|
|
|
hmm.. schaafwonden ..
Hansaplast schaafwondcompres geimpregneerd met 'n soort menthol zalf .. werkt geweldig .... steken van wespen bijen .. enz.. Azijn . !! gewoon simpel azijn .. |
|
|
|
Balance schreef op 18-05-2004 @ 23:43 :
[Bvele andere middelen zijn gebaseerd op stoffen die vaak slecht zijn voor je maag [/B]
|
|
Verwijderd
als je last hebt van hele erge spierpijn die maar niet wil overgaan:
midalgan extra warm. |
|
|
|
Verwijderd
anniemoppie schreef op 19-05-2004 @ 21:09 :
als je last hebt van hele erge spierpijn die maar niet wil overgaan: midalgan extra warm.
|
|
|
|
Leonoor schreef op 19-05-2004 @ 19:42 :
Bij brandwonden schijnt btw één of ander soort gaas (groen en het ruikt heel sterk) heel goed te helpen...ik ben alleen de naam kwijt (en misschien was de groene versie wel een versie die in Nederland niet toegestaan was, maar dat weet ik ff niet meer).
|
|
Verwijderd
Bij hoofdpijn, buikpijn, allerlei pijntjes: Ibuprofen
Brandwonden: witte tandpasta! (is geen geneesmiddel, maar werkt wel) Muggenbulten: Prikweg / Azaron / azijn |
|
|
|
Verwijderd
Hippe Woepsie schreef op 20-05-2004 @ 09:29 :
Brandwonden: witte tandpasta! (is geen geneesmiddel, maar werkt wel)
|
|
|
|
MieX schreef op 19-05-2004 @ 19:21 :
Tegenwoordig zijn er ook NSAID's op de markt die COX-2 selectief zijn (andere remmen ook COX-1 waardoor nier- een maagwandschade op kan treden), dus hoeft niet altijd slecht te zijn
|
|
Hippe Woepsie schreef op 20-05-2004 @ 09:29 :
Bij hoofdpijn, buikpijn, allerlei pijntjes: Ibuprofen |
|
|
|
Balance schreef op 20-05-2004 @ 10:39 :
Heb je ook merknamen van dergelijke middelen?
|
|
Verwijderd
dreen schreef op 20-05-2004 @ 14:20 :
Hooikoorts: Aerius (werkt bij mij het beste) )
|
|
|
|
dreen schreef op 20-05-2004 @ 14:20 :
Hooikoorts: Aerius (werkt bij mij het beste) |
|
|
|
Verwijderd
Leonoor schreef op 19-05-2004 @ 21:13 :
Als je het voor het eerst gebruikt, probeer het dan eerst op een heel klein stukje uit, want als je er niet tegen kunt en je hebt bv. een halve arm of een half been ingesmeerd...dan ben je niet blij. |
|
|
|
Verwijderd
Leonoor schreef op 20-05-2004 @ 09:45 :
Volgens mij moet je bij brandwonden extreem uitkijken ivm infectiegevaar...lijkt me dan niet zo verstandig om er tandpasta op te smeren... |
|
|
|
Verwijderd
charmedkiz schreef op 20-05-2004 @ 10:53 :
Ibuprofen is mijn engel. |
|
|
|
Verwijderd
Leonoor schreef op 19-05-2004 @ 21:13 :
Als je het voor het eerst gebruikt, probeer het dan eerst op een heel klein stukje uit, want als je er niet tegen kunt en je hebt bv. een halve arm of een half been ingesmeerd...dan ben je niet blij. Midalgan werkt niet zo goed bij mij ![]() Hippe Woepsie schreef op 20-05-2004 @ 14:43 :
Mijne ook, ik leef een week per maand op de Ibuprofen
|
|
|
|
Verwijderd
MieX schreef op 20-05-2004 @ 15:17 :
2-3 van die dingen per maand kan echt geen kwaad, ook niet met ibuprofen
|
|
|
|
|
Verwijderd
Leonoor schreef op 20-05-2004 @ 15:47 :
Als je er een week op leeft, dan slik je iets meer, denk ik. |
|
|
|
Jadie schreef op 22-06-2004 @ 17:49 :
Compeed blaarpleisters: als je persé je nieuwe Docs naar Lowlands aan wil doen en niet drie dagen mank lopen. Absolute aanrader. (kijk wel uit met water.) Cetirizine Het is verkrijgbaar op doktersrecept. Imodium tegen diarree. SRL gelei voor spierpijn. Tegen hooikoorts citirizine hielp bij mij absoluut niet. ik ben voor de Aerius. en voor de opatonol oogdruppels, die je ook met zachte lenzen mag gebruiken en neussprays werken eigenlijk allemaal wel.