Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik ga ook nog naar Ierland, naar een gemeenschap daar. Daarna ga ik nog een week naar Frankrijk, een nederlandse camping, Charme. Soort van buitenkunst maar dan in Frankrijk(en leuker, schijnt ![]()
|
Gelijk na de examens ga ik een week naar Texel met vriend + zijn ouders.
Dan in juli twee weken met vriend en mijn ouders naar frankrijk en in augustus een week naar een jongerencamping met vrienden (+ vriend again ![]() En lowlands als laatste, en dan ben ik zon beetje mn hele vakantie weg geweest. ![]() |
![]() |
|
ik ga eerst met mijn ouders en oom+tante 1.5week naar Italie en daarna rijden we door naar een huis (van kennissen) in Zuid-Frankrijk, daar blijven we een week en daarna zetten me ouders me af in Belgie voor een weekje vakantie met vrienden.
![]()
|
![]() |
niet op vakantie helaas..... vorig jaar 3 x op vakantie geweest en mn vriend wil nu zn wedstrijd voorbereiden dus helaas.... maargoed we maken het van de winter en volgende zomer weer goed
![]() ik ga nu een weekje met mn ouders naar de veluwe en 3 dagen naar vaals met mn mannetje. verder ben ik een baan aant zoeken en aant werk ![]() |
![]() |
|
![]() |
Werken, Op vakantie ben ik net geweest
![]() ![]() ![]()
|
Ik ga a.s. zondag naar Frankijk bij de Loire. Als ik daar van terug ben (na twee weken). Ben ik een weekje thuis. Dan ga ik een week naar Domburg (Zeeland). En daarna ga ik meteen door naar IJsland voor 17 dagen. Dan ben ik 1 september thuis en dan heb ik nog een weekje vakantie. Ik denk dat ik in dat weekje gewoon even lekker ga relaxen. Mja
![]() |
![]() |
|
Eerst paar weekjes gewerkt, nog 1tje te gaan, en zondag ga ik met paps en mams voor 3 week naar Oostenrijk.
En met een hele goeie vriendin ben ik 3 dagen op zomertour geweest, ook heel erg gezellig ![]() Ow ja, en na Oostenrijk gezellig nog een weekje werken (als ik weer naar school ga ook, maar dan niet meer op dinsdagochtend oid natuurlijk ![]()
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Wat ga jij doen in de zomervakantie? Attention | 27 | 08-08-2012 14:36 | |
Psychologie |
friends? Verwijderd | 13 | 08-08-2010 23:49 | |
Psychologie |
Het grote lucht-je-hart topic #128! darkfairy | 493 | 15-05-2008 19:52 | |
Verhalen & Gedichten |
Het Grote Brieventopic Verwijderd | 57 | 03-03-2008 17:13 | |