GE-WEL-DIG
meer kon ik gisteravond vanaf een uur of 10 niet uitbrengen... ik had er gewoon geen woorden voor een uur lang. en dat gebeurt niet vaak

Dat laatste uur dance-valley was gewoon één en al genieten voor mij en voor de 30000 anderen die voor de main stonden (schat ik) De hele dag was al gaaf, de line-up, de mensen, de sfeer. en dan denk je dat je alles wel gezien hebt wat ze in huis hebben, maar dan kom je erachter dat je het zwaar onderschat hebt wat ze aan show in petto hadden voor het laaste uur !! (ik wil niet weten voor hoeveel duizenden euro's er aan vuurwerk non stop omhoog is gegaan een kwartier lang ongeveer) Het was sowieso al zwaar heftig om die mensenmassa in de vallei te zien staan en dan zo'n goede lichtshow erbij.
Ik denk dat dit zeker toonaangevend is voor alle andere organisaties/feesten in nederland/de rest van de wereld. Ik heb toch al best wat gezien de laatste jaren, maar zo'n overdonderende show gecombineerd met de relaxte mensen en sfeer in de (wat mij betreft) perfecte omgeving met zulk weer...
Ik heb een uur lang ofwel met open mond staan kijken ofwel met een grijs van oor tot oor staan dansen en springen als een gek

twee minpuntjes: de wc's waren na vanaf het eind van de middag soms vol en dus erg ranzig en de file voor en na het evenement. aan de files is helaas weinig te doen denk ik omdat de wegen in het gebied niet breder zijn dan dat ze zijn en eenmaal op de snelweg is alles voorbij, de wc's zijn een verbeterpuntje voor volgend jaar.
laat weten wat jullie er van vonden !!