Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-05-2004, 19:42
Fade of Light
Fade of Light is offline
JAWOHL, ICH MUSSE JETZT GEHEN HAH,

ik ben aan het oefenen voor parttime nazi, mocht het zo erg mis gaan bij de kapper dat ik mijzelf kaal moet scheren
Advertentie
Oud 19-05-2004, 20:05
LoeLoe
LoeLoe is offline
Ik wil me vriendje zien! Kwor helemaal gek zonder hem .. en nog erger.. moet eignelijk tot maandag wachten voordat ik um weer kan zien. En dat duurt zo fokking lang als je graag bij iemand wil zijn!!

Aaaarrrgg
Oud 19-05-2004, 22:26
Verwijderd
Waarom kan ik het niet, zo moeilijk is het niet. Ik durf niet. Wat als ik daar sta en het me teveel wordt? Misschien moet er iemand mee zodat ik daar iig niet alleen ben, alleen dan voel ik me zo in de gaten gehouden.

*zucht*
Oud 19-05-2004, 22:39
Verwijderd
ben moe. vandaag veel te weinig geleerd. en vanavond nog generale gehad. morgen concert in Alkmaar. buiten concert is wel leuk. hoop op lekker weer. en niet te veel wind anders waait de muziek weg. maar ik wilde eigenlijk leren morgen. maja dan maar morgen avond leren als dat lukt. misschien dat me zusje morgen eindelijk es komt luisteren, zou wel heel leuk zijn.
wat doet mn vader nou weer raar? mn zusje chagrijnig, en ik down. gezellige boel hier.
Oud 20-05-2004, 07:44
moenbase
moenbase is offline
Verwachten dat veranderingen in iemands leven geen impact hebben is onbezonnenheid. Ik geef geen schuld, ook al doet het pijn. Ik vind het niet terecht. Als het met mij te maken heeft, dan moet het wel aan mij liggen.

if I'm masculine I will be taken more seriously
if I take a break it would make me irresponsible
if I'm elusive I will surely be sought after often
if I need assistance then I must be incapable
<Alanis Morissette - Would Not Come>
Oud 20-05-2004, 09:25
Miracle
Miracle is offline
Leonoor , je inbox is vol.
Oud 20-05-2004, 11:36
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
-Flip- schreef op 19-05-2004 @ 17:02 :
sorry... wist ik niet natuurlijk dat je pa zo heette...
tis m'n bijnaampje...
als ik um kon veranderen zou ik het nu meteen doen.. maar dat gaat nu niet meer... sorry...

sterkte.. take care..... knuffel voor jou...
je zou echt niet je naam voor mij hoeven gaan veranderen, hoor... Dan blijf je bezig... maar dit is een ljh-topic, dus ik mocht t lekker zeggen...

t Gaat vandaag wat beter, al maak ik me wel weer druk om onzin-stuff... Hoop dat k daar nou s vanaf kom...
Oud 20-05-2004, 11:41
Verwijderd
Soms, af en toe...

Al aardig wat huiswerk gemaakt vandaag...scheelt weer...maar moet nog zoveel en een veels te druk weekend dit weekend. 'k ga zo nog maar eens ff slapen.

Citaat:
dreen schreef op 20-05-2004 @ 10:25 :
Leonoor , je inbox is vol.
Weer leeg, zoals je al wist.
Oud 20-05-2004, 11:53
Verwijderd
joepie!
tralalie tralala
heb een voldoende voor mn frans
Oud 20-05-2004, 11:56
Verwijderd
Citaat:
Loontjuh schreef op 20-05-2004 @ 12:53 :
joepie!
tralalie tralala
heb een voldoende voor mn frans
(Voor het officiele examen, neem ik aan?)

Gefeliciteerd!
Oud 20-05-2004, 12:15
Verwijderd
Citaat:
Leonoor schreef op 20-05-2004 @ 12:56 :
(Voor het officiele examen, neem ik aan?)

Gefeliciteerd!
jep dat van gisteren.
tussen 6,7 en 8,2 dus ben tevreden...
Oud 20-05-2004, 12:55
Fantôme
Fantôme is offline
beide vriendinnen met fa12 hebben het gehaald.
D heeft minstends een 5,7 en A minstends een 5,9 ben echt blij voor ze...
maar sjonge... ik ben zó superzenuwachtig voor mn eigen examens... vooral tegen duits en ak zie ik op, maar ook wel engels, die rotteksten
en als ik zak... dan blijf ik lekker als enige achter op deze school terwijl iedereen aan een opleiding gaat beginnen. Bah... ik zie het echt helemaal gebeuren dat ik dus zak.
ik moet die 4,1 echt halen voor duits, en ook graag een 4,2 voor ak, en ook een 4,6 voor engels... en als ik dan de lijsten van de anderen zie... die mogen 2'en en 3'en halen en zijn nog geslaagd DAMN. sorry moest er ff uit, kans dat ik na de examens weer wat normaler/positiever post hoor....
XxX wen
Oud 20-05-2004, 13:29
Verwijderd
meis, had je mn post op eindexamen havo frans1,2 gelezen?
je kan het wel!
Oud 20-05-2004, 14:12
Quiana
Quiana is offline
Citaat:
-Flip- schreef op 19-05-2004 @ 19:39 :
waarom doet jij zorgen maken???

veel plezier vanavond!

*hug*
Omdat het me aan het hart gaat als het minder goed gaat met
anderen (of als ik die indruk heb, of daarover in onzekerheid zit),
zeker als het gaat om mensen om wie ik veel geef (of bijzonder
veel heb gegeven.).

&bedankt, een (hele) fijne avond heb ik wel gehad.
Oud 20-05-2004, 14:19
cyntha
cyntha is offline
Waarom neemt ze nou haar telefoon niet op? Ik had afgesproken om samen wat te gaan drinken met een vriendin. Dus gisteren nog even gesmst van hoe laat heb je tijd en waar spreken we af. Krijg ik helemaal niks terug.. Dus vanochtend gebeld, neemt ze haar telefoon niet op. Als je me dan niet meer wilt kennen of niet met me wil afspreken zeg dat dan gewoon. Dit is wel erg laf. Of zou er iets aan de hand zijn?? Ben toch wel heel erg ongerust. Zou er iets aan de hand zijn? Is ze misschien ziek? Dit is niks voor haar.. Maar goed, vandaag is echt een loos dagje. Heb vrij weinig te doen en kan vrij weinig. Dus doe ik maar een beetje rustig aan en deel mijn tijd in met kleine dingentjes en daarna heel veel rust. Ben moe, ik ga denk ik maar vroeg naar bed vanavond. Maar eerst ga ik haar nog een keertje bellen, hopelijk neemt ze nu wel op..
Oud 20-05-2004, 15:52
Verwijderd
Verdorie. Het klopt niet. Nouja, we zullen het verder allemaal wel zien, ofzo. Stom gedoe. Daar heb ik op het moment helemaal geen zin in en tijd voor.
Goed, duits mondeling voorbereid met Femke. Mjuh, wel leuk. Ik ben alleen weer niet te genieten, dus dat is dan wat minder. Ach, stom gedoe ook.

AAAAAAAAAAAAAAAARRRRRRRRRRGGGGGGGGGGGGGGHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
*schreeuwt*

maar dat hielp wel
Oud 20-05-2004, 16:23
~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
waaaaahhhhh, eeen 6,1 of een 6,6 voor mijn oefenexamen economie !!!
geweldig...En volgende week donderdag nog een bijlesje..
Nu maar hopen dat ik het straks ook kan..

(en voor wiskunde kwam ik 0,3 tekort... maar ik ga hem bespreken en dr waren een paar dingen waar ik nog wel punten voor kon krijgen, dus wie weet )
Oud 20-05-2004, 16:28
Saimun
Saimun is offline
Aiaiai, ik heb spierpijn!!!!!
Oud 20-05-2004, 17:37
Fantôme
Fantôme is offline
@ ~~dolce~~
goed zo meis!! zie je wel dat het je gaat lukken?!!!

ontopic:

bedankt voor alle steun van de mensen die mn examenstress proberen weg te nemen... maar het wordt er neit echt minder van... ik denk dat ik pas echt geruster kan zijn als ik mijn antw. duits heb gecheckt en als blijkt dat ik meer dan 19 pt ervoor heb als ik minder heb neemt de stress alleen maar toe, en dan is het beter (voor jullie dan ) als ik het forum eventjes uit de weg ga...
eigenlijk moet ik zo nog eventjes verder leren, over lancashire... het thema Nederland en zijn gezagdragers 1950 - 1990 gaat nu wel redelijk gelukkig, en ik begin het ook steeds meer voor me te zien... maar lancashire... ZO ONTZETTEND SAAI EN ONBOEIEND....
heej, maarehm, voor nederlans hoef ik maar 13 pt te halen om voor dat vak te slagen das wel ff leuk nieuws natuurlijk... Ja, ik ben echt heel erg hoor... loop al mn cijfers uit te rekenen wat ik minstends moet halen, en dus ook hoeveel punten ik moet hebben om iig op DAT cijfer uit te komen. Zucht... ik wordt er wel moe van zo langzamerhand ben blij als de examens over zijn, want ik droom er nu al iedere nacht van.... ECHT NIET GOED DUS.
maargoed, ik zal weer stoppen met mn gezeur.

*knuff* Wendy
Oud 20-05-2004, 17:40
Verwijderd
@~~Fantôme~~: Wat had je voor oefenexamens Duits? (19 punten haal je btw sowieso wel, als je je best doet, daar ben ik van overtuigd.)
Oud 20-05-2004, 17:42
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-05-2004 @ 18:40 :
@~~Fantôme~~: Wat had je voor oefenexamens Duits? (19 punten haal je btw sowieso wel, als je je best doet, daar ben ik van overtuigd.)
voor de oefenexamens die we op school maakten (of iig daar nakeken) had ik wel redelijke cijfers.. varierend van een 5,3 tot een 6,7....
Oud 20-05-2004, 17:44
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 20-05-2004 @ 18:42 :
voor de oefenexamens die we op school maakten (of iig daar nakeken) had ik wel redelijke cijfers.. varierend van een 5,3 tot een 6,7....
Waarom zou je voor het echte examen dan zoveel minder gaan halen? Ik denk dat je eerder hoger zult scoren... Gewoon je best doen, dan komt het vast goed! (Wanneer heb je dat examen? Dan zal ik voor je duimen, dat helpt vast ook. )
Oud 20-05-2004, 17:51
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-05-2004 @ 18:44 :
Waarom zou je voor het echte examen dan zoveel minder gaan halen? Ik denk dat je eerder hoger zult scoren... Gewoon je best doen, dan komt het vast goed! (Wanneer heb je dat examen? Dan zal ik voor je duimen, dat helpt vast ook. )
maandag, 9 uur...
hihi, doe maar.... (zal ik je ook gelijk mn andere examens ff doorgeven )
Oud 20-05-2004, 18:43
Verwijderd
Oh liefde
Oud 20-05-2004, 19:40
moon
moon is offline
nog 3 dagen...dan mag ik weer naar school...
Oud 20-05-2004, 20:14
Verwijderd
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 20-05-2004 @ 18:51 :
maandag, 9 uur...
Ik heb over twee weken lamme duimen.
Oud 20-05-2004, 20:24
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Leonoor schreef op 20-05-2004 @ 21:14 :
Ik heb over twee weken lamme duimen.
en dan kom je naar de meeting, zal ik ze masseren
Oud 20-05-2004, 20:24
Nona
Nona is offline
Citaat:
nare man schreef op 20-05-2004 @ 19:43 :
Oh liefde
Wat je zegt...
Oud 20-05-2004, 20:27
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 20-05-2004 @ 21:24 :
Wat je zegt...
ik vind het wel een btje verraad hoor!! dat je nu weer wel een jongen wilt
grapje hoor!!!!

ontopic:
*zucht* moe...
Oud 20-05-2004, 20:32
Nona
Nona is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 20-05-2004 @ 21:27 :
ik vind het wel een btje verraad hoor!! dat je nu weer wel een jongen wilt
grapje hoor!!!!
Ook gij, Spokie??? Damn, waarom blijft iedereen dat zeggen??? Nee, je bent niet de enige.
Oud 20-05-2004, 20:33
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 20-05-2004 @ 18:51 :
maandag, 9 uur...
Zal ik dan mijn examenrooster hier ook maar neerzetten
Enne, als je een examen achter de rug hebt dan merk je wel dat het allemaal best meevalt en dat het ook onwijs gezellig en leuk kan zijn. Ik heb eigenlijk best zin in de rest van mijn examens omdat het gister zo leuk was Enne, als je geen 19 punten hebt voor je Duits dan is dat toch ook geen ramp? Je hebt altijd je her nog en je mag ook een 4 en een 5 staan he. Kop op meis!!! Ik zal niet beloven dat ik voor je zal duimen want op dat moment ben ik druk bezig met Nederlands
Oud 20-05-2004, 20:34
Balance
Balance is offline
Damn. Goede vriendin heeft een ongeluk gehad
Niet heel erg, maar wel behoorlijk beurs en een scheurtje in d'r pols.
Juist nu met d'r examens
Ik vind het echt rot voor d'r en ben behoorlijk geschrokken.

Wat een timing...
Oud 20-05-2004, 20:44
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Balance schreef op 20-05-2004 @ 21:34 :
Damn. Goede vriendin heeft een ongeluk gehad
Niet heel erg, maar wel behoorlijk beurs en een scheurtje in d'r pols.
Juist nu met d'r examens
Ik vind het echt rot voor d'r en ben behoorlijk geschrokken.

Wat een timing...
rot voor dr!!
heej, had loontjuh het daar niet over in een of ander topic (zo van 'wat als ik nou mn pols breek tijdens de examens...')
is het de hand waar ze mee schrijft?

[edit] lees het nu pas, dus wel haar schrijfpols[/edit]
ontopic:

ik ben op het forum van onze schoolsite aan het kijken, kom ik de naam ijsblokkie tegen, die zit hier ook, of iig iemand met die naam. is dus dezelfde persoon... zit dus bij mij op school, sterker nog... bij mij in de klas
Oud 20-05-2004, 20:49
Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Kruimel schreef op 20-05-2004 @ 21:32 :
Ook gij, Spokie??? Damn, waarom blijft iedereen dat zeggen??? Nee, je bent niet de enige.
hahaha, meis, ik meen het niet hoor!!
ik hoop dat die jongen jou ook leuk vind, en dat het wat wordt tussen jullie!
Oud 20-05-2004, 21:00
Dolores
Dolores is offline
Gvd... Ik wil ook examen doen dit jaar! Het dringt nu pas tot me door hoe saai het volgend jaar gaat worden op school.. al mn vrienden van school af, iedereen leuk beginnen aan een vervolgopleiding, en ik moet nog een jaar op die stinkschool. Kom ik fijn in een klas terecht met mensen die ik niet mag, om nog maar over de pauzes te zwijgen. Wat zullen die saai worden! En dan is het zeker ook nog m'n eigen schuld dat ik niet in de vijfde zit! Pff, kom ff! Als mij nou eerder was verteld dat ik geen natuurkundig inzicht heb dan had me dat een jaar gescheeld en had ik nu examen doen! Was ik ook bijna van school af geweest, had ik gelijk met al mn vrienden examen kunnen doen. Had ik ook geen 'diep teleurgestelde' familie gehad, had een hoop gezeik gescheeld. Pfff.... aaaaaaaarghhh blabla.
Oud 20-05-2004, 21:29
Balance
Balance is offline
Citaat:
~~Fantôme~~ schreef op 20-05-2004 @ 21:44 :
rot voor dr!!
heej, had loontjuh het daar niet over in een of ander topic (zo van 'wat als ik nou mn pols breek tijdens de examens...')
is het de hand waar ze mee schrijft?

[edit] lees het nu pas, dus wel haar schrijfpols[/edit]
ontopic:

ik ben op het forum van onze schoolsite aan het kijken, kom ik de naam ijsblokkie tegen, die zit hier ook, of iig iemand met die naam. is dus dezelfde persoon... zit dus bij mij op school, sterker nog... bij mij in de klas
Ja echt rot voor d'r en Loontjuh heeft dat een keer gezegd in de topic over frans1,2 van de havo, dacht ik.

En wel raar als je d'r zo achterkomt dat je iemand kent!
Oud 20-05-2004, 22:05
Verwijderd
Citaat:
Kruimel schreef op 20-05-2004 @ 21:24 :
Wat je zegt...
Het menselijk gevoelsleven is een doolhof met een mysterie aan het eind.
Oud 20-05-2004, 22:29
moenbase
moenbase is offline
Andere mensen kunnen verdwijnen. Het houdt gewoon op.
Ik heb het gevoel ook te verdwijnen, misschien houd ik ook wel op.
Oud 21-05-2004, 08:42
cyntha
cyntha is offline
Het gaat niet goed met een vriendin van me.. Ik wil haar zo graag proberen te helpen, maar ze wilde me niet vertellen wat er aan de hand was. Misschien over een paar dagen. Dat is wel te begrijpen, ze moest er eerst zelf nog over nadenken. Maar als ze me niks verteld kan ik niks voor haar doen. Ik heb wel een vermoeden wat er is, maar hoop echt dat het dat niet is. Misschien heeft ze ook wel last van examenstress, ze begint maandag. Gelukkig ben ik daar vanaf zeg en heb ik mijn havo papiertje in de kast liggen. Pff, ben moe. Ga eerst nog even in mijn bed liggen.
Oud 21-05-2004, 09:13
Verwijderd
gister niet geleerd
had een concert in Alkmaar. t was wel leuk, veel belangstelling en lekker weer.(twas ee nbuitenconcert) en t ging best wel goed. veel fotografen en camera en ik was volgens mij best goed te zien
vandaag wel geleerd al. ken bijna alle jaartallen van geschiedenis!
hoop dat me vader vandaag niet chagrijnig word, en dat op mij en mn zusje afreageert. 'stil nou, nee deuren mogen niet dicht(twas ijskoud) nou ophouden.' *zucht*
oke dan zeg ik wel niks meer, lach ik nooit meer. ben ik er maar beter niet meer...
Oud 21-05-2004, 11:39
sublime
sublime is offline
hm hoofpijn again. en ik moet echt heel erg bezig voor vroegmodern maar ik heb er zó geen zin in.. ik kan me er echt niet toe zetten.. toch zo maar bezig zien te gaan, ik wil het toch wel gelezen hebben vandaag, en als het even kan ook de vragen beantwoorden... pff 50 fucking pages moet ik nog

gister erg leuke dag met twee vriendinnetjes wezen wandelen 15 kilometer ofzo, dus goed te doen en erg gezellig.. plus gezond natuurlijk (negeer dan even dat gigantisch stuk appeltaart na afloop ) maar leuk was het dus.
Oud 21-05-2004, 12:29
Quiana
Quiana is offline
Ik zit nog te shaken van de spanning, maar heb het gevraagd
en gekregen. Vrijwillig (maar met het gevoel op nul), en dat is
wat dit betreft een (hele) grote stap voor mij.

Of ik het ook daadwerkelijk ga opsturen ed, is een tweede.
Durven en doen gaan niet altijd hand in hand bij mij.
Oud 21-05-2004, 12:49
snoopy
snoopy is offline
ik voel me eigenlijk best goed (geestelijk dan ). Vandaag lui dagje en vanavond naar de film met m'n vriend
Waarom is er dan iets dat de hele tijd aan me knaagt... ? Oke... ik weet stiekem wel wat het is (drie dingen), maar het is zo vervelend dat ik t niet kan vergeten en kan genieten van dingen die wél goed gaan...
Ach...
Oud 21-05-2004, 13:58
Verwijderd
ja hoor, ik ga weer blijheid posten!

gisteravond kwam ik eindelijk achter mn verrassing:
M'n vriend had voor 2 personen Grieks gekookt. gyros, griekse salade en een heerlijke wijn. tijdens het toetje, baklava en nog zoiets, kreeg ik zomaar een zilveren ring van hem! echt hartstikke mooi. toen bleek dat er ook nog een uitstapje gepland stond. we gingen naar de film Troy. hij had het echt goed voor elkaar hoor! 's avonds lekker blijven slapen, en de volgende morgen een ontbijtje op bed. nou, als dat niet lief is, dat weet ik het ook niet meer. Iedereen wist hier al van, inclusief m''n zus in Australië. Gelukkig hebben ze heel goed hun mond gehouden. de ring zit om mn vinger, en de blije herinnering hieraan zit in m'n hoofd. je eerste vriendje, en dan zo een, dat tref ik volgens mij nooit meer!

en het jammere is: nu moet ik weer leren. dat zal waarschijnlijk ook niet zo lekker lukken. maar dat maakt niet uit. ik heb het fantastisch gehad.
Oud 21-05-2004, 16:22
sublime
sublime is offline
ik heb net een hele reep milkachocolade naar binnen gewerkt

maar twas wel lekker

en nu ga ik vegaschnitzels kopen - wandelend.
Oud 21-05-2004, 18:06
moenbase
moenbase is offline
Ik ben bang voor wat komen gaat. Ik weet niet wat er gaat gebeuren, maar dat gevoel is juist wat me nu zo bekruipt.
Oud 21-05-2004, 20:00
moon
moon is offline
mijn moeder.. is weer ziek (fybromialgie) en ligt de hele tijd op bed. Mijn zus..heeft laatst te horen gekregen dat ze ME heeft(is ook steeds ziek). Mijn vader..kan zijn werk niet meer aan. En ik?..ik ben depri. ...lekker zooitje. (gaat wel weer over, als 1 van ons zich beter voelt, voelt de rest zich meestal ook alweer gauw beter) Ik heb nu ook wel weer genoeg gehuild en ik heb mezelf wel weer genoeg kapot gemaakt, de afgelopen 2 weken. Nu moet het afgelopen zijn! Morgen pak ik alles weer op, morgen begin ik gewoon weer met een positief gevoel!
Oud 21-05-2004, 20:23
Verwijderd
kheb al een paar daagjes niet meer gepost. op het moment gaat het redelijk, maar het wisselt snel. ik ben weer begonnen met lijnen en dat doet me goed . verjaardag was ok, khad alleen smiddags een diepe inzinking. bij de meidengroep hebben we goed gepraat en toen kon ik er wel weer tegenaan. en verder ben ik gestopt met de prozac. heerlijk! heb sinds tijden weer een keer goed kunnen janken! kweet alleen nog niet hoe ik het op het riagg moet vertellen haha. ik ga er weer vandoor.
Oud 21-05-2004, 20:33
Dreamerfly
Dreamerfly is offline
Citaat:
sublime schreef op 21-05-2004 @ 17:22 :
ik heb net een hele reep milkachocolade naar binnen gewerkt

maar twas wel lekker

en nu ga ik vegaschnitzels kopen - wandelend.
hihi, sorry, maar dat laatste woord vind ik er erg grappig staan (tenminste hoe ik het lees). Goed dat je hebt genoten van je chocola(erg belangrijk dat je er van geniet ), soms moet dat gewoon even, vooral als je veel moet doen.
Oud 21-05-2004, 21:46
Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Vandaag, precies een jaar geleden kreeg ik een PM van Keyser Saus met daarin het bericht dat hij een geschikte avatar voor me gevonden had en dat hij me wou helpen om die in te stellen omdat ik er zelf niet uitkwam. Nu, een jaar later is het mijn vriendje en heb ik al drie maanden wat met hem

Nou, als dit geen positief nieuws is dan weet ik het niet meer. Ik vind liefde nog altijd iets raars. Je leert iemand kennen, die leer je steeds beter kennen, dan ga je echt iets speciaals voor elkaar voelen en dan deel je heel je leven met elkaar. Die persoon kiest puur voor jou, om wie je bent, niet om wie je ouders zijn, om wat je hebt of wat dan ook. Dat vind ik echt een heel raar idee. Je kiest voor iemand om wat diegene is maar daar heb ik het heel moeilijk mee, vooral omdat ik zovaak met mezelf in de knoop zit dat ik me niet kan voorstellen dat er mensen zijn die mij kiezen om wat ik ben maar goed, Michel houdt het al drie maanden met me vol

Regels voor berichten