Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 06-05-2004, 20:04
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 05-05-2004 @ 15:44 :
Het kan pijn doen doordat sommige jongens niet het geduld en de moeite nemen voor een hééél lang voorspel zodat ze echt nat en ontspannen is, en niet op het idee komen om lángzaam de penis erin te wiebelen maar 'm er meteen maar inrammen, en doordat sommigen nog niet eens op het idee komen om op te houden zodra zij au zegt. Bij een eerste keer is een vagina nog niet gewend aan dingen die groter dan een tampon zijn, en dan past het iets moeilijker; bovendien zijn meisjes dan vaak zenuwachtig waardoor ze niet gauw wijder en natter worden en er dus een erg lang voorspel nodig is.
Wat een onzin. Je legt wel heel erg de schuld bij de jongens. Ik had de eerste keer heel erg pijn terwijl mijn vriend zo zn best deed en we wilden het allebei heel graag. Nu nog steeds, na meer dan 2 jaar waarin we sex hebben, doet het altijd even pijn aan het begin. En dat komt echt niet doordat mijn vriend niet zn best doet of zn penis "er meteen maar inramt". Hij is geweldig in bed en het kan heel wat andere redenen hebben dan alleen een jongen die niet zn best doet of niet nadenkt. Generaliseren kan je wel.
Met citaat reageren
Oud 06-05-2004, 20:08
Verwijderd
Citaat:
! am mE schreef op 06-05-2004 @ 21:04 :
Wat een onzin. Je legt wel heel erg de schuld bij de jongens. Ik had de eerste keer heel erg pijn terwijl mijn vriend zo zn best deed en we wilden het allebei heel graag. Nu nog steeds, na meer dan 2 jaar waarin we sex hebben, doet het altijd even pijn aan het begin. En dat komt echt niet doordat mijn vriend niet zn best doet of zn penis "er meteen maar inramt". Hij is geweldig in bed en het kan heel wat andere redenen hebben dan alleen een jongen die niet zn best doet of niet nadenkt. Generaliseren kan je wel.
Ik zeg toch 'vaak'? Dan is het dus niet generaliseren, he. En de schuld ligt dan uiteraard niet alleen bij de jongens, maar ook voor een groot deel bij de mutsjes die het toelaten omdat ze denken dat 'de eerste keer pijn hoort te doen'.

Maargoed, als jouw vriend je elke keer pijn doet, dan vind ik niet dat hij geweldig is in bed, eigenlijk. Hoe penetreert hij je dan, als het altijd pijn doet?
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 10:31
carla-tje
carla-tje is offline
Ik vind het ook een beetje generaliserend hoor. Ik had heeeeel veel pijn, maar was toch erg opgewonden en had een vriend die er zijn tijd voor nam. Hangt volgens mij gewoon af van de staat van je maagdenvlies (of randje...).
__________________
Life is what you make of it
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 15:45
Kadaver
Kadaver is offline
Bij de penetratie dacht ik:

"Mijn god wat is dit heerlijk zacht"

Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 16:51
Verwijderd
Citaat:
sarahbressers schreef op 06-05-2004 @ 21:08 :
Ik zeg toch 'vaak'? Dan is het dus niet generaliseren, he. En de schuld ligt dan uiteraard niet alleen bij de jongens, maar ook voor een groot deel bij de mutsjes die het toelaten omdat ze denken dat 'de eerste keer pijn hoort te doen'.

Maargoed, als jouw vriend je elke keer pijn doet, dan vind ik niet dat hij geweldig is in bed, eigenlijk. Hoe penetreert hij je dan, als het altijd pijn doet?
Het is niet het penetreren wat pijn doet, als hij in me komt doet het altijd even pijn. Hij doet echt heel zachtjes en ramt m dr niet in of iets dergelijks. Het maakt niet uit hoe lang ons voorspel duurt maar de eerste 5 seconden van het neuken doen altijd lichtelijk pijn.
Met citaat reageren
Oud 07-05-2004, 16:58
juno
Avatar van juno
juno is offline
Dat herken ik, heel lang last van gehad. Als ik er eenmaal maar door was, dan was het verder okee.

Het ging over toen we aan de condooms gingen. Nu zijn we niet langer aan de condooms, maar de pijn is weggebleven.

Andere tip: glijmiddel.
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 16:35
American*Dream
Avatar van American*Dream
American*Dream is offline
Very painful en veel minder dan k d rvan verwacht had... Mijn tweede eerste keer was leukleukleuk en lekker, dat ook
__________________
If there was no hate, there would never have been love
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 17:58
raarheid
Avatar van raarheid
raarheid is offline
Hmm ik heb totaal geen pijn gehad, vriend was enorm voorzichtig, was voor mij m'n 1e keer afgelopen zaterdagnacht, tijdens een weekendje weg. Hij wilde net zo lang wachten totdat ik het echt 100% zeker wist, ik zelf wilde het altijd zo lang mogelijk uitstellen, tenminste dat is wat ik me vroeger altijd voornam.. dit was de 1e keer dat hij vroeg of ik verder wilde gaan... uhh tja was beetje onverwachts, hoe stom ook, 1st 30min na liggen denken uiteindelijk er gewoon voor gegaan balen was alleen dat we ín zo'n klote huisje zaten van sporthuiscentrum waar je zelfs gefluister aan de andere kant hoort, van die dunne gipsmuurtjes... dus konden ons niet echt uitleven omdat m'n ma de kamer er naast lag Het was m'n 1e keer, maar toch reken ik hem niet helemaal zo, simpelweg omdat we niet konden praten ondertussen, geen geluid konden maken etc. misschien de volgende keer , vond het niet overweldigend, maar wel lekker
__________________
[:: As the Rush Comes ::]
Met citaat reageren
Oud 12-05-2004, 18:08
Felicita
Avatar van Felicita
Felicita is offline
Ik was doodnerveus, en daarom ging het eerst totaal niet. Maar na een paar keer onderbreken om gewoon verder te gaan met zoenen enz. en heel rustig proberen ging het wel. Ik was bang dat het pijn zou doen maar dat was helemaal niet zo. Verder was het niet zo bijzonder..maar het werd(en wordt ) iedere keer beter.
__________________
La vita e bella, ma sono piu bella!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 12:36
Ernie
Avatar van Ernie
Ernie is offline
Mensen nog tips...

Ik kom er maar niet in
Hij wil maar niet, zeer irritant, want we willen allebei heel graag...maar hij "floept" er steeds langs
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 13:46
juno
Avatar van juno
juno is offline
Het is niet verboden om met je hand bij te sturen hoor!
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 17:04
saturday
saturday is offline
Ik dacht dat het anders zou voelen.

Hey Ernie. Hoe bedoel je erlangs floepen? Jij of zij kan je piemel toch wel even begeleiden?
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 18:36
yuck fou
Avatar van yuck fou
yuck fou is offline
pijnlijk... en helemaal niet geil.
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 18:54
David
Avatar van David
David is offline
Ik had nergens geen last van
Met citaat reageren
Oud 13-05-2004, 19:17
Lady Jane
Avatar van Lady Jane
Lady Jane is offline
Citaat:
Qimm schreef op 04-05-2004 @ 19:02 :
intens, beetje pijnlijk, goed
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 12:18
C'est moi
Avatar van C'est moi
C'est moi is offline
eng vies pijnlijk
ik vond het helemaal niet leuk. had er meer van verwacht!
__________________
nobody is perfect, I'm nobody!
Met citaat reageren
Oud 14-05-2004, 15:14
hushpuppy
hushpuppy is offline
een beetje op dze manier;

auuwwwwww, moet ik stoppe ik wil je geen pijn doen, neeeee ga nou door schiet op, auwwwwwww....

hihi maar wel lief
en de kere daarna ware geweldig maar ik kan me van de eerste keer het beste de pijn herinneren en het condoom dat nie meewerkte
__________________
the greatest thing in the world is to love and be loved in return
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 09:09
Raven
Avatar van Raven
Raven is offline
hmmja ging prima ..

eerst 1 vinger erin .. zachtjes masseren .. dan 2 .. en dan heel langzaam naarbinnen .. deed geen pijn bij d'r hoewel ze dat wel verwacht had .. miss 'n tip voor de andere heren

owja .. was verder geweldig ..

Laatst gewijzigd op 17-05-2004 om 09:11.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 09:28
muziekvlinder
Avatar van muziekvlinder
muziekvlinder is offline
het was voor mij geen moeilijke beslissing om te maken. mijn moeder heeft altijd gezegd "wacht nou gewoon, neem de tijd, het is niet nodig, bladiebla" maar na anderhalve maand wist ik zeker dat ik lang bij mn vriend zou blijven en dat het een mooie mogelijkheid was om het maar eens te doen. dus ik zei 'heb je een condoom?' en hij keek heel erg verbaasd, en pakte er een en vroeg of ik het zeker wist, en toen zei ik ja.
ik heb veel pijn gehad
mn vriend had het niet door, en hij ging gewoon door. en omdat ik geen zin had om te zeuren en niet wilde dat hij het zielig voor me zou vinden zei ik niks over de pijn. achteraf bloede het heel veel, en dat merkte hij ook niet omdat ik het hem ook niet vertelde. ach ja
ik vond het iig geweldig. gewoon omdat ik het gevoel had dat we niet méér 'samen' konden zijn dan op dat moment, ik voelde me heel erg met hem verbonden. en het knuffelen erna was nog heerlijker. ja
__________________
a pill-popping jukebox
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 10:20
Verwijderd
Citaat:
muziekvlinder schreef op 17-05-2004 @ 10:28 :
het was voor mij geen moeilijke beslissing om te maken. mijn moeder heeft altijd gezegd "wacht nou gewoon, neem de tijd, het is niet nodig, bladiebla" maar na anderhalve maand wist ik zeker dat ik lang bij mn vriend zou blijven en dat het een mooie mogelijkheid was om het maar eens te doen. dus ik zei 'heb je een condoom?' en hij keek heel erg verbaasd, en pakte er een en vroeg of ik het zeker wist, en toen zei ik ja.
ik heb veel pijn gehad
mn vriend had het niet door, en hij ging gewoon door. en omdat ik geen zin had om te zeuren en niet wilde dat hij het zielig voor me zou vinden zei ik niks over de pijn. achteraf bloede het heel veel, en dat merkte hij ook niet omdat ik het hem ook niet vertelde. ach ja
ik vond het iig geweldig. gewoon omdat ik het gevoel had dat we niet méér 'samen' konden zijn dan op dat moment, ik voelde me heel erg met hem verbonden. en het knuffelen erna was nog heerlijker. ja
bij mij ging het precies zo.

'pak eens een condoom' enzo. echt heel romantisch enzo.
maargoed. ik bloedde niet verschrikkelijk, wel een beetje.
verder was de eerste keer niet prachtig geweldig fijn.
maar wel een beetje speciaal omdat het de eerste keer was.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 11:29
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
mjah we waren lam, kende elkaar niet zo lang e.d. maar waren allebij geil, en t voelde zekers goed (achteraf gezien had het beter gekund , maja 1x is toch beetje aftasten)
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 12:24
Amare
Amare is offline
Ontzettend veel pijn, maar het voelde toch heel intens ofzo. Romantisch en liefdevol. Hij was ontzettend lief en ik wilde het toen heel erg graag!
__________________
Conditio cine qua non
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 14:58
sail fan
sail fan is offline
Citaat:
Queen Klazina Wok schreef op 05-05-2004 @ 13:31 :
idd: nat, warm en zacht.. eigenlijk heel logisch
Dat was het bij mij ook, en ontzettend lekker, Niet dat het erg spectaculair was, maar volgens mij hebben we allebei ontzettend genoten, alleen jammer dat ze een week erna vreemd ging, dus mischien heb ik het wel verneukt . Ik zou het trouwens zo weer overdoen, Het was ook net alsof het zo hoorde.
__________________
Geniet nooit met mate!!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Tinder: mijn eerste keer seks & hoe slecht het wel niet was
Verwijderd
17 13-03-2022 22:41
Liefde & Relatie Gedumpt na eerste keer seks
Krume
17 22-05-2014 20:23
Seksualiteit Angst voor de eerste keer
Shadow909
1 20-07-2011 21:15
Psychologie als de eerste keren maar zijn geweest?
smilegirl
13 15-02-2005 20:23
Seksualiteit eerste keer
olifant
12 01-04-2004 22:17
Drugs & Alcohol Eerste keer aangeschoten
Verwijderd
12 29-08-2003 15:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:00.