![]() |
||
Citaat:
Je vergeet m'n posts op N&A en de kantine en ... ow, never mind. Ja okee, dat je een jongen bent, dat geloof ik wel. Zie niet zoveel vrouwelijke trekjes in je posts ![]() Maar vanuit vrouwelijk perspectief gezien, weet ik er ook wel wat vanaf. En vanuit m'n ervaringen is dat niet zo veel positiefs ![]() |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
*Heb ik nu een schaduw? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
om nog maar even ontopic te reageren: IEW wat frustrerend.. ik heb een digicam en poog een foto van mezelf te maken (wat sowieso al best lastig is als je camera een mega lens heeft die de hele tijd in de weg zit) - maar ze mislukken allemaal. in die zin dat ik geen van de meisjes op de foto's zou willen zijn ![]() hurray, mn minderwaardigheidscomplex speelt weer eens op ![]() ![]() /edit: en nu word ik volslagen idioot gek irritant vervelend naar niet leuk meer wil gillen maar dat kan natuurlijk niet achtig. Laatst gewijzigd op 02-05-2004 om 21:34. |
![]() |
||
Citaat:
![]() et je ne sais pas - ik zwelg een beetje in rotgevoelens en hoop dat het uiteindelijk weer goed komt. (morgen weer naar utrecht <3 leuke mensen die aardig doen ![]() (btw, ik vind jouw reacties op posts in dit topic altijd zo lief ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
@Quiana:
![]() ![]() Citaat:
![]() Ik ben moe...en ik heb pijn, last van m'n ogen en erge honger... ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 03-05-2004 om 09:12. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Je droom deed mij denken aan het liedje van Marco Borsato, ken je vast wel ![]() Als er nooit meer een morgen zou zijn, en de zon viel in slaap met de maan Heb je enig idee wat het met je zou doen, als je nog maar een dag zou bestaan?. Ingrijpend Mooi nummer en sluit best wel aan op je droom, niet? ![]()
||
Citaat:
Waar kap je mee meis...?
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar de mensen die ik op dit moment nodig heb, maakt het niets uit..'t Is waarschijnlijk alleen maar een opluchting voor ze..Ik heb er vaak doorheen gezeten, maar nu is het het ergst..ik weet het echt niet meer ![]()
|||
Citaat:
Citaat:
||
Citaat:
![]() maar dies bezet ![]()
||
![]() |
Citaat:
Heel veel sterkte en succes |
![]() |
||
Citaat:
ik stop met vechten tegen me eetprobleem ik stop met me te laten beledigen door hem ik laat alles gewoon gebeuren |
![]() |
||
Citaat:
ik begrijp je! heel veel sterkte ![]() *knuffje* ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #161 Dott | 487 | 22-02-2011 21:05 | |