![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
en dus moeilijk, er waren ook veel telefonische klachten binnengekomen die hier nog niet bijopgetelt waren.... ik bedoel...wat verlies je ermee? ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
dr stond helemaal geen drol in over de krakers en die nvsh stond er bij ook niet in maar die vraag was op zich niet zo moeilijk ik wist alleen geen argument voor de nvsh omdat ik niet wist wat t was en vraag 4 snapte ik ook geen ruk van over die sociale harmonie van de vakbonden maar dat zal wel aan mijn slechte leren liggen |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
ze hadden nog veel en veel kuttere vragen kunnen stellen
||
Citaat:
http://www.eindexamen.nu/cesuur/exam...1704&punten=16
|
@ anjali:
het gaat gelijk op beginnent met een bandbreedte van 0,5. je zou dan een 2,3 hebben bij 16 punten. bij een bandbreedte van 1 kom je dus op een 2,8 uit bij een bandbreedte van een 1,1 op een 2,9. waarschijnlijk heb je wel meer dan 16 pt hoor!
Laatst gewijzigd op 25-05-2004 om 22:00. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En heb je het opstel nu al bij je punten geteld? Anders kun je er natuurlijk ook niet veel over zeggen... |
![]() |
||
Citaat:
je kon ze niet meer telefonisch berieken en ook niet via email en voor gs hadden wij toen meer klachte ![]()
||
Citaat:
![]() tijdvak 1 waren er 80 punten te verdienen en herkansing waren er 82 punten te verdienen ![]() Bij ons 81... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Trouwens vraag 1 en 2 heb ik al 100% zeker fout. Stom van mezelf ik had vraag 2 verkeerd gelezen ik dacht dat er TUSSEN de verschillende zuilen stond. Vraag 3 heb ik wel goed. 3 punten. Vraag 4 daar heb ik als antwoord bij de eerste vraag bij: Ze wouden conflicten tussen werkgevers en werknemers voorkomen. Ze wouden stakingen voorkomen. ( ik weet niet of ik dit goed heb) En die tweede vraag bij vraag 4 heb ik wel goed. 1 punt. Vraag 5 had ik de eerste vraag over BM wel goed weer 1 punt erbij. Maar dat plaatje met die bron had ik niet goed. Bij vraag 6 heb ik vrijheid en gelijkheid goed dus 2 punten erbij. Vraag 7 heb ik fout of ze moeten meerdere antwoorden goed rekenen. Want ik had bij de eerste vraag als antwoord: In de brief staat dat meisjes reacties vanhun ouders probeerden af te dwingen, dit was kenmerkend voor de jaren 70. En bij de tweede had ik iets over dat ouders in deze tijd ook nog veel niet goedkeuren. Weten jullie of deze antwoorden goed zijn? Vraag 8 en vraag 9 weet ik niet zeker. Wel had ik de combinaties goed. Bij de combinatie van de confessionelen hadik geschreven dat door haar keuze (ongehuwde moeder) te zijn. De confessionelen dit als ondermijning van het gezin zouden zien. Vraag 10 weet ik ook niet zeker. Vraag 11 had ik als antwoord dat van Agt verantwoording moest afleggen van zijn beleid. Ik weet nietof dit goed is, denk van niet. Vraag 12 Stelopdracht ik ga uit van 6 punten. Vraag 13. Had ik als antwoord aan en afvoer van grondstoffen. En sommige machines zoals de waterframe werden aangedreven door waterkracht. Is denk ik ook fout. Vraag 14 wist ik niet goed. Ik had wel opgeschreven dat de kooplieden hun draden bezorgden om te weven. Is ook niet goed. Vraag 15 zeker fout. Vraag 16 goed. 1 punt erbij. Vraag 17 had ik een fout gemaakt en opgeschreven dat het 30 jaar duurde voordat de weefmachines de handwevers inhaalden. Vraag 18 fout. Vraag 19 had ik iets over hoge kindersterfte en dat er uitbraken van cholera en andere besmettelijke ziektes waren. Is ook fout. Vraag 20 heb ik geloof ik de eerste goed dus weer 1 puntje erbij. Vraag 21 fout. Vraag 22 weer een stomme leesfout van mij. Dacht dat je bij de eerste uitspraak alleen naar bron 8 moest kijken en bij de tweede uitspraak alleen naar bron 9. Vraag 23 de eerste goed de tweede weet ik niet want daar had ik bij geschreven dat hetbuitenlandin Lancashire spioneerde zodat ze de uitvindingen van Lancashire ook in eigen land konden bouwen (dat stond in je boek) maar is denk ik ook fout. Dus ga uit van 2 punten. Vraag 24 1 punt erbij. Vraag 25 weer 1 punt erbij. Vraag 26 en 27 4 punten erbij. In totaal dus: 21 punten. Onvoldoende voor GS na 6 maanden leren. |
![]() |
|
![]() |
Het vervelende is ik ben nu nog niet gezakt. Maar vrijdag met geschiedenis erbij heb ik zeker 2 onvoldoende in mijn profiel (GS en Ec 1) En dan kan ik netz o goed niet meer naar Engels gaan.
![]() Maar nu jullie mijn antwoorden hebben gezien beseffen jullie vast wel dat ik toch gelijk had dat ik laag gescoord heb. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
aanvoer van grondstoffen maar de 2e is helemaal goed. En zo zijn er vast meer.
||
Citaat:
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Geschiedenis 2 vragen rakker126 | 3 | 26-06-2011 19:01 | |
Algemene schoolzaken |
Vraagje mbt Loting Verwijderd | 13 | 05-01-2005 14:56 | |
Algemene schoolzaken |
vraag over profielen MightyMarcel | 18 | 09-12-2004 16:23 | |
De Kantine |
Geschiedenis of geld? Rerisen Phoenix | 48 | 02-05-2003 10:42 | |
Algemene schoolzaken |
Onderzoeksopdracht Geschiedenis Tweede Fase Triple B[RIP] | 0 | 26-02-2002 22:28 |