Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() maargoed, juist doordat ze zo zeldzaam zijn ben ik denk ik staat écht te genieten ![]()
||
Citaat:
![]() Heel af en toe heb ik dat ook wel eens ja, had ik dat maar 24/7 ![]() Vaak heb ik ook het gevoel dat het me allemaal niks meer interesseert...'wat doe ik hier nog?' Was dat maar wat meer in evenwicht ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() en idd, je hebt geen gelukkig gevoel als je geen ongelukkig gevoel kent, net als dat je geen hoogtepunten kan hebben zonder dieptepunten ![]() alleen ik zoui wel eens willen dat ik wat meer 'hoogtepunten had' en me wat vaker gelukkiger zou voelen. hoewel ik het nu wel heel erg waardeer als ik me zo kan voelen.
||
Citaat:
jij bent niet stom... en je beschrijving over je gedachten en gevoelens ook cker niet!!!!
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Lastig om onder woorden te brengen in ieder geval.
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Hij is echt goed. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ...Ik ben er van overtuigd dat je er op cognitiefgebied iets voor moet doen, namelijk het 'openstaan voor geluk'. Wanneer je er bij stilstaat, ben je in ieder geval al op een goede weg, dunkt mij.. Forceren heeft een averechts effect, maar een beetje moeite ervoor doen biedt wellicht perspectief ![]() Succes, girl! Ik gun het je in ieder geval héél erg.
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
je ex heel erg missen ookal is het al geen hele tijd uit en kan het niks meer worden. meisje833 | 7 | 12-07-2004 21:22 | |
Psychologie |
Wat is geluk? kenzoflower | 41 | 26-08-2003 11:37 | |
Lifestyle |
[oldtimer] analyseer je mede forummer deel veel Bor | 359 | 27-09-2002 17:27 | |
Psychologie |
voor mensen die zich klote voelen, en voor mensen die gelukkig zijn...lees dit allen! sase | 15 | 14-06-2002 09:57 | |
Lifestyle |
Analyseer je medeforummers. kaleidoscope | 454 | 23-05-2002 18:14 | |
Verhalen & Gedichten |
Jouw leven... (gedicht wat ik schreef voor een vriendin) ~Black~Angel~ | 10 | 16-09-2001 13:45 |