Advertentie | |
|
![]() |
|
felroze rokje
wit shirtje wit polootje niet zichtbare witte katoenen riem oranje/roze gestreepte trui om m'n schouders geen schoenen, beetje mascara op, dkny horloge om, parelknopjes, roze teennagellak van de rainbowday gisteren, haar in een erg slordig knotje, TH zonnebril in m'n haar voor buiten.. |
![]() |
||
Citaat:
![]() On-topic; witte Dhockers jeans. donkergroene Pall Mall-overhemd. witte CK-boxer.
|
Verwijderd
|
*witte BH, witte string met snoopy erop
* felrode broek 7/8 met een beetje wijduitlopende pijpen van Only * strak wit katoenen hempje Anni Rolfi * wit/beige-achtige leren instappertjes * haar in een staart * zonnebril in m'n haren * zilverkleurig horloge om * ring om * lichtbruine oogschaduw & zwarte mascara |
![]() |
|
rood polootje Lacoste
wit rokje (wat dikkere stof) H&M donkerblauw-witte riem H&M witte instappertjes Esprit donkerblauwe trui Polo Sport om mn schouders, die moet ik op de fiets zometeen wel aan vrees ik.. Haar in staartje Gekleurd kralenarmbandje + gekleurd kralenkettinkje + horloge
||
Citaat:
Dus hetzelfde maar toch anders ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
* blauwe BH, witte string
* donkergroen truitje met korte mouwen en capuchon van Sutherland * zwarte 7/8 broek van Esprit * beige-achtige leren instappertjes * haar slordig opgestoken * 2 zilveren schakelarmbanden met bedeltjes van verschillende vormen en kleuren kraaltjes * zilverkeurig horloge om * lichtbruine oogschaduw & zwarte mascara |
![]() |
|
-[ M'n nieuwe, blauw Vans met felrode veters
-[ Afgeknipte grijs/donkerblauwe maillot [van Marije gekregen! ![]() -[ Hema boxershort -[ Korte Overseas broek -[ / No ID Too t-shirt -[ / Napster Trui -[ / Sacred Life t-shirt Damnit, dit lijkt best wel op wat ik de vorige keer postte
||
Citaat:
![]() Kleding: - niet zichtbaar zwart hemdje H&M - lichtblauwe (iets donkerder dan babyblauw) getailleerde blouse Polo Jeans - donkerblauwe nette broek Polo Jeans - niet zichtbare donkerblauwe riem TH - lichtblauwe suede instappers TH - zilveren ring + slavenarmband, symbols armband en ketting. Make up: zwarte mascara, zwart oogpotlood, glansoogschaduw, lichte lippenstift met daarover lipgloss. Haar: opgestoken met schuifspeldjes. Nagels: french manicure
|
donkerblauw polootje polo golf
witte capuchontrui polo sport (donkerblauwe en roze letters erop) lichte spijkerbroek diesel donkerblauw-witte puma's roze-wit gestreepte riem haar in knotje, geen make up, verder alleen horloge en hangdiamantjes in oren het is weer tentamentijd ![]()
|
Had gisterenavond aan
beetje wijdere broek van Esprit in een bruinachtige kleur topje van Esprit met één band, rood-wit gestreept met print bootschoenen mooie hangertjes zilveren ring en mijn mooiste tandpastasmile ik had een etentje
||
Citaat:
![]() Ik heb aan : - m'n zwarte skateschoentjush (net nieuwe felrode veters ![]() - 'wijde' donkerblauwe broek met een 'regenboog'riem - een rood t-shirtje met oranje vest erover - lila ondergoed - rode sokjes - stuk of 5 kralen armbamdjes, en een rood met zwart kralenkettinkje - oja m'n haren los: beetje warrig ![]()
|
ben een beetje aan het experimenteren, heb nu een knielange jeansrok aan als jurk (dus strapless op borsthoogte opgetrokken) needless to say dat ie nu niet meer knielang is...
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Hmmm... best saai (vooral de kleuren, hmmzz...) Maargoed, dit heb ik dus op dit moment aan:
Spijkerbroek met uitlopende pijpen, zwart shirtje met driekwart mouw, daarover een zwart vestje met kortje mouwtjes, Vans met roze veters (dus nog wel een béétje kleur), en nu het hoogtepunt van de dag ![]() ![]() Oja, mijn sieraden op dit moment: horloge, twee kralenbandjes (groen + blauw), zes ringen, conicalbandje en m'n LLbandje... ojah en een kettinkje met een rode granaat eraan. ![]() ![]() ![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|