Advertentie | |
|
![]() |
|
*begint onderaan*
![]() -zwarte kisten -witte sokken -rode wijde broek -zwarte string -licht-roze geblokt bloesje -zwarte beha mijne haar : -opgestoken ofsow met heel veel klemmetjes -paarse haarband -blauwe nepvlechtjes sieraden : -8 kralen-armbandjes -1 armbandje met plastic felgekleurde macaroni-vlinders -pinkpop-bandje -spike-bandje met 2 rijen conicals -ring met grote plastic bloem -ring met spikes -ring met oranje steentjes -spike-halsband met 2 rijen conicals -kettinkje met draak en paars steentje make-up : -licht-blauwe eye-gloss wat uitloopt in een punt -streepje naast mn oog met stipjes dr boven -zwart lijntje wat bij binnenste ooghoek uitloopt in punt -glitters in mn binnenste ooghoek -lila-paarse-metallic lipstick -zwart streepje in t midden van mn onderlip woejj, wat ben ik weer kleurig vandaag ![]()
|
grijze osiris
zwarte broek met uitlopende pijpen grijs truitje 3/4 mouwen horloge spike-armband 4 ringen spike-ketting hare: plat ![]() make-up: zwarte lijn boven en onder mijn oog, vandaag es nie uitlopend... (daar had ik wel zin in om te doen) ![]()
|
![]() |
blote voeten
groene korte ribbroek(heel erg lelijk) oranje zonder mouwen t-shirtje van de Hema(zelfde model als gister,gewoon ander kleur) zo'n hoofddoekke met spiegels(jaja,het is uit ![]() horloge 2 ringen ondergoed
|
![]() |
wijde blauwe rafelige overzeasbroek
grijs-dunne-stofjes-piraten-achtige-blouse-die-stiekem-helemaal-geen-piraten-achtige-blouse-is, half open.. aanschouw mijn pens! :] boxer gootsteenkogelballenketting ding om 't nekje haar in een staartje roel's pooier-look ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
dus op dit moment, zwembroekje en een oud overhemd van mu vader the sun is shinin'... ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb aan: - Roze-met-rood-triangel-bikini-ding. - Roze grote shawl om m'n heupen. - Roze slippers. - Roze hoedje. Geen make-up, haar in een vaag staartje, geen sieraden. ZON! |
![]() |
|
|