Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
mode=zelfmoord
|
Alleen voor de heren hè.
Puma is nogsteeds phat. Het zijn ook veel blouzen die je ziet met streepjes-motief, hele fijne blouzen die heel dun zijn. Je hebt ze van alle merken. Zeg het maar. Replay, D&G, Evisu, enz. Broeken... Niet té lang niet té kort. Bordeaux-kleuren, die vind je ook weer terug in die blouzen. Bordeaux-rood, blauwig, groen, maar ook wit. Hmmz... Verder weet ik 't zo ff niet. |
![]() |
|
Winter: Alles wordt romantisch, veel parels etc. Engelse ruitjes en merken als pringle komen helemaal terug.
Zomer: Gestreepte katoenen riemen, Zwart gekombineeerd met 1 andere het liefst felle kleur. Ook voert romantiek weer de boventoon. Je zal veel bloem decoraties zien veelal in barok stijl. En tja ik volg het niet maar weet het wel. Ik trek aan wat ik zelf leuk vind en mooi vind. |
![]() |
|
![]() |
De nieuwe mode:
- Het romantische tijdperk komt zoals eerder gezegd terug, denk hierbij aan opgestoken haar voor vrouwen, pringle, spencers op een speelse manier gedragen -de rok: Weer helemaal terug van weggeweest De lengte maakt niet uit, het gaat vooral om de verschillende lagen. - de kleuren: vooral de wat zachtere, klassiekere kleuren zoals beige- en mosterdkleuren -jeans: nog steeds niet weg, de versleten spijkerbroeken vooral bij meisjes vind ik dit allemaal erg leuk. Ik draag overigens persoonlijk de wat meer klassiekere kleding. Laatst gewijzigd op 05-06-2002 om 18:57. |
![]() |
|
Euhm...de broek oprollen naar buiten is best uit, 1x een klein beetje met een lage schoen mag nog, op hoge schoenen echter naar binnen omgeslagen(op lage schoenen liever ook).
En helemaal niet oprollen maar je broeken precies op maat kopen(qua lengte). Die blousjes waar S het over had zijn al in, maar moeten nog echt bij de massa doordringen. Puma, tenzij je heel speciale hebt, is niet meer 'in', hier lopen de nromale mensen in puma's niet echt de trendy figuren. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
mmz ik weet niet wat de mode nou is, maar als ik de mensen om me heen hoor dan heeft iedereen in eens panty's om hun armpjes.. ik heb het bij ons op school en hier in de buurt niet gezien, dus weet niet of het waar is. *om maar even ontopic te blijven* |
![]() |
|
groen en paars zijn juist heel erg passe deze zomer.. tenzij het pastel tinten zijn... Als je een beetje om je heen kijkt zie je dat de zomertrend romantiek is.. dus.. veel pastel.. bloemetjes. kant en ruches, best wel walgelijk eigelijk.. al zitten er dingen bij die toch ook wel weer mooi zijn... kleruen zijn vooral wit, zachtroze, creme. en bloemenprints...
|||
Citaat:
![]() streepjes zijn gaaf, weet niet of ze "in" zijn... streepjespanty's roelen ook ![]() Citaat:
![]()
||
Citaat:
Evisu hoor je eigelijk om te slaan, maar ik koop ze liever een lengtemaat korter, zodat ze precies goed vallen. De Puma's die apart zijn, zijn de Sparco's en Mostro's (modellen). De sprints zie je ook veel maar iedereen heeft die. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ow het ging over mode mja ik ben zo vreselijk in de mode dat ik er ziek van word ![]() ![]() ![]()
||
Citaat:
Hmmz... Jah. Misschien wel ![]() ![]() Ontopic: Hmmz... Weet ff niks ![]() ![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik weet niet waar je dat groen een paars vandaan haalt maar het zal wel.
Wat ik heb opgemerkt is dat country weer helemaal in is,en de gothic dingentjes hangen er ook nog een beetje..maar veel witte wijde zigeunerrokken afgezet met kant,tuttige bloemmetjes prints,ruitjes...het boederij idee ![]() Ik hou me niet zo bezig met trends,het boeit me allemaal niet zo veel [cliché]ik draag wat ik mooi vind ongeacht of het in is of niet[/cliché] |
![]() |
|
overseas
![]() ![]() En verder, de kakkers hebben de laatste tijd zo'n koort om hun nek hangen met zo'n slotje waar je iets aan kan hangen ( ![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Elke dag een nieuwe trend. ModeMuotiModa | 2 | 22-10-2012 19:29 | |
Lifestyle |
Wintermode : de Kokerrok Teres | 65 | 04-09-2006 21:13 | |
Beleidszaken |