Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() - donkerblauwe nette broek Polo Jeans (7/8) - niet zichtbare donkerblauwe riem Tommy Hilfiger - wit met middelblauw horiz. gestreept truitje H&M - lichtblauwe instappers Tommy Hilfiger Haar in een nonchi knotje, geen make-up, brak hoofd ![]()
|
zwarte broek met uitlopende pijpen
zwart truitje met cappuchon spijkerbloesje, mouwen opgerold zodat ik 3/4 mouen heb spike-armband en spike-ketting horloge 4 ringen linker hand zwarte nagels, rechterhand nog niet gedaan ogen zwart, me lensjes (gewone) in... geen bril meer ![]() haren: b-tje wild
|
![]() |
- lichtblauw vestje van Only
- verwassen spijkerbroek die een beetje los zit van de Mango - legergroen truitje met mouwtjes tot net op m'n schouders van de H&M - lichtblauwe Puma's - horloge met rekband - zilveren oorringetjes - schattig zilveren armbandje ![]() Mascara, lipgloss en heel vaag lichtblauwe oogschaduw. Haar los. |
![]() |
|
- wit shirtje met lange mouwen Armani Jeans
- felroze-feloranje-grijs gestreept wollen v-hals truitje Oilily - donkerblauwe broek Pepe Jeans, pijpen omgeslagen - witte instappertjes Esprit (ik heb echt alleen die nog maar aan de laatste tijd!) - appelgroene riem (ja, dat kan er wel bij ja ![]() En net op de fiets een wit sweatvest met capuchon van Converse erover, donkerblauwe letters erop, plus lichtroze Eastpack rugzak (ja boeiende info ![]() Roze hangdiamantjes (bloemetjes) in mn oren, gekleurd Oilily-horloge en dunne zilveren armband. Make up: rozige lipgloss, zilverachtige eyegloss die je amper ziet maar ja ![]() Haar in een knotje Als dat nou niet volledig is ![]()
||
Citaat:
Ik kan ook wel vertellen wat ik vanavond aan ga doen, maar t gaat hier over wat je NU aanhebt!!! Hee De: En dat jij van Bommel draagt betekent nog niet dat ik ze níet aanmag?!
|
![]() |
Ok, ik zie er niet uit
![]() (was natgeregend) donkerblauwe RL polo lange mouwen oranje Gap trui donkerblauwe satijnen pyjamabroek ![]() zwarte pantoffels ![]() (Ik ben inderdaad niet van plan vanavond nog weg te gaan ![]() 'kapsel': haar los. make-up: mascara, glansoogschaduw, parelmoer nagellak. geurtje: Mexx perspective. sieraden: zelfde als gister ![]() |
![]() |
|
blauw wijduitlopende spijkerbroek
truitje met 3/4 mouwen, de achter en zijkant van het truitje zijn zwart en dan zijn de mouwen en het middenste doorschijnend blauw/wit vage figuurtjes(nie echt motief ofzow) en dan zitten aan de voorkant nog van die zwarte veterdingen zigzag achtig lichtblauw ondergoed witte sokjes kheb nog geen schoentjes aan maar ik doe zometeen mn blauwe gallaz skateschoentjes aan...
||
Citaat:
![]() ![]() (trouwens, ik denk dat het er heel leuk uitziet, moet je alleen nog even vertellen wat je eerst aanhad, dus zonder die pyjamabroek) ![]() Timberlandbootjes Rode 3kwartsbroek Wit/blauw overhemd TH Gaastra petje |
![]() |
|
Verwijderd
|
-een lichtblauwe broek van diesel
-een beige (onder)hemd met bruin boemmotief van de h&m -een bloemetjes slip van de h&m -all stars -ruitjessokken -een armband met bloemmotief -2 schelpen armbanden van de vakantie -een riem met bloemetjes van de chill out -een ketting aan mijn broek -en ik heb vandaag mijn bril op |
![]() |
|
Verwijderd
|
witte (niewe!) broek van image.
rood topje met van die touwtjes om je nek blauwe winnie de poeh-sokken twee ringen om mijn middelvingers esprit-horloge een of ander zwart vest (jah ik weet ut tis heel warm maar nie in onz huis op dit moment) witte sloggie-onderbroek (als je een blauwe aandoet kan ju dat door de broek heen zien...=nie zo mooi) uuummm dat was het wel zo'n btjuh geloof ik ![]() |
![]() |
|
![]() |
ik ben in een ruitjes-streepjes mood:
-heel kort shortje met blauwe/witte/oranje/lichtblauwe en groene ruitje -zwart t-shirt -een gestreept blousje in mijn haar: -een roze/witte/gele/groene streepjes band afgeknipt van een short -2 staartjes en ik heb het gevoel dat ik gigantisch naar zweet ruik.
|
Ik zie er niet uit
![]() - donkergrijs/zwarte broek, wat wijder model, Capsize, pijpen omgeslagen - roze blouse RL - witte capuchontrui met roze logo op de achterkant (van toernooi nog, ziet er ook niet uit) - roze sokken ![]() - gele verrotte Timberlands Mn haar in een meer los dan vast zittend staartje en alleen oorbelletjes in (parelknopjes) Zulk mooi weer en dan moet ik leren ![]()
|
Verwijderd
|
* wit ondergoed
* pantysokjes * "versleten"spijkerbroek van Diesel met wijduitlopende pijpen * wit met rood gestreept truitje H&M (de rode strepen worden naar onder toe steeds breder) * bruine laarzen met hak * haar in een losse staart * lichtbruine oogschaduw & zwarte mascara * zilverkleurig horloge om |
![]() |
|
Verwijderd
|
vandaag heb ik aan:
knal rooie 3/4 broek zwart t-shirtje zonder mouwen twee middelvinger ringen goudkleurige ronde oorbellen ketting knalgele zomerschoenen van on line geloof ik en van die sokjes erin die je niet ziet. m'n haar los (heb ik altijd kort haar snap je ![]() uuhh vestje (=zwart) zo warm issut nouw ook weer nie en dat was het wel weer geloof ik.. ![]() |
![]() |
|
|