Advertentie | |
|
![]() |
|
D'r is vannacht een ongeluk gebeurt in de straat (ahum zandweg), waar ik een jaar of 4 jaar gewoond heb (woon er nu ong. 1,2 km vanaf). Daar is namelijk een spoorwegovergang, zonder enige waarschuwing.. Geen spoorbomen, geen bel, geen lampen, niets. Daar is vanacht een auto tegen een trein gecrashed. Twee jongens dood, het meisjes overleed later in het ziekenhuis.
![]() owww het staat ook op nu.. link: http://nu.nl/news.jsp?n=324397&c=14 |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Ik lust geen broccoli met dode rups...
![]() ![]() Nu ga ik maar cereal met (soya)melk eten. Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() maar dan nu het 'lucht-je-hart-gedeelte': mijn ouders hebben nu ook definitief nee gezegd om een kat te nemen! (nee, een kat is niet hetzelfde als een hond, maar een kat is ook een grote wens van me, het is dus geen 2e keus ofzo..) VOlgens mij hebben ze geen idéé hoe belangrijk het voor mij is. Maar ze willen niet. Terwijl ze, toen mn hond nog leefde, altijdhebben gezegd dat een poes toch ook wel heel gezellig is. Misschien iets voor als de hond dood is , zeiden ze toen altijd. Niet dus... ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Je kunt me altijd mailen/pm'en/bellen he..?
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Vandaag gaat het redelijk goed, heb nog niet eens gehuild. Heb hem gisteren eindelijk durven bellen. We hebben lang gepraat, over van alles en nog wat. Serieuze dingen, maar ook een hoop onzin. Hij blijft zo lief, wat moet ik er nu weer mee. Wat wilt hij van me. Vrienden of meer. Hij gaat nu eerst een paar weken op vakantie en daarna gaan we een keertje afspreken. Spannend!! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*omhels* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
*knuft* |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ontopic: Ik ben weer zoooooo verschrikkelijk moe... ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #161 Dott | 487 | 22-02-2011 21:05 | |
Beleidszaken |
Beschrijving DK veranderen. Verwijderd | 44 | 05-09-2008 21:40 | |
Psychologie |
Het Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #131 Pruts0r | 493 | 02-07-2008 16:15 | |