Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2004, 18:58
Verwijderd
luister jij muziek op de fiets, in de auto of al lopend, en heeft dat invloed op je rij/wandelgedrag?

ben je binnen 10 minuten thuis als je lekker boemboemboem muziek op hebt, en doe je er uren over met een rustig liedje op?
of hoe doe je als je in de bus/trein/whateva zit met je lievelingsliedje op?

vertel het mij!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2004, 18:59
Verwijderd
ik kan geen muziek meer luisteren op de fiets, want elke keer als ik met een discman op mn fietsie zat, hingen mn oortjes tussen mn spaken, dat zegt al genoeg, verkeer en ik én muziek erbij is echt 3keer niks, en ik ben altijd wel sloom dus boem boem of niet, maakt geen moer uit en in de bus/trein slaap ik
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 19:02
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
poorleno schreef op 21-05-2004 @ 19:59 :
en in de bus/trein slaap ik
Hehe, dat doen een boel mensen, maar ik ben dan altijd bang dat ik doorslaap en dat ik mijn halte mis.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 19:03
Verwijderd
dat gebeurd meestal ook, maarja rondjes rijden is erg gezellig
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 19:04
Blenderhead
Blenderhead is offline
Ik heb praktisch altijd muziek aanstaan...in de bus val ik regelmatig in slaap met muziek, maar ik word altijd op tijd wakker.

Ik merk wel dat wanneer ik snellere muziek ga draaien in de auto dat ik ook harder wil rijden.... er gaat niets boven 200 km/uur en angel of death op een oude tape \m/

Maar hoe harder de muziek hoe slechter ik rijd
Oud 21-05-2004, 19:05
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
poorleno schreef op 21-05-2004 @ 20:03 :
dat gebeurd meestal ook, maarja rondjes rijden is erg gezellig
Ja ok, maar het zou wel iets voor mij zijn om door een schreeuwende chauffeur in the middle of nowhere gewekt word, en dat ik dan net mijn laatste strippen heb verbruikt waardoor ik niet meer terug kan, ofzo.

Wat natuurlijk wel weer gaaf is als je verder geen haast hebt.
Met citaat reageren
Verwijderd
met carry on op werd ik minstens 3 keer bijna doodgereden, maar ik was wel binnen 6 minuten thuis (4 liedjes)
Met citaat reageren
Verwijderd
Citaat:
telluriet schreef op 21-05-2004 @ 20:05 :
Ja ok, maar het zou wel iets voor mij zijn om door een schreeuwende chauffeur in the middle of nowhere gewekt word, en dat ik dan net mijn laatste strippen heb verbruikt waardoor ik niet meer terug kan, ofzo.

Wat natuurlijk wel weer gaaf is als je verder geen haast hebt.
mij maken ze nooit wakker en laten me gewoon liggen
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 19:07
Verwijderd
ja ik luister sowieso altijd muziek in het OV, en op de fiets eigenlijk ook wel maardan word ik wel altijd bijna een paar keer doodgereden
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 19:09
Verwijderd
ben je wel wakker sigur
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 19:09
Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Mijn MP3 Discman is enorm en kan dus alleen in het voorvakje van m'n tas en het snoer van m'n koptelefoon is net te kort, dus dat fietst niet echt lekker.
In de trein luister ik wel altijd muziek,anders verveel ik me de tering... en soms luister ik ook als ik door de stad wandel (maar das ook niet echt geweldig, want dan slaat m'n cd steeds over )
Maar als ik geen discman heb dan hum ik gewoon een liedje.
Oud 21-05-2004, 19:10
HeadNoise
HeadNoise is offline
Meestal wel muziek op de fiets..sinds kort zo'n goedkoop mp3 spelertje gekocht dus ook geen problemen meer met dopjes tussen m'n spaken!

Vaak ben ik met muziek op minder snel thuis omdat ik vaak dan bepaalde nummers nog ff wil afluisteren.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 19:10
Verwijderd
Citaat:
poorleno schreef op 21-05-2004 @ 20:09 :
ben je wel wakker sigur
pull my hair zegt:
je bedoelt op de fiets
pull my hair zegt:
je zegt op de muziek word ik doodgereden
pull my hair zegt:
hifhdiafjkrjekrjl
pull my hair zegt:
fjdsl
pull my hair zegt:
fdlfas
Musicians are cowards zegt:
ow
pull my hair zegt:
haaj
iiii
jeetje ik ben een beetje verstrooid
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 19:12
konflict
konflict is offline
Citaat:
Rogue schreef op 21-05-2004 @ 20:05 :
met carry on op werd ik minstens 3 keer bijna doodgereden, maar ik was wel binnen 6 minuten thuis (4 liedjes)
dat was toch niet bij mij he?

of staan die niet eens op m'n tape
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 19:13
Verwijderd
Citaat:
konflict schreef op 21-05-2004 @ 20:12 :
dat was toch niet bij mij he?

of staan die niet eens op m'n tape
op de fiets, loel.
nee die staan er niet op.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 19:13
konflict
konflict is offline
Citaat:
Rogue schreef op 21-05-2004 @ 20:13 :
op de fiets, loel.
nee die staan er niet op.
eigenlijk ook wel logisch want bij mij in de auto ben je 200% veilig
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 19:14
Verwijderd
doe nou ontopic pleez.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 19:14
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
birthmark schreef op 21-05-2004 @ 20:04 :
Ik merk wel dat wanneer ik snellere muziek ga draaien in de auto dat ik ook harder wil rijden.... er gaat niets boven 200 km/uur en angel of death op een oude tape \m/

Maar hoe harder de muziek hoe slechter ik rijd
Moet je even blowen, ga je rustiger van rijden.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 19:36
Verwijderd
Op de fiets of lopend luister ik nooit muziek. In de trein en in de bus wel. En ik zit gewoon stil dan. Niet meezingen of meebewegen ofzo.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 20:10
MikeyMo
MikeyMo is offline
Op de fiets luister ik bijna altijd wel muziek jah, In de bus ook nog wel eens...maar ik moet zeggen dat ik wel sneller ga fietsen van Choking Victim..
Oud 21-05-2004, 20:11
FAC51
FAC51 is offline
mijn anti-shock is KUT
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 22:40
rockin
rockin is offline
in de auto wel altijd maar op de fiets niet
Oud 21-05-2004, 23:49
Darko
Darko is offline
Ik luister bijna altijd muziek op mijn fiets.. ik zou bij god niet weten of ik dan meezing of niet. ik dacht af en toe wel.. maar alleen als er geen bekenden in de buurt zijn...
Oud 22-05-2004, 00:00
Verwijderd
hiphop in de auto ... je weet toch..
daarintegen ook veel punkrock en electro
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 00:23
funest
funest is offline
in de bus en trein altijd
en ik van altijd in slaap, converge of grandaddy maakt niet uit wat, ik val altijd in slaap
op de fiets heeft het geen echte invloed ik droom altijd weg (of drum op het stuur)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-05-2004, 00:48
enema abortion
enema abortion is offline
Ik ging een keer op de Cro-Mags moshen in de auto terwijl ik voor een stoplicht wachtte en ik ging er zo in op dat ik niet merkte dat mijn auto afsloeg dus dat was een onaangename verrassing toen het stoplicht groen werd.
Oud 22-05-2004, 00:51
ofniet
ofniet is offline
Ik luister altijd muziek in de bus/trein, dan lijkt t wel sneller te gaan. Op de fiets kan ik beter geen muziek luisteren, ben zowiezo niet zo handig in fietsen.
Oud 22-05-2004, 00:56
Captain N
Captain N is offline
Altijd, en mocht ik mn mp3 eens vergeten dan ren ik eerder terug naar huis dan dat ik doorloop richting metro
Tis een verslaving...
Oud 22-05-2004, 04:56
Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Rhinus schreef op 21-05-2004 @ 20:14 :
Moet je even blowen, ga je rustiger van rijden.

en ik maar proberen om niet onder invloed te gaan rijden....

nee.....blowen en autorijden gaat niet goed bij mij.....
Oud 22-05-2004, 09:11
Horror Kitty
Horror Kitty is offline
Met boemboem muziek ben ik sneller thuis, op de fiets dan. Maar als ik met de fiets ergens heen ga is het van huis naar Bergen op Zoom en dat is voor een groot deel recht toe recht aan polder landschap, dus hoef je niet echt op te letten.

In de trein luister ik ook vaak muziek, ik slaap nooooit in de trein, zelfs niet als ik 's ochtends in de trein zit na een nachtje niet slapen.

Verder reis ik bijna nooit meer met de bus en dat vind ik helemaal niet erg.

Als ik door de stad loop in mn eentje heb ik ook vaak muziek, en dan loop ik op het ritme met af en toe een huppelloopje er tussendoor, en als ik tussen rekken kleding sta te kijken wil ik ook nog wel een bescheiden dansje doen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 09:26
Tom Violence
Tom Violence is offline
ik luister altijd muziek in het verkeer, vooral in drukke treinen om moordneigingen te voorkomen. en als er een keer een heel goed nummer opstaat als ik op de fiets ben dan ga ik langzamer fietsen zodat ik hem af kan luisteren totdat ik thuis ben (zz)

en wat er op staat verschilt dagelijks, maar de laatste tijd veel trail of dead, the shins en plaid. omdat ik zo hard ben
Oud 22-05-2004, 11:05
Gary X
Gary X is offline
ik luister altijd muziek. Als ik loop met snelle, ruige muziek dan loop ik 2 keer zo snel, hetzelfde op de fiets. Als ik men favoriete nummer hoor in de bus/trein ga ik met men voet tappen of met men handen op me benen slaan, of ik knik mee metmen hoofd. Het is nog niet zo erg dat ikkeihard ga zingen.
Oud 22-05-2004, 11:25
luchtballon
luchtballon is offline
Ik luister op de fiets altijd muziek. Met een oversized koptelefoon . Maar daar komt tenminste muziek uit, en soms kan ik best wel opgaan in de muziek dat ik de neiging krijg om mijn ogen dicht te doen. Maar dat doe ik alleen op een rustig fietspad, eventjes. Ik moet bij kruisingen wel altijd beter kijken omdat ik niks hoor, maar dat vergeet ik nogal eens en ik schijn er sowieso een sport van te maken mezelf half dood te rijden, dus echt veilig is het niet..
Het gaat voor mijn gevoel in ieder geval sneller, of het echt zo is weet ik niet want als ik geen muziek op heb kan ik geen liedjes tellen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 11:39
timp
timp is offline
keiharde muziek op de discman, en meeplaybacken natuurlijk...
zonder muziek naar school fietsen is zoooo kut namelijk...
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 12:33
Verwijderd
Citaat:
enema abortion schreef op 22-05-2004 @ 01:48 :
Ik ging een keer op de Cro-Mags moshen in de auto terwijl ik voor een stoplicht wachtte en ik ging er zo in op dat ik niet merkte dat mijn auto afsloeg dus dat was een onaangename verrassing toen het stoplicht groen werd.
Hahaha vet.

Ontopic - Altijd muziek op de in de bus, op de fiets ook, met vaak het gevolg dat ik zo`n 5 keer onderweg naar huis bijna wordt aangereden, mja
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 13:28
Muhfuk R.
Muhfuk R. is offline
ik luister altijd wagner - ride of the valkyries in de auto
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 13:32
vixen
vixen is offline
Ik luister altijd wel muziek, vaak 3 weken achter elkaar dezelfde cd, als de batterijen het nog doen dan.
Oud 22-05-2004, 13:50
reuffneck32
reuffneck32 is offline
als ik alleen in de trein/bus ofzo zit heb ik altijd wel muziek, dus niet als er mensen mee zijn die ik ken enzo
ook bijna altijd wel op de fiets, op school grotendeels ook (Tussen de lessen door, pauze's)
als ik loop ook bijna altijd wel...
dus ik heb altijd wel muziek bij me
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 14:03
Verwijderd
Op de fiets altijd muziek aan/bij.

En ik heb vaak zat gehad dat ik op weg naar huis ben en 't nummer nog niet afgelopen is als ik bijna thuis ben. Ja, dan fiets ik wel een stukje om als 't een goed nummer is, of ga dan hèèl langzaam fietsen omdat ik 't akelig vervelend vind een goed nummer halverwege uit te moeten zetten.

Soms denk ik wel eens dat ik aanleg heb voor dwangneuroses, ja.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 14:05
Verwijderd
luister altijd muziek op de fiets en ben dan altijd sneller thuis ineens
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 14:16
Verwijderd
Als ik op de fiets ben, dan heb ik altijd muziek bij, het is toch 4km naar de bewoonde wereld fietsen dus dat is dan wel interessant. Vooral als ik 's nachts moet terugkomen: heerlijk stuk zonder licht, langs een bos en er lopen pauwen, herten en meer beesten rond, hoor je opeens zo'n ijselijk geschreeuw, prettig (zeker als je aangeschoten bent ).

Op het moment heb ik geen radio meer in de auto, mis het niet bijzonder, heb een windgongetje erin hangen, leuk geklingel (dat iedereen behalve mij op de zenuwen werkt ) en ik kweel zelf ook wel wat liedjes. Alleen lange stukken zijn stiekem toch wel saai. Maar als ik radio heb, dan graag 's ochtends happy hardcore, foute happy melodietjes om wakker te worden zorgen voor een beter humeur. En voor de rest maakt het me weer niet uit, ligt eraan waar ik zin in heb.

Op straat maak ik nog wel eens dansjes als het goeie muziek is, meezingen doe ik bijna altijd, is het rauwe muziek, ga ik meestal kwaad lopen staren, is het happy muziek, doe ik zelf ook veel blijer. Invloed op mijn rijgedrag heeft het niet, toch niet voor zover ik weet . Maar er heeft nog niemand over geklaagd. Wel maak ik me sneller kwaad als ik de fout maak om 's ochtends brulmuziek op te zetten, ik heb toch al niet zo'n zonnig ochtenhumeur .

Laatst gewijzigd op 22-05-2004 om 14:19.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 13:00
Ghireft
Ghireft is offline
als ik met het openbaar vervoer ben luister sowieso altijd wel muziek behalve als ik de mededelingen nog moet horen. op de fiets wel eens in de stad fietst een stuk fijner met muziek.

en voor de topic starter die waarschijnlijk bij 3VO werkt, nee het is niet slecht voor mijn rijgedrag of treinzitgedrag.
Oud 23-05-2004, 14:20
~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
durf ik niet
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 16:15
Jules
Jules is offline
In de trein altijd, anders word ik echt gek van verveling. Met muziek trouwens ook wel, maar als mijn batterijen plotseling op zijn of ik cd's vergeten ben baal ik echt enorm.

In de auto ook cd's, vaak als ik alleen rijd wat ruigere muziek, en daar ga ik dan ook wel sneller (en slordiger) van rijden dan.
Oud 23-05-2004, 16:20
Verwijderd
op de fiets vaak snele en harde muziek, veilig fiets ik toch niet
in de trein wat zachtere muziek, zonder meezing gehalte anders vrees ik het ergste.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 16:21
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Het is dat ik geen batterijen meer heb en mijn walkman dood is..
Maar anders luister ik constant muziek..
Als ik een beetje snelle muziek op heb staan dan ga ik vaak ook sneller lopen/fietsen/skateboarden..
En als ik rustige muziek op heb staan dan doe ik lekker rustig aan..

In de auto is het altijd wel chill als er iets van hardcore of drum&bass opstaat..
Maar hoe het is als ik zelf moet rijden weet ik nog niet, maar over een aantal weekjes kom ik daar wel achter ..
Oud 23-05-2004, 16:32
fucking hero
fucking hero is offline
in de auto vaak radio 2,3 of 4.
Op de fiets, in het openbaar vervoer en als ik loop bedenk ik vaak ritmes en melodieen, en vaak droom ik zo weg dat ik, bij het fietsen en lopen, niet meer door heb hoe snel ik ga. Heb nooit iets van een walkman op, niks beters dan rust aan je oren. Ik loop/fiets meestal te snel.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2004, 16:46
Glory
Glory is offline
Muziek en verkeer is voor mij geen goede combi. De laatste keer dat ik muziek luisterde tijdens het fietsen veroorzaakte ik bijna een ongeluk en de laatste keer dat ik met muziek in de trein zat viel ik in slaap en miste in mijn station
Oud 23-05-2004, 18:35
Coral
Coral is offline
Als ik een 13-in-een-dozijn-punkrockbandje op de fiets op heb staan, ben ik altijd sneller op mn bestemming dan wanneer ik slome doom luister. In trein/bus boeit t me niet wat ik luister, als ik het maar fijn vindt..
Oud 23-05-2004, 18:41
Gutterflower
Gutterflower is offline
Op de fiets luister ik altijd muziek, in de auto ook, lopend heel af en toe. Met de trein of de bus reis ik nauwelijks.
En als ik snellere muziek luister ga ik ook sneller fietsen, geloof ik.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten