![]() |
ConcordDawn schreef op 16-05-2004 @ 17:34 :
ohja en ik vind het ook wel leuk dat israël wel mee doet, ze zullen toch nooit winnen dankzij het anti-semitisme in oost-europa ![]() is het anti-semitisme nog ergens goed voor... elke x lachen als israël geen punten krijgt hahaha en Israël mag als lid van de EBU gewoon meedoen. Japan, de VS en Australië zouden theoretisch gezien dus ook mee mogen doen. Australië heeft zelf interesse, want het ESF is daar ontzettend populair.
ik denk dat ze iig niet zo snel meer nog een x zullen winnen
|
![]() |
Verwijderd
Daantje_0705 schreef op 16-05-2004 @ 18:04 :
Ja, volgend jaar weer halve finale voor alle landen die niet in de top tien zijn geeindigd en die niet bij de grote vier (Groot-Brittanie, Duitsland, Frankrijk en ???) behoren. |
![]() |
barbelle schreef op 16-05-2004 @ 19:16 :
Denk dat je de Russische bedoeld. Wat een muts was dat zeg...dat ze die uberhaupt hebben toegelaten tot Idols, laat staan tot het songfestival ![]() Hoewel die geen zwart haar had (dacht ik) maar geloof dat dat de enige is die van Idols kwam. toch? ![]() Ze heeft wel zwart haar.....volgens mij ook echt uit idols en ze zong..........You make me a little crazy lalalalaaaaa....image of you ![]() |
![]() |
Verwijderd
sarahbressers schreef op 16-05-2004 @ 21:22 :
Ik denk dat Rusland de vierde is, het is iig wel groot... ![]() |
![]() |
Rioto
|
![]() |
Bah, wat is dat liedje waarmee Oekraine gewonnen heeft maar....stom.
![]()
Verwijderd
Ilsetjuhh schreef op 17-05-2004 @ 10:46 :
Ze moeten gewoon weer aan vakjury doen, vorig jaar had 1 land gen televoting en die stemden meteen heeel anders dan andere landen, kweet niet meer welk land het was! Ik zeg: als dit zo doorgaat gewoon boycotten die hap, aangezien ze toch geen oplossing voor die burenpolitiek vinden.. dat is al langer aan de gang Griekenland/Cyprus anyone. |
![]() |
Mr.Oizo schreef op 16-05-2004 @ 21:39 :
Wat een stomme vriendjespolitiek weer gisteren! ![]() Maar goed, heb niet alles gezien, vanaf Polen alles live, en toen kwamen alle landen nog ff voorbij. Hehe Belgie nog lager dan ons d8 ik geëindigd terwijl ze favoriet waren ![]() Oekranië... mwah van die 10 seconden dat ik het gezien heb leek het me wel een leuk liedje (en mooie dames ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Verwijderd
|
![]() |
Verwijderd
Balance schreef op 16-05-2004 @ 22:22 :
Ik denk dat het eurovisie songfestival zo heel snel ten onder gaat. Als ze slim zijn gaan ze snel weer over op een professionele jury, maar ja: dan lopen ze al die televotingwinsten mis. |
![]() |
Verwijderd
scala schreef op 17-05-2004 @ 12:35 :
Elk jaar bevestigd het Eurovisie Songfestival weer zijn eigen, slechte imago en bagger kwaliteit ![]() Jammer, vroeger vond ik het altijd leuk om te kijken. Sinds iedereen in het Engels mag zingen is het flink achteruit gegaan ![]() |
![]() |
SimplyABoy18 schreef op 16-05-2004 @ 21:30 :
Noooooooo dus echt niet die uit rusland ![]() Ze heeft wel zwart haar.....volgens mij ook echt uit idols en ze zong..........You make me a little crazy lalalalaaaaa....image of you ![]() ![]() Vond haar in de 1/2e finale trouwens beter maar goed.
Milk schreef op 17-05-2004 @ 12:49 :
Vergeet ook het orkest dat de deur uit is gedaan niet. & de jury.. |
![]() |
levi's schreef op 17-05-2004 @ 12:23 :
ik was zelf voor cyprus, malta & albanie ![]() Maar ik ben blij dat Griekenland niet gewonnen heeft, of Croatie! haha dat was echt lachwekkend. En waarom is zweden zo hoog geeindigd? Dat was echt een flutliedje ![]() Music is what I want... music is what I need... Kroatië was een ballad, en een mooie ook! (hoor m net.. m'n moeder draait de band nog eens)
Verwijderd
desiree1986 schreef op 17-05-2004 @ 13:07 :
Kroatië?? Bosnië bedoel je zeker?? Music is what I want... music is what I need... ![]() |
![]() |
Krummeltje schreef op 17-05-2004 @ 13:14 :
Heb je die jongen gezien die dat zong? Die had geen kont én geen taille! ![]() ![]()
Verwijderd
ZerO schreef op 17-05-2004 @ 13:27 :
ohja de gayfag met 3 sletjes om zich heen, heerlijk om naar te kijken ![]() ![]() |
![]() |
desiree1986 schreef op 17-05-2004 @ 13:07 :
Kroatië?? Bosnië bedoel je zeker?? Music is what I want... music is what I need... Kroatië was een ballad, en een mooie ook! (hoor m net.. m'n moeder draait de band nog eens) Bosnië vind ik uiteindelijk wel leuk! Up and down here we go ![]()
levi's schreef op 17-05-2004 @ 16:07 :
die 'up and down, here we go' was toch Kroatie???? Die was kots,kots,kots ![]()
Verwijderd
het gaat er tegenwoordig om wie de meeste buurlanden heeft, laten we die nou net niet hebben
![]() |
![]() |
![]() ![]() Het is zonde allemaal, maar wel hilarisch. |
![]() |
Nefiâth schreef op 17-05-2004 @ 17:41 :
Dat vroeg ik me ook af. Dat Zweedse mens omg ![]() ![]() Het is zonde allemaal, maar wel hilarisch.
![]()
Verwijderd
Nefiâth schreef op 17-05-2004 @ 17:18 :
Nederland had toch wel iets hoger mogen eindigen en Turkije was lekker onverwachts, had zoiets niet van Turkije verwacht, dus best wel een aangename verassing. Ze hadden ook best wel mogen winnen van mij. ![]() Het commentaar was overigens erg lachen. "Ja, en ze doet ook aan judo." (stilte) (net voor het nummer begint) "Hoe weet jij dat?" OMG ![]() |
![]() |
Krummeltje schreef op 17-05-2004 @ 18:04 :
Weet je wat het is? Nu ze gewonnen hebben, denken ze niet meer zo krampachtig: we moeten winnen en komt er eens een leuk liedje ![]() Het commentaar was overigens erg lachen. "Ja, en ze doet ook aan judo." (stilte) (net voor het nummer begint) "Hoe weet jij dat?" OMG ![]()
Ilsetjuhh schreef op 17-05-2004 @ 18:02 :
Uhm..die zweedse LENA kon wel goed zingen, ze had echt een verschrikkelijke goede stem net zoals die van Noorwegen. ![]() Ik had van te voren al een waarschuwing gekregen van een Zweed dat ik zoiets kon verwachten. Die vonden het ook een beetje jammer. ![]() |
![]() |
Nefiâth schreef op 17-05-2004 @ 18:52 :
![]() Ik had van te voren al een waarschuwing gekregen van een Zweed dat ik zoiets kon verwachten. Die vonden het ook een beetje jammer. ![]() ![]()
![]() Maar servië montenegro was ernstig vet. Oostenrijk was trouwens ver uit het slechtst naar mijn mening. |
![]() |
Nefiâth schreef op 17-05-2004 @ 19:22 :
![]() ![]()
![]()
Ilsetjuhh schreef op 17-05-2004 @ 15:46 :
Kroatië was vreselijk..you are the only oneeeeee *kots* Bosnië vind ik uiteindelijk wel leuk! Up and down here we go ![]() ![]() ![]() Het stond al in de krant: maffe lolact, uitgevoerd door een superrelnicht. Lipgloss Deen moet het niet van z'n nummer hebben, wel van zijn campgehalte. OMG wat heb ik gelachen ![]()
Verwijderd
Ilsetjuhh schreef op 17-05-2004 @ 18:08 :
Was me niet opgevallen..welke artiest van welk land deed aan judo dan? |
![]() |
Krummeltje schreef op 17-05-2004 @ 23:39 :
Eh, in het begin was dat... het was een meisje, alleen geloof ik... oostblokland als ik me niet vergis... welke weet ik niet.