Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-05-2004, 13:06
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Aangekomen, I knew it, en ik haat het. Maar het is opeens zo moeilijk...niet eten.
Hoe kon ik toch zo dom zijn, hoe kon ik dat nou eten? Hoe kon ik, en dit is het gevolg, ja, domwijf, zelf gedaan, zorg nu maar dat het er weer afkomt.
'

Ik wil zwemmen, maar het kan niet, ik durf niet. Ik wil zo graag. De hele zomer niet zwemmen, niet hier iig, hier kent iedereen elkaar, help.. Ik wil zwemmen... Ik heb al bijna een jaar niet gezwonnen...

Wen, mag ik daar, in DH komen zwemmen? Daar ken ik toch niemand, behalve jou..

Advertentie
Oud 16-05-2004, 14:53
Sweet_Hadar
Sweet_Hadar is offline
D'r is vannacht een ongeluk gebeurt in de straat (ahum zandweg), waar ik een jaar of 4 jaar gewoond heb (woon er nu ong. 1,2 km vanaf). Daar is namelijk een spoorwegovergang, zonder enige waarschuwing.. Geen spoorbomen, geen bel, geen lampen, niets. Daar is vanacht een auto tegen een trein gecrashed. Twee jongens dood, het meisjes overleed later in het ziekenhuis.

owww het staat ook op nu..

link: http://nu.nl/news.jsp?n=324397&c=14
Oud 16-05-2004, 15:20
cyntha
cyntha is offline
Ben moe, ik slaap al een paar dagen/weken/maanden slecht.. Ben een paar dagen geleden weer naar het ziekenhuis geweest en ik weet eindelijk waarom ik zoveel pijn heb. Eindelijk hebben ze gevonden wat ik 'mankeer'. Ik heb fibromyalgie en het chronisch vermoeidheidssyndroom zei de arts. Was een flinke klap toen ik dat hoorde, begon meteen te janken en ben niet meer gestopt daarmee. Ik moet nu gaan revalideren, om weer een beetje kracht op te bouwen en een betere conditie te krijgen. Op zich wel logisch, maar ze gaan de komende maanden steeds net een stapje te ver zodat ik waarschijnlijk weer met veel meer pijn thuis ga komen. Weet niet of ik sterk genoeg ben om dat vol te houden, het wordt zo zwaar...
Oud 16-05-2004, 15:25
Verwijderd
Citaat:
sensual schreef op 16-05-2004 @ 16:20 :
Ik heb fibromyalgie en het chronisch vermoeidheidssyndroom zei de arts.
Je houdt het wel vol. Je hebt vast al veel mee gemaakt en weet nu eindelijk wat je hebt, haal daar je voordeel uit. FM en CVS is niet te genezen, maar er is zeker wel mee te leven, als is het soms moeilijk en zwaar. (Ik leef ook nog steeds. ) Sterkte en succes!
Oud 16-05-2004, 16:03
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Bah bah bah.. Ik ben al 2 dagen hartstikke moe.. slaap wel 14 uur op een dag.. *zucht*
Misschien toch maar eens bij de dokter langsgaan dan. (Maar wel alleens als t niet overgaat )
Oud 16-05-2004, 16:36
Talon
Talon is offline
ik voel me raar en alleen.. tranen die ik nog maar net met moeite kan binnenhouden, en ik snap er zelf niks van.
waarom voel ik me zo? zucht..
ik heb al geprobeerd om afleiding te zoeken, om iets te doen wat ik leuk vind.
vanochtend een paar honderd km gereden op de motor, ik dacht dat dat me wel goed zou doen, even weg van alles, geen zorgen, alleen ik en de weg. Niet dus, de gedachten die als een film voor m'n ogen afspeelden, en zo de concentratie wegnemen, wilde maar niet stoppen. Er is dus helemaal niets veranderd.
De laatste paar dagen slaap ik ook hartstikke slecht. Ik heb een vermoeden wat de reden is, maarja.. dat weet ik niet zeker.
op het werk gaat het ook hartstikke slecht, ik heb er geen zin meer in.. ik werk nu alweer bijna 3 jaar bij dit bedrijf. In principe is het een leuk bedrijf met over het algemeen aardige mensen.. Alleen ik loop serieus te overdenken om ontslag te nemen.
Snap niet waarom het altijd hetzelfde is bij mij, je zou toch verwachten dat ik iets leerde van mijn fouten...
Gisteren heb ik een hele leuke dag gehad, met gezellige mensen om me heen enzo. Iets wat ik nooit had moeten doen.. want na die dag blijf je alleen over...

wat voel ik me kut..
Oud 16-05-2004, 17:14
knuffolbeertje
knuffolbeertje is offline
Wat doe ik fout ....?
Oud 16-05-2004, 17:25
Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Hm, ik voel een dipje aankomen.
Oud 16-05-2004, 17:30
Verwijderd
Bah, ik heb net geoefend voor autorijden, maar het lukt echt voor geen meter! Ik kan die klotekoppeling niet normaal op laten komen... damn ik ben echt gefrustreerd!!!!
Oud 16-05-2004, 17:31
sublime
sublime is offline
IIIIIEEEEEEEEEWWWWWW! Ik ben verliefd!!!! <3

en morgen zie ik hem weer

en hij mij niet waarschijnlijk

ik voel me uitermate blijiig op het moment. ondanks dat ik hoofdpijn heb. Ik voel me nog steeds tha bomb door mijn nachtelijke actie. ik heb net allemaal kamer-zoektocht-postertjes geprint met een hippe tekst (vind ik ), ik heb 1 hoofdstuk gelezen van hobsbawm (zouden er twee moeten zijn, maar ach), ik heb een super hippe zonnebril, en, en, en... ik ben hyper

en schiermonnikoog heeft de nare bijwerking dat ik in de sex-georiënteerde gespreksthematiek ben blijven hangen
Oud 16-05-2004, 17:58
Verwijderd
Ik lust geen broccoli met dode rups...
Nu ga ik maar cereal met (soya)melk eten.

Citaat:
Lisanne schreef op 16-05-2004 @ 18:30 :
Bah, ik heb net geoefend voor autorijden, maar het lukt echt voor geen meter! Ik kan die klotekoppeling niet normaal op laten komen... damn ik ben echt gefrustreerd!!!!
Koppelen is ook één van de moeilijkste dingen, dat leer je door veel te doen.
Oud 16-05-2004, 18:01
knuffolbeertje
knuffolbeertje is offline
Zit je te huilen .. komt je kat op je bureau zitten en geeft en kopjes... echt zooo lief!!!
Oud 16-05-2004, 18:45
coldplayfan
coldplayfan is offline
Citaat:
knuffolbeertje schreef op 16-05-2004 @ 19:01 :
Zit je te huilen .. komt je kat op je bureau zitten en geeft en kopjes... echt zooo lief!!!
Ik wou dat dat bij mij gebeurde... mijn hond is 1,5 maand geleden overleden, heb het er nog steeds heel moeilijk mee. Ik heb er mijn hele bezit voor over om een 'nieuwe' hond te krijgen (nee, een hond is geen ding, en je 'krijgt' een hond niet , en een andere hond vervangt de oude niet, ik weet het, maar ik mis het uitlaten en de gezelligheid zo). Naja, om een lang verhaal kort te maken: een andere hond komt er niet. We willen wel, maar het kan niet omdat ie dan veel te lang alleen ligt.

maar dan nu het 'lucht-je-hart-gedeelte': mijn ouders hebben nu ook definitief nee gezegd om een kat te nemen! (nee, een kat is niet hetzelfde als een hond, maar een kat is ook een grote wens van me, het is dus geen 2e keus ofzo..) VOlgens mij hebben ze geen idéé hoe belangrijk het voor mij is. Maar ze willen niet. Terwijl ze, toen mn hond nog leefde, altijdhebben gezegd dat een poes toch ook wel heel gezellig is. Misschien iets voor als de hond dood is , zeiden ze toen altijd. Niet dus... Dus vanaf nu heb ik definitief geen huisdier meer, en die zal er ook niet komen
Oud 16-05-2004, 18:48
Miracle
Miracle is offline
Mijn l-j-h persoontjes zijn weg. Ik mis ze.
Oud 16-05-2004, 19:07
So freSh
So freSh is offline
pff...heb morgen wisunde pw en moet dus om 5.00 uur op morgen...
om alles nog eens te herhalen want kmoet een voldoende halen
Oud 16-05-2004, 19:31
-Flip-
-Flip- is offline
de bbq was vreselijk.. al die vrolijke mensen.. al dat eten... ik heb onopvallend weinig kunnen eten gelukkig.. maar het voelt te veel... voel me vol en vies.... bah...
morgen toneel.. moet mn tekst kennen... heb er niks aan gedaan... ze moeten me er maar uitgooien, ze hebben niks aan me...

ik hoor mn zus vrolijk zingen... lief mens...
Oud 16-05-2004, 19:48
Verwijderd
tgaat toch niet zo goed geloof ik . ben een beetje stom bezig enzo. nja... kga zo maar ff een peuk peuken...
Oud 16-05-2004, 20:00
Quiana
Quiana is offline
Ik heb de foto's van Brazilië. Eindelijk.

<edit>51*15 foto's.
Oud 16-05-2004, 20:21
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Citaat:
me blackrose schreef op 16-05-2004 @ 20:48 :
tgaat toch niet zo goed geloof ik . ben een beetje stom bezig enzo. nja... kga zo maar ff een peuk peuken...
.. met jou ook al niet..? *knuft*

Je kunt me altijd mailen/pm'en/bellen he..?
Oud 16-05-2004, 20:26
Verwijderd
Citaat:
Talon schreef op 16-05-2004 @ 17:36 :
*verhaal*
wat voel ik me kut..
Komt dat door mij?
Oud 16-05-2004, 20:57
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
knuffolbeertje schreef op 16-05-2004 @ 19:01 :
Onze hond kon het ook nooit hebben als je zat te huilen dus dan kwam ie pootjes geven en bij je op schoot kruipen en je tranen oplilkken enzo, echt heel erg lief. Mijn kat komt me nu echt ontzettend lief wakker maken want ze slaapt bij mij op de kamer met de deur dicht en als ze er dan uit wil springt ze bij me in bed en gaat ze spinnen naast mijn oor en kopjes geven, echt zo fijn om zo wakker te worden. Huisdieren zijn geweldig!
Oud 16-05-2004, 21:07
Talon
Talon is offline
Citaat:
Loontjuh schreef op 16-05-2004 @ 21:26 :
Komt dat door mij?
nee
komt door niemand
Oud 16-05-2004, 21:15
Verwijderd
soms zijn sommige vrouwen.......... *zucht*
Oud 16-05-2004, 21:29
sublime
sublime is offline
sommige mannen/jongens zijn echt zwáár irritant en zielig en mietjesachtig en nieuwsgierig en zielig.

ik mag dan op foute mannen vallen, dat zijn iig kerels
Oud 16-05-2004, 21:49
-Flip-
-Flip- is offline
kheb eindelijk mijn nickname verandert!!! ben binnenkort -Flip- 'joor' is beetje eng omdat ik zo gewoon heet, zo ongeveer
wie weet hoe lang dat ongeveer gaat duren???

knuffel aan lieve mensjes.. KBEN HYPER!!!!
Oud 17-05-2004, 00:07
juliettebinoche
juliettebinoche is offline
morgenochtend zie ik haar weer! jeej!
& dinsdag 1 maand.
Oud 17-05-2004, 00:48
moenbase
moenbase is offline
Ik ben bang voor morgen, want het brengt weer dezelfde stress en gedachten met zich mee als vandaag, gisteren en de dagen daar voor.

Kauwgum blijft plakken, en dat is goed te merken aan alles wat ik graag eet.
Oud 17-05-2004, 08:02
Verwijderd
Gisteren in mn tel getypt in bed:
Ik voel me gewoon kut. Ben gewoon altijd veel te bang de verkeerde indruk te geven. Vooral bij jou Heb soms t gevoel dat ik echt moet oppassen bij wat ik zeg en doe. Ben moe, heb veel aan mijn hoofd (en ik weet dat ik het er zelf van en naar maak), ben boos op mezelf, walg van mezelf, haat mezelf. Alles gaat fout.. Ik doe alles fout. Weet even niet wat ik met mezelf aan moet.. Zucht..

[SIZE=0.5]Daarnaast ben ik toch wel in het diepste geheim een beetje trots op mezelf dat ik gewoon over hem heen ben. Woehoe![/SIZE]
Oud 17-05-2004, 08:07
Bamboo
Bamboo is offline
Waarom moet ik nou net verliefd worden voor de examens? Alsof concentreren al niet moeilijk genoeg was.

En dan ook nog de gedacht in m'n hoofd dat het toch niks word....
Oud 17-05-2004, 08:38
Dolores
Dolores is offline
Ik ga dus echt nooit meer naar de tandarts.. Nooit geweten dat ik momenteel zo'n rampgebit heb vol met gaatjes en dergelijke. Pfff.. en dan heb ik ook nog eens m'n vervolgafspraak gepland in m'n SE-week! Oeh zucht.. pfff.. jeetje.
Oud 17-05-2004, 09:08
cyntha
cyntha is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 16-05-2004 @ 16:25 :
Je houdt het wel vol. Je hebt vast al veel mee gemaakt en weet nu eindelijk wat je hebt, haal daar je voordeel uit. FM en CVS is niet te genezen, maar er is zeker wel mee te leven, als is het soms moeilijk en zwaar. (Ik leef ook nog steeds. ) Sterkte en succes!
Dank je ! Ik weet dat er mee te leven is, had me alleen een ander leven voorgesteld..

Vandaag gaat het redelijk goed, heb nog niet eens gehuild. Heb hem gisteren eindelijk durven bellen. We hebben lang gepraat, over van alles en nog wat. Serieuze dingen, maar ook een hoop onzin. Hij blijft zo lief, wat moet ik er nu weer mee. Wat wilt hij van me. Vrienden of meer. Hij gaat nu eerst een paar weken op vakantie en daarna gaan we een keertje afspreken. Spannend!!
Oud 17-05-2004, 09:35
Verwijderd
Damn! Why do all the good people die?

Hoor net van mn zusje dat iemand van school is overleden. Ze was al heel lang ziek. Had kanker.. Damn.. shit..
Oud 17-05-2004, 09:42
Shitonya
Shitonya is offline
Vandaag eindelijk naar de kapper
Oud 17-05-2004, 10:23
Verwijderd
omg..

heb het gevoel dat ik van mn leven nog niet zo blij ben geweest
! !

alleen al toen ik wakker werd .. t licht was 1000 x feller (in positieve zin) .. en ik zette de radio aan, en had helemaal een freakout op t nummer "pappa was a rolli'n stone" whooeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

*zich niet schaamt voor blijheid*

wauw .. what a feeling .. waar het door komt weet ik wel .. maar dat moet ik van me afzetten omdat het niet zo is .. (en elke keer als ik dat zeg begin ik er meer in te geloven terwijl ik dat juist niet wil)

*blijheid stuurt naar alle mensen die zich bagger voelen*

als dit niet positief is weet ik t ook niet meer

edit: (L)

Laatst gewijzigd op 17-05-2004 om 10:28.
Oud 17-05-2004, 10:24
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 17-05-2004 @ 10:35 :

Hoor net van mn zusje dat iemand van school is overleden. Ze was al heel lang ziek. Had kanker.. Damn.. shit..
gecondoleerd..

*omhels*
Oud 17-05-2004, 11:48
Verwijderd
Citaat:
relaxxamann schreef op 17-05-2004 @ 11:24 :
gecondoleerd..

*omhels*
Dank je. Ze was de maatschappelijk werkster van onze school en ze gaf mij maatschappijleer. Ze was zo ontzettend lief en betrokken. Ze wist van mijn situatie en hoe ziek ze ook was, altijd vragen hoe het met jou gaat etc etc..
*knuft*
Oud 17-05-2004, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 16-05-2004 @ 18:58 :

Koppelen is ook één van de moeilijkste dingen, dat leer je door veel te doen.
Nouja, we zullen zien... over een maandje m'n eerste rijles
Oud 17-05-2004, 12:50
Bamboo
Bamboo is offline
Damn, lang leve de zon!

Dankzij 't mooie weer is mijn slecht humeur mooi weg

Heb maar besloten om te genieten van het verliefd zijn maar er verders niks mee doen .

Nu alleen mezelf er nog toe zetten om te gaan leren.
Oud 17-05-2004, 13:13
0o-pearl-o0
0o-pearl-o0 is offline
blegh.. vandaag tijdens sportdag echt een k** klas tegen ons! is op vechten uitgelopen , en die stomme K** leraar wou niej geloven dat wij NIET waren begonnen, ik haat dat K** wijf dat mijn vriendinnen aanviel!

wow, dit voelt lkkr!!! al mijn eruit

btw: ik wil haar slaan
Oud 17-05-2004, 15:17
Verwijderd
hmmm.....ik ben toch eigenlijk wel onwijs zenuwachtig voor mn examens nu. woensdag mn eerste: frans. de moed zakt me weer een beetje in de schoenen. nou ja, we gaan ons best doen.

morgen heb ik een jaar verkering. dat vind ik stiekum toch wel een hele prestatie. en hopelijk gaat het nog wel even duren

vandaag heb ik geleerd, en examens uitgeprint. misschien dat ik daar eens mee moet oefenen. ik ben heel chagrijnig vandaag, voel me totaal geïsoleerd, en heb dringend behoefte aan een lichamelijk verzetje.

mn dieet gaat wel ok, ik eet gezond en niet te veel. eens zien hoe lang ik dat ga volhouden. ben nog niets afgevallen, overigens.
Oud 17-05-2004, 15:23
snoopy
snoopy is offline
het zit erop! Nu alleen nog maar afwachten. En het mooie weer helpt daar wel bij Hoop echt dat ik m heb...
Oud 17-05-2004, 15:34
zus
zus is offline
Me dieet gaat nog best wel goed, wel net een ijsje gehad, maar was waterijsje..

Best zenuwachtig voor examens, moet nog leren, maar woensdag ga ik met school naar Warner Bros en donderdag met me vriend naar Six Flags (pff, pretparkentijd) Ik ga vanavond gewoon leren en morgen hele dag!
Oud 17-05-2004, 16:11
cyntha
cyntha is offline
Ik moet weer gaan werken van de mevrouw van de Arbodienst. Het maakt niet uit wat ik ga doen, als ik daar maar rondloop. Heb er dus echt totaal geen zin in, ik ben niet voor niks de ziektewet in gegaan.. Toch maar langs mijn werk gereden en een gesprek gevraagd met de manager. Ze had gelukkig even tijd en we hebben een half uur gepraat. Ze deed zo vriendelijk en aardig, wat moet ik daar nu weer van denken?? Ik heb dat helemaal niet verdiend. Toen ik op mijn werk rondliep en iedereen weer eens zag, had ik toch zoiets van ik mis het. En ben misschien een heel klein beetje blij dat ik maandag toch ga werken, al weet ik echt niet wat ik moet gaan doen. Ach, ik zie wel hoe het afloopt...
Oud 17-05-2004, 16:21
Verwijderd
Citaat:
sensual schreef op 17-05-2004 @ 17:11 :
Ik moet weer gaan werken van de mevrouw van de Arbodienst. Het maakt niet uit wat ik ga doen, als ik daar maar rondloop. Heb er dus echt totaal geen zin in, ik ben niet voor niks de ziektewet in gegaan.. Toch maar langs mijn werk gereden en een gesprek gevraagd met de manager. Ze had gelukkig even tijd en we hebben een half uur gepraat. Ze deed zo vriendelijk en aardig, wat moet ik daar nu weer van denken?? Ik heb dat helemaal niet verdiend. Toen ik op mijn werk rondliep en iedereen weer eens zag, had ik toch zoiets van ik mis het. En ben misschien een heel klein beetje blij dat ik maandag toch ga werken, al weet ik echt niet wat ik moet gaan doen. Ach, ik zie wel hoe het afloopt...
Van thuis zitten voel je je niet beter. Als je 'onder de mensen' bent en iets te doen hebt, heb je iig afleiding. Hopelijk werkt het bij jou ook zo (en anders zou ik dat gewoon aangeven, dat het niet gaat). Hoeveel uur ga je weer werken? iig fijn dat je fijn met de manager gepraat hebt, scheelt, als iemand de moeite neemt naar je te luisteren ed.

Ontopic:
Ik ben weer zoooooo verschrikkelijk moe... Gelukkig een kort weekje deze week, want anders was het wel erg moeilijk geweest... Vandaag saaie dag, zo wat iedereen had sportdag, dus kon weinig doen... Dit weekend moet ik echt veel huiswerk maken, anders red ik het blok niet... En ik moet de universiteit Leiden nog bellen of wat dan ook, anders komt er niks van ben ik bang. 'k had een 8 voor organisatie en beleid, hoogste cijfer van de klas! (Er waren er wel nog twee met een 8. ) Vanavond iig vroeg naar bed!
Oud 17-05-2004, 16:22
Miracle
Miracle is offline
Yes, eindelijk weer een leuke dag (totaal onverwachts).
Oud 17-05-2004, 16:25
Quiana
Quiana is offline
Vandaag was de stunt & dus was ik rond een uur of half elf
alweer vrij. Heb de hele middag met een paar vriendinnen
in de tuin van een vriendin gezeten, heerrlijk.

En wat ook wel heel prettig was; m'n toetsen gingen niet door.
Jammer dat het inhaaltoetsen waren, en de berg dus alleen
maar verschoven is, maar goed, ik mag niet klagen na zo'n
relaxede dag met heerlijk weer.
Oud 17-05-2004, 17:34
magicflower
magicflower is offline
@ knuffolbeertje: Superlieve kat heb jij. Wou dat ik er ook zo eentje had. (maar heb al een lieve hond, en die gaat nie zo geweldig goe om mee katten )

@ loontjuh en coldplayfan: heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte en een dikke knuffel.

Groetjes Magicflower
Oud 17-05-2004, 19:38
Droomvlucht
Droomvlucht is offline
Ik zit weer eens alleen thuis, iets waar ik nogal slecht tegen kan. Overdag wil mijn moeder nog wel eens thuis zijn, maar 'savonds is iedereen weg.
Mijn broertje en zijn vriendin waren wel thuis, maar zijn even wandelen, op zich scheelt dat wel (zien m'n topic) dat zij er nu niet zijn, maar toch.. Ik kan niet goed omgaan met alleen thuiszitten. (Denk dan teveel na, ga domme dingen doen, etc)

Voor therapie moet ik nu een zinnige daginvulling gaan bedenken, want ik moet nog tot september elke dag thuiszitten -en ik zit al van november thuis-(dan begint school pas weer) en dat werkt natuurlijk voor geen meter. Maar wat voor daginvulling? School heeft geen zin meer, werken kan ik niet aan, en tja met kleine dingen als fietsen, boodschappen doen etc krijg je ook geen dag vol.

*zucht*
Oud 17-05-2004, 19:40
Miracle
Miracle is offline
Verantwoorlijkdheid en vertrouwen is leuk, alleen de stress die het opleverd is een nare bijkomstigheid.

*als ik het maar red voor woensdag*
Oud 17-05-2004, 19:46
moenbase
moenbase is offline
Het is te groot, het is te zwaar, ik voel me fijn geknepen, maar ik ben hetzelf die de hand bedient.

Regels voor berichten