Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2004, 00:33
Solid
Solid is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-05-2004 @ 00:29 :
Dan ben ik toch wel heel doof aan het worden...en al die anderen met mij.
nouja zijn of mijn , klein verschil dus over die doofheid, maak je geen zorgen dat zal wel meevallen haha

nee maar even serieus..ten eerste is het stom te denken dat ze uberhaupt een naam erop zouden zetten; niemand die daar naar kijkt wanneer die uitgereikt wordt toch en ten tweede zou Maud of Boris écht wel anders reageren op dat moment, want als het zo was, moest het voor hen ook een verassing zijn...

dus mensen, het was gewoooon een grapje
guess what
guess what is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 02-05-2004 @ 00:31 :
ik vond ook dat ze beteuterd keek eventjes

maar het zou inderdaad wel erg dom zijn van die gasten, om hun doorgestoken kaart zo te laten merken. Ik kan me natuurlijk vergissen, maar het roept wel vraagtekens op. Of beter: het maakt mijn vraagtekens groter.
Jij ziet alleen maar wat je wilt zien.
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef op 02-05-2004 @ 00:32 :
En mensen, geloof nou maar niet dat ze ZO DOM zijn bij Idols
Ze ZIJN dom daar, sowieso, dat lijkt me toch duidelijk.
ekki
ekki is offline
Citaat:
guess what schreef op 02-05-2004 @ 00:33 :
Denk ik ook... net als al die anderen .
Oud 02-05-2004, 00:34
ekki
ekki is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-05-2004 @ 00:33 :
Ze ZIJN dom daar, sowieso, dat lijkt me toch duidelijk.
Maar wel slim genoeg om bakken met geld te verdienen door alle schoolgaande meisjes met hun net gekochte/gekregen telefoon al hun beltegoed op te laten maken aan Idols.
Oud 02-05-2004, 00:34
Solid
Solid is offline
Citaat:
ekki schreef op 02-05-2004 @ 00:30 :
hmm, had je je post weg gehaald ofzo? . nouja, laat maar.

maar dit lijkt me ook, ja.
neej;o in een ander post gepost anders werd ie zo lang en dan gaan mensen 't natuurlijk niet lezen
Oud 02-05-2004, 00:35
Verwijderd
Citaat:
Solid schreef op 02-05-2004 @ 00:33 :
nee maar even serieus..ten eerste is het stom te denken dat ze uberhaupt een naam erop zouden zetten; niemand die daar naar kijkt wanneer die uitgereikt wordt toch en ten tweede zou Maud of Boris écht wel anders reageren op dat moment, want als het zo was, moest het voor hen ook een verassing zijn...
Als er mensen zijn die op Pietje stemmen en vervolgens van Jantje een sms terug krijgen met 'bedankt voor je stem', dan vind ik het niet zo dom om te denken dat ze er een naam op zullen zetten, zelfs niet dat ze dat van te voren zouden doen.

Misschien was het voor hen al geen verassing meer?

Joh, ik weet het niet. En we zullen het waarschijnlijk nooit weten. Wat ik wel weet, is dat het volgens mij niet allemaal eerlijk verloopt (op wat voor manier dan ook).
Oud 02-05-2004, 00:36
ekki
ekki is offline
Citaat:
Solid schreef op 02-05-2004 @ 00:34 :
neej;o in een ander post gepost anders werd ie zo lang en dan gaan mensen 't natuurlijk niet lezen
gelukkig... ligt het dus niet aan mij .

Trouwens... als zoiets uit zou lekken dat het ECHT zo is dat de uitslag niet 'eerlijk' verloopt, dan zou het snel gedaan zijn met de winst, zeker in het volgende programma. Daar kijken ze wel voor uit, dat dat soort dingen niet door zouden kunnen lekken (bovendien geloof ik daar ook niet in, wat heeft het voor Idols nou voor nut dat ze iemand al van tevoren kiezen? Het heeft toch het meeste nut dat degene wint die de meeste stemmen krijgt, omdat diegene dus het populairste is?).
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef op 02-05-2004 @ 00:34 :
Maar wel slim genoeg om bakken met geld te verdienen door alle schoolgaande meisjes met hun net gekochte/gekregen telefoon al hun beltegoed op te laten maken aan Idols.
Past hier niet één of ander spreekwoord bij (waar ik nu niet op kan komen )?
Solid
Solid is offline
Citaat:
ekki schreef op 02-05-2004 @ 00:34 :
precies, dom is anders... maar ze zijn wel irritant soms tooske met haar huiskamer presentatie en overdreven ar-ti-cu-la-tie en reinout met z'n sokloze enkels en ik-kauw-het-nog-even-voor acties
Oud 02-05-2004, 00:37
phmpruim
phmpruim is offline
Citaat:
guess what schreef op 02-05-2004 @ 00:33 :
misschien, maar die zin horen ging niet omdat ik dat graag wilde horen ofzo
Oud 02-05-2004, 00:38
ekki
ekki is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-05-2004 @ 00:35 :
Als er mensen zijn die op Pietje stemmen en vervolgens van Jantje een sms terug krijgen met 'bedankt voor je stem', dan vind ik het niet zo dom om te denken dat ze er een naam op zullen zetten, zelfs niet dat ze dat van te voren zouden doen.
Dit geloof ik ook niet. Ik geloof niet dat er een geautomatiseerd systeem bij 10 mensen een fout maakt en bij de overige 90 niet. Behalve software van Bill werkt software niet zo. Of het gaat goed of fout, maar niet een deel goed en een deel fout.
*gaapt*
*gaapt* is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 02-05-2004 @ 00:31 :
ik vond ook dat ze beteuterd keek eventjes

maar het zou inderdaad wel erg dom zijn van die gasten, om hun doorgestoken kaart zo te laten merken. Ik kan me natuurlijk vergissen, maar het roept wel vraagtekens op. Of beter: het maakt mijn vraagtekens groter.
ik snap niet waarom zoveel mensen zo graag willen denken dat het doorgestoken kaart is?! daar schieten ze toch niks mee op. ze willen gewoon zoveel mogelijk geld binnenhalen en dat doe je toch door degene waar het meest op gestemd wordt, te laten winnen, die is blijkbaar het meest populair
ekki
ekki is offline
Citaat:
Solid schreef op 02-05-2004 @ 00:36 :
precies, dom is anders... maar ze zijn wel irritant soms tooske met haar huiskamer presentatie en overdreven ar-ti-cu-la-tie en reinout met z'n sokloze enkels en ik-kauw-het-nog-even-voor acties
Hahahaha. Ik vind dat je het wel leuk verwoordt .
Oud 02-05-2004, 00:39
ekki
ekki is offline
Citaat:
*gaapt* schreef op 02-05-2004 @ 00:38 :
ik snap niet waarom zoveel mensen zo graag willen denken dat het doorgestoken kaart is?! daar schieten ze toch niks mee op. ze willen gewoon zoveel mogelijk geld binnenhalen en dat doe je toch door degene waar het meest op gestemd wordt, te laten winnen, die is blijkbaar het meest populair
Precies, dat wou ik net dus duidelijk maken.
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef op 02-05-2004 @ 00:32 :
Kun je nou niet even nu dat ene stukkie kijken? . Ik ben wel benieuwd wat ze nou echt zei (en ik heb het dus gemist, ik had toen bezoek en was meer met het bezoek bezig dan met Idols).

*gaat kijken*

hmm ja, het is dus overduidelijk een grapje. Het leek even serieus, maar als je daarna Mauds gezicht ziet, is het echt duidelijk een grap

Is dat probleem ook weer uit de wereld
ekki
ekki is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-05-2004 @ 00:36 :
Past hier niet één of ander spreekwoord bij (waar ik nu niet op kan komen )?
*denkdenk* geen idee.
Verwijderd
Citaat:
phmpruim schreef op 02-05-2004 @ 00:21 :
even iets opvallends:
na het duet liet Arnie de trofee even aan Maud en Boris zien
hebben jullie gehoord wat Maud zei???
"Jou naam staat er al op!"

hoezo doorgestoken kaart?
Dat was waarschijnlijk idd een grapje van Maud. Wat voor belang zouden de Idols-mensen er eigenlijk bij hebben om Boris te laten winnen en niet Maud?
ekki
ekki is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 02-05-2004 @ 00:39 :
*gaat kijken*

hmm ja, het is dus overduidelijk een grapje. Het leek even serieus, maar als je daarna Mauds gezicht ziet, is het echt duidelijk een grap

Is dat probleem ook weer uit de wereld
Ok, mooi .

En zei ze nou dat haar naam erop stond of die van Boris?
Oud 02-05-2004, 00:40
Solid
Solid is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-05-2004 @ 00:35 :
Joh, ik weet het niet. En we zullen het waarschijnlijk nooit weten. Wat ik wel weet, is dat het volgens mij niet allemaal eerlijk verloopt (op wat voor manier dan ook).
Nee precies. Ach ja ECHT eerlijk is het zeker niet! Het programma wordt gemanipuleerd en bewerkt van alle kanten; denk aan het jury commentaar, de prijzen, de emotionele filmpjes en ga zo maar door. Ze kunnen je maken en kraken maar wat dat betreft; zo gaat het in het echte wereldje ook!! dus een goede leerschool zo gezegd..

Citaat:
ekki schreef op 02-05-2004 @ 00:36 :
gelukkig... ligt het dus niet aan mij .

bovendien geloof ik daar ook niet in, wat heeft het voor Idols nou voor nut dat ze iemand al van tevoren kiezen? Het heeft toch het meeste nut dat degene wint die de meeste stemmen krijgt, omdat diegene dus het populairste is?
neuj

en dat laatste; helemaal gelijk! die jury selecteert de mensen die ze willen hebben en testen met de live shows wie ze het makkelijkst kunnen bewerken (metamorfose van maud bv) en wie het populairst is en tada; een idool!
Oud 02-05-2004, 00:42
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef op 02-05-2004 @ 00:39 :
Ok, mooi .

En zei ze nou dat haar naam erop stond of die van Boris?
ze zei tegen boris: 'hee, je naam staat er al op!'
Oud 02-05-2004, 00:42
ekki
ekki is offline
Citaat:
Solid schreef op 02-05-2004 @ 00:40 :
Nee precies. Ach ja ECHT eerlijk is het zeker niet! Het programma wordt gemanipuleerd en bewerkt van alle kanten; denk aan het jury commentaar, de prijzen, de emotionele filmpjes en ga zo maar door. Ze kunnen je maken en kraken maar wat dat betreft; zo gaat het in het echte wereldje ook!! dus een goede leerschool zo gezegd..

neuj

en dat laatste; helemaal gelijk! die jury selecteert de mensen die ze willen hebben en testen met de live shows wie ze het makkelijkst kunnen bewerken (metamorfose van maud bv) en wie het populairst is en tada; een idool!
Inderdaad.

Ik zat ook te denken aan het psychologische effect van bijvoorbeeld een liedje van iemand 10 seconden langer laten horen dan het liedje van iemand anders ofzo, of ditzelfde met een filmpje. Dat soort dingen kunnen ze natuurlijk ook toepassen. Maar ik denk dat ze de uiteindelijke uitslag niet manipuleren. Wel zullen ze min of meer sturen, door inderdaad psychologische 'dingen' toe te passen. Waarom denk je dat Alice er zo lang in bleef? Dat was vast ook niet de bedoeling van de programmamakers.

Ik vind het eigenlijk wel knap bedacht allemaal en zou best willen weten wat ze allemaal bedacht hebben om te manipuleren en dergelijke .
Oud 02-05-2004, 00:43
Solid
Solid is offline
Citaat:
ekki schreef op 02-05-2004 @ 00:38 :
Hahahaha. Ik vind dat je het wel leuk verwoordt .
hehe

ha mooi, grapje dus dus phmpruim, hou maar op we hebben er al twee pagina's aan besteed;o
*gaapt*
*gaapt* is offline
ik denk trouwens niet dat ze bij Idols die grap van Maud erg waarderen, nou denkt half Nederland weer dat het doorgestoken kaart is
ekki
ekki is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 02-05-2004 @ 00:42 :
ze zei tegen boris: 'hee, je naam staat er al op!'
Ok .

Hebben al die mensen het dus goed gezien . Alleen het gezicht daarna hebben veel mensen dus al psychologisch verkeerd opgevat .
Oud 02-05-2004, 00:44
ekki
ekki is offline
Citaat:
*gaapt* schreef op 02-05-2004 @ 00:43 :
ik denk trouwens niet dat ze bij Idols die grap van Maud erg waarderen, nou denkt half Nederland weer dat het doorgestoken kaart is
idd .

En Leonoor, waarom haal je nou je reactie weg (die over Jerney (hoe schrijf je dat eigenlijk??)).
Oud 02-05-2004, 00:45
guess what
guess what is offline
Citaat:
phmpruim schreef op 02-05-2004 @ 00:37 :
misschien, maar die zin horen ging niet omdat ik dat graag wilde horen ofzo
Nee maar je interpreteert t wel behoorlijk verkeerd en hoe jij t wil horen.
Oud 02-05-2004, 00:45
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef op 02-05-2004 @ 00:42 :
Inderdaad.

Ik zat ook te denken aan het psychologische effect van bijvoorbeeld een liedje van iemand 10 seconden langer laten horen dan het liedje van iemand anders ofzo, of ditzelfde met een filmpje. Dat soort dingen kunnen ze natuurlijk ook toepassen. Maar ik denk dat ze de uiteindelijke uitslag niet manipuleren. Wel zullen ze min of meer sturen, door inderdaad psychologische 'dingen' toe te passen. Waarom denk je dat Alice er zo lang in bleef? Dat was vast ook niet de bedoeling van de programmamakers.

Ik vind het eigenlijk wel knap bedacht allemaal en zou best willen weten wat ze allemaal bedacht hebben om te manipuleren en dergelijke .
In gerotzooi met de uitslag geloof ik ook niet, maar kijkers manipuleren zeker wel. Het kan op zoveel manieren, ik weet zeker dat ze mensen kunnen beïnvloeden.

Ik ben ook wel benieuwd wat ze precies doen om te manipuleren en in hoeverre dat het effect heeft. Als ik het over twee jaar nog wil weten, kan ik mn scriptie erover schrijven ofzo
Oud 02-05-2004, 00:46
ekki
ekki is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 02-05-2004 @ 00:45 :
In gerotzooi met de uitslag geloof ik ook niet, maar kijkers manipuleren zeker wel. Het kan op zoveel manieren, ik weet zeker dat ze mensen kunnen beïnvloeden.

Ik ben ook wel benieuwd wat ze precies doen om te manipuleren en in hoeverre dat het effect heeft. Als ik het over twee jaar nog wil weten, kan ik mn scriptie erover schrijven ofzo
Ja, zou best leuk zijn. Ik vraag me af of ze daar ook onderzoek ofzo naar gedaan hebben eigenlijk. Misschien hebben ze wel gebruikt gemaakt van wetenschappelijke onderzoeken .
Oud 02-05-2004, 00:47
Norrage
Norrage is offline
LOl dit was echt het dieptepunt van Idols...De sfeer was echt ver te zoeken in deze finale..Maar Boris wint
Wat een ongelooflijk saaikut lied is dat toch eigenlijk...De eerste keer dat ik de Mark Wills versie hoorde dacht ik nog van ''dat is wel ok'' maar niet veel liedjes vervelen zo snel...

In ieder geval beter dan wat ze vorig jaar als singles uitbrachten...Ben zeer benieuwd of Boris het gaat redden nu
Oud 02-05-2004, 00:48
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef op 02-05-2004 @ 00:46 :
Ja, zou best leuk zijn. Ik vraag me af of ze daar ook onderzoek ofzo naar gedaan hebben eigenlijk. Misschien hebben ze wel gebruikt gemaakt van wetenschappelijke onderzoeken .
jaa, ik denk dat er wel onderzoek gedaan is naar manipuleertechnieken. Lijkt me sterk als het niet zo is zelfs En het zou me ook niets verbazen als ze die gebruiken bij Idols. Als de jury iemand liever niet als idool wil hebben, dan kan ik me best voorstellen dat ze op een niet te opvallende manier vanalles proberen om die persoon niet zo goed over te laten komen..
alleen wij hebben het door
ekki
ekki is offline
Citaat:
Norrage schreef op 02-05-2004 @ 00:47 :
LOl dit was echt het dieptepunt van Idols...De sfeer was echt ver te zoeken in deze finale..Maar Boris wint
Wat een ongelooflijk saaikut lied is dat toch eigenlijk...De eerste keer dat ik de Mark Wills versie hoorde dacht ik nog van ''dat is wel ok'' maar niet veel liedjes vervelen zo snel...

In ieder geval beter dan wat ze vorig jaar als singles uitbrachten...Ben zeer benieuwd of Boris het gaat redden nu
Ik denk het wel. Ik denk dat ie wel verstandig omgaat hiermee, verstandiger dan de vorige twee finalisten. Vooral omdat ie ook ouder en wijzer is. En veel nuchterder.

Maar dat is maar wat ik denk. Ik gun het hem trouwens ook wel.
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef op 02-05-2004 @ 00:44 :
En Leonoor, waarom haal je nou je reactie weg (die over Jerney (hoe schrijf je dat eigenlijk??)).
Omdat ie niks toevoegde.

Jerney idd.
Oud 02-05-2004, 00:49
Solid
Solid is offline
Citaat:
ekki schreef op 02-05-2004 @ 00:42 :
Inderdaad.

Ja zeker, daar heb je gelijk in. Het is zeker geen doorgestoken kaart (dat zou gewoonweg niet slim zijn) maar ze sturen het programma tot in de puntjes! Elke vraag die ze stellen, elk filmpje wat ze maken, elke tijd is gepland, hoelang en op welke manier breng je iemand in beeld. Dit soort praktijken is heel gewoon bij hedendaagse televisie, alleen is het al 'normaal' geworden en moet je kritisch zijn om het te merken. Als je zoiets studeert als Televisie wetenschappen, dan zie je niet anders

Bv met Marlies; ze zong het heel goed maar daar zeiden ze niks over, alleen dat ze het cynisme misten...bij JK lieten ze telkens emotionele filmpjes zien, zodat ie er langer inbleef (het emotionele element, net zoals bij Alice en Eric; zielig als die eruit moet) maar toen het tijd werd om op te stappen zeiden ze; het was een te makkelijk liedje terwijl ze die notabene zelf hadden uitgekozen. Dat soort dingen.

Zo'n gebeuren met Alice was echt niet gepland, maar het levert een hoop commotie en media aandacht op dus daar waren ze echt niet treurig om nee!
Oud 02-05-2004, 00:50
ekki
ekki is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 02-05-2004 @ 00:48 :
jaa, ik denk dat er wel onderzoek gedaan is naar manipuleertechnieken. Lijkt me sterk als het niet zo is zelfs En het zou me ook niets verbazen als ze die gebruiken bij Idols. Als de jury iemand liever niet als idool wil hebben, dan kan ik me best voorstellen dat ze op een niet te opvallende manier vanalles proberen om die persoon niet zo goed over te laten komen..
alleen wij hebben het door
Haha, nou, we zijn vast niet de enigen .

Ja, ik heb me dat best wel veel afleveringen afgevraagd. Ik denk dat ze daarom ook wat 'liever' deden op een gegeven moment tegen Alice, omdat ze merkten dat ze er maar niet uit ging. Beetje verkeerd gemanipuleerd, dat publiek . Een beetje medelijden opwekken terwijl dat niet de bedoeling was... dat doen ze de volgende keer vast anders .
Oud 02-05-2004, 00:51
Verwijderd
Citaat:
Solid schreef op 02-05-2004 @ 00:49 :
Zo'n gebeuren met Alice was echt niet gepland, maar het levert een hoop commotie en media aandacht op dus daar waren ze echt niet treurig om nee!
Behalve als ze weten dat manipuleren door iemand steeds maar af te kraken er ook voor zorgt dat die persoon meer stemmen zal krijgen. Want veel mensen kregen medelijden met Alice, dus dan maar een extra stem voor haar
Oud 02-05-2004, 00:51
ekki
ekki is offline
Citaat:
Solid schreef op 02-05-2004 @ 00:49 :
Ja zeker, daar heb je gelijk in. Het is zeker geen doorgestoken kaart (dat zou gewoonweg niet slim zijn) maar ze sturen het programma tot in de puntjes! Elke vraag die ze stellen, elk filmpje wat ze maken, elke tijd is gepland, hoelang en op welke manier breng je iemand in beeld. Dit soort praktijken is heel gewoon bij hedendaagse televisie, alleen is het al 'normaal' geworden en moet je kritisch zijn om het te merken. Als je zoiets studeert als Televisie wetenschappen, dan zie je niet anders

Bv met Marlies; ze zong het heel goed maar daar zeiden ze niks over, alleen dat ze het cynisme misten...bij JK lieten ze telkens emotionele filmpjes zien, zodat ie er langer inbleef (het emotionele element, net zoals bij Alice en Eric; zielig als die eruit moet) maar toen het tijd werd om op te stappen zeiden ze; het was een te makkelijk liedje terwijl ze die notabene zelf hadden uitgekozen. Dat soort dingen.

Ok, dan snap ik het idee met Alice. Daar heb je wel gelijk in, ja.

Studeer je televisie wetenschappen? Dan is dit lijkt me wel leuk om te zien.
Oud 02-05-2004, 00:53
ekki
ekki is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 02-05-2004 @ 00:51 :
Behalve als ze weten dat manipuleren door iemand steeds maar af te kraken er ook voor zorgt dat die persoon meer stemmen zal krijgen. Want veel mensen kregen medelijden met Alice, dus dan maar een extra stem voor haar
Ja, maar daar schieten ze op zich niks mee op, want ik denk niet dat er meer stemmen zullen komen (en dus meer inkomen) op die manier. Wel denk ik dat de media-aandacht goed is voor de kijkcijfers (en daardoor weer door de inkomsten, omdat weer meer mensen gaan stemmen).

PS ik begrijp ook dat ze niet alleen hun inkomsten uit de stemmen halen, maar dat is wel een groot deel, lijkt me.
Oud 02-05-2004, 00:54
Solid
Solid is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 02-05-2004 @ 00:51 :
ja precies dat was ook de hele theorie..juist om mensen zoals Alice en Eric zo ver door te laten gaan, hadden ze dat van te voren bedacht. Ze wisten heus wel dat die niet geweldig konden zingen, maar wel populair genoeg waren om kijkers te trekken en om wat spanning te veroorzaken en wat concurrentie, want als iedereen even goed is, dan is het toch niet leuk meer? Juist door hele verschillende mensen met verschillende kwaliteiten te nemen (de een zang, de ander uitstraling etc) creeër je een situatie waarmee je alle kanten op kan

volgens mij was er vorig jaar ook zo'n underdog, maar ik weet even niet wie?
Oud 02-05-2004, 00:56
ekki
ekki is offline
Citaat:
Solid schreef op 02-05-2004 @ 00:54 :
ja precies dat was ook de hele theorie..juist om mensen zoals Alice en Eric zo ver door te laten gaan, hadden ze dat van te voren bedacht. Ze wisten heus wel dat die niet geweldig konden zingen, maar wel populair genoeg waren om kijkers te trekken en om wat spanning te veroorzaken en wat concurrentie, want als iedereen even goed is, dan is het toch niet leuk meer? Juist door hele verschillende mensen met verschillende kwaliteiten te nemen (de een zang, de ander uitstraling etc) creeër je een situatie waarmee je alle kanten op kan

volgens mij was er vorig jaar ook zo'n underdog, maar ik weet even niet wie?
Is waar, ja. Als er mensen bij zitten die 'weg moeten' van het publiek, dan is het ook spannender of die inderdaad weg gaat, denk ik. Ja, is wel logisch dat er om deze reden de spanning in wordt gehouden. Op die manier had ik nog niet nagedacht, maar het lijkt me inderdaad logisch.

Om deze reden (dus het mensen manipuleren e.d.) vond ik het ook altijd wel leuk om te zien... kijken wat ze nu weer te zeggen hadden enzo. Kijken hoe ze er nu weer winst uit slepen.

Ik weet niet wie vorig jaar de underdog was.
Oud 02-05-2004, 00:59
Solid
Solid is offline
Citaat:
ekki schreef op 02-05-2004 @ 00:51 :
Ok, dan snap ik het idee met Alice. Daar heb je wel gelijk in, ja.

Studeer je televisie wetenschappen? Dan is dit lijkt me wel leuk om te zien.
zie ook mn vorige post

ja nou film&tv wetenschappen..ik heb ook nog een jaar algemene cultuurwetenschappen gestudeerd, dan kijk je ook echt naar de cultuur hoe mensen bewerkt worden, bv in de reclame Zo'n programma als Idols is inderdaad interessant om te zien, een heel goed voorbeeld!
Oud 02-05-2004, 01:02
ekki
ekki is offline
Citaat:
Solid schreef op 02-05-2004 @ 00:59 :
zie ook mn vorige post
yep, gelezen .

Citaat:
ja nou film&tv wetenschappen..ik heb ook nog een jaar algemene cultuurwetenschappen gestudeerd, dan kijk je ook echt naar de cultuur hoe mensen bewerkt worden, bv in de reclame Zo'n programma als Idols is inderdaad interessant om te zien, een heel goed voorbeeld!
Reclame is ook zoiets, ja. Even wat niet (zo erg) op tv is: die jokers van de AH. Daardoor ging ik vandaag naar de AH in plaats van de supermarkt die veel dichterbij is en veel klantvriendelijker is. En de AH had geen melk en geen groenten meer en is alsnog duurder dan die andere winkel, maar ik ging er puur heen omdat ik dan 10% korting kreeg op sommige dingen.

Ik = sukkel. Bah. En ik denk altijd dat ik er nog wel zo goed voor uitkijk. Nou, niet dus...

Hmm..., ik dwaal een beetje af .
Back to Idols 2004?
Oud 02-05-2004, 01:08
Solid
Solid is offline
Citaat:
ekki schreef op 02-05-2004 @ 01:02 :
Reclame is ook zoiets, ja. Even wat niet (zo erg) op tv is: die jokers van de AH. Daardoor ging ik vandaag naar de AH in plaats van de supermarkt die veel dichterbij is en veel klantvriendelijker is. En de AH had geen melk en geen groenten meer en is alsnog duurder dan die andere winkel, maar ik ging er puur heen omdat ik dan 10% korting kreeg op sommige dingen.

Ik = sukkel. Bah. En ik denk altijd dat ik er nog wel zo goed voor uitkijk. Nou, niet dus...

Hmm..., ik dwaal een beetje af .
Back to Idols 2004?
haha ja duidelijk voorbeeld maar je bent geen sukkel, maar gewoon een consument, zoals iedereen. De helft vd dingen die je doet, of missch wel meer, doe je omdat je gewoon 'bewerkt' wordt. Elk product heeft een imago, herkenbaarheid, een lifestyle etc. Ook als is een winkel dichterbij ofzo, ook dáár is over nagedacht klantvriendelijkheid is ook al zoiets..zag laatst een programma over de Burger King, waarbij je de klant niet voor de keuze moest leggen; milkshake, small of medium? maar dat je de keuze al moest maken, zo van; Milkshake, large? dat soort dingen, zoveel gewoon, om gek van te worden

Maar goed we dwalen af ja Idols 2004 zit erop, ben er niet erg rouwig om, maar ik vond het wel koel weer om te kijken En ben zeker benieuwd hoe het alle kandidaten van dit jaar zal vergaan!
Oud 02-05-2004, 01:11
ekki
ekki is offline
Citaat:
Solid schreef op 02-05-2004 @ 01:08 :
haha ja duidelijk voorbeeld maar je bent geen sukkel, maar gewoon een consument, zoals iedereen. De helft vd dingen die je doet, of missch wel meer, doe je omdat je gewoon 'bewerkt' wordt. Elk product heeft een imago, herkenbaarheid, een lifestyle etc. Ook als is een winkel dichterbij ofzo, ook dáár is over nagedacht klantvriendelijkheid is ook al zoiets..zag laatst een programma over de Burger King, waarbij je de klant niet voor de keuze moest leggen; milkshake, small of medium? maar dat je de keuze al moest maken, zo van; Milkshake, large? dat soort dingen, zoveel gewoon, om gek van te worden

Maar goed we dwalen af ja Idols 2004 zit erop, ben er niet erg rouwig om, maar ik vond het wel koel weer om te kijken En ben zeker benieuwd hoe het alle kandidaten van dit jaar zal vergaan!
Ja en ik doe zo m'n best om niet bewerkt te worden... maar dat word ik dus toch wel. Jammer, hoor, eigenlijk. Je hebt bijna geen eigen wil meer.

Ik vond het ook cool om te kijken en ook best dat het afgelopen is. Het was leuk (en dit topic is ook bijna vol, dus dat scheelt) en heel anders dan vorig jaar, vind ik. En Tooske had vanavond wel iets heel bloots aan (vooral omdat het af en toe wel heel afgezakt was).
Ik ben benieuwd hoe Boris al de aandacht van die 13-jarige middelbareschoolleerlingen gaat vinden...
Oud 02-05-2004, 01:12
Verwijderd
We krijgen World Idol nog
Ik denk dat Boris daar wel eens hoog zou kunnen scoren Nja, slechter dan Jamai kun je het ook eigenlijk niet doen..
Oud 02-05-2004, 01:12
ekki
ekki is offline
Citaat:
Pebbles schreef op 02-05-2004 @ 01:12 :
We krijgen World Idol nog
Ik denk dat Boris daar wel eens hoog zou kunnen scoren Nja, slechter dan Jamai kun je het ook eigenlijk niet doen..
Wanneer komt World Idol?

Overigens is het met World Idol net als met het eurovisiesongfestival: degene met de meeste buurlanden wint .
Oud 02-05-2004, 01:14
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef op 02-05-2004 @ 01:11 :

Ik ben benieuwd hoe Boris al de aandacht van die 13-jarige middelbareschoolleerlingen gaat vinden...
Volgens mij is dat de eerste paar weken leuk, en daarna vreselijk. Vooral als het echt voornamelijk van die jonge mensen hebt. Als je nou ook nog een hoop mensen hebt die je geweldig vinden, maar meer passen in de groep mensen die jij wil dat je goed vinden, dan is er wel mee te leven. Maar ik ben bang voor Boris dat het vooral toch jonge schreeuwende meisjes zullen zijn.
Oud 02-05-2004, 01:15
ekki
ekki is offline
Ik ook... maar ik denk dat ie nu nuchter genoeg is om dat te weten. Tenminste, dat hoop ik voor hem, anders is het zo'n teleurstelling.
Oud 02-05-2004, 01:16
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef op 02-05-2004 @ 01:12 :
Wanneer komt World Idol?

Overigens is het met World Idol net als met het eurovisiesongfestival: degene met de meeste buurlanden wint .
Ik heb geen flauw idee. Vorig jaar heb ik alleen de uitslag gezien, volgens mij was het toen in mei of juni ofzo. Maar het kan ook best september zijn. Geen idee eigenlijk

Allemaal vriendjespolitiek
Oud 02-05-2004, 01:17
Verwijderd
Citaat:
ekki schreef op 02-05-2004 @ 01:15 :
Ik ook... maar ik denk dat ie nu nuchter genoeg is om dat te weten. Tenminste, dat hoop ik voor hem, anders is het zo'n teleurstelling.
jaa, hij heeft nu al een paar keer opgetreden en met zn bus rondgereden en mensen voor zn huis. Hij zal wel snappen dat omdat dat allemaal 13-jarigen zijn, dat ook wel grotendeels zo zal blijven. Denk dat ie dat wel doorheeft
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten