|
|
over de compositie van de vrouw: ik zou haar rechterschouder, voor ons links, ongeveer tot op ooghoogte ophogen ik denk dat ze dan misg wa natuurlijker ligt.
+ mooi kleurgebruik + coole boom, zou zelfs nog wat ouder/ingewikkelder mogen zijn |
||||
|
|
|
Ik had van te voren een skelet uitgetekent die wel klopte, maar ik zal die jurk wel verziekt hebben.
Iig degene waar ik em voor heb getekent is er helemaal weg van, missie geslaagt, ik vind het wel goed zo verder. Ik zal de crits voor de volgende keer in gedachten houden
|
||||
|
|
|
Ik wilde hem niet meer uppen, maar als dat toch al gedaan is
![]() ik vind hem echt ontzettend mooi, hier wil ik een poster van op filmposterformaat op mijn kamer echt onzettend mooi
|
||||
|
|
Verwijderd
|
Ook al is het een redelijk oude topic die weer geupt is:
Citaat:
Endomychus schreef op 14-05-2004 @ 23:07 :
Mooi! Alleen had ik bij zo'n lievelijke achtergrond gekozen voor een meisje met wat maagdelijkere uitstraling, een witte jurk ofzo. |
||||
|
|
|||||
![]() |
|
|
Soortgelijke topics
|
||||
| Topic | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Vrolijke kadavers en meer van zulks | Verwijderd | ARTistiek | 207 | 07-10-2013 15:18 |
| Wat moet ik tekenen ? | Verwijderd | ARTistiek | 7 | 06-12-2012 16:11 |
| [Verhaal] Het jongetje. | -Flip- | Verhalen & Gedichten | 18 | 28-06-2004 12:01 |
| (vervolgje)lentetuin | princessummer | Verhalen & Gedichten | 5 | 21-05-2004 21:20 |
| Mijn verhaal: Lentetuin | princessummer | Verhalen & Gedichten | 7 | 21-05-2004 21:08 |
| Hoe ontspan jij je-Topic? | Dreamerfly | Psychologie | 50 | 28-10-2003 22:07 |