Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als ik een cijfer zou moeten geven, zou het een 6,3 zijn. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Hmm, 2e keer downloaden had hetzelfde resultaat. Dan ga ik maar voor die andere.
Edit: in het forum van ANBU-AonE wordt het probleem besproken en beantwoord, voor wie er nog meer problemen mee heeft. Maar zelf ga ik wel voor die Shin Otaku. Kheb geen zin om voor 1 ep dingen de de-instaleren en te instaleren. Edit#2: Er staat bij de torrents ook iets wat heet Naruto Jump Festa 2003. iemand enig idee wat dat mag zijn? Edit#3: Doh, das gewoon een special die ik al lang heb ![]() Kheb nu maar ff Gantz in de download gezet. Narutaru en Full Metal Panic wilden maar niet starten ![]() Gantz schijnt een of andere horrorachtige anime te zijn. Ik heb alleen de cover gezien, maar de tekenstijl was wel mooi. Laatst gewijzigd op 10-05-2004 om 15:05. |
![]() |
||
Citaat:
![]() FMA is totaal verwijderd. Het is licenced geworden. "License announced at E3 2004. Scheduled to air on Cartoon Network in October, 2004" ![]() ![]() Als iemand weet waar die nog te krijgen is, ik zou graag een pm willen en willen weten waar ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Tuurlijk, en waar hebben ze natuurlijk Cartoon Network? Niet hier verdomme nog an toe.
Ach, misschien dat KAA de dvd's ripped als ze uit zijn ![]() Zo niet, dan doe ik eens gek en ga ik dvd's kopen ![]() Gelukkig kan ik ep 31 nog downloaden ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Giegel.
Ik zeg niet veel maar hou volgende week de volgende pagina maar even in de gaten ![]() http://www.anime.mircx.com/ |
![]() |
|
Sonchou gaat door met et subben...
mijn gok op de laatste zonde:
Spoiler
Als eind dit jaar de DVDs uitkomen zal ik ze zeker kopen...(al zal ik ZWAAR balen als er maar 3 eps per DVD opstaan (wat ze bij DBZ geflikt hebben)
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]()
Spoiler
Edit: idd flink genaaid als ze maar 3 eps per dvd doen. Hmm, volgens mij hadden ze bij Evangeleon 4 eps per dvd. Dan nog met 11 dvd*25€ vrij prijzig, maar allee. Alleen hopen dat de stemmen wél goed zijn, maar anders zetten we gewoon de jappen op ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 11-05-2004 om 18:32. |
![]() |
||
Citaat:
Little Busters van The Pillows is 0wnz0r
||
Citaat:
ik kan niet echt een beschrijving geven van deze anime...het is te krankzinnig om uit te leggen ![]() het varieert van idiote conversaties tot het uit het hoofd groeien van monsters...
||
Citaat:
![]() In de zomervakantie ga ik los ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
For those who care:
op www.fullmetalalchemist.com kan je 2 trailers bekijken van de FUNimation..... Al zn stem is wat vreemd...maar dat rot me niet...ik kijk toch de subbed version ![]()
|
![]() |
Full Metal Alchemist: http://shinsen-subs.edwardk.info/
Ik hoop toch dat het nog mogelijk word om Cartoon Network te ontvangen met de Digitenne voor oktober. Ik zie het toch liever op tv dan dat ik download, dat kost zoveel tijd ![]()
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Wegwijzen & Voorstellen |
Hii Devianne | 0 | 10-11-2009 15:05 | |
Films, TV & Radio |
Anime Topic #4 Oni Shikio | 500 | 30-01-2005 21:54 | |
Films, TV & Radio |