Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=761039 Mét poll nog wel ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Júist als het dichtbij komt, als je ziet dat mensen die je goed kent en leuk vindt ook homo zijn, gaan veel mensen het minder raar vinden. Cru gezegd; omdat ze dan zien dat leuke "normale" mensen ook homo kunnen zijn en er dus écht niets raars aan is.
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Wij Belgjes lopen achter op de nederlanders want ik denk dat de nederlanders meer open zijn, alhoewel 90% van de jeugd trekt zich er niks van aan, toch niet veel ![]()
||
Citaat:
Het is niet zo dat de grieken met iedere andere man naar bed gingen... Een Homoseksuele relatie in het oude griekenland was alleen tussen een "begelijder" en zijn leerling of tussen soldaten indien van huis...alleen dan werd het volledig geaccepteerd, als een man gewoon een slippertje maakte met een andere man dan zou de gemeenschap toch ff raar opkijken!
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
natuurlijk zijn er ook mensen die het meteen al niet accepteren, foutje van mij ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 30-05-2004 om 17:48. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() (Trouwens, de enige reden dat ik anti-songfestival ben, is omdat het niet om het zingen gaat, verder vind ik het stiekem wel leuk hoor ![]() Oh, laat ik ook nog eens ontopic reageren: Ik ben het helemaal met je eens dat het op veel plekken nog niet geaccepteerd is. Ook ik ken verhalen van jongens die het huis uit gezet zijn... We denken vaak wel dat het in Nederland geaccepteerd is, maar dat is helaas nog maar door weinig mensen zo. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Dat krijg je met zulke rare gay parades enzo...JE vraagt er met zulke evenementen bijna om... Nu ik dit typ, moet ik meteen aan carnaval denken...hehehe MAargoed, daarin worden geen stereotypes aangedikt, zoals dat wel bij de gayparade gebeurt. En bertbart: accepteer nichterigheid, dan accepteer ook de gevolgen... Dat mensen je raar aankijken |
![]() |
||
Citaat:
Ik woon in amsterdam en ik kan raar op kijken van verhalen van homo's die uit huis gezet zijn simpelweg omdat ze homo zijn, want hier in mijn omgeving is het beswtel geaccepteerd en ik kan me niet voorstellen dat zoiets in mijn omgeving zal gebeuren. Een goede vriend van mij is homo en hij geeft zijn vriend gewoon een kus als ze afscheid nemen, voor het schoolplein. Ik heb daar niemand raar over zien doen.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
homoseksualiteit in nederland grazygirliej | 14 | 09-01-2008 10:35 | |
Psychologie |
Is homoseksualiteit geaccepteerd? Faerie | 75 | 27-10-2005 17:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
[Iran] homoseksualiteit Gatara | 17 | 03-09-2005 01:31 | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
Wat vinden jullie van Homoseksualiteit in het algemeen? February | 8 | 28-10-2004 18:06 | |
Liefde & Relatie |
acceptatie van homoseksualiteit MetAnanas | 93 | 16-05-2004 13:36 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
,,Nederland is de perfecte islamstaat'' Yousra | 85 | 19-01-2004 10:29 |