![]() |
||
Citaat:
Daaruit kun je artikelen halen en literatuurverwijzingen waaruit blijkt dat het cijfer van prostitutie in derde wereld landen schrikbarend hoog is. Het is in tijden van armoede voor veel vrouwen de enige uitweg. Waarom dacht je dat Aids in sub-sahel arika zulke enorme vormen kon aannemen? Tomeloze promiscuiteit, armoede en prostitutie. |
Advertentie | |
|
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() En ik weet dat het cijfer schrikbarend hoog is, ik wil alleen weten hoe hoog.
||
Citaat:
Ik dacht zelf het te meten aan opwelke schooliemand zit, of hoogst afgemaakte opleiding. Zo een grote verbreding van het begrip opleiding maakt het onwerkbaar. Spuriositeit wordt bij ons op de faculteit gebruikt, maar nergens anders blijkbaar ![]() Situatie thuis -> opleiding ------------------> loverboys Vervolgens zeg jij: opleiding -> loverboys.
Laatst gewijzigd op 13-05-2004 om 12:37. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Wat weet iedereen hier weer goed te vertellen hoe anderen in elkaar steken ![]() ![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
(trouwens, dat betekent dat iets van 1 op de 250 vrouwen in Nederland een prostitue is. Yuck.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Spurieus verband
Statistische samenhang tussen twee variabelen X en Y die wordt teweeggebracht door een derde variabele Z en die dus niet als causaal mag worden beschouwd. http://www.qualiteit.nl/deflijst.htm
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
Gewoon lachwekkend deze post. Tenzij jij dan VBO'er bent geweest. Dan volg je je 'feitje' goed. ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Dus ALTIJD als ik Zaina's avatar zie, vind ik het jammer dat Zaina een jongen is... Laatst gewijzigd op 13-05-2004 om 21:35. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Hmm, ik weet het al: de verwarring komt doordat dit een geschoren schaap is, van een schaap ben je een ander silhouet gewend. En ik ben niet alleen een dame, maar ook nog eens ietwat kippig natuurlijk, dat krijg je zo met het voortschrijden der jaren) ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
![]() Citaat:
Een inhoudelijke reply op uw post vind ik wel wat overdone hoor. Leg eerst maar eens uit wat het verschil ook alweer is tussen de VBO mens en de VWO mens. En me avatar moet overigens een schaap voorstellen. Een kudde dier volgens de mens. ![]()
||
Citaat:
![]() Dat lijkt me vrij duidelijk toch? Of wou je zeggen dat er geen verschil is? Wat betreft dat je een inhoudelijke reply 'overdone' vindt: suit yourself, maar met je loze gezwam verwezenlijk je precies waar je je in je avatar tegen af probeert te zetten. Misschien had je het nog niet door, maar dit is een discussieforum, en discussies voer je met argumenten. Je mag het best niet met me eens zijn (sterker nog, het is m'n bedoeling dat een groot deel het niet met me eens is), maar dergelijk geblaat heeft geen enkele toegevoegde waarde. Laatst gewijzigd op 14-05-2004 om 10:12. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() De drie systemen zijn te groot om een waarde oordeel aan te vestigen. Ach waar heb ik het over. School is een leuk speeltje voor deze maatschappij. ![]() Dit is een discussie forum. Daar was ik al achter gekomen ja. En met me avatar probeer ik niks duidelijk te maken. Het is gewoon een schaap. Een kudde dier volgens de mens. ![]() Lol @ bok schieten verhaaltje. ![]() ![]() Sorry voor de lange wachttijden tussendoor. Ben weer eens met teveel dingen ernaast bezig. ![]()
Laatst gewijzigd op 14-05-2004 om 10:38. |
![]() |
||
Citaat:
En wat betreft schoolniveau: ja, het is misschien vervelend, maar over 't algemeen komen VBO-ers uit een lager sociaal milieu dan VWO-ers. Natuurlijk zijn er uitzonderingen, maar een VWO'er is over het algemeen intelligenter, studeert langer, en krijgt een betere baan. Dat IS gewoon zo. |
![]() |
||
Citaat:
Er is niks vervelends aan. Er zijn teveel uitzonderingen om nog over algemeen te kunnen spreken. Betere baan is wel heel erg persoonlijk gericht. Ik heb in principe geen echte opleiding afgemaakt. (VSO-MAVO D en wat MBO dingetjes ernaast gedaan wat zo oninteressant is dat het vermelden eigenlijk niet eens waard is) Toch heb ik een baan op 'HBO niveau'. Ben goedkoper en misschien wel beter. Ook bij mijn vrienden en familie zie ik geen overeenkomsten tussen opleiding en niveau. Uiteraard zijn er een paar die zijn doorgegaan en sluit het mooi op elkaar aan. Maar de meesten doen of te hoog of te laag werk voor zijn/haar niveau. Ondertussen komen de examens er weer aan. Poppenkast, maar wel genieten. ![]() Loverboys zijn smerig tuig. Dat is ontopic en ik ga eten. ![]()
||
Citaat:
![]()
||||
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
|
Loverboys spelen vuil spel. Eerst winnen ze je hart, verleiden je met aandacht en dure cadeaus. Ben je eenmaal ingepalmd, dan dwingen ze je tot prostitutie.
Een loverboys zoekt verkering om geld te verdienen. Zo'n jongen probeert je over te halen om seks met anderen te hebben, tegen betaling. In het begin is een loverboy heel lief. Hij doet alles om het je naar de zin te maken. Zo palmt hij je langzaam in. Met cadeaus bijvoorbeeld, die je later 'in natura' moet terugbetalen. Of door je te ontmaagden. Voor allochtone meisjes uit gelovige gezinnen is de weg terug dan vaak al afgesloten. De eer van de familie staat immers op het spel. en nog n stukje De loverboy gaat op zoek naar meisjes. Hij parkeert zijn dure auto's of scooter voor middelbare scholen, maakt een praatje in een koffieshop, kroeg of discoteek. Of hij wacht meisjes op bij opvanghuizen. Hij verwent haar met cadeaus en lieve woorden, waardoor het meisje gaandeweg verliefd wordt. De loverboy gaat met het meisje naar bed. Om het meisje afhankelijk te maken, probeert de loverboy een wig te drijven tussen het meisje en haar omgeving. Door het meisje bijvoorbeeld aan te zetten tot seks met zijn vrienden verlaagt hij de drempel naar prostitutie. Is het meisje volledig afhankelijk, dan verandert zijn houding. Onder het mom van geldgebrek of een openstaande schuld, zet hij het meisje onder druk om tegen betaling met een ander naar bed te gaan. Een argument daarbij is dat het nu de tijd is om de cadeaus terug te betalen Veelal wordt het meisje tevens aangezet tot het gebruik van softdrugs of alcohol. Als het meisje eenmaal in de prostitutie werkt, wordt ze scherp in de gaten gehouden, en indien nodig bedreigd en gemanipuleerd. Meer info; http://www.lover-boys.nl/trapernietin/index.htm
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Over dat verhaaltje had het nog ff neergezet voor als sommige mensen het nog niet wisten ![]()
||
Citaat:
Prima, geloof jij maar fijn dat iemand uit een laag sociaal milieu evenveel kans maakt. I don't care, en het is nog eens compleet besides the point ook. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|||
Citaat: