Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-05-2004, 16:34
Verwijderd
Vanmorgen uitgeslapen, vriendje gebeld en mn papa belde me om te vertellen dat ik morgen voor een bruiloft mee naar Parijs ga. O, ok. Vervolgens ging ik kijken op ik nog in mijn pak met maatje 34 paste. Dat lukte. Daarna werd ik gebeld voor een sollicitatiegesprek. Ook leuk. Vervolgens ben ik al swingend op mn fiets naar het Vondelpark gefietst waar ik mijn vriendje even heb gezien en in mn eentje lekker heb liggen lezen in de zon. Toen er wat luidruchtige nerds naast me kwamen zitten ben ik maar weer naar huis gegaan waar ik een halve Oprah-aflevering heb gezien. De rest had ik gemist. Daarna heb ik twee vriendinnen gebeld waarvan de een in Parijs werkt tijdelijk en die ik dus even ga zien donderdag. En nu forummen.

Ik ben vrolijk.
Advertentie
Oud 17-05-2004, 16:34
sofuckingme
sofuckingme is offline
om half 7 mijn nest uit gerold
om half negen naar school gegaan
ruzie met mijn beste vriendin gemaakt(we zitten nu in de negeer fase)
btje gelezen en geforumd
Oud 17-05-2004, 17:05
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 17-05-2004 @ 17:22 :
samenvatting lepra's leven: films kijken + blowen

Ik heb vandaag door den haag gezwalkt, meuk gekocht, tientallen boekenwinkeltjes verkend, niks gekocht verder gegaan met edgar allan en ik ga strax m'n zimmertje aufraumen en coole foto's die ik bij boogje had gevonden opplakken
Oud 17-05-2004, 17:11
Verwijderd
Ik heb mijn haar kort laten knippen.
Ik heb foto's gemaakt van mijn korte haar.
Ik heb gebeld, gesms't, gepraat en gelezen.
Ik heb in de zon gezeten.
Oud 17-05-2004, 17:32
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 17-05-2004 @ 18:05 :
komt t idd eigenlijk wel op neer zo op het moment, want wat ga ik vanavond doen? ik denk films kijken en smoken, maar ja dat mag want ik ben een filmfreak en een smokefreak
Oud 17-05-2004, 18:01
snoodaard
snoodaard is offline
Vroeg opgestaan, niets voor mij, wel iets voor m'n erectie.
Pc aangezet, gaan douchen en toen aangekleed.
Zelfreflectie + vervangende opdracht gedaan.
Naar school, voor de verandering eens netjes op tijd.
Tentamen gemaakt, waar ik alsnog te laat kwam, omdat ik bleef kletsen met klasgenoten die het tentamen al de week ervoor hadden gedaan.
Stad in, terrasje gepakt bij Cafe de Tapperij.
2 palmpjes gedronken.
Nieuwe broek gekocht, g-star low crotch, m'n oog laten vallen op een leuke nudie, nog even op m'n stufie wachten dus.
Verder met m'n maat rondgestad.
Naar huis, bami gureng met spek en ei gegeten.
Oud 17-05-2004, 18:56
Laïs
Laïs is offline
School. 2 uur studie. Wiii.
& in het gras gelegen in de middagpauze. met mijn verbrande schouders. vriendinnetjes meldden toen zeer vriendelijk dat mijn t-shirtje wel heel erg transparant was 'hij is met een motiefke eh'
vanavond in de spiegel,ook gemerkt.
Naar huis gereden. geleerd onder pergalo. naar bib gefietst. gelezen. gegeten.
met radio aan,raam open,stoel voor het raam en benen op het raamkozijn gelezen. met benen bloot.
in het zonnetje nog wat geleerd buiten.
en nu forummen.

en ik ben blij dat het goed weer is.
Oud 17-05-2004, 21:31
beuk
beuk is offline
rond half tien opgestaan, afbakbroodjes gegeten op balkon, naar de tu en vakje gevolgd. daarna beetje in de zon gezeten met wat mensen en geluncht. daarna project gedaan tot een uur of 5, wat vriendjes gebeld en toen wat inkopen gedaan en naar een recreatieplas gecruised. daar gebbqed en wat biertjes gedronken en nog wat gevoetbald. fijn dagje weer
Oud 17-05-2004, 21:49
cha0s
cha0s is offline
niet meer wezen helpen kroaken dus, maar in plaats daarvan in Musempark gehangen met Tamara, Guido, Dennis, Pim en nog meer lui. Hertog jan + wiet. Naderhand bij Guido thuis zitten smoken, bier drinken en Battle Royale checken.
Oud 17-05-2004, 23:36
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 17-05-2004 @ 18:32 :
komt t idd eigenlijk wel op neer zo op het moment, want wat ga ik vanavond doen? ik denk films kijken en smoken, maar ja dat mag want ik ben een filmfreak en een smokefreak
En ja hoor, vanavond gesmookt met Dirk en bij mij thuis Steve-O out on bail gekeken en daarna zijn we naar Vincent gegaan waar we nog meer gedampt hebben en chill wat gegamed en tv gekeken
Oud 18-05-2004, 00:14
guess what
guess what is offline
Uitgeslapen, geleerd, bieb-boeken-schuld afgelost, gekookt, afgewassen, stofgezogen, opgeruimd en nog wat geleerd. Gatverdamme wat een saaie kut dag.
Oud 18-05-2004, 01:03
Verwijderd
Uitgeslapen, gewerkt, gescholden, gegeten, gerookt, gelezen en geschreven. Kutdag
Oud 18-05-2004, 08:31
Susanne
Susanne is offline
Ik heb mezelf net van school ziekgemeld>
"Goedemorgen Scholengemeenschap, met Zwaantje"
"Goedemorgen u spreekt met Nicolette, ik ben de moeder van Susanne uit klas v5smi"
"Ja.."
"Susanne heeft zich gisteren ziekgemeld, maar ze blijft nog een nachtje (?????) thuis"
"En u bent haar moeder of zus?"
"Nee ik ben Susannes moeder, ze voelt zich niet zo lekker dus ze blijft nog eventjes thuis."
"Weet je zeker dat je het niet zelf bent Susanne"
"Nee ik ben Nicolette, dat zeg ik u toch net"
"Oké, ik zal het noteren"
"Prima, dankuwel daaag"

Echt belachelijk dat ze me niet geloofde, ik zit te denken om toch nog naar school te gaan..
Oud 18-05-2004, 08:33
Orchid
Orchid is offline
Gisteren:

Opstaan (douchen etc)
Uitgebreid ontbeten Lekker.

Boek uitgelezen (Het Meesterstuk - Anna Enquist. Heel mooi.)
Gerommeld, mail gelezen, bla. Stuk van de krant gelezen.
Nog even snel iets eten, hap slik weg.

Om 1 uur naar het atelier, tot 5 uur. Schilderij gemaakt, waar ik voor het eerst zelf tevreden mee ben. Daarna snel boodschappen gedaan, gekookt, gegeten.

Gelezen, tv gekeken, internet. Ouders kwamen thuis, even gepraat en met mijn moeder een documentaire gekeken over een meisje dat kunstmatig verwekt is. Naar boven, nog meer gelezen.

En toen kon ik niet slapen, raam wijd open gezet, rolgordijn omhoog, naar de sterren gekeken en een beetje windgehapt. Toen maar weer naar beneden, documentaire gekeken over een gehandicapte ouders die hun kind niet zelfstandig konden opvoeden blabla. Toen weer naar bed, meer sterren gekeken en me geërgerd. Gewoeld en gedraaid en toen toch in slaap gevallen.
Oud 18-05-2004, 12:32
Verwijderd
ik heb vandaag de ubernerd uitgehangen:
ik heb op school fanatiek zitten leren en daarna heb ik thuis fanatiek aan het jaarboek gewerkt (zit inredactie daarvan) en nu ben ik ffies aan het msn/forummen om me daarna weer vol overgave op mijn examenstof te storten
Oud 18-05-2004, 12:54
Verwijderd
Ik heb mijn examen wiskunde grondig verkloot, maar de prof heeft mij punten cadeau gegeven.
Dat maakt dat ik uitzonderlijk goed gezind ben!
Oud 18-05-2004, 12:54
Verwijderd
MO doorgenomen met vrienden, alvast in examengymzaal geweest, even gezeten en ben toch wel bang Daarna gebakken koekjes met die vriendjes gegeten, brandoefening van de school verpest door niet mee te werken.

Ik ben een schattige rebel
Oud 18-05-2004, 16:00
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
haha ^

om half 9 wakker geworden, om half10 uit bed gegaan, gedoucht, ontbeten, geschiedenis gaan leren (in de zon)
daarna latijn geleerd
toen muziek geluisterd in de zon
zometeen eten
en vanavond weer geschiedenis leren *gaap

en dat maakt me een nerd voor vandaag
Oud 18-05-2004, 16:06
vixen
vixen is offline
Ik ben om 9 uur opgestaan, toen ben ik naar school gegaan, waar ik heel interessant 4 uurtjes school heb gehad, toen heb ik nog even voor de school gehangen, toen ben ik naar huis gegaan waar ik tot nu toe niks heb uitgevoerd. Ik moet mn kamer echt zooo opruimen en de afwas doen.
Ik ben een lame-ass bitch.
Oud 18-05-2004, 16:21
Dith
Dith is offline
8 uur opgestaan om rond 9 uur naar school te vertrekken.
Daar weer eens een geweldig saaie dag gehad en pas om 15.10u uit.
Thuis beetje saxofoon gespeeld, want heb vanavond examen , geinternet en duits geleerd.
Na dat examen meteen door naar mijn hockeytraining.
Oud 18-05-2004, 16:32
Safarikanarie
Safarikanarie is offline
te vroeg opgestaan, naar school gegaan, teveel uren die uitvielen, weggegaan, niet meer teruggekomen, verder geen fuck uitgevoerd. wauw...wat heb ik uitgevoerd in die tijd? zometeen ga ik eten

mijn lifestyle atm..
morgen komt mn vriendin en dan gaan we dit weekend weer concerten!
(ik concert, jij concert, zij concert, wij concerten)
Oud 18-05-2004, 17:06
Glory
Glory is offline
Ik heb vandaag eindelijk 1 paragraaf van geschiedenis samengevat (examen). Daarna wou het niet meer en toen ben ik muziek gaan luisteren. Toen bedacht ik me dat mijn vader morgen jarig is, dus ben ik naar Zutphen gegaan met mijn BF en heb daar 2 stripboeken van Pedro de Neusbeer voor mijn vader gekocht (vintieleuk), wat chocolade en de nieuwe i-D, daarna ben ik met mijn BF een broodje gaan halen bij bakker Bart en daarna ben zijn we dat gaan opeten langs de kade.
Oud 18-05-2004, 17:10
Verwijderd
vandaag weer niet geleerd, geinternet, civ3 gespeeld, weer geinternet en nu weer door met civ3
Oud 18-05-2004, 18:20
guess what
guess what is offline
Uitgeslapen, in de zon gaan leren, toen kwamen er wolken voor de zon dus toen ging ik naar binnen om vervolgens niet meer te leren, pizza gegeten en ga zodalijk finding nemo kijken met een vriendin en wijn drinken en te veel roken omdat ik in stress raak als ik kijk naar mn economie- en muziek boek.
Oud 18-05-2004, 18:38
cha0s
cha0s is offline
vanmiddag met Marijn en Wessel in de stad gehangen, biertjes gedronken en menschen kijken náást 'n terras - want die zijn voor mietjes - en naderhand in de coffeeshop 'n aantal hashjointjes gerookt. Om 4 uur nog op 't balkon van wessel en marijn biertjes zitten drinken en zitten genieten van de zon, af en toe 'n jointje rollend. Mjuh.
Oud 18-05-2004, 19:42
justakid
justakid is offline
geleerd
gegeten
gesnoept
gehuild
Oud 18-05-2004, 21:02
Verwijderd
stagegelopen
gerend naar de trein
everwood gekeken
de ellegirl gelezen

wannabe mode kutje

Weten jullie trouwens dat er een Lifestyle opleiding bestaat?

Zou scholieren.com dat voor me betalen?
Oud 18-05-2004, 21:13
grandmommy
grandmommy is offline
vanochtend te laat pgestaan, toen op school de muziekleraar naar zijn hoofd gesmeten dat hij absoluut niet les kan geven en dat er daardoor een achterlijke situatie ontstaat die niet te accepteren is en ik, indien dit niet spoedig verandert en hij de lessen niet wat beter indeelt, ik een officiele klacht in zal dienen. daarna zijn we met de klas naar het gemeentehuis van lutjebroek ( welke plaats het ook was) geweest voor een voorlichting over de gemeentelijke plannen met betrekking tot verdroging in de regio Breda. Daar heb ik op zitten letten en goede notities gemaakt.

dit maakt van mij een slaperige, bitchende stuud.
Oud 18-05-2004, 21:26
Verwijderd
ik ben niet naar school gegaan omdat ik me ziek voelde, ben ik naar de kringloopwinkel geweest en heb ik een rokje van 0,50 ct gekocht. toen heb ik mijn p.o over drankgebruik afgemaakt, wat sxe van mij <3
en nu heb ik mijn muziek lekker hard staan om het te vieren.
Oud 18-05-2004, 21:36
Kaps
Kaps is offline
Gel gehaald
en fantasy boeken gekocht

das behoorlijk lifestyle, dacht ik zo...
Oud 18-05-2004, 21:39
Verwijderd
's ochtends den m00der geholpen in de tuin
's avonds 2e hands boeken gaan halen
en trainen

dat maakt me behulpzaam, belezen en gespierd
Oud 18-05-2004, 22:49
sorry
sorry is offline
bier gedronken, geskate, geleerd en afspraak gemaakt om zaterdag naar emerica cheesjam te gaan in rotterdam.
Oud 18-05-2004, 23:20
Verwijderd
gegeten, naar Dirk, smoken, 24 hour party people kijken, smoken, naar huis, zometeen, smoken.
Oud 18-05-2004, 23:25
Glory
Glory is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 19-05-2004 @ 00:20 :
24 hour party people kijken
Oud 19-05-2004, 00:01
Verwijderd
Die wil ik ook zien zeg
Oud 19-05-2004, 00:22
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 19-05-2004 @ 01:01 :
Die wil ik ook zien zeg
moet je doen is vet
Oud 19-05-2004, 00:29
Verwijderd
Dure espresso's gedronken op een terras in de zon, gewerkt, een stuk scenario geschreven waar ik erg tevreden over ben en boodschappen gedaan.
Oud 19-05-2004, 00:40
Verwijderd
ontslag genomen en muziek gaan luisteren
Oud 19-05-2004, 10:34
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
ik ben om 10 uur opgestaan, zometeen ff naar school om iets terug te brengen en een binas te regelen, en straks ga ik werken.

Ik ga namelijk werken in plaats van nuttige dingen doen, zoals bijvoorbeeld met examens bezig zijn
Oud 19-05-2004, 10:54
rodina
rodina is offline
gisteravond, mooi autocrossen naar Tilburg, daar Bad Religion aanschouwd geconludeerd dat het zonde van mn geld was, weer terug gecrosst, 30 rondjes gereden om de Mac te vinden. Mac gevonden, gegeten, verder gereden. Bij Breukelen leuk om 1 uur snachts een half uur in de file gestaan, mooi daarna verder gecrossst. Om kwart over 2 thuis, jongetjes thuis gebracht, geslapen.
Wakker geworden met hoofdpijn, vriendje gebeld dat ie groot gelijk had dat ie naar Bad Religion wilde, peukkie gerookt. en dat is dan weer mijn ooo zooo boeiende leven
Oud 19-05-2004, 11:03
Glory
Glory is offline
Ik heb geslapen en superwazig gedroomd. Opgestaan. Toen ben ik gaan rondlopen en daarna gaan eten en nu moet ik nog een uur wachten voordat een vriendinnie me op komt halen en dan gaan we lekker een examen maken
Oud 19-05-2004, 11:11
Otis
Otis is offline
ik heb me opgetut voor mn examen frans om half 2.
Oud 19-05-2004, 11:12
Glory
Glory is offline
Citaat:
Otis schreef op 19-05-2004 @ 12:11 :
ik heb me opgetut voor mn examen frans om half 2.

Ik ook!
Oud 19-05-2004, 11:13
Otis
Otis is offline
Citaat:
Glorybox schreef op 19-05-2004 @ 12:12 :

Ik ook!
succes snollie
Oud 19-05-2004, 11:13
Glory
Glory is offline
Citaat:
Otis schreef op 19-05-2004 @ 12:13 :
succes snollie
Jij ook snolliebollie
Oud 19-05-2004, 11:59
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 19-05-2004 @ 11:54 :
gisteravond, mooi autocrossen naar Tilburg, daar Bad Religion aanschouwd geconludeerd dat het zonde van mn geld was, weer terug gecrosst, 30 rondjes gereden om de Mac te vinden. Mac gevonden, gegeten, verder gereden. Bij Breukelen leuk om 1 uur snachts een half uur in de file gestaan, mooi daarna verder gecrossst. Om kwart over 2 thuis, jongetjes thuis gebracht, geslapen.
Wakker geworden met hoofdpijn, vriendje gebeld dat ie groot gelijk had dat ie naar Bad Religion wilde, peukkie gerookt. en dat is dan weer mijn ooo zooo boeiende leven
was BR nou kut?
Oud 19-05-2004, 12:08
rodina
rodina is offline
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 19-05-2004 @ 12:59 :
was BR nou kut?
Ja ik vond van wel. Niet boeiend en een saaie show, maar volgens de weledelgeleerde mensen op muziek stel ik me aan.

mocht niet blowen he
Oud 19-05-2004, 12:17
Verwijderd
Citaat:
rodina schreef op 19-05-2004 @ 13:08 :
Ja ik vond van wel. Niet boeiend en een saaie show, maar volgens de weledelgeleerde mensen op muziek stel ik me aan.

mocht niet blowen he

haha ja ik las het

ach jammer dat je je niet echt vermaakt hebt ik heb me de volgende 2 keren echt super vermaakt en 2 fantastische shows gezien. volgende keer beter.

ontopic:
gisteren nog een jointje gerookt, toen civ3 spelen, mn ma kwam n paar keer zeuren dat ik nog wakker was, toen ik stopte zag ik tot mn schrik dat het half 6 was en toen ben ik gaan ronken
Oud 19-05-2004, 12:25
Verwijderd
Citaat:
Lepra de Clown schreef op 19-05-2004 @ 01:22 :
moet je doen is vet
heb je 'm ?
Oud 19-05-2004, 12:27
Verwijderd
Citaat:
eXo schreef op 19-05-2004 @ 13:25 :
heb je 'm ?
nope ik had m bij de videotheek gehaald, daar hebben ze hem sinds kort maar hij moet vast ook wel op soulseek of kazaa staan
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten