Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Kunst & Cultuur / Muziek
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-05-2004, 19:18
VeGs
VeGs is offline
Al die covers waar je mee doodgegooit wordt...
Een nr coveren omdat je de artiest goed vind, oke. Maar het alleen doen om simpel te scoren, vind ik zwak. En als je het dan covert, doe het dan goed en maak er niet een of ander slap aftreksel van.
Dat ze een van mijn favo nrs, Poison van Alice Cooper, verkrachten met een trancenr, dat is tot daar aan toe. Die tekst laat het iig toe. Maar dat iemand het in zijn stomme hoofd haald om onder een prachtig en gevoelig nr als Don`t Speak een blije en ongeinspireerde beat te gooien, dat snap ik dus totaal niet. Iedereen hoort toch dat dat totaal niet mixt...?

En ook zeer vervelend... Onbekende nrs coveren... Zo kwam ik er na 4 (of 5?) eindelijk eens achter dat Torn van Nathalia Imbruglia een cover is van een onbekende (dacht Deense) zangeres genaamd Trina.... >_< Maar merouw gaat dus wel aan de haal met dat nr, alleen omdat ze al een bekend soapie was.

Ach, en verder de standaarddigen; de eeuwige raps over geld en 'bitches', de zangeresjes die alleen kunnen scoren door in lingerie (en liefst minder) rond te kruipen, maar geen noot kunnen zingen... Ene Avril Lavinge, die Chop Suey verkrachtte en maar vol blijft houden dat ze echt ontdekt is omdat ze zo goed kon gitaren en zingen....

Gelukkig is er nog genoeg goeie muziek.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 21-05-2004, 19:24
Verwijderd
Citaat:
VeGs schreef op 21-05-2004 @ 20:18 :
Al die covers waar je mee doodgegooit wordt...
Een nr coveren omdat je de artiest goed vind, oke. Maar het alleen doen om simpel te scoren, vind ik zwak.
hoe weet je dat dan?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 20:04
FAC51
FAC51 is offline
kindergezang in een nummer ---> another brick in the wall e.d.

zeikerige gitaarjongetjes met all stars, thin lizzy shirtjes en vies haar .

en Bon Jovi.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 20:14
enema abortion
enema abortion is offline
Ik erger me o.a. aan de volgende zaken:

* mensen die zeggen dat hardcore niet meer is dan alleen maar muziek

* al die fucking klotehippies die als paddestoelen uit de grond lijken te schieten

* kutzalen zoals de melkweg

* teveel bands op een show

* teveel kutbands op een show

* festivals

* trancedanceweetikhet-verkrachtingen van goede nummers met als absolute fucking toppunt die verkrachting van Somebody To Love (van grace slick & the great society / jefferson airplane)

* beginnende bands met kapsones (en idiote riders)

* beginnende bands met roadies en 'crew'

* dat je niet meer kritisch kan zijn zonder dat je er gelijk van beticht wordt alles kut te vinden

* idols (en dan vooral het feit dat ze mensen in de schijnwerpers zetten die echt voor GEEN FLIKKER kunnen zingen)

* rocksterrengedrag

* die emo rage die maar niet over lijkt te waaien

* mensen die eerst de 'juiste' kleren kopen en pas daarna de muziek gaan checken

* bands met maskers, vooral als er clowns tussen zitten

* al die kleine 15jarige 'gothic' kids, vooral als ze je dom aankijken als je over the sisters of mercy begint of zegt dat 'black no. 1' van type o negative het lijflied van alle gothic chicks zou moeten zijn

* him

* kane godverdomme, NOG STEEDS JA! Wanneer houdt die HOERENband nou eens op?

* had ik Idols al genoemd?

* bands die the Police proberen te coveren... DAT LUKT JE TOCH NIET WANT DAAR BEN JE NIET GOED GENOEG VOOR!

* mensen die niet weten dat bijvoorbeeld The Boys of Summer NIET van DJ weetikveel of the Ataris is

* DJ Tiesto die een lintje krijgt... WAARVOOR? Wat heeft die vent voor dit land gedaan dan? Godverdomme.

* Bands die door een 'vernieuwende' muzikale richting in te slaan kut worden (gutg, soilwork)

* Slechte bands in het algemeen

* Bands die alleen maar ergens komen doordat er bepaalde mensen in zitten... sorry maar Six Feet Under is gewoon een KUTBAND

* Kutbands die met coole bands op tour gaan (paint the town red)

* Kutbands die splits met coole bands doen (pain the town red)

* Kutbands die heel hard proberen om een hippe Amerikaanse band na te spelen maar jammerlijk falen (paint the town red)

* debiele teksten, vooral als ze zogenaamd grappig bedoeld zijn maar nog minder grappig zijn dan Bob Saget

* 'artiesten' die playbacken

* het feit dat DJs gezien worden als artiesten

* van die metalcore bands die graag metal willen zijn door zogenaamde Gothenburg riffs te gebruiken. Wat me daar het meest aan stoort is ze niet jatten van goeie Gothenburg bands maar van bands die van bands gejat hebben die van bands gejat hebben die van Gothenburg bands gejat hebben

* In Flames... SPEEL EENS DOOR TRAGE FLIKKERS! Die nummers zijn veel te langzaam en meer dan 3 van die nummers achter elkaar kan ik echt niet aan

Laatst gewijzigd op 21-05-2004 om 20:26.
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 21:10
Captain N
Captain N is offline
Gooi het er maar uit jochie.
Oud 21-05-2004, 21:14
VeGs
VeGs is offline
Citaat:
Rogue schreef op 21-05-2004 @ 20:24 :
hoe weet je dat dan?
Je weet het ook lang niet altijd, daar heb je gelijk in. Maar iets als Madhouse ofzo is overduidelijk... Dat is puur scoren.
Dan kun je jezelf toch niet recht in de ogen kijken en jezelf artiest noemen? En ik bedoel vooral dat soort dingen.
Al blijf ik het wel wat jammer vinden dat veel artiesten niet laten horen wat ze zelf kunnen, maar een cover uitbrengen.
Ik heb maar zelden een cover gehoord dat het origineel overtrof. (En als dat zo was, dan was het vaak ook nog eens omdat ik het de cover eerder kende en die dus gewend was.....)
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 21:15
Mr. Pignati
Mr. Pignati is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 21-05-2004 @ 21:14 :

* al die fucking klotehippies die als paddestoelen uit de grond lijken te schieten

* festivals

* trancedanceweetikhet-verkrachtingen van goede nummers met als absolute fucking toppunt die verkrachting van Somebody To Love (van grace slick & the great society / jefferson airplane)

* dat je niet meer kritisch kan zijn zonder dat je er gelijk van beticht wordt alles kut te vinden

* idols (en dan vooral het feit dat ze mensen in de schijnwerpers zetten die echt voor GEEN FLIKKER kunnen zingen)

* rocksterrengedrag

* mensen die eerst de 'juiste' kleren kopen en pas daarna de muziek gaan checken

* al die kleine 15jarige 'gothic' kids, vooral als ze je dom aankijken als je over the sisters of mercy begint of zegt dat 'black no. 1' van type o negative het lijflied van alle gothic chicks zou moeten zijn

* him

* bands die the Police proberen te coveren... DAT LUKT JE TOCH NIET WANT DAAR BEN JE NIET GOED GENOEG VOOR!

* mensen die niet weten dat bijvoorbeeld The Boys of Summer NIET van DJ weetikveel of the Ataris is

* DJ Tiesto die een lintje krijgt... WAARVOOR? Wat heeft die vent voor dit land gedaan dan? Godverdomme.

* Bands die door een 'vernieuwende' muzikale richting in te slaan kut worden (gutg, soilwork)

* Bands die alleen maar ergens komen doordat er bepaalde mensen in zitten... sorry maar Six Feet Under is gewoon een KUTBAND

* Kutbands die heel hard proberen om een hippe Amerikaanse band na te spelen maar jammerlijk falen (paint the town red)

* debiele teksten, vooral als ze zogenaamd grappig bedoeld zijn maar nog minder grappig zijn dan Bob Saget

* van die metalcore bands die graag metal willen zijn door zogenaamde Gothenburg riffs te gebruiken. Wat me daar het meest aan stoort is ze niet jatten van goeie Gothenburg bands maar van bands die van bands gejat hebben die van bands gejat hebben die van Gothenburg bands gejat hebben

* In Flames... SPEEL EENS DOOR TRAGE FLIKKERS! Die nummers zijn veel te langzaam en meer dan 3 van die nummers achter elkaar kan ik echt niet aan
Haha Je kan beter vragen wat je NIET haat. Over dat lintjes krijgen, marco borsato ook Wat stelt het tegenwoordig dus voor?
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 21:16
NRK
NRK is offline
Rockmuziek met dat gerap erdoor.
Te schone rock-muziek producties
Thug-life muziek
Trance. "een grote nietszeggende opgefuckte in zeeen van reverb badende levensloze energie stoot".
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 21:56
FaZ
FaZ is offline
Citaat:
dat 'black no. 1' van type o negative het lijflied van alle gothic chicks zou moeten zijn

mondje dicht over ToN verder ben ik het met jee eens
Oud 21-05-2004, 22:04
SSER
SSER is offline
Nee, HIM r0x0rt de shit.
Oud 21-05-2004, 22:24
Verwijderd
nu metal
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 22:26
Captain N
Captain N is offline
Wat verstaan mensen eigenlijk onder Nu metal?
Oud 21-05-2004, 22:30
Verwijderd
ik heb een hekel aan fans
Met citaat reageren
Oud 21-05-2004, 22:34
SSER
SSER is offline
Citaat:
NRK schreef op 21-05-2004 @ 22:16 :
Rockmuziek met dat gerap erdoor.
stfu want RATM 0wnt je aarsch.
Oud 21-05-2004, 22:37
DaDude
DaDude is offline
Citaat:
Mr. Pignati schreef op 21-05-2004 @ 22:15 :
Haha Je kan beter vragen wat je NIET haat. Over dat lintjes krijgen, marco borsato ook Wat stelt het tegenwoordig dus voor?
waarom quote je die hele lijst ??? aap !!

waar ik me aan erger ? aan mensen die je uitlachen omdat je van aparte muziek houd
Oud 21-05-2004, 22:43
rockin
rockin is offline
mensen die een band goed vinden omdat die hoog in de charts staat en een band die bijna dezelfde muziek maakt kut vinden
Oud 21-05-2004, 23:00
enema abortion
Citaat:
FaZ schreef op 21-05-2004 @ 22:56 :
mondje dicht over ToN verder ben ik het met jee eens
Ik kan uit je reply niet opmaken of je ToN wel of niet gaaf vind. Ik vind ze wel gaaf iig (vooral Bloody Kisses).
Oud 21-05-2004, 23:44
Darko
Darko is offline
ach, ik irriteer me aan te veel dingen.. gister naar dauwpop geweest en daar heb ik me wel dood geirriteerd aan kane.. Verder zal alles waar ik me aan irriteer vast wel een keer genoemd zijn..
Oud 21-05-2004, 23:51
enema abortion
Je ergert je ergens aan of iets irriteert je. Je kan je niet ergens aan irriteren.
Oud 21-05-2004, 23:52
Darko
Darko is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 22-05-2004 @ 00:51 :
Je ergert je ergens aan of iets irriteert je. Je kan je niet ergens aan irriteren.
dankje voor deze wijze les...
Oud 21-05-2004, 23:58
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 22-05-2004 @ 00:51 :
heet dat niet contaminatie?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 00:25
ofniet
ofniet is offline
kanye west als rapper
Oud 22-05-2004, 00:34
funest
funest is offline
tja scenes
voorspelbaarheid
truckjes
saaie lange pimp solo's
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 00:37
Verwijderd
Ik erger me aan al die opgefokte negers die zo graag willen zien dat ze blingbling kunnen betalen, en doen alsof ze de gevaarlijkste player ter wereld zijn. Met name 50 Cent, Chingy, hoe heet al die raptroep. Die shit mogen ze echt meteen van TV halen.

En ohja, opgefokte Bijlmerbubbling moet ook optyfen. Als ik dikke wijven met vetrollen wil zien ga ik wel naar het Kwakoe festival.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 00:43
enema abortion
Citaat:
Silent Enigma schreef op 22-05-2004 @ 00:58 :
Ja.
Contaminaties vallen onder het kopje 'foutief Nederlands'.
Oud 22-05-2004, 02:07
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-05-2004 @ 01:37 :
Ik erger me aan al die opgefokte negers die zo graag willen zien dat ze blingbling kunnen betalen, en doen alsof ze de gevaarlijkste player ter wereld zijn. Met name 50 Cent, Chingy, hoe heet al die raptroep. Die shit mogen ze echt meteen van TV halen.

En ohja, opgefokte Bijlmerbubbling moet ook optyfen. Als ik dikke wijven met vetrollen wil zien ga ik wel naar het Kwakoe festival.
het Kwakoe festival is best OK.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 02:15
Rhinus
Rhinus is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 22-05-2004 @ 01:43 :
Contaminaties vallen onder het kopje 'foutief Nederlands'.
Neen, die vallen onder vooruitstrevend Nederlands die gevoelsmatig klopt en begrijpelijk is voor elke leek.

Ik ben overigens ook pro 'fout' verzwakken van werkwoorden zoals. Loopte, Liegte, denkte etc. Wees aardig voor je toekomstige kinderen, versimpel Nederlands!

HARGH!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 02:26
Silent Enigma
Silent Enigma is offline
Citaat:
Rhinus schreef op 22-05-2004 @ 03:15 :
Neen, die vallen onder vooruitstrevend Nederlands die gevoelsmatig klopt en begrijpelijk is voor elke leek.

het blijft fout nederlands.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 04:53
Blenderhead
Blenderhead is offline
nederlandse meezingers.....bah
Oud 22-05-2004, 09:46
enema abortion
Citaat:
Rhinus schreef op 22-05-2004 @ 03:15 :
Wat kost zo'n telefoon waarmee je mensen kunt optelefoneren duur zeg.

*brrrrr* ik kan er echt niet tegen, ik had al moeite met het typen van de bovenstaande zin.
Oud 22-05-2004, 09:49
ConcordDawn
ConcordDawn is offline
wat mij ergert zijn schreeuwerige vocals en versnelde vocals en MC's met niggah rap
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 09:59
Verwijderd
Citaat:

Ik noem de meesten zelfs niet eens muziek, dus erger je een bult!!

Met de rest van je lijst: akkoord!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 12:42
Ragnar
Ragnar is offline
Citaat:

Dit kan ik toch niet met je eens zijn, six feet under is zeer gaaf
Oud 22-05-2004, 12:53
FaZ
FaZ is offline
Citaat:
enema abortion schreef op 22-05-2004 @ 00:00 :
Ik kan uit je reply niet opmaken of je ToN wel of niet gaaf vind. Ik vind ze wel gaaf iig (vooral Bloody Kisses).
haha sorry , ik vind ze wel gaaf
Oud 22-05-2004, 13:55
Daniël Chaos
Daniël Chaos is offline
Citaat:
Rogue schreef op 21-05-2004 @ 19:42 :
stinkhippie.
edge breker
Oud 22-05-2004, 13:58
Verwijderd
Citaat:
daniëlchaos schreef op 22-05-2004 @ 14:55 :
edge breker
Xis nog altijd beter dan een stinkhippieX
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 13:59
vixen
vixen is offline
Ik heb (nog steeds) een hekel aan Kitty. Wat een lameass band is dat zeg, te erg voor woorden. Verder erger ik me weinig, daar heb ik het te druk voorr.
Oud 22-05-2004, 13:59
Verwijderd
Citaat:
Silent Enigma schreef op 22-05-2004 @ 00:58 :
Dat is correct.

Overigens; ik erger me aan slechte opnames bij sommige muzieksoorten (bij blackmetal bijvoorbeeld ben ik 't gaan leren waarderen als 't ook echt iets bijdraagt aan de plaat), ook erger ik me aan het feit dat Spinvis he-le-maal de hemel in geprezen werd voor hetgeen hij deed. Voor de rest zal 't me allemaal worst wezen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 14:03
Verwijderd
-blingbling hiphoppers die allemaal van die dansende sletjes omzich heen moeten hebben om stoer te zijn
- commerciel erg makkelijk in elkaar zittende liedjes
- mensen die alleen maar doorbreken omdat ze er 'leuk en commercieel' uitzien maar totaaal niet kunnen zingen
- bands met capsones
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 14:04
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
ik heb een hekel aan Hardcore, Metal-Core, IDM, Breakcore, jazz en britpop.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 14:24
FaZ
FaZ is offline
Citaat:
vixen schreef op 22-05-2004 @ 14:59 :
Ik heb (nog steeds) een hekel aan Kitty. Wat een lameass band is dat zeg, te erg voor woorden. Verder erger ik me weinig, daar heb ik het te druk voorr.
ik heb zoiezo een hekel aan de formule metal + vrouwen
Oud 22-05-2004, 14:32
Mr.Gibson
Mr.Gibson is offline
- Lui die idiote termen hebben verzonnen als "urban"(wtf? is dat een stijl of stroming? Nou ik vind mijn laatste nummer echt urban like man ofzo, hoe kun je dat naja laatmaar), dan heb je nog progressive, emo-core, grindcore, melodisch-, britpop; dat zijn van die termen waarvan 7 van de 10 lui die ze uitspreken eigenlijk geen flauw idee heeft waar het voor staat. K3 zou net zo goed progressive urban britjazz kunnen zijn.

- Pleebekken. Ik ga toch ook geen luchtgitaar spelen op een podium, wat is dit nou weer. (alhouwel, dr zijn wedstijden voor ) Zing echt of niet, maar niet alsof, kom nou.

- Dat was het wel weer, de rest is vaak voorbijgekomen.
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 14:33
Gary X
Gary X is offline
Citaat:
daniëlchaos schreef op 21-05-2004 @ 14:09 :
zoals, en waarom?
hardcore moet a-melodisch zijn en gewoon flink raggen en bleren. het is fucking HARDCORE, beter hadden ze het softcore, of wusscore genoemd, en al die slome stukken er ineens door, het slaat nergens op. Bleh! Als ik melodie wil luister ik wel naar pop.
Oud 22-05-2004, 14:35
Verwijderd
Ik heb eigenlijk nergens een grondige hekel aan. Ik kan me op bepaalde momenten zelf wel ergens flink druk over maken, maar dat waait dan ook weer over. Misschien het uiterlijk van bepaalde 'artiesten'.
Misschien ben ik gewoon te tolerant op gebied van muziek . Maar ik heb genoeg andere dingen waar ik me over kan opwinden, ik ga heus wel vervroegd dood tijdens een of andere woedeaanval over een nutteloos iets .
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 14:37
Gary X
Gary X is offline
Citaat:
Mr.Gibson schreef op 22-05-2004 @ 15:32 :

- Pleebekken.
zolang de plees nog schoon zijn is het niet zo erg, anders kans op infecties, niet zo fijn.
Oud 22-05-2004, 15:15
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
Citaat:

* festivals

* rocksterrengedrag

* him

wat doe jij met mensen die niet hetzelfde denken als jij?
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 15:35
Mr.Gibson
Mr.Gibson is offline
Citaat:
Gary Craptalk schreef op 22-05-2004 @ 15:37 :
zolang de plees nog schoon zijn is het niet zo erg, anders kans op infecties, niet zo fijn.

Zo had ik er og niet eens over nagedacht
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 15:39
86dagreed
86dagreed is offline
enema:

mensen die hardcore zeggen te zijn maar stiekem heel stoere metal maken met non-positive teksten
Oud 22-05-2004, 16:11
Hi, I'm Nora
Hi, I'm Nora is offline
hehe dat knipoogje er bij voor de zekerheid dat er geen klappen vallen
Met citaat reageren
Oud 22-05-2004, 16:24
Verwijderd
Citaat:
Mee eens .

Om Anal Cunt - Chris Barnes Is A Pussy maar even te quoten:

YOU GOT KICKED OUT OF CANNIBAL CORPSE BECAUSE YOU SUCK
YOU STARTED SIX FEET UNDER AND THEY SUCK TOO

Nou ben ik het daar niet helemaal mee eens, maar het is wel vet . (Chris Barnes heeft toch wel de vetste teksten geschreven voor Cannibal Corpse....imho)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten