Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Net Kill Bill 1 gezien, vette film, coole scenes, mooie shots, toffe humor, meisterfilm. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Mijn laatste films zijn cloaca, een van de beste, zoniet de beste nederlandse films die ik heb gezien, en jeux d'enfants, een geweldig verhaal dat een betere film zou moeten zijn, echt jammer.
||
Citaat:
![]() Gisteren Cradle to the grave gezien ik vond hem wel ok niet iets bijzonders oid.
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
de acteurs zijn bagger, het verhaal is slap en het is onoverzichtelijk opgenomen. 12 monkeys is zoizo moeilijk te vergelijken met 28 days later, omdat het niet over hetzelfde gaat, aangezien 12 monkeys eigenlijk gaat over de geestensziekte van de hoofdpersoon, die super paranoïde en schitzofreen is. 12 monkeys heeft een mooi verhaal, is goed geacteerd (zoals bijna alle films met bruce willis) en is juist super overzichtelijk... |
![]() |
|
![]() |
hmm ik heb net battle royale 1 en 2 gekeken, 1 vond ik een erg vette film, 2 vond ik een uitmelking.
van mij had die 2e film niet gehoeven. op zich een leuke actie film ofzo, maar tjah... btje erg wazig verhaal... + die geile meiden in korte rokjes in deel 1 ![]() ![]() hierna ga ik kijken uuuhm DC.Sniper.23.Days.Of.Fear off millers crossing ik weet t nog niet ![]() |
![]() |
|
Gigli: Mja ik wou hem toch wel gezien hebben. Het is best een klotefilm en affleck is lachwekkend slecht, dat gehandicapte kind is na het eerste halfuur alleen nog maar irritant, maar lopez is heet en doet het niet superslecht ofzo, de gastoptredens van pacino en christopher walken waren ook leuk, vooral pacino blijft geweldig om naar te kijken en trekt zo het niveau van de film omhoog. Er zaten ook best wel wat leuke momenten in, al waren ze cliche, ze werkten wel( hoe hij die laptop sloopt
![]() Enneh, 28 days later was ![]()
|
![]() |
ik heb alweer een film gekeken jaja
![]() uhm the cell was het. ik moet zeggen dat ik hem al eerder had gezien maar dats al weer wat jaartjes terug. het is echt een meesterwerk vind ik, een geweldig script en goede acteurs (had niet verwacht dat ik dat ooit zou zeggen van j.lo maargoed...) ik zou bijna zeggen dat het kunst is, door die rare beelden die je constant ziet. erg mooi. nu is kill bill vol. 2 aan de beurt. |
![]() |
|
confessions of a dangerous mind. was een beetje vergeten waar ie over ging, en dat doet een film bij mij geen goed. maar hij was leuk. wel een beetje vaag dat alle 'beroemde' mensen overal eerder worden genoemd dan de 'minder beroemde' hoofdrolspeler, die toch wel 95% van de film in beeld is.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Zelfmoord en pijn... Jaymes | 12 | 20-08-2013 00:28 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 6 AJMouse | 500 | 22-08-2004 07:25 | |
Films, TV & Radio |
Laatste film die je hebt gezien en wat vond je ervan? - deel 5 AJMouse | 500 | 14-07-2004 01:03 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 | |
Verhalen & Gedichten |
QuaTro by Q-Wi-Q Q-Wi-Q | 3 | 06-08-2001 22:44 |