Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dan ga ik er ni heen... ik haal er wel ergens... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ik vind Brad Pitt geen slechte acteur, maar hij was gewoon ECHT slecht in Troy als je um echt wil zien, huur het dan, tis geen 9 euro waard dames en heren |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() maar idd, niet echt super, maar ik had er dan ook niks bijzonders van verwacht. Bij vlagen saai, en het ziet er vaak uit als zo'n film uit de 70's ofzo. Er zaten af en toe wat aardige shots in, maar zo cliché, zo'n zwevende camera over het leger e.d. Ik vond Orlando bloom ook niks bijzonders in deze rol. Ik weet niet, hij was wel vermakelijk, maar van zo'n grote productie verwacht je wel wat meer. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
mwa ik vond het special effects werk vele malen beter dan bv gladiator, ook veel overweldigender. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en de jaren en maanden ervoor was het grote deel van de griekse vloot andere gebieden aant veroveren in Troan (Een gebied waar Toje de "hoofdstad" van is). Daarom dat er de eerste jaren niet veel gebeurde in en rond Troje. Film zeker gaan zien!
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Wat was je motivatie dan om in de eerste plaats naar de film te gaan? ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
maar dan kan je mensen het toch niet kwalijk nemen dat ze wel gaan?
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
|
Ik heb hem ook al gezien. Het is een leuke film, maar daar blijft het bij. Als geschiedenis freak heb ik me af en toe zitten ergeren aan de veranderingen van het boek (oké, elke film heeft dat, maar deze wel heel erg)... Ik vond de acteurs overigens wel goed..vooral Sean Bean als odysseus en Eric Bana als Hector...
||
Citaat:
![]() Mja, Bana was we de ster hij is goed, maar Bloom...tja...ik zie toch steeds Legolas voor me en die ro vond ik echt geknipt voor hem, in Troy is hij te triest voor woorden |
![]() |
||
Citaat:
|
Ik heb gewoon genoten tijdens de film: heb me niet geërgerd aan de vele afwijkingen van het oorspronkelijke verhaal.
Verder vind ik dat het boek érg goed verfilmd is en met toch wel de juiste acteurs bij de juiste personages. Orlando is dan misschien niet zo'n geweldige acteur, hij moest in de film toch overkomen als een prins met mooi uiterlijk maar die verder de anti-held/kneus is en dat is best goed gelukt als je het mij vraagt... Ik vind dat mensen die er nog heen gaan zich gewoon niet moeten ergeren aan afwijkingen, want dat weet je als er een boek verfilmd wordt en dit zorgt nog voor verrassingen. Verder zou ik zeggen: geniet van de film, want er zitten écht boeiende scenes in!
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
Spoiler
Ik vind het echt wel een goede film. Maar ik heb me dan ook niet zo verdiept in het 'echte' verhaal zeg maar, dus ergerde me helemaal niet aan de eventuele afwijkingen. |
![]() |
|
![]() |
Mooie film.
![]() Ik vond Brad Pitt juist erg goed als Achilles. (ik zou zo ook geen andere acteur weten die hem anders zou moeten spelen) Orlando Bloom was soms irritant maar dat hoorde bij de rol. Verder, geweldige vechtscenes, mooie kostums etc. Kortom, aanrader ![]()
||
Citaat:
|
Wat een verschrikkelijke kutfilm. Ik eis een homoscene tussen Patroklos en Achilleus om het Hollywood publiek af te schrikken.
*geen character development *muziek is absoluut ongrieks en overpompeus *acteerprestaties zijn nauwelijks overtuigend *het verhaal is verkracht *historische details kloppen niet *einde is weinig verassend
||
Citaat:
3)Brad pitt, sean bean en Eric bana waren toch top hoor 4=5) dat heb je bij elke verfilming 6) mss omdat bijna iedereen weet hoe het afloopt? Ik wacht op een verfilming van The Odyssee en op een verflilming over de griekse mythen...desnoods doe ik het zelf ![]()
||
Citaat:
Spoiler
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Troy Belgarath | 31 | 02-06-2005 23:21 | |
verfilmingen van de Ilias ( Troy etc) Optima | 15 | 17-09-2004 13:01 | |
Troy - De film TheMain | 71 | 26-06-2004 15:58 | |
Algemene schoolzaken |
Uitgebreide samenvatting TROY =met spoed= Thompson | 12 | 02-06-2004 11:40 | |
Films, TV & Radio |
AJMouse's Premières - Week 19: Troy, Goodboy!, People I Know. AJMouse | 9 | 18-05-2004 21:56 | |
Films, TV & Radio |
Film: Troy Love_Fulfilled | 2 | 10-03-2004 16:21 |