ik heb een vraag omdat het me opvalt dat je op geen enkele site of forum ook maar iets van het examenvak darma hoort, wie heeft er nog meer drama in zijn examenpaket of zijn het er maar negen (ik en mijn drmaklas) ?
Je kan toch pas volgend jaar examen in Drama doen? Dit jaar nog niet in ieder geval ( dacht ik, anders loopt mijn school achter en volgens mij oude drama lerares was dat ook trouwens )
Slettelina * schreef op 26-05-2004 @ 18:28 : Je kan toch pas volgend jaar examen in Drama doen? Dit jaar nog niet in ieder geval ( dacht ik, anders loopt mijn school achter en volgens mij oude drama lerares was dat ook trouwens )
op mijn school heb ik al van groep 5 drama gehad, ik weet niet of dit normaal is maar voor mijn school blijbaar wel, en we hoeven er ook geen examen voor te doen trouwens
Tom vercetti schreef op 26-05-2004 @ 18:34 : op mijn school heb ik al van groep 5 drama gehad, ik weet niet of dit normaal is maar voor mijn school blijbaar wel, en we hoeven er ook geen examen voor te doen trouwens
Ja, ik ook maar je kan vanaf volgend jaar examen doen in drama. Op het VMBO sluit je het in de derde af. Alleen tekenen kan je nog kiezen in de vierde. Muziek kan ook niet dacht ik. Correct me if I'm wrong