat:
Pan Am schreef op 27-04-2004 @ 18:41 :
Nazi-slet!

wanna get unter mein lederhosen?
Oud 27-04-2004, 19:19
frozenfountain
frozenfountain is offline
Citaat:
Nuck schreef op 27-04-2004 @ 16:42 :
Vandaag was stress stress stress, portemonnee kwijt met al m'n belangrijke dingen erin
Jeetje, ik hoop dat je het nog terug vind.

Ik stond vandaag wat vroeger op, had ik eindelijk tijd om te ontbijten: cornflakes en grapefruit.

Ik had twee colleges. Tussen de colleges heb ik twee uur in het gras gezeten, gezond, gegeten en gekletst. Daarna heb ik een half uur gewacht op de bus, de bus was ook nog propvol met allemaal vieze naar zweet stinkende mensen. Toen ik eenmaal thuis was ben ik meteen gaan douchen.

Ik heb pilates oefeningen gedaan met een vriendinnetje. Weer gedouched. En nu ga ik stressen met m'n stomme essay en stom artikel.
Oud 27-04-2004, 19:47
Verwijderd
Citaat:
Heb jij een vriendin
Oud 27-04-2004, 22:02
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
school
trein
auto
pc
eten
pc
douche
basgitaar
pc

en nu ga ik mn tanden poetsen.
toedels.
Oud 27-04-2004, 23:41
Verwijderd
vanmorgen moest ik voor mn cijferlijst om half 3 op school zijn. Iets daarvoor werd ik wakker en heb ik nog ff langs mn ma dr werk gekund om geld van r te ontvangen voor de stunt morgen.
Langs school, shit tekenen. Naar de Hout gegaan en daar een jointje gerookt met Kelly en Soraya. Terug naar school om half 5 om stoned als een baviaan de presentatie van mijn profielwerkstuk te houden. Dit heb ik geimproviseerd en mijn pws is nu goedgekeurd met een 7,5 daarna om dit te vieren ff langs Anne dr huis gereden met Anne en Soraya. De wiet die Anne dr folks hadden gekweekt opgehaald en dat op gaan roken met mn bong hier onder het genot van poffertjes en tostis. Alleen jammer dat Anne te stoned werd en er op een moment uit zag als dat mens uit the Exorsist

morgen examenstunt en gratis zuipen en een eindexamenfeest
ik ga echt heen morgen

Laatst gewijzigd op 27-04-2004 om 23:44.
Oud 27-04-2004, 23:50
cha0s
cha0s is offline
Vanochtend wakker geworden door 'n te vrolijke voor de tijd van de dag zijnde Tamara. Ontbijt gemaakt + koffie. Nog ff buiten gewandelt en gegeten. Tamara oordopjes gehaald, die ze zo'n 10 minuten later weer gesloopt heeft. ghehe. maar ja goed, Tamara op de metro geschopt en naar 't centrum gegaan. Onderweg Wessel en Wouter tegengekomen alwaar ik 'n halfuurtje mee heb staan ouwehoeren en 'n joint mee gerookt heb, toen kwam Marijn er aan en ben ik met Wouter 't centrum in gegaan dus. Eastpak gekocht, zonnebril gekocht, wiet gekocht, bier gekocht, naar Akkers gegaan en blackbook/dummy gekocht . onderweg naar m'n huis biertje gedronken en bij mij thuis gechilled met bier + joints en muziek und slap geouwehoer tot 'n uurtje of 4. Even boodschappen gedaan en daarna heerlijk gegeten, broertje had veganistische groenteschotel met rijst gemaakt. (en hij eet zelf normaal vlees. )
's avonds bij Michel gechilled en in m'n blackbook lopen heikneuteren.
Oud 28-04-2004, 00:05
Verwijderd
Ik werd wakker, krabde even aan m'n kont, stond op, poetste m'n tanden, ging onder de douche, kleedde me voortreffelijk aan zoals gewoonlijk, ging de deur uit, liep naar het bushokje, toen kwam de bus aan, ik stapte in, 'k zei toen hoi tegen de buschauffeur en liet hem m'n kaartje zien, ik liep door, ik keek even in de bus of er nog lekkere mammies aanwezig waren maar helaasch. ik ging dus maar erg allochtoon verantwoord achterin de bus zitten, krabde weer aan m'n kont, pakte m'n ipod erbij, luisterde naar wat allochtoon verantwoord muziek, kwam uiteindelijk aan op school, liep al moonwalkend de klas in onder luid gejuich van m'n trouwe hot sexy chicks c.q. fans, ging zitten, maakte m'n herkansing wiskunde, kwam tot de conclusie dat het best pittig was, na 2 uur hersengymnastiek moest ik naar de plee, ik deed de knopen van m'n broek open, haalde m'n monster eruit, en liet 'm even lekken voor ongeveer 30 seconden, daarna deed ik m'n monster weer in m'n broek, deed ik de knopen van m'n broek weer dicht en ging ik m'n handen wassen - immers handen wassen na het plassen, vervolgens ging ik weer naar het bushokje, ging naar huis eenmaal thuis ging ik weer slapen tot etenstijd, krabde weer aan m'n kont onder het genot van een biertje aan tafel, wastte toen af, ging even tv kijken, en viel toen weer in slaap, werd weer wakker rond een uur of 12 en ging toen even op scholieren.com forum kijken en toen typte ik dit berichtje in.
Oud 28-04-2004, 05:19
GRRR
GRRR is offline
gast dat is niet grappig. dat is geniaal

ik heb gewerkt en ben nu thuis. feestje van een elite gymnasium school. wat een lieve kleine kindertjes ik voel me fucking oud want ze bleven me meneer noemen
Oud 28-04-2004, 08:14
Verwijderd
Citaat:
GRRR schreef op 28-04-2004 @ 06:19 :
gast dat is niet grappig. dat is geniaal

ik heb gewerkt en ben nu thuis. feestje van een elite gymnasium school. wat een lieve kleine kindertjes ik voel me fucking oud want ze bleven me meneer noemen
tis wat je grappig vindt

vandaag heb ik eindexamenstunt en borrel. 's avonds heb ik eindexamenfeest waar ik samen met cHa0s heenga om de boel daar ff onveilig te gaan maken
Oud 28-04-2004, 12:16
Verwijderd
ik heb vandaag welgeteld een lesuur gehad (maar toch van half 9 tot 1 op school gezeten,met dank aan mijn vrienden die "vergaten" tevertellen dat het een en ander uitviel,waarvoor vele dank)
verder heb ik thuis wat gegeten en nu ga ik strax samen met wat vrienden wat touren in een cabriolet van een vriend zijn ouders
kijken of er nog wat chickies te pimpen zijn .
verder ga ik vanavond met nog 21 man wat achter een bal aanrennen en dat was het wel weer.
Oud 29-04-2004, 14:47
Verwijderd
vandaag heb ik een beetje school gehad (laatste officiele schooldag )
verder heb ik wanhopig naar werk gezocht,wat me ook nog gelukt is ook .
vanavond moet ik van 6-10 werken en daarna moet ik naareen verjaardag en naar de stad (queensnight)
al met al een enerverend dagje dus.dat maakt mij een het drukhebbende nerd
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten