Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2004, 00:09
the tourist
the tourist is offline
Al die cameramensen

Maar yeah, Boris.

Dat nummer van hem is wel wat leuker dan het nummer van Jamai vorig jaar (maar dat gaat snel). Het past alleen niet echt bij zijn stem vind ik en het gaat na 3 keer horen al vervelen, maar goed.
Advertentie
transfattyacid
transfattyacid is offline
IRMA
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef op 02-05-2004 @ 00:08 :
Ja, hij reageerde erg blij. Leuk voor 'm, vind ik wel (ik had het ook leuk voor Maud gevonden, hoor , ben nou wel benieuwd hoe zij had gereageerd, haha, kom ik nooit te weten ).
Ja, haar reactie zou ik ook wel willen weten

Ze keek wel erg grappig toen Boris ineens haar arm mee omhoog trok Volgens mij vergat Boris ook dat Maud een stuk kleiner is, hij rukte haar arm gewoon mee omhoog. Maud stond helemaal uitgerekt
Oud 02-05-2004, 00:10
*gaapt*
*gaapt* is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 02-05-2004 @ 00:07 :
Maar het was ook wel een beetje te verwachten
En ik vond wel dat hij erg blij reageerde. Ik heb niet echt wat triomfantelijks gezien..
niet echt triomfantelijk nee, maar ik had niet verwacht dat hij zo blij zo reageren. en ook al was het misscien te verwachten, deze week zag je dat Maud ook steeds populairder werd, dus niemand was volgens mij meer zo zeker dat hij sowieso zou winnen.
Solid
Solid is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 02-05-2004 @ 00:05 :
Boriiiiiiiiiiiiiiiiiiiisssssssssss (L)

die vriendin lijkt me echt lief schattig woeiiiii boris
jaaaa precies echt lief was dat!!<3

Boris de winnaar, niet meer dan logisch

triomfantelijk mag je toch wel wezen denk ik..bovendien was het wel duidelijk eigelijk, het was meer dat Maud toch wel erg popi werd maar Boris bleef qua zang toch de beste (en ja hij heeft nooit op de kruk gezeten etc!)

Je zag trouwens dat ie een stuk losser was toen ie 't lied nog een keer zong...volgens mij issie vet blij (en z'n vriendin) dat die stress en die hele race (want dat is het!) voorbij is kan me goed voorstellen, wat een heisa eigelijk, zag je die fotografen
ekki
ekki is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 02-05-2004 @ 00:09 :
Ze keek wel erg grappig toen Boris ineens haar arm mee omhoog trok Volgens mij vergat Boris ook dat Maud een stuk kleiner is, hij rukte haar arm gewoon mee omhoog. Maud stond helemaal uitgerekt
ik zag het, ja.
sneu .
Verwijderd
Citaat:
MoonMonkey schreef op 02-05-2004 @ 00:09 :
Dat nummer van hem is wel wat leuker dan het nummer van Jamai vorig jaar (maar dat gaat snel). Het past alleen niet echt bij zijn stem vind ik en het gaat na 3 keer horen al vervelen, maar goed.
ach, drie jaartjes wachten en dan kan hij zn eigen ding gaan doen
Oud 02-05-2004, 00:11
phmpruim
phmpruim is offline
shit, Boris heeft gewonnen

ik vond Maud beter
(niet dat Boris slecht is, hij is vele malen beter dan Jim en Jamai samen, maar Maud is nog beter)
Oud 02-05-2004, 00:12
Verwijderd
Citaat:
Solid schreef op 02-05-2004 @ 00:10 :
Je zag trouwens dat ie een stuk losser was toen ie 't lied nog een keer zong...volgens mij issie vet blij (en z'n vriendin) dat die stress en die hele race (want dat is het!) voorbij is kan me goed voorstellen, wat een heisa eigelijk, zag je die fotografen
jaa, dat waren er veeeel!
Volgens mij is dat best eng, 50 fotografen op twee meter afstand, allemaal tegelijk flitsen enzo.
Oud 02-05-2004, 00:13
Solid
Solid is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 02-05-2004 @ 00:09 :
Ja, haar reactie zou ik ook wel willen weten

Misschien morgen in the Day After?

haha ja dat zag ik ook, vet grappig het was echt zo van; daar gaat mn arm en boris; lalala ik heb gewonnen he wat is dit owja maud hangt hier
Oud 02-05-2004, 00:13
ekki
ekki is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 02-05-2004 @ 00:12 :
jaa, dat waren er veeeel!
Volgens mij is dat best eng, 50 fotografen op twee meter afstand, allemaal tegelijk flitsen enzo.
Volgens mij zie je die flitsen dus niet op tv. Terwijl er wel veel geflitst MOET zijn.
Oud 02-05-2004, 00:14
ekki
ekki is offline
Ze hebben op idols.nl niet eens iets op de site staan hierover... als ik die site zou beheren zou ik het wel weten.
Oud 02-05-2004, 00:14
Verwijderd
Maar wat moet ik nu met mn zaterdagavond?
Ik hoop dat er wat leuks voor Idols in de plaats komt
Oud 02-05-2004, 00:15
ekki
ekki is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 02-05-2004 @ 00:14 :
Haha
lekker andere dingen doen, er is toch zat te bedenken? Ik vond het eigenlijk altijd wel een iets te lange zit.
Oud 02-05-2004, 00:15
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef op 02-05-2004 @ 00:14 :
Ze hebben op idols.nl niet eens iets op de site staan hierover... als ik die site zou beheren zou ik het wel weten.
die zijn allemaal nog helemaal into de overwinning van Boris.

Mja, ik had wel gedacht dat ze iemand hadden die het meteen op de site moet zetten. Was wel logisch geweest
Oud 02-05-2004, 00:16
Solid
Solid is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 02-05-2004 @ 00:10 :
naahh ik denk dat die 3 jaar best meevalt op zich..tja die eerste single zit ie aan vast net zoals met step right up, ook al zo'n kut nr maar het album moet toch wel iets vet wezen richting soul anders is het gewoon NIET geloofwaardig

en elk album zal persoonlijker worden denk ik want op een gegeven moment moet ie op zich zelf staan en is de hype over, sterker nog, zijn er weer nieuwe Idols

een jaar is zo voorbij dat hebben we nu wel gemerkt!
herz
herz is offline
ach, hij heeft het verdient, en behalve dat kan hij het ook goed gebruiken.

maja, wie niet.
ekki
ekki is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 02-05-2004 @ 00:15 :
die zijn allemaal nog helemaal into de overwinning van Boris.

Mja, ik had wel gedacht dat ze iemand hadden die het meteen op de site moet zetten. Was wel logisch geweest
Inderdaad, gewoon voor beide finalisten een bestandje en direct bij het noemen van de naam het bijbehorende bestandje uploaden.

Maarja...
Oud 02-05-2004, 00:17
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef op 02-05-2004 @ 00:15 :
Haha
lekker andere dingen doen, er is toch zat te bedenken? Ik vond het eigenlijk altijd wel een iets te lange zit.
ik mocht de backstage nooit kijken van mn ouders, dus het was anderhalf uur, en dan later nog een kwartier. Viel wel mee dus

En ja, er is ook wel genoeg te bedenken. Ik moet gewoon even aan al die tijd die ik dan weer over heb wennen
Oud 02-05-2004, 00:18
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef op 02-05-2004 @ 00:16 :
Inderdaad, gewoon voor beide finalisten een bestandje en direct bij het noemen van de naam het bijbehorende bestandje uploaden.

Maarja...
Of allebei al van te voren online zetten en alleen een linkje op de site zetten.
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 02-05-2004 @ 00:10 :
De arme jongen

Citaat:
Pebbles schreef op 02-05-2004 @ 00:14 :
CSI, Dit was het nieuws? Zijn er nu allebei ook al, maar zijn allebei wel leuker dan Idols, eigenlijk.
Verwijderd
Citaat:
MoonMonkey schreef op 02-05-2004 @ 00:18 :
CSI, Dit was het nieuws? Zijn er nu allebei ook al, maar zijn allebei wel leuker dan Idols, eigenlijk.
Volgens mij was vanavond de laatste aflevering van CSI.

(Volgende week zaterdag komt er iig iets anders om 22.00u.)
ekki
ekki is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-05-2004 @ 00:18 :
Of allebei al van te voren online zetten en alleen een linkje op de site zetten.
ook goed , is inderdaad nog makkelijker.
Oud 02-05-2004, 00:19
Verwijderd
Citaat:
Solid schreef op 02-05-2004 @ 00:16 :
naahh ik denk dat die 3 jaar best meevalt op zich..tja die eerste single zit ie aan vast net zoals met step right up, ook al zo'n kut nr maar het album moet toch wel iets vet wezen richting soul anders is het gewoon NIET geloofwaardig

en elk album zal persoonlijker worden denk ik want op een gegeven moment moet ie op zich zelf staan en is de hype over, sterker nog, zijn er weer nieuwe Idols

een jaar is zo voorbij dat hebben we nu wel gemerkt!
jaa, het zal ook wel meevallen hoop ik
Maar wat hij nu gaat doen, zal toch geld op moeten brengen. Dus wel in de stijl van hem, maar dan toch zo aangepast dat het bij veel mensen in de smaak valt.
Terwijl hij als hij zn eigen ding doet, kan hij zn eigen producers enzo kiezen (want die staan toch wel in de rij) en is het zo-hoog-mogelijk-in-de-top40-komen niet meer zo belangrijk
En dan is ie van dat fox kids publiek af
Oud 02-05-2004, 00:21
phmpruim
phmpruim is offline
even iets opvallends:
na het duet liet Arnie de trofee even aan Maud en Boris zien
hebben jullie gehoord wat Maud zei???
"Jou naam staat er al op!"

hoezo doorgestoken kaart?
Oud 02-05-2004, 00:22
ekki
ekki is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 02-05-2004 @ 00:21 :
even iets opvallends:

weet je dat zeker? ik geloof het namelijk eerlijk gezegd niet, dat soort dingen. dat zou veel te opvallend zijn op die manier (en dan had reinout heus wel de instructie gekregen niet dat ding te laten zien).
Oud 02-05-2004, 00:22
herz
herz is offline
ik heb er ook zo mijn twijfels over, de verschillende verhalen van mensen die aan idols meededen, en nu dit weer.
Oud 02-05-2004, 00:23
Verwijderd
Citaat:
phmpruim schreef op 02-05-2004 @ 00:21 :
even iets opvallends:

zo dom zullen ze niet zijn bij idols.. misschien hebben ze twee troffeëen gemaakt? Of stond Mauds naam nog aan de andere kant ofzo
Oud 02-05-2004, 00:23
phmpruim
phmpruim is offline
ze zei het toch echt
ik heb al op meerdere fora gelezen dat mensen het gehoord hebben, en zelf viel het me op dat moment ook op

en als mauds naam op de andere kant stond, waarom ging Reinout dan ineens verschrikt op een ander onderwerp over?
Oud 02-05-2004, 00:24
Gruppie
Gruppie is offline
ben echt blij!

Hij was volgens mij erg zenuwachtig (Maud heel de tijd wiebelen met haar been en Boris met die kruk heen en weer)!

Ik werd wel helemaal gek van die reclames en Tooske...
ekki
ekki is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 02-05-2004 @ 00:23 :
zo dom zullen ze niet zijn bij idols.. misschien hebben ze twee troffeëen gemaakt? Of stond Mauds naam nog aan de andere kant ofzo
Lijkt mij dus ook. Zou wel heel knullig zijn anders. ALS ze al van tevoren weten wie er gaat winnen, dan kan heus niemand daar achter komen en doen ze heus niet zoiets kneuzerigs. Lijkt mij, hoor.
Verwijderd
Of ze hebben toen de uitslag geteld was, maar nog niet bekend, snel een plaatje met Boris' naam erop geplakt.

Als het al doorgestoken kaart was, zou het echt niet zo opvallend gebeuren.
Oud 02-05-2004, 00:25
the tourist
the tourist is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-05-2004 @ 00:18 :
Volgens mij was vanavond de laatste aflevering van CSI.

(Volgende week zaterdag komt er iig iets anders om 22.00u.)
Oh, dat wist ik niet, jammer
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef op 02-05-2004 @ 00:24 :
Lijkt mij dus ook. Zou wel heel knullig zijn anders. ALS ze al van tevoren weten wie er gaat winnen, dan kan heus niemand daar achter komen en doen ze heus niet zoiets kneuzerigs. Lijkt mij, hoor.
precies
ekki
ekki is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 02-05-2004 @ 00:23 :
ze zei het toch echt
ik heb al op meerdere fora gelezen dat mensen het gehoord hebben, en zelf viel het me op dat moment ook op

en als mauds naam op de andere kant stond, waarom ging Reinout dan ineens verschrikt op een ander onderwerp over?
We zullen het woensdag zien, helaas ben ik er dan niet, misschien neem ik het op, want ik ben nu wel benieuwd. Je kunt ook zien wat je wilt zien natuurlijk, psychologisch. Maar goed, ik laat het maar in het midden (gezien ik het zelf natuurlijk toch niet weet).
Solid
Solid is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 02-05-2004 @ 00:19 :
jaa, het zal ook wel meevallen hoop ik
Maar wat hij nu gaat doen, zal toch geld op moeten brengen. Dus wel in de stijl van hem, maar dan toch zo aangepast dat het bij veel mensen in de smaak valt.
Terwijl hij als hij zn eigen ding doet, kan hij zn eigen producers enzo kiezen (want die staan toch wel in de rij) en is het zo-hoog-mogelijk-in-de-top40-komen niet meer zo belangrijk
En dan is ie van dat fox kids publiek af
jaa geld idd, zeker bij Idols natuurlijk dat is wel jammer, zo'n programma draait om muziek maar het belangrijkst blijft toch geld maarja dat weet je van tevoren natuurlijk..

Soul-pop dus eigelijk ben benieuwd wat dat gaat opleveren..!

Nou idd, en daar kijk ik wel naar uit, wanneer ie zijn eigen materiaal gaat uitbrengen, zonder invloeden van Idols zeg maar en zeg dan maar doei doei tegen die fox kids want hij verdient meer dan dat vind ik
Oud 02-05-2004, 00:26
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 02-05-2004 @ 00:24 :
Of ze hebben toen de uitslag geteld was, maar nog niet bekend, snel een plaatje met Boris' naam erop geplakt.
dus de stemmen waren al geteld na het duet?
doorgestoken kaart dus!
Verwijderd
Citaat:
Gruppie schreef op 02-05-2004 @ 00:24 :
ben echt blij!

Hij was volgens mij erg zenuwachtig (Maud heel de tijd wiebelen met haar been en Boris met die kruk heen en weer)!

Ik werd wel helemaal gek van die reclames en Tooske...
Boris greep vandaag ook meteen Mauds hand vast En hij ging ook met zn arm wiebelen. Mja, vind je het gek dat je zenuwachtig bent op zo'n moment..
guess what
guess what is offline
Ze zei het echt serieus voor de grap. dat kon je toch zien aan dr hoofd joh, geen geouwehoer van doorgestoken kaart want als dat het al zou zijn, zijn er echt nog wel mensen van de idolscrew die een hoger IQ hebben dan Tooske en daar aan denken.
Oud 02-05-2004, 00:27
sharkkkie
sharkkkie is offline
Vinden jullie eigenlijk dat er een idols 3 moet komen?

en waag het is om ja te zeggen
Oud 02-05-2004, 00:27
Verwijderd
Citaat:
phmpruim schreef op 02-05-2004 @ 00:26 :
dus de stemmen waren al geteld na het duet?
doorgestoken kaart dus!
je bedoelt na het duet? Ooh, ik dacht dat Maud dat zei toen bekend was dat Boris gewonnen was.

Als het dat eerste is, dan staat hier ook ergens een post van iemand die hoorde dat Maud zei: 'hee, mijn naam staat er al op' Maar dan als grapje waarschijnlijk. Dus ook al zei ze dat Boris' naam er al op stond, kan het nog een grapje zijn
En Reinout trapte er gewoon in
Oud 02-05-2004, 00:28
Solid
Solid is offline
Neeee opletten maud zei juist; eej mijn naam staat er al op..als grapje dus.. wat níet overkwam

DUs natuurlijk niet oelewappers, dat zou wel heel dom zijn..dat gezeur over doorgestoken kaart like duh dat ze dan echt niet zo'n fout zouden maken.

Bovendien, waarom zouden ze in godsnaam een naam erop zetten, dat doet er op dat moment toch niet toe, tis wie dat beeldje in handen mag houden! die naam zetten ze er later wel op...niet logisch gedacht mensen!
Oud 02-05-2004, 00:28
Verwijderd
Citaat:
ze zei het toch echt

Ben d'r idd wel benieuwd naar.

('k hoorde het haar ook zeggen. )
Oud 02-05-2004, 00:29
ekki
ekki is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 02-05-2004 @ 00:27 :
je bedoelt na het duet? Ooh, ik dacht dat Maud dat zei toen bekend was dat Boris gewonnen was.

Als het dat eerste is, dan staat hier ook ergens een post van iemand die hoorde dat Maud zei: 'hee, mijn naam staat er al op' Maar dan als grapje waarschijnlijk. Dus ook al zei ze dat Boris' naam er al op stond, kan het nog een grapje zijn
En Reinout trapte er gewoon in
Die post kan ik niet terug vinden (maar heb het wel gelezen ).

Ik geloof meer in die grap-theorie dan in de theorie dat de Idols-makers zo dom zijn.
So freSh
So freSh is offline
Citaat:
ze zei het toch echt

ja dat heb ik ook gehoord..maar niet dat ze dat zijn naam erop stond. En maud zou dan toch wel anders gereageerd hebben toch?
Verwijderd
Citaat:
Solid schreef op 02-05-2004 @ 00:28 :
Neeee opletten maud zei juist; eej mijn naam staat er al op..als grapje dus.. wat níet overkwam
Dan ben ik toch wel heel doof aan het worden...en al die anderen met mij.
Oud 02-05-2004, 00:30
ekki
ekki is offline
Citaat:
Solid schreef op 02-05-2004 @ 00:28 :

DUs natuurlijk niet oelewappers, dat zou wel heel dom zijn..dat gezeur over doorgestoken kaart like duh dat ze dan echt niet zo'n fout zouden maken.

Bovendien, waarom zouden ze in godsnaam een naam erop zetten, dat doet er op dat moment toch niet toe, tis wie dat beeldje in handen mag houden! die naam zetten ze er later wel op...niet logisch gedacht mensen!
hmm, had je je post weg gehaald ofzo? . nouja, laat maar.

maar dit lijkt me ook, ja.
Oud 02-05-2004, 00:31
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef op 02-05-2004 @ 00:29 :
Die post kan ik niet terug vinden (maar heb het wel gelezen ).

Ik geloof meer in die grap-theorie dan in de theorie dat de Idols-makers zo dom zijn.
jij was zelfs degene die zei dat het een grap was volgens mij. Dacht ik. Maar volgens mij toch niet

Nja, ik heb het opgenomen (niet voor mezelf hoor ), dus ik ga het morgen ook nog eens kijken
Oud 02-05-2004, 00:31
phmpruim
phmpruim is offline
ik vond ook dat ze beteuterd keek eventjes

maar het zou inderdaad wel erg dom zijn van die gasten, om hun doorgestoken kaart zo te laten merken. Ik kan me natuurlijk vergissen, maar het roept wel vraagtekens op. Of beter: het maakt mijn vraagtekens groter.
Oud 02-05-2004, 00:32
ekki
ekki is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 02-05-2004 @ 00:31 :
jij was zelfs degene die zei dat het een grap was volgens mij. Dacht ik. Maar volgens mij toch niet

Nja, ik heb het opgenomen (niet voor mezelf hoor ), dus ik ga het morgen ook nog eens kijken
Kun je nou niet even nu dat ene stukkie kijken? . Ik ben wel benieuwd wat ze nou echt zei (en ik heb het dus gemist, ik had toen bezoek en was meer met het bezoek bezig dan met Idols).

En ik zei niet dat het een grap was, hoor, het is volgens mij weg gehaald en daarna later nog een keer gepost :vaag:.

En mensen, geloof nou maar niet dat ze ZO DOM zijn bij Idols, want ik denk eerlijk gezegd dat er nooit een naam op zal komen te staan ofzo. Doen ze heus niet, hoor.

Regels voor berichten