![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
http://bewarehedard.free.fr/home.htm
kan je nog wat fragmenten terug zien van seizoen 9 en wat eerdere seizoenen.
||
Citaat:
Verder is die site ![]() ![]() Vanavond dus geen ER op NL2? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Zijn de afleveringen op donderdag seizoen 9, en die elke dag op net 5 seizoen 5? Of al 6? En hoeveel seizoenen zijn er? En Net5 zendt maar uit tot en met seizoen 6, toch? |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
je hebt gelijk ja! Mijn bronnen lopen achter. ![]() Dat is mooi trouwens, ik was al bijna bang dat ze tien wel een mooi rond getal zouden vinden om de boel "af te ronden", als je begrijpt wat ik bedoel. (Ik heb trouwens wel gelezen dat één van de schrijvers had gezegd dat het elk jaar moeilijker wordt om weer nieuwe verhaallijnen te bedenken. Nou ja, we zien wel.) |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Tegen Abby: "Use the force" Dan zou ik ook gestrekt gaan ![]() edit: ook de scenes die je kan kijken van de afgelopen seizoenen zijn heeeeel goed ![]() Laatst gewijzigd op 20-05-2004 om 23:41. |
![]() |
||
Citaat:
gisteravond en nu weer, als ik ff hier kijk heb je net gereageerd ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Wel stom ja; drie dagen later ben ik klaar met mijn examens en zou ik alle tijd hebben om lekker elke avond te kijken... komt 't er niet meer op. ![]() Ik ga trouwens de komende week geen E.R. kijken i.v.m. examens. Ik ga uiteraard wel alle afleveringen opnemen, zodat ik in ieder geval een hoop te goed heb als ik klaar ben. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Vandaag was Carter zoo goed, met dat ie zn jas dichtsloeg en BRRRR zei ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Spoiler
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Maar ik zelf heb het probleem dat ik iemand ben die nogal veel op het laatste moment moet doen, omdat ik altijd alles uitstel. ![]() Bovendien vind ik het veel lekkerder kijken als ik weet dat ik daarna niet meer hoef te leren. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Je kunt maar zó vaak dood gaan. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Tis btw nog leuker om er achter te komen dat je vriendje best wat van Luka wegheeft ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Carol is trouwens ook wel gorgeous hoor.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Maar Doug is veeeel seksier dan Luka. Vind ik dan. |
![]() |
||
Citaat:
![]() (oke, op mn wenkbrauwen, haar, lengte (enigzins) en karakter na ![]() Ik vind Carol en Luka om de een of andere reden niet bij elkaar passen. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Bindingsangst? Raar verhaal... Ik snap er niets van ! Tommy1988 | 6 | 21-10-2011 12:05 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
ER IS ZOVEEL MEER - Googlen met Robbert van den Broeke Char Margolis | 8 | 29-12-2005 22:18 | |
Liefde & Relatie |
ik heb er een puinhoop van gemaakt -bambi- | 70 | 28-12-2004 00:16 | |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Indiase IT'er goedkoper en beter dan Nederlandse efixer | 31 | 08-06-2004 13:22 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 20:35 |