Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 13-05-2004, 12:18
'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
Pallas schreef op 13-05-2004 @ 12:18 :
Oei. Mag ik 'm eens lenen?
Had jij nog geen aandacht genoeg dan?
Oud 13-05-2004, 12:20
Pallas
Pallas is offline
Citaat:
NyteWolf schreef op 13-05-2004 @ 13:18 :
Had jij nog geen aandacht genoeg dan?
Mwoaah, kan altijd beter natuurlijk.
Oud 13-05-2004, 12:38
juno
juno is offline
Jij weet niet wie er aan die Terminator vast zit. Onder andere Cayenne met een end hout met spijkers! Dan weet ik nog wel leukere voor je, die minstens even groot zijn. Groter zelfs. En niet bezet!
Oud 13-05-2004, 13:14
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Pallas schreef op 13-05-2004 @ 12:18 :
Oei. Mag ik 'm eens lenen?
Ehhhh............ Nee.

Ze zijn ook gewoon te koop overigens hoor, die Terminatorpiemels. Met trilfunctie zelfs! Alleen zit er dan geen schatje aan vast, hehe.
Oud 13-05-2004, 19:43
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 10-05-2004 @ 19:49 :

1 2 vraagjes.. Wavesurfers hebben bij voorbaat een grotere of juiste kleinere? : /

2 En volgens mij is het zo dat blanke mannen gemiddeld in erectie een grote penis hebben.
punt 1: ik zie maar 1 vraag en die ene vraag die je stelt snap ik niet helemaal (ligt ook niet aan mij volgens mij...). Wave surfer is mijn vriend. Of de rest van de surfers ook een grote dick hebben weet ik niet... (heb ze niet uitgeprobeerd )

punt 2: in erectie is elke penis groter dan slap, en donkere mannen hebben over het algemeen een grotere penis dan blanke mannen. En de term 'blanke man' is ook nogal ruim, want japannertjes zijn ook blank, en hun pikkie komt meestal niet verder dan de lengte van je pink (bij wijze van spreken dan).
Oud 13-05-2004, 20:48
Verwijderd
Citaat:
*Cayenne* schreef op 12-05-2004 @ 15:04 :
Nooit gemeten, maar je wist toen wel al dat 'ie 21 cm lang was. Goed inschattingsvermogen heb je dan zeg!
Oud 13-05-2004, 22:38
Party_P
Party_P is offline
Citaat:
*mystery* schreef op 13-05-2004 @ 20:43 :

punt 2: in erectie is elke penis groter dan slap, en donkere mannen hebben over het algemeen een grotere penis dan blanke mannen. En de term 'blanke man' is ook nogal ruim, want japannertjes zijn ook blank, en hun pikkie komt meestal niet verder dan de lengte van je pink (bij wijze van spreken dan). [/B]
das niet geheel waar:

Oud 13-05-2004, 23:04
Verwijderd
Sowieso kan je nog 48 van die tabelletjes opzoeken. Deze verschillen allemaal in uitkomst.... dit is voor mij alleen nog maar een groter bewijs dat het helemaal geen ene fuck uitmaakt. Zwart, blank, rood of geel... allemaal verschillende soorten en maten. Wordt beinvloed door levensstijl, stressopname en stamboom (erfelijkheid).
Zo ook bij vrouwen, dat is duidelijk. Er zijn veel minder "holle bomen" op de wereld dan "knijpkutten" en dat lijkt me logisch.
Op elk potje past een gemiddeld dekseltje.

Mijn mening is dat veel te veel vrouwen zich laten lijden door de fabels over penisgroote. Ik ben blij met de 20cm die mn vriend me kan bieden, en ik kan allemaal negatieve punten opnoemen, maar dat kan ik ook bij een ander. Voor mijn mening (en volgens onderzoek) blijkt toch dat de lengte niet alles doet, de breedte heeft ook nogal zijn belangrijkheid. Ik zou me geen viltstift voor kunnen stellen, je voelt dan geen fuck. De stimulatie is in het begin veel groter, en zodra je verder van 10cm naar binnengaat, zul je geen gevoelige plekken meer vinden.
De grotere "haal"/"beweging" in dit geval is hetgeen wat lekker is, niet de diepte. Overigens is de gemiddelde vrouw niet dieper dan 16cm.

Dus jongens asjeblieft, met 12cm of meer kom je er echt wel, zolang je maar zorgt dat je de wanden blijft stimuleren. Een diepere penetratie kun je sowieso altijd bereiken door simpelweg haar recht op je te laten zitten. Overigens blijft praten natuurlijk een pré.
Oud 15-05-2004, 13:10
g123
g123 is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 12-05-2004 @ 15:04 :
Goed inschattingsvermogen heb je dan zeg!
Ik zou willen dat ik zo'n goed inschattingsvermogen had!

/me heeft al die tijd rondgelopen met het idee dat z'n dingetje ~16 cm lang was...
Vanochtend (na dit topic te hebben gelezen) een meetlint erbij gepakt en bleek dat ie bijna 21 cm was
Terwijl ik een erg smalle lichaamsbouw heb

Ik geloof dat ik toch maar eens wat minder negatief over mezelf moet gaan denken
Oud 15-05-2004, 13:27
Nona
Nona is offline
Citaat:
g123 schreef op 15-05-2004 @ 14:10 :
meetlint
En hoe vaak heb de dat meetlint er omheen gewikkeld? Gebruik nu maar een liniaal!
Oud 15-05-2004, 14:12
g123
g123 is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 15-05-2004 @ 14:27 :
En hoe vaak heb de dat meetlint er omheen gewikkeld? Gebruik nu maar een liniaal!
Nou, speciaal voor jou ook nog even met een lineaal gemeten: 20,8 cm (mag ik wel afronden naar boven, toch? )
Oud 15-05-2004, 14:55
Bartje
Bartje is offline
Citaat:
AePiE schreef op 11-05-2004 @ 19:46 :
[afbeelding]

kansloos dit

de maten worden steeds groter...
straks komt er nog iemand met 30cm aanzetten..
Oud 15-05-2004, 15:05
Winner
Winner is offline
17,3453 cm
Oud 16-05-2004, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Bartje schreef op 15-05-2004 @ 15:55 :

de maten worden steeds groter...
straks komt er nog iemand met 30cm aanzetten..
Punt is natuurlijk ook dat doordat mensen allemaal van die grote dingen noemen, de 'normale' mensen afschrikken en dus niets meer noemen. Toen ooit hier een langlopend topic was over hoe lang de penissen van de mannelijke forummers waren, werden in het begin gewoon getallen van 14-17 cm genoemd, maar dat klom steeds meer op en uiteindelijk was het gemiddelde in het topic 18 cm...
Oud 16-05-2004, 18:34
Marilyn
Marilyn is offline
20 cm is prachtig
Oud 16-05-2004, 18:36
Marilyn
Marilyn is offline
Oh, en trouwens: als ik superverliefd ben, en hij heeft een lul van 15 cm vind ik het ook wel prachtig. Dus...
Oud 16-05-2004, 18:49
Verwijderd
Citaat:
Marilyn schreef op 16-05-2004 @ 19:36 :
Oh, en trouwens: als ik superverliefd ben, en hij heeft een lul van 15 cm vind ik het ook wel prachtig. Dus...
Dat is gemiddeld
Stel dat hij tussen de 5 of 10 zou hebben?
Oud 16-05-2004, 20:26
Marilyn
Marilyn is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 16-05-2004 @ 19:49 :
Dat is gemiddeld
Dan zou ik teleurgesteld zijn, en...misschien zou ik het zelfs heel vervelend vinden...maaaaaaaaaaar sex kan altijd leuk zijn, ook met een kleine lul!
Oud 16-05-2004, 23:52
g123
g123 is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 16-05-2004 @ 14:04 :
mensen afschrikken
*Voelt zich aangesproken*

Dat is trouwens niet mijn bedoeling geweest met die vorige 2 posts, m'n excuses daarvoor.
Ik heb wel eens van die momenten dat ik iets té enthousiast reageer.

In ieder geval heeft de topic starter nu vast wel door dat 20 cm meer dan acceptabel is en het helemaal niet erg hoeft te zijn om met minder door het leven te moeten gaan.
Oud 17-05-2004, 00:22
Daniël Chaos
Daniël Chaos is offline
volgens mij is het hebben van een grote penis helemaal niet zo relaxt... ik zit geloof ik net boven het gemiddelde (17 a 18 cm), maar groter hoeft wat mij betreft echt niet... lijkt me ook niet relaxt met gepijpt worden trouwens... dat is wel weer een voordeel dat mannen hebben die klein geschapen zijn...
Oud 17-05-2004, 09:53
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
Dr0_ol schreef op 16-05-2004 @ 19:49 :
Dat is gemiddeld
Dan kon 'ie het shaken. Cru maar waar.
En g123: ga nou niet naast je schoentjes lopen jochie
Oud 17-05-2004, 11:19
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
daniëlchaos schreef op 17-05-2004 @ 01:22 :
ik zit geloof ik net boven het gemiddelde (17 a 18 cm), maar groter hoeft wat mij betreft echt niet... lijkt me ook niet relaxt met gepijpt worden trouwens... dat is wel weer een voordeel dat mannen hebben die klein geschapen zijn...
JAAA, spaghetti slurpen!!!
Oud 17-05-2004, 15:33
g123
g123 is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 17-05-2004 @ 10:53 :
En g123: ga nou niet naast je schoentjes lopen jochie
Je hebt gelijk, ik moet niet naast m'n 'schoentjes' gaan lopen.. daarom heb ik hierboven m'n excuses al aangeboden voor m'n kinderachtige gedrag. Ik hoop dat dat genoeg is.
Oud 17-05-2004, 20:47
Legend Of Rusj@
Legend Of Rusj@ is offline
voor de hoppenloze gevallen, ( je kan voor dikte extra bloed) drukken met zo specaile pomp weet niet of werkt maar het zag er wel grappig uit, Nog mooie uitspraak voor iederen hier die loopt te overdrijven (dat zullen wel een paar zijn)

Beter een kleine die steigert
dan een grote die weigert
Oud 17-05-2004, 21:21
Ymir
Ymir is offline
okay, aangezien dikte dus ook belangrijk is, na het hier veelvoudig te hebben gelezen heb ik ff een meetlint eromheen gewikkeld, was 5 inch, oftewel 12.7 cm. dus dikte zou zo'n ruime 4 cm zijn......
volgens mij heb ik hier dus best wel geluk mee als ik dit zo lees....
Oud 17-05-2004, 23:07
Party_P
Party_P is offline
Citaat:
Justjoop schreef op 17-05-2004 @ 21:47 :
voor de hoppenloze gevallen, ( je kan voor dikte extra bloed) drukken met zo specaile pomp weet niet of werkt maar het zag er wel grappig uit, Nog mooie uitspraak voor iederen hier die loopt te overdrijven (dat zullen wel een paar zijn)

Beter een kleine die steigert
dan een grote die weigert
zo'n pomp is slecht, slecht voor de doorbloeding
Oud 18-05-2004, 08:28
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
g123 schreef op 17-05-2004 @ 16:33 :
Je hebt gelijk, ik moet niet naast m'n 'schoentjes' gaan lopen.. daarom heb ik hierboven m'n excuses al aangeboden voor m'n kinderachtige gedrag. Ik hoop dat dat genoeg is.
Oud 18-05-2004, 08:51
Verwijderd
Citaat:
*mystery* schreef op 17-05-2004 @ 12:19 :
JAAA, spaghetti slurpen!!!
ervaring?
Oud 18-05-2004, 17:37
Billy_bob
Billy_bob is offline
Citaat:
*Cayenne* schreef op 10-05-2004 @ 10:49 :
Sure. Meiden van 15 die nog zo onervaren zijn dat ze niet beter weten, dié misschien. Maar iemand met meer ervaring zal bekennen dat groter gewoon veel lekkerder is (en dan heb ik het niet per se over 22 cm!).
Kom op zeg, in plaats van zo'n klein pikkie kun je toch net zo goed zijn vingers gebruiken???
Denk dat ik niet zo duidelijk was. Met zon kleine pik tja daar heb je ook ECHT niks aan.
Spreek toch ook niet voor mezelf Ik neem de kleinere jongens in bescherming>
Oud 18-05-2004, 19:54
Verwijderd
Had het er vandaag / gisteren nog over. Een vriendin van me was het er niet mee eens dat je beter een vriend met een "te" kleine (waarvan ik overigens ook niet geloof dat dat kan) dan een te grote kon hebben, want ze vond dat "te groot" niet kon. Hoe zouden jullie het vinden als een jongen je dumpt omdat je borsten niet groot genoeg zijn als je maatje A of B hebt? Knap lullig, toch? Ik denk dat je ook best lekker seks kan hebben met een kleine, lekkerder dan als het de hele tijd pijn doet, áls je 'em er eenmaal in hebt.
Oud 19-05-2004, 09:56
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Citaat:
punkyfox schreef op 18-05-2004 @ 20:54 :
Had het er vandaag / gisteren nog over. Een vriendin van me was het er niet mee eens dat je beter een vriend met een "te" kleine (waarvan ik overigens ook niet geloof dat dat kan) dan een te grote kon hebben, want ze vond dat "te groot" niet kon. Hoe zouden jullie het vinden als een jongen je dumpt omdat je borsten niet groot genoeg zijn als je maatje A of B hebt? Knap lullig, toch? Ik denk dat je ook best lekker seks kan hebben met een kleine, lekkerder dan als het de hele tijd pijn doet, áls je 'em er eenmaal in hebt.
Weet je wat het nou net is; als die grote er eenmaal in zit, en je hebt een paar keer bewogen, zet de vagina zich vanzelf ietsje uit, waardoor het nog steeds erg strak is, maar je bent wél verrekte goed gevuld.
Als zo'n kleintje in je gaat sauzen, voél je op een gegeven moment geeneens meer dat 'ie erin zit. Dan kan je nog beter een vinger krijgen, die heeft nog knokkels.
Oud 19-05-2004, 10:00
Verwijderd
Of je verschil voelt qua lengte weet ik niet (ik voel geen verschil tussen de 14,5 van m'n ex-vriend en de 15,5 van mijn vriend, volgens mij), maar in dikte wel, en *Cayenne*, jij lijkt het ook steeds over de dikte te hebben, eigenlijk. Als een jongen een penis met een omtrek van 10 cm heeft, dan kan-ie nog zo 20 cm lang zijn, het penetreren zal in normale omstandigheden geen enkele moeite kosten (oke, hij kan 'm er misschien niet tot aan z'n buik in krijgen, maar dat boeit niet)
dikteverschil voel je wel
Oud 19-05-2004, 10:18
*Cayenne*
*Cayenne* is offline
Dat weet ik.
Met 'grootte' bedoel ik dus ook niet per se 'lengte'.
Oud 19-05-2004, 10:20
Verwijderd
Citaat:
*Cayenne* schreef op 19-05-2004 @ 11:18 :
Dat weet ik.
Met 'grootte' bedoel ik dus ook niet per se 'lengte'.
Ah, oke
Oud 22-05-2004, 13:52
*mystery*
*mystery* is offline
Citaat:
*zucht* wie heeft het hier over dumpen dan? En een grote lul hoeft niet perse pijn te doen hoor... ik voel liever wat meer dan iets minder zeg maar. Daarnaast hebben borsten geen 'functie' bij de seks (je hoeft ze nergens in te doen ofzo) het voegt misschien wat toe bij de seks, maar je hebt ze er niet bij nodig en dat kan je van een penis niet zeggen. Daarnaast wordt er door jongens en in de media overal gezeikt over grote tieten en slanke dames die nog geen rolletje vet mogen vertonen als ze voorover gebogen hun tenen aanraken; mogen wij de jongens ook een beetje onzeker maken ???
Oud 22-05-2004, 13:56
Verwijderd
Citaat:
Had het er vandaag / gisteren nog over. Een vriendin van me was het er niet mee eens dat je beter een vriend met een "te" kleine (waarvan ik overigens ook niet geloof dat dat kan) (...)
Met alle respect, maar dat is echt politiek correct gezanik. Heb je laatst dat topic over micropenissen gezien? Als een jongen zo'n afwijking (want het is echt een lichamelijke afwijking) heeft, is het voor jou als meisje echt niet plezierig om daar seks mee te hebben. Je voelt dan gewoon niks. We hebben het hier dus ook niet over 'gewoon' klein geschapen, maar echt over miniatuur (~4 cm in stijve toestand). Dan kun je wel volhouden dat dat niet uitmaakt, maar dan lieg je gewoon
Oud 22-05-2004, 14:27
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-05-2004 @ 14:56 :
Dan kun je wel volhouden dat dat niet uitmaakt, maar dan lieg je gewoon
Al is het geen 'micro', maar gewoon klein, dan nog maakt 't gewoon uit. Ik heb echt alleen nog maar gehoord dat een grote fijner is.
Oud 22-05-2004, 14:33
juno
juno is offline
Ik heb ook meerdere formaten en modellen uitgeprobeerd, maar de allergrootste was niet de lekkerste. De op een na grootste, die was nou net voor mij perfect.
Oud 23-05-2004, 17:24
enema abortion
enema abortion is offline
Ik heb niet eens een lineaal of meetlat.
Oud 23-05-2004, 18:35
Lady Jane
Lady Jane is offline
16 - 19 cm.
Oud 23-05-2004, 22:14
martijn1905
martijn1905 is offline
Citaat:
cut_off schreef op 06-05-2004 @ 21:51 :
sjonge jonge.
Ik vind jouw nickname wel toepasselijk voor sommige mensen hier. Damn, als ik het zo hoor moet ik nu gaan klagen? Ben niet heel erg groot geschapen, ook niet heel klein. 15 cm. lengte. Verder weet ik niet veel details, hij is alleen niet dun verder. Ik heb nog niemand horen klagen... Tyfus, wat zijn er volgens mij een hoop mensen hier die bullshit verkopen zeg... Voorbeeld little guwwrl breezah ding... Ze haalt denk ik het breezerflesje door elkaar met haar vriendje o.i.d...
Oud 23-05-2004, 22:44
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
martijn1905 schreef op 23-05-2004 @ 23:14 :
Ik heb nog niemand horen klagen...
Tuurlijk niet. Je moet als meid wel een ontzettend lompe boerin zijn wil je tegen een vriendje gaan zeggen dat je z'n pik liever wat groter had gehad.
Oud 23-05-2004, 23:15
juno
juno is offline
Citaat:
Chimera schreef op 23-05-2004 @ 23:44 :
Tuurlijk niet. Je moet als meid wel een ontzettend lompe boerin zijn wil je tegen een vriendje gaan zeggen dat je z'n pik liever wat groter had gehad.
Omdat het daar niet om gaat. Een vagina past zich aan aan wat ze in zich krijgt, en met iedereen voelt het lichamelijk nu eenmaal anders. Dat zijn ondergeschikte details. Met de een word je gek van hondjes, de ander is heerlijk om af te rijden, en de derde is staand het beste. Maar wat echt belangrijk is, is hoeveel de knul die er aan vast zit van je houdt, hoe hij zich durft te geven aan je.

De grootste lul is echt niet lekker als er een grote boerenlul aan vastzit die geen flikker om je geeft.
Oud 23-05-2004, 23:18
Chimera
Chimera is offline
Citaat:
juno schreef op 24-05-2004 @ 00:15 :
De grootste lul is echt niet lekker als er een grote boerenlul aan vastzit die geen flikker om je geeft.
Tuurlijk niet, maar als je statistisch onderzoek doet, test je nooit twee variabelen tegelijkertijd, dus laten we de persoon die aan de lul vastzit even buiten beschouwing laten. D'r zijn ook jongens met een grote die WEL goed/lief/leuk zijn nl.
Oud 23-05-2004, 23:38
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
juno schreef op 22-05-2004 @ 15:33 :
Ik heb ook meerdere formaten en modellen uitgeprobeerd, maar de allergrootste was niet de lekkerste. De op een na grootste, die was nou net voor mij perfect.
Idd. Heb een aantal verschillende lengtes, breedtes en modellen geprobeerd, doe mij maar de huidige
De grootste was leuk voor vluggertjes, maar als het lang ging duren ging het ook flink schuren en raakten mijn spieren een tikkie overstuur (zitten=auw), dus nee, dat hoeft van mij niet meer.
De huidige is even een maatje kleiner maar oh zo lekker. Voor zowel vluggertjes als uitgebreid bezig zijn ideaal. Geen pijn, alleen maar fijn
Oud 24-05-2004, 00:21
martijn1905
martijn1905 is offline
Ik heb het de dames wel gevraagd, en de reacties waren alles behalve ontevreden...

Verder: eens met Juno
Oud 24-05-2004, 04:03
MrOizo
MrOizo is offline
Citaat:
martijn1905 schreef op 24-05-2004 @ 01:21 :
Ik heb het de dames wel gevraagd, en de reacties waren alles behalve ontevreden...

Verder: eens met Juno
Oud 24-05-2004, 11:05
juno
juno is offline
Citaat:
Chimera schreef op 24-05-2004 @ 00:18 :
Tuurlijk niet, maar als je statistisch onderzoek doet, test je nooit twee variabelen tegelijkertijd, dus laten we de persoon die aan de lul vastzit even buiten beschouwing laten. D'r zijn ook jongens met een grote die WEL goed/lief/leuk zijn nl.
Ik zeg ook helemaal niet dat alle jongens met een grote lul er ook één zijn. Ik heb tot nu toe alleen maar van schatjes mogen genieten. Echt, ik ben even gek op allemaal geweest.

Maar maat is niet zaligmakend, dat bedoelde ik te zeggen. Als we de zwaarte van beide variabelen gaan bepalen, dan heeft de factor eigenaar meer gewicht, en wel in de orde van grootte van een factor tien, op zijn minst.

Een grote schat met een grote lul, ja, die moet je net treffen.
Oud 24-05-2004, 11:37
martijn1905
martijn1905 is offline
Citaat:
MrOizo schreef op 24-05-2004 @ 05:03 :
?
Oud 24-05-2004, 11:56
Verwijderd
Het meest acceptabel is tussen de 8 en de 12 cm in erecte toestand, dan voelen de meisjes (want daar spreken we tegenwoordig over) niet zo veel pijn. Verder willen de ervaren vrouwen (yeah right ) ook wel eens iets tussen de 28-32 cm proberen, zodat ze toch nog IETS voelen in hun allang verrekte vagina.
En verder zijn er nog de extreme figuren die tussen de 10 en de 16 cm het best acceptabel vinden, maar dat zijn alleen de geestelijk wat minder sterken.

(dit is dus een onzinnige reply op een onzinnig onderwerp)
Topic gesloten

Regels voor berichten