Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ik hou niet van gabber en zal nooit naar zo'n feest gaan. zover mijn toevoeging aan dit topic |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
[hap]Dankzij mensen als jij vragen trance nichten zich af waarom ze als raar worden afgeschilderd.[/hap]
Laatst gewijzigd op 27-05-2004 om 23:24. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Ik vind de muziek te kaal. Niet groovy/funky genoeg. Wel sfeer, wel hard, maar het mist iets waar mensen blij van worden. Ben nog nooit op een hardcore-feest geweest, maar het lijkt me ook niet echt leuk. Dan toch liever N.Y.H.C. ![]()
||
Citaat:
zullen wel even ontopic blijven ![]() het gaat hier om de ervaringen van mensen en er word dus niet naar iemand gevraagd die het weer af komt zeiken.. en nu ff zelf ontopic: ben pas naar 1 echte geweest ![]() veel ruzies zeiden ze....mja ligt er dan net weer aan waar je staat want heb nix gezien en nergens last van gehad...sfeer lijkt me beter als op 1 R&B feest...als je hier iemand aan kijkt gaat ie niet meteen ruzie zoeken zoals veel van die marokkanen e.d. (nee nee niet alle maar zijn der wel veel)
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Je sig:
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
Gimme PainT till I die is daar een variant op, hoe je die interpreteert mag je zelf weten, maar niet zoals beschreven ![]()
||
Citaat:
![]() Ik heb een variant op "Gimme pain till I die" en dat is "Gimme painT till I die" ... ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Gabber is geen hardcore Madball, Hatebreed, Comeback Kid e.d. dat is hardcore
||
Citaat:
![]() Grom grom raggen raggen grom grom eeh wat kwam nu, grommen of raggen? raggen dan maar weer ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
geef mij maar lekker de hardcore van Blood for Blood, Hard Resistance, Sick of it all, Rag men, Discipline, spider crew en ga zo maar door.... dat zijn nog eens hele geweldige hardcore shows ![]() zaterdag 19 juni en zondag 20 juni is de eerst volgende weer ![]() alleen jammer van de platte zoal maar geod dan maar naar Tilburg |
![]() |
||
Citaat:
![]()
Laatst gewijzigd op 11-06-2004 om 19:13. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
je manier van oordelen..ik bedoel als ik toch zwakbegaafd was kon ik toch moelijk op een ict opleiding zitten ![]() en niet iedereen gebruikt speed...zijn ook nog mensen die slikken ![]() en natuurlijk een paar uitzonderingen die helemaal nix gebruiken... ![]()
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() anyway: zaterdag had ik zo'n ervaring met een gastje die ging stagediven, maar te lange nagels had en mij toen een lelijke kras op de arm gaf (per ongeluk, dat wel, maar ga gewoon niet stagediven als je lange nagels hebt denk ik dan) |
![]() |
||
Citaat:
![]() Namelijk de welbekende electronische hardcore geezertjes. Kortom, gabbers, alias pillen slikkers, ook wel aapjes genaamd. |
Advertentie |
|
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Nederlandse vlag op kleren Miracle | 136 | 12-02-2003 18:12 |