![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() Ze zijn ook gewoon te koop overigens hoor, die Terminatorpiemels. Met trilfunctie zelfs! ![]()
||
Citaat:
![]() punt 2: in erectie is elke penis groter dan slap, en donkere mannen hebben over het algemeen een grotere penis dan blanke mannen. En de term 'blanke man' is ook nogal ruim, want japannertjes zijn ook blank, en hun pikkie komt meestal niet verder dan de lengte van je pink (bij wijze van spreken dan).
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
/me heeft al die tijd rondgelopen met het idee dat z'n dingetje ~16 cm lang was... Vanochtend (na dit topic te hebben gelezen) een meetlint erbij gepakt en bleek dat ie bijna 21 cm was ![]() Terwijl ik een erg smalle lichaamsbouw heb Ik geloof dat ik toch maar eens wat minder negatief over mezelf moet gaan denken ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() de maten worden steeds groter... straks komt er nog iemand met 30cm aanzetten.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Stel dat hij tussen de 5 of 10 zou hebben? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
Dat is trouwens niet mijn bedoeling geweest met die vorige 2 posts, m'n excuses daarvoor. Ik heb wel eens van die momenten dat ik iets té enthousiast reageer. In ieder geval heeft de topic starter nu vast wel door dat 20 cm meer dan acceptabel is en het helemaal niet erg hoeft te zijn om met minder door het leven te moeten gaan. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En g123: ga nou niet naast je schoentjes lopen jochie ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Spreek toch ook niet voor mezelf ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
Als zo'n kleintje in je gaat sauzen, voél je op een gegeven moment geeneens meer dat 'ie erin zit. Dan kan je nog beter een vinger krijgen, die heeft nog knokkels.
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
De grootste lul is echt niet lekker als er een grote boerenlul aan vastzit die geen flikker om je geeft. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() De grootste was leuk voor vluggertjes, maar als het lang ging duren ging het ook flink schuren en raakten mijn spieren een tikkie overstuur (zitten=auw), dus nee, dat hoeft van mij niet meer. De huidige is even een maatje kleiner maar oh zo lekker. Voor zowel vluggertjes als uitgebreid bezig zijn ideaal. Geen pijn, alleen maar fijn ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Maar maat is niet zaligmakend, dat bedoelde ik te zeggen. Als we de zwaarte van beide variabelen gaan bepalen, dan heeft de factor eigenaar meer gewicht, en wel in de orde van grootte van een factor tien, op zijn minst. Een grote schat met een grote lul, ja, die moet je net treffen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Gekrompen penis (niet altijd) Verwijderd | 12 | 14-11-2017 08:43 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |