Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
(jouw punten)/(max. punten) x 9 + N = jouw punt
||
Verwijderd
|
Citaat:
Verder geeft hij een andere normering dan examen.nu, die in mijn ogen toch wat betrouwbaarder (lees positiever ![]() |
![]() |
||
Citaat:
En volgens mij is het gemiddeld 1.0 dat erbij komt...
||
Citaat:
in meeste gevallen is n 0,8 heb ik gemerkt.. |
![]() |
||
Citaat:
maarjah voor het examen. heb geen flauw idee. weet dat het vorig jaar voor scheikunde iets van 0.4 was of zo
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Het is bij centraal examens idd mogelijk om alles goed te hebben, en nog maar een 9,5 te hebben... Want dan vindt de sito dat het te makkelijk geweest is, en halen ze er via de 'n' wat punten af!
||
Citaat:
1 vraag fout hebben heeft dan wel veel invloed, dat is dan misschien nog maar een 9.4, maar als je alles goed hebt heb je een 10. edit: Even nagekeken bij de normering van engels tweede tijdvak vorig jaar: normering 0.6. Bij max punten heb je een 10 bij een punt minder een 9.6 Dus bij normering onder de 1, kan je echt wel een 10 halen. Laatst gewijzigd op 26-05-2004 om 09:48. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
want als je alles goed hebt kunnen ze je moeilijk een 9 geven lijkt mij ![]() bij de weg. als je bij www.examen.nu je de totale score invult hebt je altijd een 10.
|
De normering van 2002 en 2003.
Links kun je op 'Normering 2003' of 'Normering 2002' klikken. Vervolgens kun je kiezen uit havo, vwo (os) en vwo (ns). Daarnaast ook nog of je 1e tijdvak of 2e tijdvak wil weten. Als je op het nummer van een vak hebt gedrukt zie je boven de omrekentabel de normeringsterm.
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[stelling] Etnische/religieuze geweldadige conflicten bestaan niet Verwijderd | 213 | 15-11-2008 15:22 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Recursieve formules op de TI83+ Verwijderd | 7 | 21-04-2003 11:27 |