Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Centraal eindexamen / Archief 2003-2015 / Eindexamens 2004 / VMBO

Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-05-2004, 19:40
glazius
glazius is offline
ik heb een vraag omdat het me opvalt dat je op geen enkele site of forum ook maar iets van het examenvak darma hoort, wie heeft er nog meer drama in zijn examenpaket of zijn het er maar negen (ik en mijn drmaklas) ?
Oud 25-05-2004, 19:42
12thedevil12
12thedevil12 is offline
ik niet in ieder geval...wat zou je daarvoor moet leren??
Oud 26-05-2004, 17:28
Slettelina *
Slettelina * is offline
Je kan toch pas volgend jaar examen in Drama doen? Dit jaar nog niet in ieder geval ( dacht ik, anders loopt mijn school achter en volgens mij oude drama lerares was dat ook trouwens )
Oud 26-05-2004, 17:34
TommY_
TommY_ is offline
Citaat:
Slettelina * schreef op 26-05-2004 @ 18:28 :
Je kan toch pas volgend jaar examen in Drama doen? Dit jaar nog niet in ieder geval ( dacht ik, anders loopt mijn school achter en volgens mij oude drama lerares was dat ook trouwens )
op mijn school heb ik al van groep 5 drama gehad, ik weet niet of dit normaal is maar voor mijn school blijbaar wel, en we hoeven er ook geen examen voor te doen trouwens
Oud 27-05-2004, 10:49
Slettelina *
Slettelina * is offline
Citaat:
Tom vercetti schreef op 26-05-2004 @ 18:34 :
op mijn school heb ik al van groep 5 drama gehad, ik weet niet of dit normaal is maar voor mijn school blijbaar wel, en we hoeven er ook geen examen voor te doen trouwens
Ja, ik ook maar je kan vanaf volgend jaar examen doen in drama. Op het VMBO sluit je het in de derde af. Alleen tekenen kan je nog kiezen in de vierde. Muziek kan ook niet dacht ik. Correct me if I'm wrong
Oud 27-05-2004, 18:07
glazius
glazius is offline
drama is echt een examenvak, ik heb vandaag examen ervoor gehad maar inderdaad niet veel scholen hebben het als examenvak wij wel YES

en onze school had vorig jaa rookal drma als examenvak

Laatst gewijzigd op 28-05-2004 om 10:59.
Oud 28-05-2004, 14:13
Aleks
Aleks is offline
Mijn examen is in het algemeen drama, maar dat zullen ze wel niet bedoelen
Advertentie

Regels voor berichten