Nou, een hele mooie meid, daar kan ik best bewondering voor hebben, en een hele lieve meid, daar kan ik best tedere gevoelens voor hebben, en een hele sexy meid, daar kan ik dan nog wel eens warm voor lopen.
Ben ik dan bi? (ga je je dan afvragen)
Het verschil met jongens is dat er daar zomaar opeens een vonk kan overspringen waardoor ik mezelf niet meer in de hand heb, die "heeft iets". Patsboem..verliefd. En dat iets, tja, dat heeft niets te maken met uiterlijk, of hoe hij naar mij is, of hoe broeierig hij uit zijn ogen kijkt. Hij kan nog zo lelijk zijn, of nog zo heel erg totaal niet in mijn geinteresseerd zijn. Echte crushes en gruwelijke ongelukkige hopleloze verliefdheden heb ik tot nu toe altijd alleen op jongens gehad.
Misschien is dat wel een belangrijke aanwijzing: hoe het zat met je kalverliefdes.
Mijn eerste was ruim voor de kleuterschool al. De volgende in de eerste klas, en daarna pas weer een in de zesde. En wat er nou was met die jongens, geen idee, maar ze raakten blijkbaar een gevoelige snaar. Ook al weet je dan nog van niks, achteraf besef je dat dat een kinderverliefdheid was. En die heb ik echt nog nooit op een meid gehad.
Dan ben ik dus ni bi.
Laatst gewijzigd op 09-06-2004 om 11:47.
|