Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
maar zelfs Bosnië-herzegovina (oid) is door, dus het zegt niet alles.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
er is geen specifieke puntentelling omdat je anders al kan zien wie er favoriet was, en dan is het niet meer "eerlijk" voor zaterdag...
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ben trouwens wel blij dat Nederland door is. ![]() ![]() |
![]() |
|
het niveau was voor het grootste deel echt bedroevend idd.
Ik vond eigenlijk alleen Malta, Cyprus, Servië en Nederland echt de moeite waard, en gelukkig zijn deze landen ook door naar de finale. de uitslag van de landen die niet door zijn gegaan is wel prijsgegeven: Code:
Pos Ptn Land: Artiest - Nummer 11 65 Estonia: Neiokõsõ - Tii 12 57 Israel: David D'or - Le'ha'amin 13 56 Denmark: Tomas Thordarson - Shame on you 14 45 Finland: Jari Sillanpää - Takes 2 to tango 15 37 Portugal: Sofia - Foi Magia 16 26 Lithuania: Linas ir Simona - What's happened to your love 17 21 Latvia: Fomins & Kleins - Dziesma par laimi 18 12 Andorra: Marta Roure - Jugarem a estimar-nos 19 11 Slovenia: Platin - Stay forever 20 10 Monaco: Maryon - Notre planète 21 10 Belarus: Aleksandra & Konstantin - My Galileo 22 0 Switzerland: Piero Esteriore & the MusicStars - Celebrate
||
Citaat:
![]() Ik vind het songfestival geweldig. Als je er niet naar gaat kijken om mooie liedjes te zien/horen, maar met het idee dat je naar een comedy gaat kijken, of een circus met de meest vreemde mensen van Europa, dan is het best de moeite waard. ![]() Ik doe ook altijd mee met hoog van de toren blazen hoe groot de kans dit jaar wel niet is dat we winnen. dat maakt het extra leuk. Ik hou van camp ![]()
||
Citaat:
|
Hehe, ik wist nog niet eens dat er een halve finale werd gehouden
![]() ![]() Misschien ga ik wel kijken zaterdag, ligt er aan of ik op stap ga...
||
Citaat:
Wel vreemd dat het niet op de nationale kanalen wordt uitgezonden, het is toch een programma met grote historische betekenis ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Grappig, al die lui die al gelijk zeggen van 'ze gaan toch niet door, bla bla.' Helaas jongens, fout.
![]() Ik ga zeker kijken. Ik vind het echt vermaak, + dat je af en toe ook nog eens een mooi liedje langs hoort komen. Héérlijk dat zo'n nummer als In the Disco doorgaat, en een kanshebber als Denemarken of zo'n liefdadigheidsnr. van Israël niet. Volgens mij kan Nederland dit ja
|
Grappig, al die lui die al gelijk zeggen van 'ze gaan toch niet door, bla bla.' Helaas jongens, fout.
![]() Ik ga zeker kijken. Ik vind het echt vermaak, + dat je af en toe ook nog eens een mooi liedje langs hoort komen. Héérlijk dat zo'n nummer als In the Disco doorgaat, en een kanshebber als Denemarken of zo'n liefdadigheidsnr. van Israël niet. Volgens mij kan Nederland dit jaar best een x een beetje hoger eindigen (hoewel ze dat elke x denken, maar a la). Tussen al die kermisbombarie en valse ellende komt Re-union toch wel goed weg: door de simpelheid van het nr. Maar mijn persoonlijke favoriet is uiteraard Oekraine, met Wild Dance... heerlijk. ![]() ![]()
|
Nou, sturen wij ff een manwijf zeg. Ik vind het wel lollig dat vemen ons landje zo hoog inschatten, en ik hoop natuurlijk van ganser harte dat ze wint, maar ik denk het ff niet
![]() Ik vind het eurovisiesongfestival altijd een grappige gebeurtenis, en de uitdeling van de punten vind ik altijd spannend, vraag me niet waarom ![]() We kijken er altijd naar met gans ons gezin, en we worden zowat hysterisch als belgië 12 punten krijgt van een land [vorig jaar was het dus hysterie ten top ![]() Ik ga dus zeker kijken ![]()
||
Citaat:
![]() Nou ik weet het echt niet, ik heb nog niet één nummer gehoord. Dat van Nederland wel een keer, maar dat was dus bij het Nationale Songfestival, al weer een tijdje geleden, weet dus niet echt hoe het gaat ![]() Wie zijn eigenlijk de favorieten om te winnen? ![]() ![]()
|
Ja nog een kwartier
![]() De grote kanshebbers zijn Duitsland, België en Oekraine. Persoonlijk ben ik voor Frankrijk en ik ga zo ook met een bordje met daarop LA FRANCE vooro de TV zitten, mijn andere favorieten zijn Malta, Oekraine en België. En de puntentelling..het is spannend en het heeft iets magisch zoals Cornald Maas ook al zei eerder.
||
Citaat:
![]() favorieten
||
Citaat:
![]() Het geluid is in ieder geval wel aanzienlijk beter dan woensdag.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Turkije moet echt winnen. Ben al 'n tijdje fan van Athena.
![]() ![]() ![]() alleen jammer dat ze niet Hersey Güzel Olacak gespeeld hebben, maar ja.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
ik vond hem zo tof :> DISCOOOOOOOOOOOOOOOO :>
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Eurovisie Songfestival 2006 Verwijderd | 427 | 26-05-2006 01:08 | |
Muziek |
Lordi grote winnaars Eurovisie songfestival 2006! Shadow-sword | 4 | 21-05-2006 13:06 | |
Films, TV & Radio |
Het Eurovisie Songfestival 2005 Love_Fulfilled | 290 | 04-06-2005 13:41 | |
Muziek |
Eurovisie Songfestival.. Shadina | 44 | 13-05-2004 08:16 | |
Muziek |
Enquete: Eurovisie Songfestival 2004 Love_Fulfilled | 23 | 25-04-2004 15:47 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Eurovisie songfestival 2e rangs evenement? Tox | 40 | 04-06-2002 14:49 |