Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik was nmlk bang dat het zo'n stomme gedachte van me was ![]() Maar het paard moet gewoon nog veel leren, want ze hebben 'm niet omgezet van tuiger naar rijpaard, waar ik best wel pissig over was. Gelukkig hebben ik en een stel andere ruiters 'm heel wat aangeleerd, zodat ie nu ook gewoon door andere ruiters bereden kan worden ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Het blijft natuurlijk jammer dat zo'n beestje op de manege staat, omdat hij het nu niet echt kan leren. Veel verschillende ruiters die verschillend rijden, dat is voor het paard ook niet zo makkelijk. Ze kunnen hem beter eerst alles goed leren voordat ze een paard de lessen in sturen. |
![]() |
||
Citaat:
Ik kan goed met een spoortje omgaan, ik hou mijn benen goed stil, ik let er juist nog meer op als ik een spoortje om heb. Ben veel te bang dat ik dat beestje te vaak prik. Niet dat ik onzeker ben op het paard, ben ook absoluut geen meut, die bang is om zo'n knol goed op zijn lazer te geven (Asl hij dat verdient!!!), maar een mens vind het ook niks om extra in zijn zij geprikt te worden.
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Op de manege waar ik reed, rijden kinderen van een jaar of 16 pony's in. Als ze er een paar keer op gereden hebben, maakt dan niet uit of de pony het allemaal snapt, zolang het beestje maar wat rondhobbelt, is het al goed en kan die de les in. Of een 3jarig paardje komt naar binnen vanuit de wei, en moet binnen 1,5 maand ingereden zijn omdat ze anders te weinig pony's voor ponykamp hebben... Zo ging het daar. Pony's die niets kunnen de lessen in... Waar ben je dan mee bezig? |
![]() |
||
Citaat:
![]() Je zult zo mogen komen trainen, als je de kosten betaalt die weggaan als het paard niet loopt ![]() Zo istie dan weer wel. Moarja, hij gaat bijna met pensioen, maarja, zijn dochter (waarvan haar man de manege gaat overnemen) heeft dit beest aangeschaft. Dus of het daadwerkelijk gaat verbeteren? Ik weet het niet.
Laatst gewijzigd op 24-05-2004 om 15:07. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|