![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar het koken/schoonmaken/pijpen gedeelte hoort bij het biologische gedeelte, en biologisch gezien ben jij nog altijd de chick. |
Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dus als jij zegt dat jij geestelijk mij chick bent dan zal je ook wat huishoudelijk werk moeten verrichten.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als vrouwelijke helft moet ik natuurlijk af en toe toegeven aan de man. En ik stop nu vrouwe Pebbles. |
![]() |
|
[QUOTE]Horror Kitty schreef op 16-05-2004 @ 22:22 :
[B]Algemeen gezien zal het inderdaad wel zo zijn dat vrouwen minder serieuze muzieksmaak hebben, maar dat is een kwestie van de hormonen in je lijf. Ik denk dat vrouwen meer bezig zijn met uiterlijk enzo. Schoenen vooral. En dat vergt zoveel tijd / energie etceterrra, dat ze geen plek hebben voor muziek. wtf.. Ookal zijn vrouwen meer beter met hun uiterlijk.. da heeft geen zak te make me wa voor muziek ze luisteren zenne.. en ik bedoel oe kunt ge in godsnaam geen tijd hebbe voor muziek.. dan moete gij wel vreet veel me u uiterlijk bezig zijn..
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
.....maar jij bent dan ook verwijfd ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Als het over muziek maken gaat, dan zijn er idd gewoon meer mannen. Maar overal waar je kijkt zijn er altijd meer mannen (behalve in de zgn 'vrouwenberoepen' dan), de man neemt owv de houding die ons zolang is voorgehouden nog altijd een vooraanstaande plaats in. Het verandert wel, maar heel geleidelijk. En daarbij natuurlijk niet te vergeten dat veel vrouwen nu toch eenmaal uiteindelijk voor kinderen kiezen... Zelf interesseerde ik me al heel vroeg voor muziek en dat is nooit veranderd, waarschijnlijk daarom dat ik ook meer met zulke geïnteresseerde mensen optrek. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Die DENKEN dat ze muzikaal zijn (Kitty) |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
haha nee hoor. Was ik vergeten. Maar toch minder impressive als den dame. Ik bedoel iedereen en zen ouders kennen die bands. Naja dat valt ook weer vies tegen. Maar als je je kop een beetje uit de grond hebt gehaald moet je ze wel kennen ;-)
Laatst gewijzigd op 18-05-2004 om 11:47. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
Je kunt wel begrijpen dat ik niet naar deze muziek luister om het uiterlijk van de artiesten/componisten. Ik bedoel, John Williams ziet er goed uit voor een zeventiger, maar ik val op het wat jongere type. Ik kwam overigens laatst een artikel tegen waaruit bleek dat ook filmmuziekliefhebbers voornamelijk mannen zijn. Voor artikel klik *hier* Ik denk zelf dat het inderdaad vaak mannen zijn die zich in één ding verdiepen, terwijl vrouwen zich vaker wat oppervlakkiger met meerdere dingen bezig houden. Het is immers ook bewezen dat vrouwen over het algemeen meer dingen tegelijk kunnen doen dan mannen. Btw: mijn broer en ik hebben ook zo'n soort test gedaan en ik bleek de meest mannelijke van ons tweeën te zijn. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() eman·ci·pa·tie (de ~ (v.), ~s) 1 streven naar gelijkgerechtigdheid, zelfstandigheid, eerlijker maatschappelijke verhoudingen 2 toekenning van gelijke rechten, gelijkstelling voor de wet tadaaaa ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Wat ik zelf ook wel merk, zelf hou ik echt van enorm veel muziek. Dat kan van gabber tot r&b tot death metal en experimentele jazz zijn. Probleem is wel doordat ik zoveel wil luisteren, ik zo weinig kan luisteren. Doordat ik met alle muziek bezig wil zijn, kan ik me niet verdiepen in een bepaalde soort. De laatste tijd ga ik meer richting jazz/experimentele toestanden en leer ik ook veel door Visceral, maar het is idd gewoon onmogelijk om alle muziek mee te krijgen en er dan ook nog eens dieper op in te gaan zodat je de underground en bepaalde stromingen en whatever meekrijgt. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
maar ach idd de meeste vrouwen voelen daar vast niks voor ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
ontopic : ik ken genoeg meisjes die zo zijn. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 |