![]() |
![]() Ja, ik bedoel inderdaad Milan |
![]() |
Mark Almighty schreef op 26-05-2004 @ 21:21 :
Wat ziet Milan nou in die BreeZaH als-ie Sjors heeft?? ![]() ![]()
|
![]() |
waar sloeg die brief en die knuffel met benjamin en de barman op? gaat ie zelfmoord plegen ofzo?
|
![]() |
Niet Slaan schreef op 27-05-2004 @ 20:37 :
waar sloeg die brief en die knuffel met benjamin en de barman op? gaat ie zelfmoord plegen ofzo? ![]() |
![]() |
Dacht je net dat je van Robin af was... tada!
![]() Anders houdt Dennis gewoon effe z'n domme kop dicht tegen Sjors! ![]() Milan en Sjors... ![]() Een bebloede pop... je moet er maar op komen ![]() |
![]() |
Ik zit echt te lachen op het laatst.. dat Ludo zo zei: geen zoon voor een zoon, maar nu een dochter voor een dochter. als jij mijn dochter iets aandoet.. blablabla
Great, Ludo ![]() |
![]() |
zus en zo schreef op 27-05-2004 @ 22:03 :
Waarom zou Ludo Sjors iets aandoen? Ze konden het toch zo goed vinden ![]() |
![]() |
Hebben Jef en Laura ooit een relatie gehad? lang geleden
|
![]() |
computer schreef op 27-05-2004 @ 23:51 :
Hebben Jef en Laura ooit een relatie gehad? lang geleden |
![]() |
Mark Almighty schreef op 27-05-2004 @ 23:58 :
Ik weet dat ze ooit gezoend hebben... |
![]() |
Niet Slaan schreef op 27-05-2004 @ 22:12 :
benjamin duwde een envelop in een of ander postvakje in de koning. en toen gaf ie de barman een knuffel en toen ging die weg. maar het gebeurde zeg maar op de achtergrond van sjors en milan die aan het slijmen waren ![]() ![]() ![]()
Mr.Oizo schreef op 28-05-2004 @ 15:32 :
Dat van die envelop had ik wel gezien ja... dat van die knuffel van de barman niet... maja Sjors was in beeld, dus had ik mijn ogen op iets anders gericht ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
*You As In I* schreef op 28-05-2004 @ 20:21 :
Is Katja nou echt verkracht door Nick of heeft ze dat nou verzonnen in opdracht van Morris en Milan?
Verwijderd
Eerised schreef op 28-05-2004 @ 20:39 :
Ze heeft het in opdracht van Milan en Morris verteld waar Charlie bij zat tegen Nick. Maar ze kon Nick al wel want hij had in hun studenten tijd iets bij haar geflikt met roomijs ofzo.. ![]() |
![]() |
Isabella wordt GEK!!!
![]() ![]() ![]() ...Maar ze blíjft mooi! ![]() |
![]() |
Milk schreef op 28-05-2004 @ 20:45 :
Vanillevla, veren, de gang op gegooid waar alle balvrienden stonden. Laat ik nou nèt die aflevering hebben gezien ![]() Zij zelf zegt dat het verf was en dat ze het er dagen niet af heeft gekregen. Maar anderen deden dus alsof het vanillevla was en het niks voorstelde.
Blue Crystal Rose schreef op 29-05-2004 @ 10:10 :
Is dat die Julie? ![]() Julie is dat meisje waar Milan mee ging dansen.
zus en zo schreef op 29-05-2004 @ 11:14 :
weet iemand trouwens al iets over de cliffhanger voor de zomerstop? misschien krijgt charlie te horen wie haar moeder is? net als vorig jaar in de cliffhanger ![]() ik las ook nog op teletekst over volgende week:
Spoiler
Haha ja ik las het ook, volgende week wordt vast een spannend weekje.... |
![]() |
Verwijderd
--Pipeloi-- schreef op 29-05-2004 @ 11:32 :
Haha ja ik las het ook, volgende week wordt vast een spannend weekje.... ![]() |
![]() |
--Pipeloi-- schreef op 29-05-2004 @ 11:32 :
Haha ja ik las het ook, volgende week wordt vast een spannend weekje.... Hmz... cliffhanger voor de zomerstop? Misschien dat Charlie het inderdaad te horen krijgt. Of een spannende scène tussen Isabella en Ludo (want die Isa gaat weer doordraaien ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Spoiler
op het fok! forum stond dit over de cliffhanger:
Spoiler
zus en zo schreef op 29-05-2004 @ 11:00 :
Sjaan is janine ![]() Julie is dat meisje waar Milan mee ging dansen. ![]() (Dat dacht ik omdat die Julie op een meisje lijkt die bij mij op school gezeten heeft en die heette in het echt iets van Sjanie, Zwanie ofzo ![]() ![]()
Spoiler
Blue Crystal Rose schreef op 30-05-2004 @ 10:01 :
Oh whaha ![]() (Dat dacht ik omdat die Julie op een meisje lijkt die bij mij op school gezeten heeft en die heette in het echt iets van Sjanie, Zwanie ofzo ![]() ![]()
Spoiler
Die cliffhanger van FOK! vind ik maar nix. BTW: Handjedrukken met Milan en Dennis... zag er echt fake uit ![]()
Verwijderd
![]() ![]() |
![]() |
anniemoppie schreef op 30-05-2004 @ 19:02 :
wel spannend.... maar wat doe jij op het fok forum als je hier al zit ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
Deesie schreef op 30-05-2004 @ 22:36 :
Nou, lijkt me spannend met die bom, alleen zag ik Isabella afgelopen vrijdag in een boek kijken dat ' De ergste gifmoorden' ofzow, heette.
Spoiler
![]() ![]() Laatst gewijzigd op 31-05-2004 om 12:11. |
![]() |
Verwijderd
zus en zo schreef op 30-05-2004 @ 22:00 :
info stelen ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
ik hoorde net een interview met Victoria Koblenko op Yorinfm
Dit zei ze over de cliffhanger:
Spoiler
|
![]() |
Verwijderd
Sweet Revenge schreef op 31-05-2004 @ 17:54 :
ik hoorde net een interview met Victoria Koblenko op Yorinfm Dit zei ze over de cliffhanger:
Spoiler
Spoiler
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
Oeehh Milan zag er leuk uit met dat korte haar!
![]() |
![]() |
zus en zo schreef op 31-05-2004 @ 20:49 :
ik vond het er juist niet uitzien
Verwijderd
![]() |
![]() |
zus en zo schreef op 31-05-2004 @ 20:43 :
en waar is meneer harmsen om isabella te betrappen? ![]() ![]() Sjors ![]() ![]() ![]() ![]()