Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dit is echt zo achterlijk kut. Ik ben ervan overtuigd dat een stel walgelijke mensen gewoon stapels heeft opgekocht om die nu per opbod te verkopen. Damn ik had het vrijdag zelf moeten regelen he!!!!!!! Maar anders koop ik dus echt 4 dagtickets, ze kunnen de boom in |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zou dat zomaar kunnen? Dat mensen gewoon 500 weekendkaarten ofzo bestellen, om ze daarna weer voor meer te verkopen? |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ticket op eBay schandalig ![]() en ze worden met de tijd alleen maar duurder. Als je geen tickets hebt kan je ook op de dag zelf naar Werchter afzakken, daar staan er op straat nog wel te verkopen. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
Maar meestal is er altijd wel iemand die ik ken die toch niet kan dus ik blijf hopen. Heb er desnoods wel een mooi prijsje voor over, maar als het teveel wordt, dan toch geen Werchter dit jaar, dan maar ff breken met de traditie. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb jij ze ook op teleticketservice besteld ofwat?? Toen waren ze nl. nog niet uitverkocht, en maandag middag wel ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
sorry voor mijn evil post maar dat moest gezegd worden ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Ik dacht dat jij ze nog maandag had gehaald, of vergis ik me nou ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En dan heb je idd nog mensen met geldproblemen, of andere dingen waardoor ze pas net wat later hun kaartje konden kopen.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als iedereen normaal kaartjes had gekocht, hadden er niet zoveel zonder gezeten. En als je je wilt verkneukelen over de mensen die niet kunnen gaan omdat ze het geld niet hebben om op de zwarte markt kaarten te kunnen kopen, hoop ik echt dat je net voor Werchter ziek wordt ofzo. Alsjeblieft, een beetje lol hebben met andermans ellende. Daarbij was de VVK pas 10 dagen op gang, ze waren al wel een maand via internet of telefonisch te bestellen, maar die mogelijkheid heeft ook niet iedereen. Zeker het buitenland niet. |
![]() |
||
Citaat:
maar daar heb je dus nu ook niks meer aan, want het is al uitverkocht de dagkaarten toch nog niet he? |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
En trouwens nog iets: Wat met al die studenten en scholieren waar t erbij vanaf hangt of ze geslaagd zijn of niet? Moeten die allemaal maar zover op voorhand kopen? Dikke onzin. |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ik had vanmiddag opgebeld om te vragen of ze gereserveerd waren..... Ja dus ![]() Hoef alleen nog maar ff te wachten op de acceptgiro ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Muziek |
Werchter 2006 Escapism | 234 | 05-07-2006 20:35 | |
Muziek |
beste concerten ooit? Maija | 115 | 09-08-2005 15:09 | |
Muziek |
wat VERBAASDE jou live? Verwijderd | 110 | 03-10-2004 15:32 | |
Muziek |
Top 3 mooiste concerten waar je geweest bent HowLovely | 178 | 30-08-2004 17:20 | |
Muziek |
Wlke bagger komt er uit uw boksen gespuwd? Verwijderd | 500 | 22-07-2004 22:24 | |
Muziek |
Welke shows wil je zeker niet missen?! Human2.0 | 33 | 29-01-2004 18:43 |