Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Films, TV & Radio
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 15-05-2004, 14:23
Sithan
Sithan is offline
Tegenvallend
Oud 15-05-2004, 14:36
Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ik ben er gister heen geweest:
wat een extreem overschatte film
ik vond um eigenlijk wel erg slecht, ze hadden het beter "Achilles" kunnen noemen. De fouten mbt het 'echte' verhaal zijn talloos.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 17:01
Subbie
Subbie is offline
Citaat:
MarKel schreef op 15-05-2004 @ 15:36 :
ik vond um eigenlijk wel erg slecht, ze hadden het beter "Achilles" kunnen noemen. De fouten mbt het 'echte' verhaal zijn talloos.
Ow ow , dikke afkraker, mmm

dan ga ik er ni heen... ik haal er wel ergens...
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 18:57
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
MarKel schreef op 15-05-2004 @ 15:36 :
Als je me 3 films kunt opnoemen die trouw zijn aan het boek mag je me het laten weten, want zulke film moeten nog worden uitgevonden!
Oud 15-05-2004, 19:13
Levitating Nun
Citaat:
Apomes schreef op 15-05-2004 @ 19:57 :
Als je me 3 films kunt opnoemen die trouw zijn aan het boek mag je me het laten weten, want zulke film moeten nog worden uitgevonden!
oké, touché, maar als je deze vergelijkt met anderen is deze BAR BAR BAR BAR BAR BAR slecht

ik vind Brad Pitt geen slechte acteur, maar hij was gewoon ECHT slecht in Troy

als je um echt wil zien, huur het dan, tis geen 9 euro waard dames en heren
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 20:35
Verwijderd
Citaat:
MarKel schreef op 15-05-2004 @ 20:13 :

ik was s'ochtends gegaan dus 4,50

maar idd, niet echt super, maar ik had er dan ook niks bijzonders van verwacht.
Bij vlagen saai, en het ziet er vaak uit als zo'n film uit de 70's ofzo. Er zaten af en toe wat aardige shots in, maar zo cliché, zo'n zwevende camera over het leger e.d.
Ik vond Orlando bloom ook niks bijzonders in deze rol.

Ik weet niet, hij was wel vermakelijk, maar van zo'n grote productie verwacht je wel wat meer.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 20:47
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Ik ga morgen.. ben erg benieuwd..
Oud 15-05-2004, 21:13
Levitating Nun
Citaat:
Hyperspeed schreef op 15-05-2004 @ 21:47 :
Ik ga morgen.. ben erg benieuwd..
doe het niet!
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 21:55
probeer
probeer is offline
Citaat:
MarKel schreef op 15-05-2004 @ 20:13 :
oké, touché, maar als je deze vergelijkt met anderen is deze BAR BAR BAR BAR BAR BAR slecht

ik vind Brad Pitt geen slechte acteur, maar hij was gewoon ECHT slecht in Troy

uhm.. probeer maar es 10 jaar oorlog in 2 uur te proppen, ik vind het verhaal nog best netjes, alleen kkon me doodergeren aan paris, al werd hektor en koning priamos goed gespeeld. brad pitt vond ik niet eens zo tegenvallen, zijn tweestrijd met hektor was geweldig, en het acteerwerk vond ik best goed.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 21:56
probeer
probeer is offline
Citaat:
Danique schreef op 15-05-2004 @ 21:35 :
ik was s'ochtends gegaan dus 4,50

maar idd, niet echt super, maar ik had er dan ook niks bijzonders van verwacht.
Bij vlagen saai, en het ziet er vaak uit als zo'n film uit de 70's ofzo. Er zaten af en toe wat aardige shots in, maar zo cliché, zo'n zwevende camera over het leger e.d.
Ik vond Orlando bloom ook niks bijzonders in deze rol.

Ik weet niet, hij was wel vermakelijk, maar van zo'n grote productie verwacht je wel wat meer.
orlando idd weer dikke suxx ..

mwa ik vond het special effects werk vele malen beter dan bv gladiator, ook veel overweldigender.
Met citaat reageren
Oud 15-05-2004, 23:32
Ketjing
Ketjing is offline
Net heen geweest, een lange zit maar ik vond het zeker de moeite waard. Het verhaal was af en toe TE cliché maar het ziet er zo goed uit. Alleen jammer dat ik op de 3e rij van voor zat
Oud 16-05-2004, 10:11
Nuck
Nuck is offline
Ik vond m wel goed, niet de beste film die ik ooit gezien heb, maar wel goed. Wel errrg jammer dat ze ontzettend van de Ilias zijn afgeweken.
Oud 16-05-2004, 17:15
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Ik ben net terug en vond hem wel ok. Aangezien ik wat betreft dit onderwerp totaal geen geschiedenis weet (behalve een paar kleine dingen) heb ik me ook niet ge-ergerd aan het feit dat misschien het niet overeenkomt met het boek etc etc.

Deze film was voor mij een bevestiging wat betreft mijn mening over Orlando Bloom, wat een kwalitatief rampacteurtje is dat zeg .

Eric Bana daarintegen was een goede keuze en zeker een interessant personage, hetzelfde geld voor Sean Bean. Leuke kleine rol had hij. Peter O'Toole was ronduit irritant, je kan zien dat hij (zoals bijna elke film met hem erin) hij hier niet zo veel de gentleman kon uithangen, en daarom zeer geforceerd geacteerd.

Overall mening, aardige film, gaat zeker wel een kaskraker worden, cliches genoeg, maar voor een avondje film zeker wel aan te raden.
Oud 16-05-2004, 19:49
nienie
nienie is offline
Citaat:
scrolllock schreef op 15-05-2004 @ 22:55 :
uhm.. probeer maar es 10 jaar oorlog in 2 uur te proppen, ik vind het verhaal nog best netjes, alleen kkon me doodergeren aan paris, al werd hektor en koning priamos goed gespeeld. brad pitt vond ik niet eens zo tegenvallen, zijn tweestrijd met hektor was geweldig, en het acteerwerk vond ik best goed.
10 jaar oorlog? De Ilias gaat alleen over de laatste veertig dagen van de oorlog. In flashbacks wordt ingegaan op de oorzaak en het begin van de oorlog, maar de eerste 9 jaar en 10 maanden gebeurde er niet meer dan af en toe een vechtpartijtje. Dat hoeven ze dus in de film ook niet te doen. Ik heb hem overigens (nog) niet gezien en hoewel ik wel benieuwd was, weet ik niet of ik dat nog wel doe na die negatieve reacties...
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 21:05
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
nienie schreef op 16-05-2004 @ 20:49 :
10 jaar oorlog? De Ilias gaat alleen over de laatste veertig dagen van de oorlog. In flashbacks wordt ingegaan op de oorzaak en het begin van de oorlog, maar de eerste 9 jaar en 10 maanden gebeurde er niet meer dan af en toe een vechtpartijtje. Dat hoeven ze dus in de film ook niet te doen. Ik heb hem overigens (nog) niet gezien en hoewel ik wel benieuwd was, weet ik niet of ik dat nog wel doe na die negatieve reacties...
laatste 10 dagen.!
en de jaren en maanden ervoor was het grote deel van de griekse vloot andere gebieden aant veroveren in Troan (Een gebied waar Toje de "hoofdstad" van is). Daarom dat er de eerste jaren niet veel gebeurde in en rond Troje.

Film zeker gaan zien!
Oud 16-05-2004, 21:44
Levitating Nun
Citaat:
Apomes schreef op 16-05-2004 @ 22:05 :
Film zeker gaan zien!
doe het niet!
Met citaat reageren
Oud 16-05-2004, 22:01
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
MarKel schreef op 16-05-2004 @ 22:44 :
doe het niet!
ik ga geen films aanraden, en ook geen films afraden, waarom niet? omdat het een kwestie van smaak is. Dus ik snap niet waarom je steeds tegen iedereen zegt dat hij/zij het niet moet doen, dat is toch puur een kwestie van smaak? En ik hecht persoonlijk veel meer waarde aan iets zelf bekijken dan luisteren naar iemand die even zegt dat je niet moet gaan.
Oud 17-05-2004, 09:55
Verwijderd
Citaat:
Hyperspeed schreef op 16-05-2004 @ 23:01 :
ik ga geen films aanraden, en ook geen films afraden, waarom niet? omdat het een kwestie van smaak is. Dus ik snap niet waarom je steeds tegen iedereen zegt dat hij/zij het niet moet doen, dat is toch puur een kwestie van smaak? En ik hecht persoonlijk veel meer waarde aan iets zelf bekijken dan luisteren naar iemand die even zegt dat je niet moet gaan.
Mensen bepalen zelf wel of ze gaan of niet, ik denk niet dat aan- of afraden zo'n invloed heeft. Tenzij je geen mening hebt natuurlijk.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 10:46
El Kim
El Kim is offline
ben er vrijdag geweest, vond hem niet zo geweldig. Veel clichés, veel kwantiteit, weinig kwaliteit.
Oud 17-05-2004, 14:05
Nebula
Nebula is offline
Ik heb de film nog niet gezien, maar volgens de recensies die ik heb gelezen is het een weinig bijzondere film.
Nou heb ik net nog weer wat gelezen waardoor hij me nog meer tegen is gaan staan. Ik ben erg geïnteresserd in soundtracks en heb er al aardig wat in mijn CD-rek staan. Nou las ik dat de soundtrack voor Troy in eerste instantie gecomponeerd was door Gabriel Yared. Ik had al eens eerder van deze componist gehoord; hij heeft o.a. de muziek gemaakt bij The English Patient en Cold Mountain en zijn muziek is zeker niet slecht. Een recensie van zijn soundtrack was zeer positief; de kwaliteit van sommige cues werd zelfs vergeleken met die van soundtracks van films als Star Wars en Lord of the Rings. Yared zou hier een jaar lang met veel hartstocht aan hebben gewerkt, want deze soundtrack betekende voor hem dé kans om door te breken als beroemd filmcomponist. Regisseur Peterson was ook erg onder de indruk van Yareds werk.
Zo'n twee maanden voor de release van de film werd er een test screening gehouden, en Yareds soundtrack kreeg wat negatief commentaar. De score was wel goed, maar sommige stukken zouden wat te bombastisch en ouderwets zijn. In plaats van Yared de kans te geven om wat wijzigingen in zijn compositie aan te brengen werd zijn hele score afgewezen en Yared ontslagen. Er werd een nieuwe componist aangenomen: James Horner kreeg een maand de tijd om een geheel nieuwe soundtrack in elkaar te draaien. Eén maand! Geen wonder dat veel mensen de soundtrack van Troy maar heel middelmatig en erg onorigineel vinden.
Ik vind het zwaar belachelijk dat Yareds soundtrack is afgewezen en ik hoop dat hij toch nog uitgebracht zal worden. Ik denk echter dat die kans niet groot is; de directie van Warner Brothers zal wel gek zijn om deze grote blunder openbaar te maken.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 15:48
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Ik vind de soundtrack zeker niet slecht, het gebruik van themes was leuk, en dat voor een maandje tijd vind ik het nog best netjes. Het is daarintegen op sommige momenten niet helemaal sterk, op sommige momenten waar ik iets meer actie in de muziek had verwacht, was er niet.
Oud 17-05-2004, 16:48
Verwijderd
Ik vond de film goed Ze hebben wel heel wat dingen veranderd aan het originele verhaal van Homerus (zoals wat familiebanden erbij en wat andere mensen die doodgaan), maar dat maakt weinig uit. De gevechten deden me soms meer denken aan Lord Of The Rings dan aan Gladiator, maar mooi gedaan. Vooral het gevecht tussen Hector en Achilles was top
De soundtrack vond ik wel wat minder: het was echt wannabe-Gladiator met dat gegalm. Op andere momenten was ie juist weer prima.
Ik kan wel begrijpen dat er veel kritiek op is, maar ik vind het gewoon een goeie film.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 17:29
Ellàn
Ellàn is offline
Ik ben gister geweest en ik vond hem inderdaad nogal overgehypet. Hij was mooi maar voor mij niet een film die in mijn hoofd blijft zitten, zoals bij Lord of the rings bijvoorbeeld. Echt heel erg veel diepgang in de personages vond ik er ook niet inzitten terwijl ik dat wel had gehoord in the making of.

Ik ging niet naar de film voor de mannen maar ik moet toch even melden dat Brad Pitt echt extreem lekker was in deze film
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 17:33
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
Moonshine schreef op 17-05-2004 @ 17:48 :
De soundtrack vond ik wel wat minder: het was echt wannabe-Gladiator met dat gegalm. Op andere momenten was ie juist weer prima.
Ik vond trouwens de soundtrack ipv op Gladiator meer op de soundtrack lijken van de game Black And White op sommige momenten
Oud 17-05-2004, 18:27
Levitating Nun
Citaat:
Hyperspeed schreef op 16-05-2004 @ 23:01 :
goed, daar kan ik in meekomen...voor een deel, maar ik probeer mensen af te raden het op de dure manier te zien, maar wachten tot het te huur is.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 18:45
xliselottex
xliselottex is offline
ik vond het gewoon een leuke film, maar ik heb niet enorm kritisch gekeken. ik vind een film gewoon al goed als het leuk is om naar te kijken, en ik wil er niet al teveel bij nadenken
Oud 17-05-2004, 18:48
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
MarKel schreef op 17-05-2004 @ 19:27 :
goed, daar kan ik in meekomen...voor een deel, maar ik probeer mensen af te raden het op de dure manier te zien, maar wachten tot het te huur is.

Wat was je motivatie dan om in de eerste plaats naar de film te gaan?
Oud 17-05-2004, 20:00
Levitating Nun
Citaat:
Hyperspeed schreef op 17-05-2004 @ 19:48 :
Wat was je motivatie dan om in de eerste plaats naar de film te gaan?
omdat ik, net zoals ieder ander mens, inschattingsfouten kan maken, en vatbaar ben voor overtuigingen van vrienden
Met citaat reageren
Oud 17-05-2004, 20:17
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
MarKel schreef op 17-05-2004 @ 21:00 :
omdat ik, net zoals ieder ander mens, inschattingsfouten kan maken, en vatbaar ben voor overtuigingen van vrienden
Hoe herkenbaar...

maar dan kan je mensen het toch niet kwalijk nemen dat ze wel gaan?
Oud 17-05-2004, 20:45
Levitating Nun
Citaat:
Hyperspeed schreef op 17-05-2004 @ 21:17 :
Hoe herkenbaar...

maar dan kan je mensen het toch niet kwalijk nemen dat ze wel gaan?
nope, doe ik ook niet, ik raad ze alleen af de film nu te gaan zien. Afraden is wat anders dan mensen de huid volschelden als ze beslissen wel te gaan.
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 09:03
Verwijderd
IK heb Troy gister gezien en het was best een aardig filmpje, maar ook niet meer dan dat. Ik heb me uiteraard geërgerd aan de dingen in het verhaal die niet klopten en aan Orlando Bloom, die blijkbaar maar één soort gezicht kon trekken.
Ik vond Eric Bana verrassend goed, ik kreeg zelfs Trojaanse sympathieën, die ik niet had toen ik de verhalen las
En de rest.. ja wat oppervlakkige karakters, oppervlakkig geleuter over de goden, Achilles te erg uitgelicht, maar Sean Bean was wel geinig als Odysseus.
Ik heb me zeker niet verveeld, maar het gevoel blijft dat ze er wat beters van hadden kunnen maken, ware het niet dat de regisseur wel erg geilt op crane shots over de legers heen.

Maar goed, hij was iig wel beter dan Van Helsing, was ik al erg blij mee
Met citaat reageren
Oud 18-05-2004, 09:27
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Milk schreef op 18-05-2004 @ 10:03 :
IK heb Troy gister gezien en het was best een aardig filmpje, maar ook niet meer dan dat. Ik heb me uiteraard geërgerd aan de dingen in het verhaal die niet klopten en aan Orlando Bloom, die blijkbaar maar één soort gezicht kon trekken.
Ik vond Eric Bana verrassend goed, ik kreeg zelfs Trojaanse sympathieën, die ik niet had toen ik de verhalen las
En de rest.. ja wat oppervlakkige karakters, oppervlakkig geleuter over de goden, Achilles te erg uitgelicht, maar Sean Bean was wel geinig als Odysseus.
Ik heb me zeker niet verveeld, maar het gevoel blijft dat ze er wat beters van hadden kunnen maken, ware het niet dat de regisseur wel erg geilt op crane shots over de legers heen.

Maar goed, hij was iig wel beter dan Van Helsing, was ik al erg blij mee
Eric Bana = Hektor? Die was nl wel erg goed. En Orlando... tja. Tis een mooie man om naar te kijken, en niet meer dan dat. Wat heb ik gelachen om de vechtscéne waar ie in elkaar gemept werd
Oud 18-05-2004, 16:38
Cruz
Cruz is offline
Ik vond het echt een goede film
Hij heeft me constant ontzettend geboeid, ik ging helemaal meeleven, de gevechten waren mooi Ik voelde echt sympathie voor beide kanten Dus ik vond het heel irritant als aan beide kanten van die goeierikken dood gingen

Alleen Orlando Bloom Meer als een mooie kop had ie in deze film niet. Wat een zielig kneusje. Eric Bana daarentegen
Oud 18-05-2004, 16:48
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
Alleen Orlando Bloom Meer als een mooie kop had ie in deze film niet. Wat een zielig kneusje. Eric Bana daarentegen
My Thoughts exactly .... volgens mij gewoon gecast voor het hormonen publiek...
Oud 18-05-2004, 18:16
dark princess
dark princess is offline
Ik ga vrijdag met mn vriendje
Ben erg benieuwd naar de film, vooral door de nogal uiteenlopende reacties die ik gehoord heb.
Oud 18-05-2004, 23:36
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
dark princess schreef op 18-05-2004 @ 19:16 :
Ik ga vrijdag met mn vriendje
Ben erg benieuwd naar de film, vooral door de nogal uiteenlopende reacties die ik gehoord heb.
Let vooral op huielde dames met uitgelopen make-up... Dat waren nog eens tijden.
Oud 19-05-2004, 09:30
EJT
EJT is offline
Ik heb hem ook al gezien. Het is een leuke film, maar daar blijft het bij. Als geschiedenis freak heb ik me af en toe zitten ergeren aan de veranderingen van het boek (oké, elke film heeft dat, maar deze wel heel erg)... Ik vond de acteurs overigens wel goed..vooral Sean Bean als odysseus en Eric Bana als Hector...
Oud 19-05-2004, 11:18
Levitating Nun
Citaat:
EJT schreef op 19-05-2004 @ 10:30 :
Ik vond de acteurs overigens wel goed..vooral Sean Bean als odysseus en Eric Bana als Hector...
Sean Bean had amper vijf zinnen tekst
Mja, Bana was we de ster hij is goed, maar Bloom...tja...ik zie toch steeds Legolas voor me en die ro vond ik echt geknipt voor hem, in Troy is hij te triest voor woorden
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 14:25
Eaglewing
Eaglewing is offline
Hmm, te veel hollywood.
Veel en veel slechter dan the gladiator.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2004, 16:33
El Kim
El Kim is offline
Citaat:
Hyperspeed schreef op 18-05-2004 @ 17:48 :
My Thoughts exactly .... volgens mij gewoon gecast voor het hormonen publiek...
Alias 14 jarige Breezah-sletjes.
Oud 20-05-2004, 14:42
Diana's~Acolyte
Diana's~Acolyte is offline
Hoelang duurt ie ongeveer?
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 14:44
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Ik heb gewoon genoten tijdens de film: heb me niet geërgerd aan de vele afwijkingen van het oorspronkelijke verhaal.
Verder vind ik dat het boek érg goed verfilmd is en met toch wel de juiste acteurs bij de juiste personages. Orlando is dan misschien niet zo'n geweldige acteur, hij moest in de film toch overkomen als een prins met mooi uiterlijk maar die verder de anti-held/kneus is en dat is best goed gelukt als je het mij vraagt...
Ik vind dat mensen die er nog heen gaan zich gewoon niet moeten ergeren aan afwijkingen, want dat weet je als er een boek verfilmd wordt en dit zorgt nog voor verrassingen. Verder zou ik zeggen: geniet van de film, want er zitten écht boeiende scenes in!
Oud 20-05-2004, 14:45
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Diana's~Acolyte schreef op 20-05-2004 @ 15:42 :
Hoelang duurt ie ongeveer?
Ongeveer 3 uur
Oud 20-05-2004, 15:07
.Pure
.Pure is offline
Citaat:
Bellenblaas schreef op 20-05-2004 @ 15:44 :
Ik heb gewoon genoten tijdens de film: heb me niet geërgerd aan de vele afwijkingen van het oorspronkelijke verhaal.
Verder vind ik dat het boek érg goed verfilmd is en met toch wel de juiste acteurs bij de juiste personages. Orlando is dan misschien niet zo'n geweldige acteur, hij moest in de film toch overkomen als een prins met mooi uiterlijk maar die verder de anti-held/kneus is en dat is best goed gelukt als je het mij vraagt...
Ik vind dat mensen die er nog heen gaan zich gewoon niet moeten ergeren aan afwijkingen, want dat weet je als er een boek verfilmd wordt en dit zorgt nog voor verrassingen. Verder zou ik zeggen: geniet van de film, want er zitten écht boeiende scenes in!
hier ben ik het mee eens, ken het boek niet, maar toch Ik heb 'm gister in de bios gezien en vond het echt een mooie film. Ik heb ook echt wel genoten! Net wat bellenblaas zegt, Orlando heeft het persoontje dat ie neer moest zetten, toch wel goed gedaan. Helemaal geweldig vond ik Eric Bana (Hektor)

Spoiler

Ik vind het echt wel een goede film. Maar ik heb me dan ook niet zo verdiept in het 'echte' verhaal zeg maar, dus ergerde me helemaal niet aan de eventuele afwijkingen.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2004, 21:01
knivesout
knivesout is offline
Mooie film.

Ik vond Brad Pitt juist erg goed als Achilles. (ik zou zo ook geen andere acteur weten die hem anders zou moeten spelen)
Orlando Bloom was soms irritant maar dat hoorde bij de rol.

Verder, geweldige vechtscenes, mooie kostums etc.

Kortom, aanrader
Oud 20-05-2004, 21:54
Hyperspeed
Hyperspeed is offline
Citaat:
*Kim EL* schreef op 19-05-2004 @ 17:33 :
Alias 14 jarige Breezah-sletjes.
Zo ver wou ik niet gaan, maar ik kan er heel goed inkomen dat Petersen en co duidelijk wel meer bedoelingen hadden met die casting.
Oud 21-05-2004, 00:58
Joostje
Joostje is offline
Wat een verschrikkelijke kutfilm. Ik eis een homoscene tussen Patroklos en Achilleus om het Hollywood publiek af te schrikken.
*geen character development
*muziek is absoluut ongrieks en overpompeus
*acteerprestaties zijn nauwelijks overtuigend
*het verhaal is verkracht
*historische details kloppen niet
*einde is weinig verassend
Oud 21-05-2004, 08:58
Apomes
Apomes is offline
Citaat:
Joostje schreef op 21-05-2004 @ 01:58 :
Wat een verschrikkelijke kutfilm. Ik eis een homoscene tussen Patroklos en Achilleus om het Hollywood publiek af te schrikken.
*geen character development
*muziek is absoluut ongrieks en overpompeus
*acteerprestaties zijn nauwelijks overtuigend
*het verhaal is verkracht
*historische details kloppen niet
*einde is weinig verassend
2) muziek is vet, check de soundtrack maar
3)Brad pitt, sean bean en Eric bana waren toch top hoor
4=5) dat heb je bij elke verfilming
6) mss omdat bijna iedereen weet hoe het afloopt?

Ik wacht op een verfilming van The Odyssee en op een verflilming over de griekse mythen...desnoods doe ik het zelf.
Oud 21-05-2004, 09:14
Joostje
Joostje is offline
Citaat:
Apomes schreef op 21-05-2004 @ 09:58 :
2) muziek is vet, check de soundtrack maar
3)Brad pitt, sean bean en Eric bana waren toch top hoor
4=5) dat heb je bij elke verfilming
6) mss omdat bijna iedereen weet hoe het afloopt?

Ik wacht op een verfilming van The Odyssee en op een verflilming over de griekse mythen...desnoods doe ik het zelf.
Nee, het zoog allemaal. Daarnaast komt het
Spoiler
niet eens in de illias voor
Oud 21-05-2004, 09:41
Bellenblaas
Bellenblaas is offline
Citaat:
Joostje schreef op 21-05-2004 @ 10:14 :
Nee, het zoog allemaal. Daarnaast komt het
Spoiler
niet eens in de illias voor
Pff, dit lijkt me toch niet in een spoiler te zetten? Het algemeen bekende verhaal van Troje draait hier toch om
Reageren

Regels voor berichten