Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-05-2004, 11:49
snoopy
snoopy is offline
woei! voel me een stuk beter! Heerlijk uitgeslapen tot half 1 (en ik ging om 11 uur naar bed...) En tsja... rotgevoel van gisteren is ook grotendeels weg.
Oud 02-05-2004, 12:50
Gothic
Gothic is offline
hij komt morgen en we gaan naar de film ...

net natuurkunde geprobeerd, het valt echt heel erg tegen ... de schoolexamens kwam ik door met een 7 zonder iets te doen en dit is gewoon moeilijk
maar op school zeggen ze dat het CE gemiddeld een punt hoger wordt gemaakt dan het SE cijfer... vreemd
Oud 02-05-2004, 13:24
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
voel me echt verschrikkelijk. maar dat mag niet, geloof ik.
Oud 02-05-2004, 14:49
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 02-05-2004 @ 14:24 :
*knuffelt*
ik heb wel vreselijk veel zin je morgen weer te zien!!!! (F)

ontopic:
ik kijk naar mezelf, naar mn lichaam, naar alles... het ziet er niet uit... maar wat als, als ik dat niet had gedaan..was ik dan wel tevreden geweest met mezelf... ik denk het niet... maar zo moet ik niet doorgaan, ik zie er niet meer uit.
ik had het er met A. over... hoe dat later dan zou gaan, als ik kinderen heb, en die vragen... moet ik dan liegen, oke, dat doe ik nu ook tegen alles en iedereen, althans, hierover... maar tegen je eigen kinderen?

weet iemand eigenlijk waar jaloezie uit voortkomt? uit egoisme? uit onzekerheid? of gewoon puur uit ontevredenheid..? maar ontevredenheid komt toch ook ergens uit voort....?
Oud 02-05-2004, 15:16
Maija
Maija is offline
weet het niet, maar ik denk wel over het grootste gedeelte van onzekerheid..
Dan zou ik inderdaad jarloers zijn, nee, maar ik ben alleen onzeker (zie mijn topic).. maarja..

Ik haat dees wereld, ik haat mn littekens, ik haat alles...
Oud 02-05-2004, 15:31
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
BizZz schreef op 02-05-2004 @ 16:16 :
weet het niet, maar ik denk wel over het grootste gedeelte van onzekerheid..
Dan zou ik inderdaad jarloers zijn, nee, maar ik ben alleen onzeker (zie mijn topic).. maarja..

Ik haat dees wereld, ik haat mn littekens, ik haat alles...
je hoeft ook niet per se een jaloers persoon te zijn als je onzeker bent. dat het een voort (kan) komt/komen wil nog niet zeggen dat dat andersom ook zo is.
Oud 02-05-2004, 15:57
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Dinsdag eindelijk weer therapie. Dat werd ook wel weer eens tijd na 3 weken. (de instelling heeft teveel patienten en daarom vallen er soms/vaak gaten. Ik zou eigenlijk iedere week een afspraak hebben)
Ik ben echt aan het eind van mijn latijn. Ik hoop dat we samen naar een oplossing kunnen zoeken, want zoals het nu gaat kan het gewoonweg niet. Ik heb het idee steeds dieper in een bodemloze put te vallen, waarbij ik steeds meer het daglicht zie verdwijnen.

p.s
Vanochtend het stukje over automutilatie in het volkskrant magazine van gisteren gelezen. (Geloof dat dat t stukje was waar Snow White ook aan had meegewerkt?) Best indrukwekkend en herkenbaar stuk.
Oud 02-05-2004, 16:09
sublime
sublime is offline
ik voel me best wel down momenteel ik had de afgelopen dagen veel meer willen doen en nu voel ik me schuldig dat ik dat niet gedaan heb, want nu zit ik weer in tijdnood natuurlijk..

en twijfel zo ontzettend over mezelf de afgelopen dagen, zwaar frustrerend zelfs een mailtje van een vriendin wat goedbedoeld is brengt me nog aan het twijfelen. ik krijg weer de neiging positieve dingen niet te geloven, geloof ik
Oud 02-05-2004, 17:25
Nona
Nona is offline
Hmpf, hij bood zijn excuses aan... Eigenlijk voel ik me er wel beter door, hoewel ik niet echt boos was... Nou goed. Hij zat fout. Maar nu hij daar echt blijk van geeft weet ik in ieder geval dat hij het niet weer doet. Alles was gisteren eigenlijk weer bij het oude.
Oud 02-05-2004, 17:52
Gnothe seauton
Gnothe seauton is offline
ik zou zo graag willen dat alles anders was. dat ik anders ben, dat mijn omgeving eens verandert, alles. ik weet het gewoon even niet meer. het gaat allemaal hartstikke goed, dat is het vreemde aan de situatie. er is eigenlijk niets om een probleem van te maken. maar als ik denk aan komende maanden, dan kan ik wel door het lint schieten. druk, druk, en nog eens druk. ik zal er waarschijnlijk aan moeten wennen. dat ga ik dan maar doen dan. ik weet dat mensen van mij houden, ik weet dat ik mijn werk goed doe, ik weet dat ik mijn vriend niet kwijtraak. waarom voelt alles dan zo? ik kan mijzelf zo'n ontzettende mislukkeling voelen, terwijl dat niet nodig is.
Oud 02-05-2004, 17:59
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
sublime schreef op 02-05-2004 @ 17:09 :
ik voel me best wel down momenteel ik had de afgelopen dagen veel meer willen doen en nu voel ik me schuldig dat ik dat niet gedaan heb, want nu zit ik weer in tijdnood natuurlijk..

en twijfel zo ontzettend over mezelf de afgelopen dagen, zwaar frustrerend zelfs een mailtje van een vriendin wat goedbedoeld is brengt me nog aan het twijfelen. ik krijg weer de neiging positieve dingen niet te geloven, geloof ik

Vervelend die twijfels en het schuldig voelen. Met welke negatieve gedachten en gevoelens zit je(daarover)?. (Hoe) zou je daar een positieve draai aan kunnen geven?
Oud 02-05-2004, 18:01
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
~~dolce~~ schreef op 02-05-2004 @ 14:24 :

Waarom mag je dit gevoel van jezelf niet hebben?, waardoor komt dat gevoel?
Oud 02-05-2004, 18:06
Verwijderd
Citaat:
Aragnabite schreef op 02-05-2004 @ 16:57 :
p.s
Vanochtend het stukje over automutilatie in het volkskrant magazine van gisteren gelezen. (Geloof dat dat t stukje was waar Snow White ook aan had meegewerkt?) Best indrukwekkend en herkenbaar stuk.
Wil je het inscannen? *please*
Oud 02-05-2004, 18:20
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-05-2004 @ 19:06 :
*Is (ook) benieuwd*
Oud 02-05-2004, 18:29
Linda
Linda is offline
Na lang gedacht te hebben heb ik toch maar besloten om hier m'n 1000 post te zetten.
Verder niet veel bijzonders...
Oud 02-05-2004, 18:48
Verwijderd
ben toch nog een beetje, ja, niet boos, maar ehm.....
ik voel me nog steeds een beetje een boeman en lullig.
heb ik misschien verkeerde signalen gegeven? Het maakt t iig een stuk ingewikkelder, maar aan de andere kant heeft het ook duidelijk gemaakt voor mij wat ik wil. Ik wil vrienden, niet meer. Niet nu, niet later. Maar vooral niet nu. Dan zou het zijn omdat ik een relatie zo mis, een knuffel zo mis en aandacht en alles.
Lastig allemaal. Voel me nog steeds beetje raar door..
Vind het soms moeilijk van: wat kan ik wel zeggen, wat niet.
Oud 02-05-2004, 19:21
Shitonya
Shitonya is offline
Ik heb het feit dat ik eeuwig vrijgezel zal blijven geaccepteerd
Oud 02-05-2004, 19:24
kroot
kroot is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 02-05-2004 @ 19:06 :
Dit zou ik ook wel graag willen lezen

Ze heeft gebeld, ik heb nu voor vrijdag een afspraak voor psychotherapie bij een psycholoog, wat heb ik er weer heel veel zin in....ik zie er nu al tegen op. en dan moet ik ook nog eerst langs de huisarts om me door te laten verwijzen...Wat een feest allemaal
Oud 02-05-2004, 19:24
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 02-05-2004 @ 20:21 :
Ik heb het feit dat ik eeuwig vrijgezel zal blijven geaccepteerd
Das snel; je bent achttien en er is niks mis met je? .. En er bestaat ook wel een handjevol jongens waar ook niks mis mee is hoor
Oud 02-05-2004, 19:39
sublime
sublime is offline
Citaat:
Marcade schreef op 02-05-2004 @ 20:24 :
En er bestaat ook wel een handjevol jongens waar ook niks mis mee is hoor
o? waar wonen die dan? dan ga ik daar een x langs
(ok, misschien iets tè cynisch...)
Oud 02-05-2004, 19:40
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Marcade schreef op 02-05-2004 @ 20:24 :
Das snel; je bent achttien en er is niks mis met je? .. En er bestaat ook wel een handjevol jongens waar ook niks mis mee is hoor
Ehhh Wrong. D'r is alles mis met me. Zoals dat ik aantrekkingskracht heb op seksistische varkens, en al zijn ze dat niet, dan hebben ze wel een of ander mankement zoals liegen, vreemdgaan, domheid en ga zo maar door
Oud 02-05-2004, 19:40
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
sublime schreef op 02-05-2004 @ 20:39 :
Dit vraag ik me ook af
Oud 02-05-2004, 19:52
Verwijderd
Positief denken straal je uit, waardoor je ook wel leuke jongens op je af krijgt hoor. Ik zie zoveel mensen zo denken tegenwoordig. Waarom toch? Ja soms zeg ik ook wel eens: nou, voordat ik weer een vriend heb dan duurt dat wel een lange tijd hoor, maar dan wordt ik weer met mn neus op de feiten gewezen (door mezelf en anderen) en zie ik dat het niet zo slecht is opzich. En ik merk dat ik vrolijk ben en positief en daar komen alleen maar leuke mensen op af..
naja, wat wil ik zeggen?
niet treuren, genieten van het leven en niet persé een relatie willen

of iets in die richting?
Oud 02-05-2004, 19:53
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 02-05-2004 @ 20:40 :
Ehhh Wrong. D'r is alles mis met me. Zoals dat ik aantrekkingskracht heb op seksistische varkens, en al zijn ze dat niet, dan hebben ze wel een of ander mankement zoals liegen, vreemdgaan, domheid en ga zo maar door
En jij bent de onschuld zelve?

(Daar bedoel ik niet iets negatiefs mee, maar in de zin dat je op zo'n manier bij iedereen wel iets kan vinden, net zogoed als dat iedereen bij jou wel wat kan vinden, en dat als je op zoek bent naar de ideale jongen je idd. altijd vrijgezel blijft. )
Oud 02-05-2004, 19:53
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
sublime schreef op 02-05-2004 @ 20:39 :
Nijmegen, Amsterdam, Den Haag, Utrecht, Rotterdam, Lutjebroek.
Oud 02-05-2004, 19:55
Quiana
Quiana is offline
OMG FOL!

Ik heb een enorm gave, geweldige, mooie en vermoeiende
rondreis gemaakt, lig nu bijna elke dag in een hangmat tussen
de palmen met een kokosnoot, en heb voor het eerst sinds
een week of anderhalf een computer gezien. (record )

Brazilië is geweldig, ik ben weer beter, Rick is lief (al heb ik nu niet echt de tijd om alles te lezen ), en over een paar dagen vertrek ik weer naar huis met een enorme lading aan foto's, souvenirs, herinneringen en een bruine kleur. (en zonneallergie, en, enz. )
Oud 02-05-2004, 19:57
sublime
sublime is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 02-05-2004 @ 20:52 :
Positief denken straal je uit, waardoor je ook wel leuke jongens op je af krijgt hoor. Ik zie zoveel mensen zo denken tegenwoordig. Waarom toch? Ja soms zeg ik ook wel eens: nou, voordat ik weer een vriend heb dan duurt dat wel een lange tijd hoor, maar dan wordt ik weer met mn neus op de feiten gewezen (door mezelf en anderen) en zie ik dat het niet zo slecht is opzich. En ik merk dat ik vrolijk ben en positief en daar komen alleen maar leuke mensen op af..
naja, wat wil ik zeggen?

of iets in die richting?
you're right of course. maar de laatste tijd bén ik heel positief en ook heel vrolijk (de negatieve dingen gooi ik hier gewoon neer ) en er komen ook wel hele leuke mensen op me af, maar tschiet nog niet erg op
(gelukkig heb ik toch bindingsangst en ben ik niet desperaat op zoek naar een relatie)

@Marcade: ik studeer in utrecht, mss moet ik beter kijken?
Oud 02-05-2004, 20:03
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
sublime schreef op 02-05-2004 @ 20:57 :
@Marcade: ik studeer in utrecht, mss moet ik beter kijken?
Misschien studeer je 't verkeerde
Oud 02-05-2004, 20:05
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 02-05-2004 @ 20:52 :
naja, wat wil ik zeggen?

of iets in die richting?
Ik denk niet positief, gaat beetje moeilijk Zelfs al ben ik eens vrolijk, dan nog trek ik geen "leuke" jongens aan...dus daar ligt het niet aan. En genieten van het leven, doe ik al heel lang niet meer maar dat als bijzaak. En ik wil ook geen relatie... omdat er toch geen geschikte "normale" jongen voor me is

of iets in die richting...
Oud 02-05-2004, 20:07
Verwijderd
Denk dat een van de belangrijkste dingen toch is dat je ook niet echt zo heel graag een relatie wilt hebben. Dus niet dat je doelgericht bent opzoek bent naar een relatie. Vind toch wel dat zoiets je wel moet overkomen... Dat is t ook wel altijd maarja..
ehm.. kom weer lekker uit mn woorden
Oud 02-05-2004, 20:08
sublime
sublime is offline
Citaat:
Marcade schreef op 02-05-2004 @ 21:03 :
Misschien studeer je 't verkeerde
dat zal het zijn - kut, maar wat dan? -
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 02-05-2004 @ 21:05 :
Ik denk niet positief, gaat beetje moeilijk Zelfs al ben ik eens vrolijk, dan nog trek ik geen "leuke" jongens aan...dus daar ligt het niet aan. En genieten van het leven, doe ik al heel lang niet meer maar dat als bijzaak. En ik wil ook geen relatie... omdat er toch geen geschikte "normale" jongen voor me is

of iets in die richting...
ik zou eigenlijk willen zeggen: met zo'n instelling....
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Marcade schreef op 02-05-2004 @ 20:53 :
En jij bent de onschuld zelve?

(Daar bedoel ik niet iets negatiefs mee, maar in de zin dat je op zo'n manier bij iedereen wel iets kan vinden, net zogoed als dat iedereen bij jou wel wat kan vinden, en dat als je op zoek bent naar de ideale jongen je idd. altijd vrijgezel blijft. )
Neuh, je begrijpt me verkeerd. Niemand is perfect, ik ook niet. Maar ik wil ook geen perfect iemand, alleen maar iemand die niet vreemdgaat, niet zo vaak liegt en niet zo dom is. Dat zijn maar 3 kleine dingen en jij maakt er meteen "mister perfect" van

Ps: ik ben eigenlijk niet eens op zoek
Oud 02-05-2004, 20:09
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 02-05-2004 @ 21:08 :
ik zou eigenlijk willen zeggen: met zo'n instelling....
If you were me, you would say the same
Oud 02-05-2004, 20:12
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 02-05-2004 @ 21:08 :
Neuh, je begrijpt me verkeerd. Niemand is perfect, ik ook niet. Maar ik wil ook geen perfect iemand, alleen maar iemand die niet vreemdgaat, niet zo vaak liegt en niet zo dom is. Dat zijn maar 3 kleine dingen en jij maakt er meteen "mister perfect" van

Ps: ik ben eigenlijk niet eens op zoek
Oh kom op

"Zoals dat ik aantrekkingskracht heb op seksistische varkens, en al zijn ze dat niet, dan hebben ze wel een of ander mankement zoals liegen, vreemdgaan, domheid en ga zo maar door"

is iets totaals anders dan "iemand die niet vreemdgaat, niet zo vaak liegt en niet zo dom is. Dat zijn maar 3 kleine dingen"

Het stikt van de mannen die niet liegen, vreemdgaan en dom zijn.

En dat je niet op zoek bent. Oh kom op zeg; ik heb eerdere topics van je gezien dat je je alleen voelt. Als je niet op zoek was, dan hadden we het hier uberhaubt niet over. En anders zou je ook zeker niet op contact gezocht zitten.

.. typisch een vrouw .. de tegenstrijd haarzelve .. en dan maar zeuren over seksistische varkens.
Oud 02-05-2004, 20:13
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 02-05-2004 @ 21:09 :
If you were me, you would say the same
Dat kan ik niet zeggen. Ik kan wel zeggen dat ik aardig wat dingen heb meegemaakt die me confronteerde met bepaalde dingen. Echter ben ik niet een persoon die zich op zn kop laat zitten en juist probeert te genieten van de kleine dingen, juist nu ik zo heel goed weet dat het leven erg kort kan zijn..
Oud 02-05-2004, 20:14
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 02-05-2004 @ 21:12 :
.. typisch een vrouw .. de tegenstrijd haarzelve .. en dan maar zeuren over seksistische varkens.

en waarom reageer jij altijd zo fel op een niet leuke manier? (naja, zo komt het bij mij over)
Oud 02-05-2004, 20:19
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Marcade schreef op 02-05-2004 @ 21:12 :
Het stikt van de mannen die niet liegen, vreemdgaan en dom zijn.
En dat je niet op zoek bent. Oh kom op zeg; ik heb eerdere topics van je gezien dat je je alleen voelt. Als je niet op zoek was, dan hadden we het hier uberhaubt niet over. En anders zou je ook zeker niet op contact gezocht zitten.
.. typisch een vrouw .. de tegenstrijd haarzelve .. en dan maar zeuren over seksistische varkens. [/B]

- Als het ermee stikt...dan ben ik vast blind
- ik heb nooit gezegd dat "ik me alleen voel", alleen 1 keer een topic in psychologie, maar daar stond het punt "alleen zijn" niet bij
- ehhh contact gezocht? Mag je daar dan niet zitten als je niet op zoek bent?
- maar dat van seksistische varkens kun je me niet kwalijk nemen, want het STIKT daar wel van
Oud 02-05-2004, 20:20
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 02-05-2004 @ 21:13 :
Dat kan ik niet zeggen. Ik kan wel zeggen dat ik aardig wat dingen heb meegemaakt die me confronteerde met bepaalde dingen. Echter ben ik niet een persoon die zich op zn kop laat zitten en juist probeert te genieten van de kleine dingen, juist nu ik zo heel goed weet dat het leven erg kort kan zijn..
Je hebt gelijk...
Elke dag kun je wel dood gereden worden door een vrachtwagen, elke dag kan je laatste zijn, dus daarom moet je elke dag als een geschenk zien, ervan genieten, zoveel je kan...
Maar zulke dingen kun je makkelijk zeggen, maar het toepassen is een tweede...
Oud 02-05-2004, 20:24
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 02-05-2004 @ 21:19 :

- Als het ermee stikt...dan ben ik vast blind
- ik heb nooit gezegd dat "ik me alleen voel", alleen 1 keer een topic in psychologie, maar daar stond het punt "alleen zijn" niet bij
- ehhh contact gezocht? Mag je daar dan niet zitten als je niet op zoek bent?
- maar dat van seksistische varkens kun je me niet kwalijk nemen, want het STIKT daar wel van
Je hebt zelf ooit een topic geopend op contact gezocht. En het is niet uit 1 post gebleken dat je op zoek bent. Daarnaast stikt 't niet van seksistische varkens. Uiteindelijk ben je niet blind maar pessimistisch.
Oud 02-05-2004, 20:29
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Marcade schreef op 02-05-2004 @ 21:24 :
Je hebt zelf ooit een topic geopend op contact gezocht. En het is niet uit 1 post gebleken dat je op zoek bent. Daarnaast stikt 't niet van seksistische varkens. Uiteindelijk ben je niet blind maar pessimistisch.
DAAR.....heb je gelijk in, maar dat topic in contact gezocht, was gewoon op zoek naar leuke jongens als in "vriendschap" . niet meer, niet minder en dat was alweer 2 maandjes geleden
Ow jawel, het stikt er wel mee, want 9 van de 10 (aantal is globaal gezien) jongens die interesse in me toonden, kon je het woord seks in hun ogen lezen
Oud 02-05-2004, 20:31
Verwijderd
Citaat:
Shitonya schreef op 02-05-2004 @ 21:20 :
Je hebt gelijk...
Elke dag kun je wel dood gereden worden door een vrachtwagen, elke dag kan je laatste zijn, dus daarom moet je elke dag als een geschenk zien, ervan genieten, zoveel je kan...
Maar zulke dingen kun je makkelijk zeggen, maar het toepassen is een tweede...
Dan is dat denk ik iets wat je moet leren...
Oud 02-05-2004, 20:39
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 02-05-2004 @ 21:29 :
DAAR.....heb je gelijk in, maar dat topic in contact gezocht, was gewoon op zoek naar leuke jongens als in "vriendschap" . niet meer, niet minder en dat was alweer 2 maandjes geleden
Ow jawel, het stikt er wel mee, want 9 van de 10 (aantal is globaal gezien) jongens die interesse in me toonden, kon je het woord seks in hun ogen lezen
*gaat met Loontjuh mee * Dan moet je (opnieuw) leren herkennen wanneer jongens geinteresseerd zijn in seks of in liefde, want dat valt heus wel mee.

Natuurlijk zijn jongens geinteresseerd in seks. 90% van de mensen op aarde vind seks heel fijn en is er geinteresseerd in. Maar daarnaast zijn ook zat jongens op zoek naar liefde.

Jij bent iemand die veel te snel oordeelt volgens mij .. dat blijkt maar weer met dingen zoals die vergelijking van slakken en jongens .. Een jongen zal niet snel iets goed doen in jouw ogen en als 't even kan, bij 't minste of geringste al de stempel 'seksistisch varken' krijgen.
Oud 02-05-2004, 20:48
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 02-05-2004 @ 21:39 :
*Natuurlijk zijn jongens geinteresseerd in seks. 90% van de mensen op aarde vind seks heel fijn en is er geinteresseerd in. Maar daarnaast zijn ook zat jongens op zoek naar liefde.

Jij bent iemand die veel te snel oordeelt volgens mij .. dat blijkt maar weer met dingen zoals die vergelijking van slakken en jongens .. Een jongen zal niet snel iets goed doen in jouw ogen en als 't even kan, bij 't minste of geringste al de stempel 'seksistisch varken' krijgen.
Meisjes zijn ook geinteresseerd in seks hoor. Maar ik denk dat je moet kunnen selecteren welke alleen even seks willen voor een avond of echt geinteresseerd zijn in jou als persoon.

Denk dat je snel geneigd bent te oordelen. Iedereen.. Is moeilijk om dat niet te snel te doen denk ik. Maar idd, ik denk dat je verder moet kijken dan je neus lang is en dat het misschien ook stiekem wel is dat je het zo wilt zien enzo..
Oud 02-05-2004, 20:52
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 02-05-2004 @ 21:48 :
Meisjes zijn ook geinteresseerd in seks hoor. Maar ik denk dat je moet kunnen selecteren welke alleen even seks willen voor een avond of echt geinteresseerd zijn in jou als persoon.

Denk dat je snel geneigd bent te oordelen. Iedereen.. Is moeilijk om dat niet te snel te doen denk ik. Maar idd, ik denk dat je verder moet kijken dan je neus lang is en dat het misschien ook stiekem wel is dat je het zo wilt zien enzo..
Ik mis het punt waarom je dat tegen mij vertelt Ik weet dat meisjes ook geinteresseerd zijn in seks; daarom zei ik ook "90% van de mensen op aarde " .. en niet 90% van de jongens ..

tenzij van de hele bevolking maar 10% vrouwelijks is natuurlijk volgens jou ..
Oud 02-05-2004, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Marcade schreef op 02-05-2004 @ 21:52 :
Ik mis het punt waarom je dat tegen mij vertelt Ik weet dat meisjes ook geinteresseerd zijn in seks; daarom zei ik ook "90% van de mensen op aarde " .. en niet 90% van de jongens ..

tenzij van de hele bevolking maar 10% vrouwelijks is natuurlijk volgens jou ..
ja was meer tegen haar, maybe niet zo duidelijk en las het ook ja, toen ik t nog keer las.. sorry

Laatst gewijzigd op 03-05-2004 om 01:14.
Oud 02-05-2004, 20:58
Shitonya
Shitonya is offline
Citaat:
Marcade schreef op 02-05-2004 @ 21:39 :
*gaat met Loontjuh mee * Dan moet je (opnieuw) leren herkennen wanneer jongens geinteresseerd zijn in seks of in liefde, want dat valt heus wel mee.
Natuurlijk zijn jongens geinteresseerd in seks. 90% van de mensen op aarde vind seks heel fijn en is er geinteresseerd in. Maar daarnaast zijn ook zat jongens op zoek naar liefde.
Dat kan ik ook wel herkennen...En ik oordeel helemaal niet snel. Die column "slakken" was als grap bedoeld, niet serieus Ben heus geen extreme vorm van Feministe.
Je zegt nu wel over mij dat ik te snel m'n oordeel klaar heb, maar kijk nu eens wat je zelf doet...jij beoordeelt mij nu ook (te) snel. Hoe kun je nu al deze "oordelen" over mij hebben, terwijl je me niet kent en ook die jongens niet kent die ik heb gekend, en dus niet kan weten of het echt "seksistische varkens" waren of niet...

Oud 02-05-2004, 21:03
Marcade
Marcade is offline
Citaat:
Shitonya schreef op 02-05-2004 @ 21:58 :
Dat kan ik ook wel herkennen...En ik oordeel helemaal niet snel. Die column "slakken" was als grap bedoeld, niet serieus Ben heus geen extreme vorm van Feministe.
Je zegt nu wel over mij dat ik te snel m'n oordeel klaar heb, maar kijk nu eens wat je zelf doet...jij beoordeelt mij nu ook (te) snel. Hoe kun je nu al deze "oordelen" over mij hebben, terwijl je me niet kent en ook die jongens niet kent die ik heb gekend, en dus niet kan weten of het echt "seksistische varkens" waren of niet...

Nou ja heb ik 't zo verkeerd dan; zo ja dan mag je me gerust verbeteren en vertellen waarom 't nie zo is, daar sta ik volledig open voor.

Ik baseer mijn dingen op alle posts die ik de afgelopen weken van je gezien heb. Op contact gezocht, op onzin, op letteren, hier op psychologie, op seksualiteit.

Ik ken de jongens niet die jij gekend heb, maar ik ben een jongen en ik ken jongens dus ik weet wel wat af van jongens denk ik, ongeacht welke jongens jij gekend hebt ..
Oud 02-05-2004, 21:08
Talon
Talon is offline
Jongens en meisjes, dit word een beetje een welles nietes discussie
Daar kan niemand bij gebaat zijn denk ik
Kom, zet je beste beentje voor
Oud 02-05-2004, 21:09
Talon
Talon is offline
want een olifant loopt door?
Advertentie
Topic gesloten