Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Breng het gesprek handig op de stad waar ze woont. Is het leuk/gezellig, waar gaat ze uit, bla bla. Als je dan een beetje een gezellig sfeertje hebt moet je gewoon heel terloops zeggen dat je wel een keertje langs wilt komen (zo van: 'hmm, ben er nog nooit geweest eigenlijk...zullen we 'ns gaan shoppen ofzo?'). Gouden Regel: vraag nooit of zíj een eind wil reizen. Ten eerste vinden ouders dat vaak niet goed, dat dochterlief een eind door Nederland gaat kachelen met de trein om 'iemand van internet' te ontmoeten. Ten tweede kost dat vaak geld, tenzij je slachtoffer een OV heeft, maar dan nog. Jíj wilt haar zien, dus jíj zult moeite moeten doen. Dan neem je maar een lunchpakketje mee in de trein ![]() |
![]() |
|
Tis alleen zo jammer dat ze zo ver weg woont.
van et westen helemaal naar et zuidoosten. das wel kl*te. :/ maar't zou wel leuk zijn om eens wat af te spreken met er, voorlopig eerst maar even zorgen dat ze zich wat beter voelt ![]() das Taak 1 ![]()
||
Citaat:
|
Het is mogelijk! Maar je moet je afvragen waar deze gevoelens op zijn gebaseerd! Dat het meisje/de jongen in kwestie lieve dingen zegt, dat je leuke gesprekken hebt, of gewoon omdat je aandacht krijgt. Het probleem is dat het allemaal zwaar kan tegenvallen IRL.
Wat ga je met deze gevoelens doen?? Gewoon door blijven chatten omdat het zo goed voelt? Of is deze vraag niet gebaseerd op persoonlijke ervaringen?!!!!
||
Citaat:
het rotste is ook dat als je nu lekker fijn metelkaar sjet, dat wanneer je elkaar onmoet het opeens minder leuk is allemaal, waardoor je dus minder met elkaar chat, en ook niet meer zo open bent tegenelkaar.
||
Citaat:
jewel hoor, waarom zou dat niet kunnen?
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik heb ook heel lang gechat met een meisje van dit forum, al sinds oktober vorig jaar, en op een gegeven moment is het gewoon overgegaan in elke avond bellen. Dat is toch veel leuker en persoonlijker ![]() |
![]() |
|
een jongen is ooit verliefd op me geworden door chatten en foto's. Tenminste dat zei hij. we belden wel eens enzo, maar ik wilde niet dat hij verliefd werd en heb toen het contact verminderd. Ik had en gewoon geen behoefte aan. Maar hij heeft me vaker verklaard (niet over telefoon want dat durfde hij niet) per e-mail en chatten dat hij wat voor me voelde, en dat hij het graag wilde proberen.
het kan dus
|
Sorry, ik vind dat een beetje ziek.
Hoe weet je nu met wie je chat?, misschien is het welk een oude vieze vent. En wie zegt dat ze zich niet heel anders voor doet, dan dat ze is? En misschien is ze wel super lelijk, oke nu zul je wel denken het gaat toch niet om het uiterlijk, maar je kan mij niet wijs maken dat je niet een klein beetje om het uiterlijk geeft.
|
Ken ik wel, is alleen wel moeilijk, aangezien het verschil tussen real life en chatten groter is dan meeste denken.
heb ook een 'internetrelatie' achter de rug, en het ging eigenlijk best goed, alleen vond zij dat ik er anders uit zag dan ze dacht (ook al had ze zat foto's van me ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
op mijn huidige vriend ben ik ook halveling verliefd geworden toen we elkaar nog nooit gezien hadden. kan heus hoor.
kans is natuurlijk wel groot dat als je 'm dan in 't echt leert kennen je je een ongeluk verschiet omdat ie zich echt anders voordeed op msn... kheb zo ooit veel ge'sms't met ne maat van een ex van een vriendin (kunde nog volgen? ![]() nee in ieder geval, je kan wel degelijk verliefd worden over internet, en als 't dan irl ook nog goed klikt, dan kan dat wel iets worden. *blue* |
![]() |
|
het lijkt me geen kwestie van vinden of je gevoelsn kan hebben voor iemand waar je mee chat, het gebeurd gewoon. En het kan. Maar je moet haar wel idd IRL gaan zien, chatten is anders dan face-to-face en foto's maken (denk ik) een ideaalbeeld.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Relatieproblemen, gebruikt worden door anderen, wantrouwen enz. Verwijderd | 0 | 04-05-2014 17:13 | |
Liefde & Relatie |
Ik heb nog steeds gevoelens voor haar Mizzard407 | 2 | 14-12-2013 08:13 | |
Verhalen & Gedichten |
Een gedeelte uit mijn leven.. U*NiQ | 3 | 28-09-2005 18:06 | |
Liefde & Relatie |
Bang dat ze verliefd wordt op een vriend van mij... t68i | 14 | 01-12-2003 09:43 | |
Liefde & Relatie |
Algemeen topic: Leeftijdsverschil Somebody Special | 284 | 14-07-2003 09:14 | |
Liefde & Relatie |
Begrijp je dit....?? Sweetheart | 2 | 19-02-2002 12:52 |