Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
ik heb wel vreselijk veel zin je morgen weer te zien!!!! (F) ontopic: ik kijk naar mezelf, naar mn lichaam, naar alles... het ziet er niet uit... maar wat als, als ik dat niet had gedaan..was ik dan wel tevreden geweest met mezelf... ik denk het niet... maar zo moet ik niet doorgaan, ik zie er niet meer uit. ik had het er met A. over... hoe dat later dan zou gaan, als ik kinderen heb, en die vragen... moet ik dan liegen, oke, dat doe ik nu ook tegen alles en iedereen, althans, hierover... maar tegen je eigen kinderen? weet iemand eigenlijk waar jaloezie uit voortkomt? uit egoisme? uit onzekerheid? of gewoon puur uit ontevredenheid..? maar ontevredenheid komt toch ook ergens uit voort....?
||
Citaat:
||
Citaat:
Vervelend die twijfels en het schuldig voelen. Met welke negatieve gedachten en gevoelens zit je(daarover)?. (Hoe) zou je daar een positieve draai aan kunnen geven?
||
Citaat:
Waarom mag je dit gevoel van jezelf niet hebben?, waardoor komt dat gevoel?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Ze heeft gebeld, ik heb nu voor vrijdag een afspraak voor psychotherapie bij een psycholoog, wat heb ik er weer heel veel zin in....ik zie er nu al tegen op. en dan moet ik ook nog eerst langs de huisarts om me door te laten verwijzen...Wat een feest allemaal |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (ok, misschien iets tè cynisch... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() (Daar bedoel ik niet iets negatiefs mee, maar in de zin dat je op zo'n manier bij iedereen wel iets kan vinden, net zogoed als dat iedereen bij jou wel wat kan vinden, en dat als je op zoek bent naar de ideale jongen je idd. altijd vrijgezel blijft. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() (gelukkig heb ik toch bindingsangst en ben ik niet desperaat op zoek naar een relatie) @Marcade: ik studeer in utrecht, mss moet ik beter kijken? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() of iets in die richting... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ps: ik ben eigenlijk niet eens op zoek ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
"Zoals dat ik aantrekkingskracht heb op seksistische varkens, en al zijn ze dat niet, dan hebben ze wel een of ander mankement zoals liegen, vreemdgaan, domheid en ga zo maar door" is iets totaals anders dan "iemand die niet vreemdgaat, niet zo vaak liegt en niet zo dom is. Dat zijn maar 3 kleine dingen" ![]() Het stikt van de mannen die niet liegen, vreemdgaan en dom zijn. En dat je niet op zoek bent. Oh kom op zeg; ik heb eerdere topics van je gezien dat je je alleen voelt. Als je niet op zoek was, dan hadden we het hier uberhaubt niet over. ![]() ![]() .. typisch een vrouw .. de tegenstrijd haarzelve .. en dan maar zeuren over seksistische varkens. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() en waarom reageer jij altijd zo fel op een niet leuke manier? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() - Als het ermee stikt...dan ben ik vast blind ![]() - ik heb nooit gezegd dat "ik me alleen voel", alleen 1 keer een topic in psychologie, maar daar stond het punt "alleen zijn" niet bij - ehhh contact gezocht? Mag je daar dan niet zitten als je niet op zoek bent? ![]() - maar dat van seksistische varkens kun je me niet kwalijk nemen, want het STIKT daar wel van ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Elke dag kun je wel dood gereden worden door een vrachtwagen, elke dag kan je laatste zijn, dus daarom moet je elke dag als een geschenk zien, ervan genieten, zoveel je kan... Maar zulke dingen kun je makkelijk zeggen, maar het toepassen is een tweede... |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ow jawel, het stikt er wel mee, want 9 van de 10 (aantal is globaal gezien) jongens die interesse in me toonden, kon je het woord seks in hun ogen lezen ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Natuurlijk zijn jongens geinteresseerd in seks. 90% van de mensen op aarde vind seks heel fijn en is er geinteresseerd in. ![]() Jij bent iemand die veel te snel oordeelt volgens mij .. dat blijkt maar weer met dingen zoals die vergelijking van slakken en jongens .. Een jongen zal niet snel iets goed doen in jouw ogen en als 't even kan, bij 't minste of geringste al de stempel 'seksistisch varken' krijgen. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Denk dat je snel geneigd bent te oordelen. Iedereen.. Is moeilijk om dat niet te snel te doen denk ik. Maar idd, ik denk dat je verder moet kijken dan je neus lang is en dat het misschien ook stiekem wel is dat je het zo wilt zien enzo.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() tenzij van de hele bevolking maar 10% vrouwelijks is natuurlijk volgens jou .. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 03-05-2004 om 01:14. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je zegt nu wel over mij dat ik te snel m'n oordeel klaar heb, maar kijk nu eens wat je zelf doet...jij beoordeelt mij nu ook (te) snel. Hoe kun je nu al deze "oordelen" over mij hebben, terwijl je me niet kent en ook die jongens niet kent die ik heb gekend, en dus niet kan weten of het echt "seksistische varkens" waren of niet... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik baseer mijn dingen op alle posts die ik de afgelopen weken van je gezien heb. Op contact gezocht, op onzin, op letteren, hier op psychologie, op seksualiteit. Ik ken de jongens niet die jij gekend heb, maar ik ben een jongen en ik ken jongens dus ik weet wel wat af van jongens denk ik, ongeacht welke jongens jij gekend hebt .. ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #161 Dott | 487 | 22-02-2011 21:05 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131 Pruts0r | 493 | 02-07-2008 16:15 | |
Psychologie |
Wat valt je op aan andere forummers? Yana | 133 | 26-02-2007 09:38 | |