| Advertentie | |
|
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Ze keek wel erg grappig toen Boris ineens haar arm mee omhoog trok Volgens mij vergat Boris ook dat Maud een stuk kleiner is, hij rukte haar arm gewoon mee omhoog. Maud stond helemaal uitgerekt
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
Boris de winnaar, niet meer dan logisch triomfantelijk mag je toch wel wezen denk ik..bovendien was het wel duidelijk eigelijk, het was meer dat Maud toch wel erg popi werd maar Boris bleef qua zang toch de beste Je zag trouwens dat ie een stuk losser was toen ie 't lied nog een keer zong...volgens mij issie vet blij (en z'n vriendin ) dat die stress en die hele race (want dat is het!) voorbij is kan me goed voorstellen, wat een heisa eigelijk, zag je die fotografen
|
|
||
|
Citaat:
sneu .
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Volgens mij is dat best eng, 50 fotografen op twee meter afstand, allemaal tegelijk flitsen enzo. |
|
|
|
||
|
Citaat:
![]() haha ja dat zag ik ook, vet grappig het was echt zo van; daar gaat mn arm en boris; lalala ik heb gewonnen he wat is dit owja maud hangt hier
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
lekker andere dingen doen, er is toch zat te bedenken? Ik vond het eigenlijk altijd wel een iets te lange zit.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Mja, ik had wel gedacht dat ze iemand hadden die het meteen op de site moet zetten. Was wel logisch geweest
|
|
|
|
||
|
Citaat:
maar het album moet toch wel iets vet wezen richting soul anders is het gewoon NIET geloofwaardig en elk album zal persoonlijker worden denk ik want op een gegeven moment moet ie op zich zelf staan en is de hype over, sterker nog, zijn er weer nieuwe Idols een jaar is zo voorbij dat hebben we nu wel gemerkt!
|
|
||
|
Citaat:
Maarja...
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En ja, er is ook wel genoeg te bedenken. Ik moet gewoon even aan al die tijd die ik dan weer over heb wennen
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
|||
|
Citaat:
![]() Citaat:
|
|||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() (Volgende week zaterdag komt er iig iets anders om 22.00u.) |
|
|
|
||
|
Citaat:
, is inderdaad nog makkelijker.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Maar wat hij nu gaat doen, zal toch geld op moeten brengen. Dus wel in de stijl van hem, maar dan toch zo aangepast dat het bij veel mensen in de smaak valt. Terwijl hij als hij zn eigen ding doet, kan hij zn eigen producers enzo kiezen (want die staan toch wel in de rij) en is het zo-hoog-mogelijk-in-de-top40-komen niet meer zo belangrijk ![]() En dan is ie van dat fox kids publiek af
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
|
|
||
|
Citaat:
dat is wel jammer, zo'n programma draait om muziek maar het belangrijkst blijft toch geldSoul-pop dus eigelijk ben benieuwd wat dat gaat opleveren..!Nou idd, en daar kijk ik wel naar uit, wanneer ie zijn eigen materiaal gaat uitbrengen, zonder invloeden van Idols zeg maar en zeg dan maar doei doei tegen die fox kids want hij verdient meer dan dat vind ik
|
|
||
|
Citaat:
doorgestoken kaart dus!
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
En hij ging ook met zn arm wiebelen. Mja, vind je het gek dat je zenuwachtig bent op zo'n moment..
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als het dat eerste is, dan staat hier ook ergens een post van iemand die hoorde dat Maud zei: 'hee, mijn naam staat er al op' Maar dan als grapje waarschijnlijk. Dus ook al zei ze dat Boris' naam er al op stond, kan het nog een grapje zijn ![]() En Reinout trapte er gewoon in
|
|
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
('k hoorde het haar ook zeggen. )
|
|
|
|
||
|
Citaat:
).Ik geloof meer in die grap-theorie dan in de theorie dat de Idols-makers zo dom zijn.
|
|
||
|
Citaat:
|
||
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
|
|
|
||
|
Citaat:
. nouja, laat maar.maar dit lijkt me ook, ja.
|
|
||
Verwijderd
|
Citaat:
Nja, ik heb het opgenomen (niet voor mezelf hoor ), dus ik ga het morgen ook nog eens kijken
|
|
|
|
||
|
Citaat:
. Ik ben wel benieuwd wat ze nou echt zei (en ik heb het dus gemist, ik had toen bezoek en was meer met het bezoek bezig dan met Idols).En ik zei niet dat het een grap was, hoor, het is volgens mij weg gehaald en daarna later nog een keer gepost :vaag:. En mensen, geloof nou maar niet dat ze ZO DOM zijn bij Idols, want ik denk eerlijk gezegd dat er nooit een naam op zal komen te staan ofzo. Doen ze heus niet, hoor.
| Advertentie |
|
|
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
| Muziek |
Zoek je een nummer? Craig Rogen | 501 | 27-09-2008 18:23 | |
| Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 19:06 | |
| Films, TV & Radio |
Idols 2: de finales transfattyacid | 500 | 25-04-2004 00:27 | |
| Films, TV & Radio |
Wie is de Mol in Idols 2 ?? Verwijderd | 21 | 18-03-2004 16:52 | |
| Muziek |
wat vond jij het beste concert wat je ooit hebt gezien? baldadigheid | 101 | 11-11-2003 20:23 | |
| De Kantine |
Ankette voor sgool. Uncle_Sam | 24 | 08-04-2003 16:21 | |