Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Eropuit!

Topictools Zoek in deze topic
Oud 09-02-2004, 15:24
Verwijderd
Ik ga in de zomer met mijn vriend naar Argeles sur Mer (camping La Marende). Wie van jullie is daar al eens geweest en wat vonden jullie ervan? En degene die ook op die camping stonden, is het een mooie camping, netjes enz.?
Advertentie
Oud 09-02-2004, 15:32
Verwijderd
Ik ben er 2 jaar geleden geweest Niet op dezelfde camping alleen
Ik vond het een beetje leuke stad, maar wel erg toeristisch. Het strand is wel Wij zaten daar alleen redelijk ver vandaan, dus moesten wel iedere dag een stuk lopen daarvoor. Verder is er zeker genoeg te doen Het centrum is zeker leuk als je gewoon langs de verschillende winkeltjes wilt gaan, want die zijn er echt genoeg.
Oud 09-02-2004, 16:06
Boef
Boef is offline
Ik zat er afgelopen zomer, niet op de camping. Er zijn veel toeristische winkels e.d. in het centrum. Het strand is fijn, het weer goed. Mooie natuur en prachtig uitzicht. Genoeg dingen om er te doen.
Oud 11-02-2004, 12:13
Verwijderd
ok dan! thanx voor jullie reacties, ik heb er echt onwijs veel zin in!
Oud 12-02-2004, 07:33
Joshua
Joshua is offline
ben er 2x geweest, maar dat is alweer 6/7 jaar geleden ofzo...

toen was het nog niet heel erg toeristisch...
Oud 12-02-2004, 10:30
Auntie M
Auntie M is offline
Ik ben er geweest, zat op een camping die ver weg van de bewoonde wereld zat (was ook een beetje zo'n veel-gezinnen-met-kleine-kinderen-camping). Strand was wel ok, stad ook wel (heeeeeeeel veel winkeltjes), maar gewoon echt een bummer dat het voor ons niet op loopafstand was.

Frankrijk is gewoon niet mijn ding, was echt blij toen we een dagje naar Spanje gingen.

Maar das mijn mening, jij gaat het vast heel leuk krijgen
Oud 12-02-2004, 11:51
Verwijderd
Citaat:
Auntie M schreef op 12-02-2004 @ 11:30:
Ik ben er geweest, zat op een camping die ver weg van de bewoonde wereld zat (was ook een beetje zo'n veel-gezinnen-met-kleine-kinderen-camping). Strand was wel ok, stad ook wel (heeeeeeeel veel winkeltjes), maar gewoon echt een bummer dat het voor ons niet op loopafstand was.

Frankrijk is gewoon niet mijn ding, was echt blij toen we een dagje naar Spanje gingen.

Maar das mijn mening, jij gaat het vast heel leuk krijgen
ja, ik hoorde al dat er heeeel veel winkeltjes waren (en dat vind ik wel leuk)

Ik ben nog nooit in Frankrijk op vakantie geweest dus het lijkt mij hardstikke leuk! Vorig jaar ben ik naar Spanje op vakantie geweest, en mijn vriend ook (apart) dus dan is het wel leuk als we een keer ergens anders heen gaan.

Bedankt voor jullie reacties! Ik had ook al even gekeken met de zoekfunctie op argeles, en ook al veel (oude) berichten gelezen.
Oud 12-02-2004, 15:48
Alexanchez
Alexanchez is offline
Ben er een keer een week geweest op een camping van Circel, een reisorganisatie. Het stadje is super touristisch, maar je kan er veel doen. In de buurt is ook een Aqualand (een park met allemaal waterglijbanen, je hebt er wel meer in Frankrijk) en dat vond ik erg leuk, alleen vraag ik me het af jij het ook leuk zou vinden ivm het feit dat je 22 bent.
Oud 12-02-2004, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Alexanchez schreef op 12-02-2004 @ 16:48:
Ben er een keer een week geweest op een camping van Circel, een reisorganisatie. Het stadje is super touristisch, maar je kan er veel doen. In de buurt is ook een Aqualand (een park met allemaal waterglijbanen, je hebt er wel meer in Frankrijk) en dat vond ik erg leuk, alleen vraag ik me het af jij het ook leuk zou vinden ivm het feit dat je 22 bent.
ah joh, ik ben dan wel 22 maar ik voel me 16
is het dan meer voor jongeren daar? of bedoel je die waterglijbanen, want dat lijkt me dus echt heel gaaf !!
Oud 12-02-2004, 22:55
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
CrazyMoon schreef op 12-02-2004 @ 20:09:
ah joh, ik ben dan wel 22 maar ik voel me 16
is het dan meer voor jongeren daar? of bedoel je die waterglijbanen, want dat lijkt me dus echt heel gaaf !!
Ik bedoel die waterglijbanen.
Maar goed, dat is dus daar ergens in de buurt.
Oud 13-02-2004, 13:10
Verwijderd
Citaat:
Alexanchez schreef op 12-02-2004 @ 23:55:
Ik bedoel die waterglijbanen.
Maar goed, dat is dus daar ergens in de buurt.
ja klopt, in cap 'd adge, is mijn vriend 2 jaar geleden geweest.
Oud 13-02-2004, 13:44
xx
xx is offline
Citaat:
CrazyMoon schreef op 09-02-2004 @ 16:24:
Ik ga in de zomer met mijn vriend naar Argeles sur Mer (camping La Marende). Wie van jullie is daar al eens geweest en wat vonden jullie ervan? En degene die ook op die camping stonden, is het een mooie camping, netjes enz.?

DAT IS ECHT GEWELDIG!! Ik ben afgelopen zomer in Argeles geweest en ook op camping La Marende!! Ik was toen met Gogo Tours en was het allemaal goed geregeld. Het is niet zo'n hele grote camping met een apart jongerendeel. Op dat jongerendeel is ook een apart toiletgebouw maar dat is wel viezer dan het toiletgebouw op het 'gezinsdeel'. Daarom gingen wij altijd daar douchen, maar pas op: als de campingbaas je snapt....... wordt hij heel erg boos

Wat ik wel een nadeel vond was dat de camping zo'n eind van het centrum lag, aan het begin van de avond kon je wel met een treintje er heen maar terug namen we een taxi of gingen we lopen..... en dat is nog best zwaar na een hele nacht stappen! Maar wel altijd heel gezellig want meestal leer je dan ook weer mensen kennen.

Daarentegen ligt het strand wel heel dichtbij de camping en heb je een heeeeel mooi uitzicht op de Pyreneeen!

Zo het is een heel verhaal geworden maar ik vond het echt SUPER!!!!!

xx

nog een tip, ga zeker naar de schuimparty in Indigo!!!!!
Oud 13-02-2004, 14:18
Evaatje
Evaatje is offline
heej! ik ben afgelopen zomer in argeles-sur-mer geweest tis heel gezellig daar!!!!! wel heel erg toeristisch, kwamen zelfs mensen uit onze buurt tegen er zijn veel gezellige rastaurantjes, toeristenwinkeltjes en bij de boulevard is een parkje..wat ook leuk is, is om een familiefiets te huren en dan d'avonds door het centrum en over de boulevard te fietsen
Oud 13-02-2004, 14:25
Verwijderd
Citaat:
xx schreef op 13-02-2004 @ 14:44:
DAT IS ECHT GEWELDIG!! Ik ben afgelopen zomer in Argeles geweest en ook op camping La Marende!! Ik was toen met Gogo Tours en was het allemaal goed geregeld. Het is niet zo'n hele grote camping met een apart jongerendeel. Op dat jongerendeel is ook een apart toiletgebouw maar dat is wel viezer dan het toiletgebouw op het 'gezinsdeel'. Daarom gingen wij altijd daar douchen, maar pas op: als de campingbaas je snapt....... wordt hij heel erg boos

Wat ik wel een nadeel vond was dat de camping zo'n eind van het centrum lag, aan het begin van de avond kon je wel met een treintje er heen maar terug namen we een taxi of gingen we lopen..... en dat is nog best zwaar na een hele nacht stappen! Maar wel altijd heel gezellig want meestal leer je dan ook weer mensen kennen.

Daarentegen ligt het strand wel heel dichtbij de camping en heb je een heeeeel mooi uitzicht op de Pyreneeen!

Zo het is een heel verhaal geworden maar ik vond het echt SUPER!!!!!

xx

nog een tip, ga zeker naar de schuimparty in Indigo!!!!!
wij gaan ook met GoGo-tours en bedankt voor de tip voor het douchen

mij lijkt het ook super!! vooral ook omdat het volgens mij best wel cultureel is (dus waar je lekker kan wandelen en fietsen)
en dat je een eindje moest lopen naar het centrum had ik ook al gelezen ja, maar mijn vriend en ik houden wel van wandelen dus

nogmaals dank jullie wel voor de leuke reacties
Oud 13-02-2004, 17:35
Alexanchez
Alexanchez is offline
Citaat:
CrazyMoon schreef op 13-02-2004 @ 15:25:
wij gaan ook met GoGo-tours en bedankt voor de tip voor het douchen

vooral ook omdat het volgens mij best wel cultureel is (dus waar je lekker kan wandelen en fietsen)
Ik weet niet of je nou jouw camping bedoeld, of Argeles zelf. Maar ik vond Argeles zelf verre van Cultureel (voor zo ver ik het heb ervaren).
Oud 13-02-2004, 17:46
gekmeisje18
gekmeisje18 is offline
Awww ben daar ook met Cirkel geweest!
Heeeel gaaf daar. Echt super!
Mooi strand ook
Maarja.
Kusj.
Oud 13-02-2004, 19:03
Verwijderd
Citaat:
Alexanchez schreef op 13-02-2004 @ 18:35:
Ik weet niet of je nou jouw camping bedoeld, of Argeles zelf. Maar ik vond Argeles zelf verre van Cultureel (voor zo ver ik het heb ervaren).
ja ik bedoel argeles zelf, ik dacht dat je er toch best wel kon wandelen daar en dan bedoel ik niet naar de stad of discotheek, maar overdag gewoon door het achterland lopen ofzo
Oud 19-02-2004, 19:28
W1A
W1A is offline
Citaat:
CrazyMoon schreef op 09-02-2004 @ 16:24:
Ik ben vorig jaar ook op camping La Marende geweest en ik ben erover aan het denken om dit jaar weer te gaan. Mijn stiefzus was een reisleidster daar en ik ben een weekje bij haar op vakantie geweest! Ik vond de camping op zich heel netjes! Het zwembad was echt top!
Ik weet niet via welke reisorganisatie je reist, maar ik heb zowel het jongerengedeelte van GoGo tours, Beachmasters en Breakloose gezien en die waren best gezellig.
Ik vond het sanitair van de camping wat minder netjes, op zich was het werd het wel goed schoongemaakt, maar er waren nogal veel jongeren die dachten dat ze het zo snel mogelijk vuil moesten maken. En zorg ervoor dat je op tijd bent bij de douches, anders zijn ze koud
Het stadje op zich was ook heel gezellig!. Veel winkeltjes etc. Er reed een treintje naar het centrum dus dat was wel handig, het is ongeveer 20 tot 30 minuten lopen naar het centrum en nog geen vijf minuten naar het strand.
Ik hoop dat je een leuke vakantie hebt!
Oud 22-02-2004, 08:50
xx
xx is offline
Citaat:
W1A schreef op 19-02-2004 @ 20:28:
Ik ben vorig jaar ook op camping La Marende geweest en ik ben erover aan het denken om dit jaar weer te gaan. Mijn stiefzus was een reisleidster daar en ik ben een weekje bij haar op vakantie geweest! Ik vond de camping op zich heel netjes! Het zwembad was echt top!
Ik weet niet via welke reisorganisatie je reist, maar ik heb zowel het jongerengedeelte van GoGo tours, Beachmasters en Breakloose gezien en die waren best gezellig.
Ik vond het sanitair van de camping wat minder netjes, op zich was het werd het wel goed schoongemaakt, maar er waren nogal veel jongeren die dachten dat ze het zo snel mogelijk vuil moesten maken. En zorg ervoor dat je op tijd bent bij de douches, anders zijn ze koud
Het stadje op zich was ook heel gezellig!. Veel winkeltjes etc. Er reed een treintje naar het centrum dus dat was wel handig, het is ongeveer 20 tot 30 minuten lopen naar het centrum en nog geen vijf minuten naar het strand.
met welke organisatie was jij?

xx
Oud 22-02-2004, 15:04
Verwijderd
Citaat:
W1A schreef op 19-02-2004 @ 20:28:
Ik reis met GoGo tours
dank je wel voor je reply en ik denk dat de vakantie erg leuk gaat worden!! weet ik wel zeker eigenlijk!
Oud 23-02-2004, 16:43
W1A
W1A is offline
Citaat:
xx schreef op 22-02-2004 @ 09:50:
met welke organisatie was jij?

xx
Ik was gewoon bij mijn zus die dus voor Breakloose werkte (Danila) Toch wel handig zo'n stiefzus!!! De leiding van GoGo-tours (Jet en Frank) was ook heel aardig, al ging ik meer met die van Beachmasters (Bianca) om. Bianca sliep namelijk in "ons " gedeelte
Oud 23-02-2004, 18:18
Synonym
Synonym is offline
Camping La Marende is super als je op een goede plek staat (wij stonden PAL in de zon, en da's bij 35 graden niet echt lekker). Maar de camping is zelf okey, lekker 's ochtends even zwemmen en bij het restaurantje kun je relatief goedkoop eten. De douchegebouwtjes zijn op zich best schoon, ga er alleen niet vroeg in de ochtend naartoe, grote kans dat ze ondergekotst zijn...

Argeles Sur Mer is superleuk! Je hebt er leuke barretjes en het strand in het centrum is gezellig (na het stappen de zonsopgang bekijken ) Je leert er ook heeel erg snel mensen kennen.

Ik weet niet met welke organisatie je gaat, maar wij gingen met GoGo tours. Wij hebben een aantal erg leuke excursies gedaan, zoals: duiken, raften, dagje Barcelona en we zijn een nacht wezen stappen in Lloret de mar (wat ik persoonlijk zelf minder vond maargoed). De passepartout is ook een aanrader, krijg je veel korting met het uitgaan.

Oja trouwens: voor het vervoer moet je wel relaxt ingesteld zijn, want dat treintje wat er rijdt komt ZO vaak te laat (grrr). De taxi's zijn trouwens erg goedkoop!!!
Oud 23-02-2004, 19:35
marloesie
marloesie is offline
ik ga ook naar argeles sur mer, maar naar camping front du mer! zijn er mensjes die daar ook zijn geweest, en kan iemand me vertellen hoe die is? (k was zelf al een topic begonnen, ma heb tip gekregen om t hir ff te vragen, hoop nie dak de topic in de war gooi zo, maar als iemand kan/wil reageren? groetjes marloes
Oud 24-02-2004, 08:03
Verwijderd
wij gaan ook met GoGo tours! De passepartout hebben we ook gedaan ja, maar ik weet alleen niet of het geldig is voor 2 weken. Mijn vriend en ik gaan namelijk 17 dagen en in de brochure stond alleen voor een week (nou ja.. er stond iets bij dat de kortingen dan de week erna ook geldig zijn, maar of je dan nog gratis discotheken in mag weet ik dus niet)

Wij hebben een huurtent gedaan, dus ik heb geen idee hoe die daar zijn en of ze in de schaduw staan (iemand misschien bekend met de huurtenten, zijn ze wel schoon enzo?)

En de excursies gaan wij ook zeker weten doen! Raften lijkt mijn vriend erg gaaf, alleen mij lijkt het doodeng

En ach, dat treintje, we hebben ook voeten en soms is lopen best lekker (niet te lang en te vaak natuurlijk)

bedankt voor je reactie!! erg leuk om te horen dat mensen het er zo leuk hebben gehad.
Oud 24-02-2004, 17:13
xx
xx is offline
Citaat:
W1A schreef op 23-02-2004 @ 17:43:
Ik was gewoon bij mijn zus die dus voor Breakloose werkte (Danila) Toch wel handig zo'n stiefzus!!! De leiding van GoGo-tours (Jet en Frank) was ook heel aardig, al ging ik meer met die van Beachmasters (Bianca) om. Bianca sliep namelijk in "ons " gedeelte
jaaaaaaaaaa jet en frankieeeeee!!!!!! Dat was onze reisleiding super!! En Danila weet ik ook nog wel, want ik ben met haar naar Barcelona geweest! Daar heb ik toen ook Berthil, Jeroen, Bram en Vincent leren kennen! Die ken jij zeker ook wel???? En die jongen met die donkere krullen, hoe heette hij ook alweer?

ontopic: De huurtenten bij GoGo zijn wel klein maar het is goed uit te houden hoor! En ik hoop voor je dat je een tent in de schaduw hebt! Wij stonden namelijk helemaal onder de bomen en dat was echt geweldig! Konden we lekker uitslapen, zorg ook al snel voor een dik luchtbed want die liggen lekkerder dan die kleine duntjes!

xx

Laatst gewijzigd op 24-02-2004 om 17:15.
Advertentie
Oud 24-02-2004, 19:00
W1A
W1A is offline
Citaat:
xx schreef op 24-02-2004 @ 18:13:
jaaaaaaaaaa jet en frankieeeeee!!!!!! Dat was onze reisleiding super!! En Danila weet ik ook nog wel, want ik ben met haar naar Barcelona geweest! Daar heb ik toen ook Berthil, Jeroen, Bram en Vincent leren kennen! Die ken jij zeker ook wel???? En die jongen met die donkere krullen, hoe heette hij ook alweer?

ontopic: De huurtenten bij GoGo zijn wel klein maar het is goed uit te houden hoor! En ik hoop voor je dat je een tent in de schaduw hebt! Wij stonden namelijk helemaal onder de bomen en dat was echt geweldig! Konden we lekker uitslapen, zorg ook al snel voor een dik luchtbed want die liggen lekkerder dan die kleine duntjes!

xx
Die ken ik eerlijk gezegd niet Bedoel je Tim soms, die had wel donker haar (een Belg), die was echt super. Ik ben er de eerste week van augustus geweest. De excusrie naar Barcelona is trouwens echt een aanrader asl je naar Argeles gaat! Ik was echt onder de indruk van die stad!

Over de tenten kan ik niet oordelen, maar Danila en ik sliepen namelijk in een drie-persoonstent

De Belgische villa van Tim

Het strand

Tim met op de achtergrond Bianca

Laatst gewijzigd op 25-02-2004 om 17:50.
Oud 25-02-2004, 17:45
xx
xx is offline
Citaat:
W1A schreef op 24-02-2004 @ 20:00:
Die ken ik eerlijk gezegd niet Bedoel je Tom soms, die had wel donker haar (een Belg), die was echt super. Ik ben er de eerste week van augustus geweest. De excusrie naar Barcelona is trouwens echt een aanrader asl je naar Argeles gaat! Ik was echt onder de indruk van die stad!

Over de tenten kan ik niet oordelen, maar Danila en ik sliepen namelijk in een drie-persoonstent

De Belgische villa van Tim

Het strand

Tim met op de achtergrond Bianca

nee idd in augustus stonden die er al niet meer en ik ook niet, wij waren 2 augustus weggegaan geloof ik!

Leuk die foto's! Ik heb precies dezelfde strandfoto hahahaha! En spreek je Bianca nog wel eens? Want zij had een hele leuke tas en nou ben ik naar die tas al een hele tijd op zoek

xx
Oud 03-03-2004, 21:46
Gwen.
Gwen. is offline
Ik ben er een jaar of 10 geleden geweest, op La Sirène en toen was het nog geweldig zonder busladingen vol sekszoekende jongeren. Daarna ben ik er nog een keer of 5 geweest op le Soleil en elk jaar werd het toeristischer, tot op het moment dat we zelfs op de camping al in de file stonden om de camping te verlaten en ik bijna aangerand werd door een dronken (as always) Engelse fucker naast de discotheek. Toch hou ik nog steeds van de schone zee en stranden, duinen, vanaf het strand Collioure zien, de Pyreneeën, het prachtige weer enzovoorts. Ik ga deze zomer twee en een halve maand voor Eurocamp werken en ik heb als voorkeur de Languedoc opgegeven, dus ik hoop echt dat ik hier terecht kom, dan maar tussen de hossende jongeren, ik overleef het wel.
Oud 26-05-2004, 14:14
Verwijderd
*up*

nog meer mensjes?
Oud 26-05-2004, 15:07
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Een vriend van me gaat daar ook heen, dit jaar voor de eerste keer.
Oud 28-05-2004, 10:16
Verwijderd
ow leuk!
Oud 28-05-2004, 14:46
Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
CrazyMoon schreef op 28-05-2004 @ 11:16 :
ow leuk!
Gefeliciteerd met je verjaardag
Oud 28-05-2004, 22:39
luchtballon
luchtballon is offline
Ik ga zo'n 20 Km van je vandaan op vakantie. ( cannet-plage)

Maar 2 jaar geleden ben ik in argeles-sur-mer geweest. Het was leuk, heel veel restaurantjes, maar wel heeeel toeristisch (nogal anders dan Ierland, vorig jaar).

Het was er zonnig en heet, maar het is wel winderig in dat gebied. Zo erg dat je soms dus maar nauwelijks het strand opkunt omdat je dan gescrubt wordt...
Oud 19-07-2004, 14:50
ZHAzha
ZHAzha is offline
Geweldig! Argeles sur mer! Ben er 2 jaar geleden geweest samen met mijn vriend en we stonden op de camping le bois flueri ofzow. Het was wel jammer dat de camping wat ver van het centrum was maar we hebben er echt een super tijd gehad. Argeles =
Oud 21-07-2004, 12:32
Verwijderd
ok dan! leuk
ik heb er onwijs veel zin in, heb al wat sites bekeken over Argeles en het lijkt me echt fantastisch daar. nog 9 dagen!
Oud 21-07-2004, 22:44
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Citaat:
Gwen. schreef op 03-03-2004 @ 22:46 :
Ik ben er een jaar of 10 geleden geweest, op La Sirène en toen was het nog geweldig zonder busladingen vol sekszoekende jongeren. Daarna ben ik er nog een keer of 5 geweest op le Soleil en elk jaar werd het toeristischer, tot op het moment dat we zelfs op de camping al in de file stonden om de camping te verlaten en ik bijna aangerand werd door een dronken (as always) Engelse fucker naast de discotheek. Toch hou ik nog steeds van de schone zee en stranden, duinen, vanaf het strand Collioure zien, de Pyreneeën, het prachtige weer enzovoorts. Ik ga deze zomer twee en een halve maand voor Eurocamp werken en ik heb als voorkeur de Languedoc opgegeven, dus ik hoop echt dat ik hier terecht kom, dan maar tussen de hossende jongeren, ik overleef het wel.
ik ben vorig jaar op La Sirene geweest en dit jaar ga ik er weer heen!! het is echt een onwijs leuke camping, vooral voor jongeren.. vooral het uitgaan is daar super!!! en vooral gezellie dat er veel nl'ers zijn haha. alleen die engelse zijn raar. naja, ik kan hier wel mijoenen verhalen neer pleiten, maar je moet er echt een keer heen gaan!

Regels voor berichten