Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
GTA 3 gebruik Miles Sound System, en een ander spel ook, en daar heeft iemand de drivers uitgehaald. Die zijn iets nieuwer dan die van GTA 3, en dus ook iets sneller(?). Het heet "Cheff's patch" en je kan 't downloaden bij GTA3.net: http://gta3.mm2.gamigo.de/heyho/inde...loads&cat_id=3
Ik heb er zelf eigenlijk niet zoveel van gemerkt, maar elk beetje zal wel helpen... Let er trouwens wel op dat je je oude GTA3.exe laat staan als je een gekraakte versie ofzo hebt. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Mijn GF 2 mx is ook 32mb... draait als een zonnetje... je hebt niet aan snelle hardware als je het niet goed kan CONFIGUREREN... om gta3 werkend te krijgen stel ik jullie voor naar www.tweakers.net te gaan.. daar het forum op te zoeken... daar zijn tenminste mensen die WEL kennis hebben over allerlei zaken.. |
![]() |
||
Citaat:
Waarschijnlijk zijn je drivers te oud, of moet je ff zoveel mogelijk uitzetten bij de video opties van GTA3 om te kijken of het ddan wel goed draait. Maar het spel zuigt ook gewoon: ontzettend veel gebruikers hebben er problemen mee (waaronder ik ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jouw videokaart is ongeveer even snel als een TNT2. |
![]() |
|
ow jah... ik hoor ook alles te wete dat was ik even vergeten...
![]() Ik wil best een nieuwe kaart, maar even tussendoor alle nieuwe spellen draaien goed... freedom force, MOHAA, SOF2 alleen deze niet...
|
Verwijderd
|
Het is trouwens maar de vraag of er echt een patch uitkomt hoor... Rockstar heeft daar geen mededelingen over gedaan. Een "problem solve" patch in de zin van displayfouten en crashes zal er zeker wel uitkomen, maar een optimalisatiepatch of helemaal een multiplayerpatch is minder waarschijnlijk...
![]() Laten we hopen dat Rockstar in de toekomst met GTA 4 wat meer vertrouwen heeft in hun kopiëerbeveiliging, en dat het dan (eerst) voor de pc gemaakt wordt, in plaats van dat je op de pc zo'n brakke port krijgt ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
|
Je zou ook het forum op www.isonews.com is moeten lezen.
Ik heb een athlon 1400, geforce 2 64 en 256 DDR en het spel loopt , relatief voor wat ie zou moeten kunnen, KUT. Ik heb nou al zoveel mensen horen klagen, dat ik ten zeerste ga betwijfelen of het niet een software fout is ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Complot met Intel. Las dat ze deze week gaat beginnen met hun grootste reclame campagne ooit. (cnn ticker) Laatst gewijzigd op 16-01-2015 om 09:42. |
![]() |
|
misschien een beetje off-topic, maar hebben jullie ooit deze melding eens gehad?
Unhandled exception: c0000005 At Adress: 004b1b25 want die krijg ik als de game bij mij vast slaat (iets van 4x gebeurd tot nu toe... )
||
![]() |
Citaat:
Laatst gewijzigd op 16-01-2015 om 09:42. |
![]() |
|
|